Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шәкәрім шыңы
Жамбыл облысы , Жуалы ауданы, Қоңыртөбе ауылы
№21 Д.Пахомов ОМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сейтбекова Гүлжан Дәулетбекқызы
Тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы
Мақсаты: Оқушыларға Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығын меңгертемін.
Табыс критерийлері:
−ақынның шығармашылығын талдай білуге машықтанады;
−оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуін дамытамын;
−өмірді дұрыс бағалай білуге және топпен жұмыс істеу бір-бірін
арқылы сыйлауға тәрбиелеймін.
Сабақтың түрі: аралас
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: <<Ыстық орындық>>, <<Кім тапқыр?>>, <<Данышпан мен адам>>, <<ДЖИГСО-1>>, Сергіту жаттығуы, <<Постер түсіру>>, <<Қар үйіндісі>>, <<Шәкәрім шыңы>>, <<Келісемін, келіспеймін>>, <<Тазалық>>
Қолданылатын модульдер: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан оқыту, АКТ қолдану, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық,
Күтілетін нәтиже:
- Ақын шығармашылығын талдай білді;
- жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады,
шығармашылық бағытта жұмыс істеуі дамыды;
- өмірдің мәнін түсінеді, жауапкершілік сезімі нығаяды.
№
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар)
уақыты (мин)
1
Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу, түгелдеу.
Оқушыларды топқа бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау.
<<Ыстық орындық>> ойыны
Сәлемдесуі. Жоқ оқушыларды айтады. Назарын сабаққа аударады. Топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді.
<<Ыстық орындық>>
7 мин
2
І Қызығушылықты ояту
<<Кім тапқыр?>> ойыны
Әр оқушыға парақ таратылып беріледі. Жазылады оқып анықтау.
<<Данышпан мен адам>> әдісі
Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан <<-Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме, өлі ме?>> - деп сұрайды. Ол өзі ішінен <<Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.>> деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып <<бәрі сенің қолыңда>> депті.
Аңызда айтылғандай баланың (оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда екен.
Мұғалім оқып беріп, ойлануға сұрақ беремін.
Жаңа сабақ тақырыбын анықтайды.Бірінші оқыған, тапқан оқушы оқып береді.
Оқушылар жеке жауап береді.
Ізенушілік, <<Данышпан мен адам>> әдісі
4 мин
3
ІІ Мағынаны ажырату
<<ДЖИГСО-1>> стратегиясы
Жазылған мәтін парақтары таратылады. Бөлінген тақырыптар бойынша мұқият оқу тапсырылады.
Әр топ өз мәтінін оқиды.
ДМИКСО-1 ,
сұрақ-жауап,
<<Қар үйіндісі>> әдісі,
түсіндіру,
ізденушілік,
<<Шәкәрім шыңы>>
25 мин
Постер түсіру
Әр топ өз постерін қағазға түсіреді.
Мәтін мазмұны бойынша постер түсіреді.
Постер қорғау
Қай топтың түсіндіргені жақсы болса, сол оқушы қорғайды.
Үш топтың салған постерлерін өзге топ қорғайды.
Сергіту сәті
Оқушыларға парақ таратылады.
Оқушылардың көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
<<Қар үйіндісі>> ойыны
Мінсіз ақын болу үшін адам бойындағы үш қасиетті ата. Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұбы ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша Үш жауап бір жауап болып біріктіріледі.
Бірінші оқушы мінсіз ақын үшін үш зат таңдайды.
Кейін жұптар талқылап, 6 жауаптан тек үшеуін таңдайды.
Сосын 4 оқушы дәл солай алтыдан 3 затты таңдайды.
<<Шәкәрім шыңы>>
Қима қағаз әр топқа таратылып беріледі.
І топ. Шәкәрім - аудармашы.
ІІ топ. Шәкәрім - тарихшы, ойшыл. (зерттеулері,философиялық жазбалары).
ІІІ топ. Шәкәрім - сазгер.
Дәпермен жұмыс
Оқушылар топтаса отырып орындап жауап береді.
4
ll Ой толғау
<<Келісемін, келіспеймін>>стратегиясы
Оқушылар иә немесе жоқ деп жауап береді.
<<Келісемін, келіспеймін>>
3 мин
5
Қорытынды бөлім
Кері байланыс парағы
<<Тазалық>>
Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
Оқушылар параққа жазады.
<<Тазалық>> ойыны
6 мин
Үй тапсырмасы
Шәкәрім мен Абай арасындағы үндестігі жайында іздену.
Күнделігіне жазып алады.
Бағалау
Смайликтер арқылы бағалау.
№21 Д.Пахомов ОМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Сейтбекова Гүлжан Дәулетбекқызы
Тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы
Мақсаты: Оқушыларға Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығын меңгертемін.
Табыс критерийлері:
−ақынның шығармашылығын талдай білуге машықтанады;
−оқушылардың шығармашылық бағытта жұмыс істеуін дамытамын;
−өмірді дұрыс бағалай білуге және топпен жұмыс істеу бір-бірін
арқылы сыйлауға тәрбиелеймін.
Сабақтың түрі: аралас
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: <<Ыстық орындық>>, <<Кім тапқыр?>>, <<Данышпан мен адам>>, <<ДЖИГСО-1>>, Сергіту жаттығуы, <<Постер түсіру>>, <<Қар үйіндісі>>, <<Шәкәрім шыңы>>, <<Келісемін, келіспеймін>>, <<Тазалық>>
Қолданылатын модульдер: диалогтік оқыту, сын тұрғысынан оқыту, АКТ қолдану, жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық,
Күтілетін нәтиже:
- Ақын шығармашылығын талдай білді;
- жұптық және топтық әрекетте белсенділік танытады,
шығармашылық бағытта жұмыс істеуі дамыды;
- өмірдің мәнін түсінеді, жауапкершілік сезімі нығаяды.
№
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар)
уақыты (мин)
1
Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу, түгелдеу.
Оқушыларды топқа бөлу.
Үй тапсырмасын сұрау.
<<Ыстық орындық>> ойыны
Сәлемдесуі. Жоқ оқушыларды айтады. Назарын сабаққа аударады. Топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді.
<<Ыстық орындық>>
7 мин
2
І Қызығушылықты ояту
<<Кім тапқыр?>> ойыны
Әр оқушыға парақ таратылып беріледі. Жазылады оқып анықтау.
<<Данышпан мен адам>> әдісі
Ертеде бір данышпан өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты. Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті. Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті қысып ұстап тұрып, данышпаннан <<-Айтшы данышпаным, менің қолымдағы қандай көбелек, тірі ме, өлі ме?>> - деп сұрайды. Ол өзі ішінен <<Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя беремін.>> деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып <<бәрі сенің қолыңда>> депті.
Аңызда айтылғандай баланың (оқушының ) өзін табысты, алғыр сезінуінің бәрі біздің қолымызда екен.
Мұғалім оқып беріп, ойлануға сұрақ беремін.
Жаңа сабақ тақырыбын анықтайды.Бірінші оқыған, тапқан оқушы оқып береді.
Оқушылар жеке жауап береді.
Ізенушілік, <<Данышпан мен адам>> әдісі
4 мин
3
ІІ Мағынаны ажырату
<<ДЖИГСО-1>> стратегиясы
Жазылған мәтін парақтары таратылады. Бөлінген тақырыптар бойынша мұқият оқу тапсырылады.
Әр топ өз мәтінін оқиды.
ДМИКСО-1 ,
сұрақ-жауап,
<<Қар үйіндісі>> әдісі,
түсіндіру,
ізденушілік,
<<Шәкәрім шыңы>>
25 мин
Постер түсіру
Әр топ өз постерін қағазға түсіреді.
Мәтін мазмұны бойынша постер түсіреді.
Постер қорғау
Қай топтың түсіндіргені жақсы болса, сол оқушы қорғайды.
Үш топтың салған постерлерін өзге топ қорғайды.
Сергіту сәті
Оқушыларға парақ таратылады.
Оқушылардың көру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
<<Қар үйіндісі>> ойыны
Мінсіз ақын болу үшін адам бойындағы үш қасиетті ата. Біріншіден, оқушылар жеке жауап берулері керек. Кейін жұбы ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті қайталайды. Осылайша Үш жауап бір жауап болып біріктіріледі.
Бірінші оқушы мінсіз ақын үшін үш зат таңдайды.
Кейін жұптар талқылап, 6 жауаптан тек үшеуін таңдайды.
Сосын 4 оқушы дәл солай алтыдан 3 затты таңдайды.
<<Шәкәрім шыңы>>
Қима қағаз әр топқа таратылып беріледі.
І топ. Шәкәрім - аудармашы.
ІІ топ. Шәкәрім - тарихшы, ойшыл. (зерттеулері,философиялық жазбалары).
ІІІ топ. Шәкәрім - сазгер.
Дәпермен жұмыс
Оқушылар топтаса отырып орындап жауап береді.
4
ll Ой толғау
<<Келісемін, келіспеймін>>стратегиясы
Оқушылар иә немесе жоқ деп жауап береді.
<<Келісемін, келіспеймін>>
3 мин
5
Қорытынды бөлім
Кері байланыс парағы
<<Тазалық>>
Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға салыңыздар (жазыңыздар), бүгіні сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгіні ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар (жазыңыздар)
Оқушылар параққа жазады.
<<Тазалық>> ойыны
6 мин
Үй тапсырмасы
Шәкәрім мен Абай арасындағы үндестігі жайында іздену.
Күнделігіне жазып алады.
Бағалау
Смайликтер арқылы бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz