Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шортанбай Қанайұлы кім
Сабақтың тақырыбы:
Ш. Қанайұлы <<Зар заман>> толғауы
Мектебі:
Уалиханов атындағы орта мектеп
Мерзімі:
Мұғалімнің аты- жөні Байтулакова А.Қ.
Сыныбы 10 ә
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ш. Қанайұлының шығармашылығының тақырыптық - идеялық өзектілігін тану, білу. Жырларын оқу, түсіну. Ақын поэзиясының құндылығын ұғыну. Оқушыларды ізденуге, зерттеуге жетелеу.
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушы: оқушылыр Шортанбай Қанайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік алады.
Көп оқушы: оқушылар Шортанбай жырлары туралы мағлұмат алады..
Кейбір оқушы: оқушылар жырларын оқи отырып, құндылығын ұғынады, алған білімдерін тереңдетеді.
Алдыңғы оқу
Үйге шығарма жазуға берілген: <<Сүйінбай- айтыс өнерінің алтын діңгегі>>
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
Сабақтаң басталуы
Топқа бөлу 2мин
Үй тапсырмасын тексеру 2мин
Қызығушылығын арттыру 5 мин
Топпен жұмыс 3 мин
Қорғауға 2 мин
Оқушыларды <<Әдебиетшілер>>, <<Тарихшылар>>, <<Зерттеушілер>> арқылы топқа бөлу.
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Жазып келген шығармаларын тексеру үшін жинап алу.
Тақырыпты ашу. <<Адасқан әріптер>>
<<Әдебиетшілер>>
<<Тарихшылар>> <<Зерттеушілер>>
Миға шабуыл
Ой қозғау
Сабақтың ортасы
28мин
Топпен жұмыс 14 мин
Қорғау 10 мин
Жұптық жұмыс 14 мин
Топпен жұмыс жүргізеді.
Қорғайды.
Жаңа тақырыпты өз бетінше оқып меңгеру.
1- Топ <<Әдебиетшілер>> сызба құру
Шортанбай Қанайұлы кім? Өмірі туралы тоқталу.
2- Топ. <<Тарихшылар>> сызба құру
Шортанбай Қанайұлы өмір сүрген заман. Заман тақырыбына орай қандай шығармалар жазған?
3- <<Зерттеушілер>> сызба құру
4- Шортанбай Қанайұлы шығармаларын зерттеушілер кімдер? Сол кездегі ақындарды не себепті <<Зар заман ақындары>> деп атады?
Өлеңді топ болып оқып беру.
а/ Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
ә/ <<Зар заман>> толғауын талдау
б/ Бес жолдан тұратын қорытындылау өлеңі. Шортанбайға хат.
Топтық жұмыс
Кластер құрастыру
Екі жұлдыз, бір тілек
Екі жақты жазба күнделік
Синквейн құрау
Хат жазу
Сабақтың аяқталуы 6мин
Қорытындылау 2мин
Жабық сұрақ.
-Балалар, бүгін біз не үйрендік?
-Нені білдік?
-Сендерге бүгінгі сабақтан не ұнады?
Дилогтік әдісі, СТО
Миға шабуыл
Қосымша ақпарат
Саралау (дифференциация) <<Қияға қанат қағар сұңқар ем>> атты эссе жазу
Бағалау. Дескриптор арқылы
дескриптор
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Ман орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бұкіл уақыт ішінде ұлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақтың мақсаты шынайы болды. Мақсатқа сүйене отырып өткізілді.
Оқушылар Ш. Қанайұлының өмірі мен <<Зар заман>> толғауының мазмұнымен танысты. Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін сабақ бойы смайликтер арқылы көрсетіп отырды. Көңіл-күйлері көтеріңкі болды.
Иә, тиімді болды.
Иә, сабақ кездерін түгел қамтыдым. Барлық дайындалып келген тапсырмаларымды орындата алдым.
Сабақ бойы жасалынған жоспар бойынша сабақ өтілді. Жоспарға түзетулер енгізіледі.
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: <<Екі жақты жазба күнделік>> стратегиясы тиімді болды.
2: Хат жазу әдісі табысты болды.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: Постер қорғау
1: Синквейн құру
2:
Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?
1: Оқушылардың маған деген ұсынысы: <<Сабақ арасында сергіту сәті солса>>, - деді.
2:
Ш. Қанайұлы <<Зар заман>> толғауы
Мектебі:
Уалиханов атындағы орта мектеп
Мерзімі:
Мұғалімнің аты- жөні Байтулакова А.Қ.
Сыныбы 10 ә
Қатысқандар саны
Қатыспағандар саны
Сабақ негізделген оқу мақсаты
Ш. Қанайұлының шығармашылығының тақырыптық - идеялық өзектілігін тану, білу. Жырларын оқу, түсіну. Ақын поэзиясының құндылығын ұғыну. Оқушыларды ізденуге, зерттеуге жетелеу.
Күтілетін нәтиже
Барлық оқушы: оқушылыр Шортанбай Қанайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік алады.
Көп оқушы: оқушылар Шортанбай жырлары туралы мағлұмат алады..
Кейбір оқушы: оқушылар жырларын оқи отырып, құндылығын ұғынады, алған білімдерін тереңдетеді.
Алдыңғы оқу
Үйге шығарма жазуға берілген: <<Сүйінбай- айтыс өнерінің алтын діңгегі>>
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
Сабақтаң басталуы
Топқа бөлу 2мин
Үй тапсырмасын тексеру 2мин
Қызығушылығын арттыру 5 мин
Топпен жұмыс 3 мин
Қорғауға 2 мин
Оқушыларды <<Әдебиетшілер>>, <<Тарихшылар>>, <<Зерттеушілер>> арқылы топқа бөлу.
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу.
Жазып келген шығармаларын тексеру үшін жинап алу.
Тақырыпты ашу. <<Адасқан әріптер>>
<<Әдебиетшілер>>
<<Тарихшылар>> <<Зерттеушілер>>
Миға шабуыл
Ой қозғау
Сабақтың ортасы
28мин
Топпен жұмыс 14 мин
Қорғау 10 мин
Жұптық жұмыс 14 мин
Топпен жұмыс жүргізеді.
Қорғайды.
Жаңа тақырыпты өз бетінше оқып меңгеру.
1- Топ <<Әдебиетшілер>> сызба құру
Шортанбай Қанайұлы кім? Өмірі туралы тоқталу.
2- Топ. <<Тарихшылар>> сызба құру
Шортанбай Қанайұлы өмір сүрген заман. Заман тақырыбына орай қандай шығармалар жазған?
3- <<Зерттеушілер>> сызба құру
4- Шортанбай Қанайұлы шығармаларын зерттеушілер кімдер? Сол кездегі ақындарды не себепті <<Зар заман ақындары>> деп атады?
Өлеңді топ болып оқып беру.
а/ Өлеңді мәнерлеп оқып беру.
ә/ <<Зар заман>> толғауын талдау
б/ Бес жолдан тұратын қорытындылау өлеңі. Шортанбайға хат.
Топтық жұмыс
Кластер құрастыру
Екі жұлдыз, бір тілек
Екі жақты жазба күнделік
Синквейн құрау
Хат жазу
Сабақтың аяқталуы 6мин
Қорытындылау 2мин
Жабық сұрақ.
-Балалар, бүгін біз не үйрендік?
-Нені білдік?
-Сендерге бүгінгі сабақтан не ұнады?
Дилогтік әдісі, СТО
Миға шабуыл
Қосымша ақпарат
Саралау (дифференциация) <<Қияға қанат қағар сұңқар ем>> атты эссе жазу
Бағалау. Дескриптор арқылы
дескриптор
Рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Ман орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бұкіл уақыт ішінде ұлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Сабақтың мақсаты шынайы болды. Мақсатқа сүйене отырып өткізілді.
Оқушылар Ш. Қанайұлының өмірі мен <<Зар заман>> толғауының мазмұнымен танысты. Оқушылар өздерінің көңіл-күйлерін сабақ бойы смайликтер арқылы көрсетіп отырды. Көңіл-күйлері көтеріңкі болды.
Иә, тиімді болды.
Иә, сабақ кездерін түгел қамтыдым. Барлық дайындалып келген тапсырмаларымды орындата алдым.
Сабақ бойы жасалынған жоспар бойынша сабақ өтілді. Жоспарға түзетулер енгізіледі.
Қорытынды баға
Қандай екі нәрсе табысты болды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: <<Екі жақты жазба күнделік>> стратегиясы тиімді болды.
2: Хат жазу әдісі табысты болды.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1: Постер қорғау
1: Синквейн құру
2:
Сабақ барысында келесі сабағыңызды жетілдіру үшін сыныптан немесе жекелеген оқушылардан не білдіңіз?
1: Оқушылардың маған деген ұсынысы: <<Сабақ арасында сергіту сәті солса>>, - деді.
2:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz