Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Гүлдер мен ағаштар суреттері

Пән мұғалімі : Тукина Сауле Ғабдешқызы.
Пәні: Әдебиеттік оқу.
Класс: 3класс
Уақыты:
Сабақтың тақырыбы
Жаз.Абай.
Мақсаты
Жаз мезгілінің ерекшелігін ,өлең мазмұнын дұрыс түсіне білуді меңгерту ,оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру,сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру;
шығармашылыққа ,әдемілікке баулу.

Оқыту нәтижесі
Оқушылар жаз мезгілінің ерекшелігімен танысады,өлең мазмұнына байланысты өз ойларын , идеяларын айтып үйренеді, өз көзқарастарын шығармашылық тұрғыдан жеткізе білуге дағдыланады;
топта жұмыс істеуге үйренеді.
Түйінді идеясы
Қыста-қысыл,жазда - жадыра.

Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
3 мин
1.Кіріспе.
Психологиялық тренинг.Амандасу.
<<Жаңылмай айт.....>>тренингі
Оқушылыр шеңбер жасап
тұрады да,бір-біріне доп лақтырып <<жаз-гүл,қыс-шана,күз-сары жапырақ,көктем-құс>>деген
сияқты жалғаса береді.
Үш шапалақ

5 мин
2.Тұсаукесер.
Топқа бөлу(гүлдер мен ағаштар суреттері арқылы)
-Сендер қандай топтарға бөліндіңдер?
-Гүлдер мен ағаштар қай кезде осындай күйде болады?
-Жаз мезгілінің тағы қандай ерекшелітері бар?
-Жаз мезгілі сендерге тағы несімен
ұнайды?
<<Жаз>>өлеңін талдамас бұрын,Абай
Құнанбаев туралы білетіндерін сұрау.
<<Ассоциация>>әдісі бойынша талқылау
(Абай сөзіне ассоциация жүргізу)

Оқушылар өздеріндегі суреттерге сәйкес екі топқа бөлінеді.

Әр топ жазғандары бойынша
талқылайды.

Үш шапалақ
Гүлдер мен ағаштар
суреттері

Акт (жаз суреті,Абай суреті)

10 мин

5мин

10мин
3.Негізгі бөлім.
Мәтінмен жұмыс.
<<Ойлан,жұптас,бөліс>> әдісі.(жеке оқу,жұпта,топта талқылау)
Өлеңде кездесетін қиын сөздермен
жұмыс.
(Шұрқырап,жоны,бұлтылдап,сымпылдап)
Өлең мазмұны бойынша сұрақтар қою:
-Жаз айларына қандай айлар жатады?
-Күркіреп сөзі тағы қандай кезде қолданылады?
-Өлең қандай сезіммен жазылған?

Сергіту сәті.
<<Жер.Су.Ауа>>ойыны.

<<Мозайка>> әдісі бойынша жұпқа бөлу.

<<Кубизм>>әдісі бойынша тасырмалар .
1.Жазда жан-жануар,құстар тіршілігінде болатын өзгерістерді суреттеу.(суреттеңіз)
2.Жаз мезгілін басқа мезгілдермен
салыстырыңыз.(салыстырыңыз)
3. Жаз мезгілін адам өмірімен байланыстырыңыз(байланыстыр)
4.Жаз айларын талдаңыз(талдау)
5.Өлең мазмұнына сай нақыл сөз,мақал-мәтел жазу.(қолдану)
6.Жаздың кереметін дәлелдеңіз,эссе жазу
(дәлелдеу)

Оқушылар өлеңді оқып,өзара талқылап, түсіндіреді.

Оқушылар допты бір-біріне
лақтырып,жер десе-қоян,су десе-балық,ауа десе-бүркіт дейді.

Оқушылар жазғы табиғат
суреттерін құрастырады,сәйкес сурет бойынша жұптарға бөлінеді.

Оқушылардың жауаптарына смайликтер
беремін.

Смайликтер беремін.

<<Басбармақ>>әдісімен
топтар бір-бірін
бағалайды.

Постер

Жазғы табиғат суреттері

Текше ,
постер
7мин
4.Қорытынды,бағалау.
Сабақтың түйінді идеясын шығару,қорытындылау.
Рефлексия .
Үйге тапсырма: <<Жаз>> тақырыбына эссе
жазып келу,өлеңді жатқа айту.

<<Басбармақ>> әдісімен
тақырыпты қалай түсінгендерін сұрау.
<<Константинополь>>әдісі
бойынша негізгі сөзге байланысты сөздер жазу.
Өте жақсы-10 сөз
Жақсы-8 сөз
Жаман емес-6 сөз

Ұқсас жұмыстар
Бәйшешекті оятар
Жануарлар дыбысын тыңдату
Менің кітап дегенім
Сабаққа қатысқан оқушылар саны
Көктем (Қасым Аманжолов) жайлы ақпарат
Құстардың суреттері
Көктем келді, көктемгі табиғат өзгерістерімен таныстыру
География әлеміне саяхат
Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер
Гүлдер
Пәндер