Мұғалім сұрақтар

Сабақтың тақырыбы:
Нан -тамақтың атасы
Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме:
Нан -тамақтың атасы: Күнтізбелік жоспар, 2-сынып, дүниетану
Сабақтың тақырыбы:: Жалпы мақсаттар:
Нан -тамақтың атасы:

1. Нанның дастарханға қалай келетіндігі туралы мағлұмат алады.

2. Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері, сөздік қорлары дамиды.

3. Нанды қадірлеуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиеленеді.

Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтижелер:
Нан -тамақтың атасы:

1. Нанның дастарханға қандай еңбекпен келетінін

біледі.

2. Топта жұмыс істеу қабілеттері артады.

3. Нанды қастерлейді.

Орындалатын іс-әрекеттер :

Мұғалімнің

орындайтын

іс-әрекеттері

Оқушылардың орындайтын

іс-әрекеттері

Оқыту әдістері
Мұғалімніңорындайтыніс-әрекеттері:

Ұйымдастыру кезені

Оқушыларды

түгелдеу.

Оқушылардың орындайтыніс-әрекеттері:

Бүгінгі күн міне

Сәттілікке толсын,

Біздің алар бағамыз,

Кілең бестік болсын.

Оқыту әдістері:

Психологиялық

ахуал

орнату

Мұғалімніңорындайтыніс-әрекеттері:

Үй тапсырмасын

тексеру

Әр топқа әр түрлі

тапсырмалар беру.

Мамандық иелеріне

сұрақ қойғызу.

Қосымша сұрақтар

қойып

отырады.

Оқушылардың орындайтыніс-әрекеттері:

Адам еңбегімен қадірлі

5 топ 5 түрлі тапсырмалар орындайды.

1 топ. Мәтін бойынша түсініктерін

мазмұндайды.

2 топ. Мамандық түрлерін жазады.

3топ. Берілген мамандық йелерінің қандай?, қандай жұмыс атқаратының айтады.

4 топ. Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді ?Қандай қызмет атқарады?

5 топ. еңбек туралы мақал-мәтел.

Оқыту әдістері:

Топтық

жұмыс

Басбармақ

пен

бағалау

Бағдарман

арқылы

бағалау

Диалогтық

оқыту

Мұғалімніңорындайтыніс-әрекеттері:

Өткен материалдар

бойынша білімдерін

тексеру.

Оқушылардың орындайтыніс-әрекеттері:

Адам тіршілігіне ең қажетті

жағдайларды атайық?

(су, тамақ, ауа, жарық, жылу)

Оқыту әдістері: Сұрақ-жауап
Мақсат қою кезені.

Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,

осы еңбектің арқасында дастарханға не

келеді?(нан)

Ой

қозғау

Мақсат қою кезені.:

Жаңа сабақ

Нан туралы мұғалім түсіндіреді.

Алған. Білімдерін бекіту.

Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):

Ендеше, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:

Нан-тамақтың атасы.

Оқушылар нанға байланысты сұрақтарға жауап

береді.

Мәтінді тізбектей оқиды.

Нан сенің отбасындағы дастарханға қалай келеді?

Дәптермен жұмыс:

  1. Жерді күту
  2. Дән себу
  3. Егістікті күтіп баптау
  4. Астық жинау
  5. Элеваторға әкелу
  6. Диірменге әкелу
  7. Ұн тарту
  8. Нан пісіру
  9. Нан пісіру(дүкенге апару)

Осындай еңбекпен тердің арқасында нан дастарханға келеді . Енді сөз жұмбақты шешейік.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ойқозғау:
Б
А
У
Ы
Р
С
А
Қ

Миға

шабуыл.

Диалогтік оқыту.

Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):
Ойқозғау:
Мақсат қою кезені.:

Қорыту,

бекіту

Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):

Нанға байланысты қандай ырымдар мен

тыйымдарды білесіңдер?

Қандай өлең, тақпақ білеміз?

Болжау стратегиасына мәтінді оқып беру. Сол

бойынша оқушылар мәтінді аяқтайды.

Нан қиқымын шашпаңдар

Жерде жатса, баспаңдар!

Теріп алып, қастерлеп,

Торғайларға тастаңдар.

Ойқозғау:

«Болжау

Стратегиясы»

Мақсат қою кезені.:

Мұғалім сұрақтар

Қояды.

Мұғалім бағалайды.

Бағалау. Үйге

Тапсырма.

Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,осы еңбектің арқасында дастарханға некеледі?(нан):

Рефлекция.

Бүгінгі сабақ ұнадыма?

Қандай тапсырма орындадық?

Бүгінгі сабақ бойынша көңіл күйлерінді білдіріп,

смайликтер арқылы тақтаға шығыңдар.

Жақсы қатысқан оқушыларға баға қою.

20 бет оқу, Нан туралы тақпақ, ырымдар.

Ойқозғау:

Шығыс Қазақстан облысы

Ұлан ауданы

Асубұлақ ауылы

«Асубұлақ орта мектебі» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі

Жансакова Бақытжан Солтановна


Ұқсас жұмыстар
Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Білім берудегі жаңа тәсілдердің бірі: "диалог арқылы оқыту"
Оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу
Бала мәншүк. 4-сынып
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Сабақ барысын талдау
Зат есім. Сабақтың тақырыбы
Деңгейлік тапсырмалар. Зат есім
Қош келдің, наурыз Қазақ халық дәстүрін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz