Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалім сұрақтар
Сабақтың тақырыбы:
Нан -тамақтың атасы
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,2-сынып, дүниетану
Жалпы мақсаттар:
1.Нанның дастарханға қалай келетіндігі туралы мағлұмат алады.
2.Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері, сөздік қорлары дамиды.
3.Нанды қадірлеуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтижелер:
1.Нанның дастарханға қандай еңбекпен келетінін
біледі.
2.Топта жұмыс істеу қабілеттері артады.
3.Нанды қастерлейді.
Орындалатын іс-әрекеттер :
Мұғалімнің
орындайтын
іс-әрекеттері
Оқушылардың орындайтын
іс-әрекеттері
Оқыту әдістері
Ұйымдастыру кезені
Оқушыларды
түгелдеу.
Бүгінгі күн міне
Сәттілікке толсын,
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
Психологиялық
ахуал
орнату
Үй тапсырмасын
тексеру
Әр топқа әр түрлі
тапсырмалар беру.
Мамандық иелеріне
сұрақ қойғызу.
Қосымша сұрақтар
қойып
отырады.
Адам еңбегімен қадірлі
5 топ 5 түрлі тапсырмалар орындайды.
1 топ.Мәтін бойынша түсініктерін
мазмұндайды.
2 топ.Мамандық түрлерін жазады.
3топ.Берілген мамандық йелерінің қандай?, қандай жұмыс атқаратының айтады.
4 топ.Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді ?Қандай қызмет атқарады?
5 топ.еңбек туралы мақал-мәтел.
Топтық
жұмыс
Басбармақ
пен
бағалау
Бағдарман
арқылы
бағалау
Диалогтық
оқыту
Өткен материалдар
бойынша білімдерін
тексеру.
Адам тіршілігіне ең қажетті
жағдайларды атайық?
(су,тамақ,ауа,жарық,жылу)
Сұрақ-жауап
Мақсат қою кезені.
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,
осы еңбектің арқасында дастарханға не
келеді?(нан)
Ой
қозғау
Жаңа сабақ
Нан туралы мұғалім түсіндіреді.
Алған. Білімдерін бекіту.
Ендеше, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:
Нан-тамақтың атасы.
Оқушылар нанға байланысты сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінді тізбектей оқиды.
Нан сенің отбасындағы дастарханға қалай келеді?
Дәптермен жұмыс:
1. Жерді күту
2. Дән себу
3. Егістікті күтіп баптау
4. Астық жинау
5. Элеваторға әкелу
6. Диірменге әкелу
7. Ұн тарту
8. Нан пісіру
9. Нан пісіру(дүкенге апару)
Осындай еңбекпен тердің арқасында нан дастарханға келеді .Енді сөз жұмбақты шешейік.
Б
А
У
Ы
Р
С
А
Қ
Миға
шабуыл.
Диалогтік оқыту.
Қорыту,
бекіту
Нанға байланысты қандай ырымдар мен
тыйымдарды білесіңдер?
Қандай өлең,тақпақ білеміз?
Болжау стратегиасына мәтінді оқып беру.Сол
бойынша оқушылар мәтінді аяқтайды.
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса, баспаңдар!
Теріп алып, қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.
<<Болжау
Стратегиясы>>
Мұғалім сұрақтар
Қояды.
Мұғалім бағалайды.
Бағалау. Үйге
Тапсырма.
Рефлекция.
Бүгінгі сабақ ұнадыма?
Қандай тапсырма орындадық?
Бүгінгі сабақ бойынша көңіл күйлерінді білдіріп,
смайликтер арқылы тақтаға шығыңдар.
Жақсы қатысқан оқушыларға баға қою.
20 бет оқу,Нан туралы тақпақ ,ырымдар.
Шығыс Қазақстан облысы
Ұлан ауданы
Асубұлақ ауылы
<<Асубұлақ орта мектебі>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жансакова Бақытжан Солтановна
Нан -тамақтың атасы
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,2-сынып, дүниетану
Жалпы мақсаттар:
1.Нанның дастарханға қалай келетіндігі туралы мағлұмат алады.
2.Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері, сөздік қорлары дамиды.
3.Нанды қадірлеуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтижелер:
1.Нанның дастарханға қандай еңбекпен келетінін
біледі.
2.Топта жұмыс істеу қабілеттері артады.
3.Нанды қастерлейді.
Орындалатын іс-әрекеттер :
Мұғалімнің
орындайтын
іс-әрекеттері
Оқушылардың орындайтын
іс-әрекеттері
Оқыту әдістері
Ұйымдастыру кезені
Оқушыларды
түгелдеу.
Бүгінгі күн міне
Сәттілікке толсын,
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
Психологиялық
ахуал
орнату
Үй тапсырмасын
тексеру
Әр топқа әр түрлі
тапсырмалар беру.
Мамандық иелеріне
сұрақ қойғызу.
Қосымша сұрақтар
қойып
отырады.
Адам еңбегімен қадірлі
5 топ 5 түрлі тапсырмалар орындайды.
1 топ.Мәтін бойынша түсініктерін
мазмұндайды.
2 топ.Мамандық түрлерін жазады.
3топ.Берілген мамандық йелерінің қандай?, қандай жұмыс атқаратының айтады.
4 топ.Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді ?Қандай қызмет атқарады?
5 топ.еңбек туралы мақал-мәтел.
Топтық
жұмыс
Басбармақ
пен
бағалау
Бағдарман
арқылы
бағалау
Диалогтық
оқыту
Өткен материалдар
бойынша білімдерін
тексеру.
Адам тіршілігіне ең қажетті
жағдайларды атайық?
(су,тамақ,ауа,жарық,жылу)
Сұрақ-жауап
Мақсат қою кезені.
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,
осы еңбектің арқасында дастарханға не
келеді?(нан)
Ой
қозғау
Жаңа сабақ
Нан туралы мұғалім түсіндіреді.
Алған. Білімдерін бекіту.
Ендеше, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:
Нан-тамақтың атасы.
Оқушылар нанға байланысты сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінді тізбектей оқиды.
Нан сенің отбасындағы дастарханға қалай келеді?
Дәптермен жұмыс:
1. Жерді күту
2. Дән себу
3. Егістікті күтіп баптау
4. Астық жинау
5. Элеваторға әкелу
6. Диірменге әкелу
7. Ұн тарту
8. Нан пісіру
9. Нан пісіру(дүкенге апару)
Осындай еңбекпен тердің арқасында нан дастарханға келеді .Енді сөз жұмбақты шешейік.
Б
А
У
Ы
Р
С
А
Қ
Миға
шабуыл.
Диалогтік оқыту.
Қорыту,
бекіту
Нанға байланысты қандай ырымдар мен
тыйымдарды білесіңдер?
Қандай өлең,тақпақ білеміз?
Болжау стратегиасына мәтінді оқып беру.Сол
бойынша оқушылар мәтінді аяқтайды.
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса, баспаңдар!
Теріп алып, қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.
<<Болжау
Стратегиясы>>
Мұғалім сұрақтар
Қояды.
Мұғалім бағалайды.
Бағалау. Үйге
Тапсырма.
Рефлекция.
Бүгінгі сабақ ұнадыма?
Қандай тапсырма орындадық?
Бүгінгі сабақ бойынша көңіл күйлерінді білдіріп,
смайликтер арқылы тақтаға шығыңдар.
Жақсы қатысқан оқушыларға баға қою.
20 бет оқу,Нан туралы тақпақ ,ырымдар.
Шығыс Қазақстан облысы
Ұлан ауданы
Асубұлақ ауылы
<<Асубұлақ орта мектебі>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жансакова Бақытжан Солтановна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz