Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалім сұрақтар

Сабақтың тақырыбы:
Нан -тамақтың атасы
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,2-сынып, дүниетану
Жалпы мақсаттар:
1.Нанның дастарханға қалай келетіндігі туралы мағлұмат алады.
2.Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттері, сөздік қорлары дамиды.
3.Нанды қадірлеуге, еңбек сүйгіштікке тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтижелер:

1.Нанның дастарханға қандай еңбекпен келетінін
біледі.
2.Топта жұмыс істеу қабілеттері артады.
3.Нанды қастерлейді.
Орындалатын іс-әрекеттер :
Мұғалімнің
орындайтын
іс-әрекеттері
Оқушылардың орындайтын
іс-әрекеттері
Оқыту әдістері
Ұйымдастыру кезені
Оқушыларды
түгелдеу.
Бүгінгі күн міне
Сәттілікке толсын,
Біздің алар бағамыз,
Кілең бестік болсын.
Психологиялық
ахуал
орнату
Үй тапсырмасын
тексеру
Әр топқа әр түрлі
тапсырмалар беру.
Мамандық иелеріне
сұрақ қойғызу.
Қосымша сұрақтар
қойып
отырады.
Адам еңбегімен қадірлі
5 топ 5 түрлі тапсырмалар орындайды.
1 топ.Мәтін бойынша түсініктерін
мазмұндайды.
2 топ.Мамандық түрлерін жазады.
3топ.Берілген мамандық йелерінің қандай?, қандай жұмыс атқаратының айтады.
4 топ.Сенің ата-анаң қайда жұмыс істейді ?Қандай қызмет атқарады?
5 топ.еңбек туралы мақал-мәтел.
Топтық
жұмыс
Басбармақ
пен
бағалау
Бағдарман
арқылы
бағалау
Диалогтық
оқыту
Өткен материалдар
бойынша білімдерін
тексеру.
Адам тіршілігіне ең қажетті
жағдайларды атайық?
(су,тамақ,ауа,жарық,жылу)
Сұрақ-жауап
Мақсат қою кезені.
Адам еңбегімен қадірлі деп жатырмыз,
осы еңбектің арқасында дастарханға не
келеді?(нан)
Ой
қозғау
Жаңа сабақ

Нан туралы мұғалім түсіндіреді.

Алған. Білімдерін бекіту.
Ендеше, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы:
Нан-тамақтың атасы.
Оқушылар нанға байланысты сұрақтарға жауап
береді.
Мәтінді тізбектей оқиды.
Нан сенің отбасындағы дастарханға қалай келеді?
Дәптермен жұмыс:
1. Жерді күту
2. Дән себу
3. Егістікті күтіп баптау
4. Астық жинау
5. Элеваторға әкелу
6. Диірменге әкелу
7. Ұн тарту
8. Нан пісіру
9. Нан пісіру(дүкенге апару)

Осындай еңбекпен тердің арқасында нан дастарханға келеді .Енді сөз жұмбақты шешейік.

Б

А

У

Ы

Р

С

А

Қ

Миға
шабуыл.

Диалогтік оқыту.
Қорыту,
бекіту
Нанға байланысты қандай ырымдар мен
тыйымдарды білесіңдер?
Қандай өлең,тақпақ білеміз?
Болжау стратегиасына мәтінді оқып беру.Сол
бойынша оқушылар мәтінді аяқтайды.
Нан қиқымын шашпаңдар
Жерде жатса, баспаңдар!
Теріп алып, қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.

<<Болжау
Стратегиясы>>
Мұғалім сұрақтар
Қояды.

Мұғалім бағалайды.
Бағалау. Үйге
Тапсырма.
Рефлекция.
Бүгінгі сабақ ұнадыма?
Қандай тапсырма орындадық?
Бүгінгі сабақ бойынша көңіл күйлерінді білдіріп,
смайликтер арқылы тақтаға шығыңдар.
Жақсы қатысқан оқушыларға баға қою.
20 бет оқу,Нан туралы тақпақ ,ырымдар.

Шығыс Қазақстан облысы
Ұлан ауданы
Асубұлақ ауылы
<<Асубұлақ орта мектебі>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Жансакова Бақытжан Солтановна

Ұқсас жұмыстар
Nis бойынша әр сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспары
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Білім берудегі жаңа тәсілдердің бірі: "диалог арқылы оқыту"
Оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу
Бала мәншүк. 4-сынып
Сабаққа мақсат қоюдың бірнеше тәсілдерінің мінездемесі
Сабақ барысын талдау
Қош келдің, наурыз Қазақ халық дәстүрін дамыту
Зат есім. Сабақтың тақырыбы
Деңгейлік тапсырмалар. Зат есім
Пәндер