Файл қосу

Әбу насыр әл фараби туралы деректер

Пән: Қазақ тілі

Сабақтың жоспары №100
Мұғалімі: Р.Б.Есенаманова
Күні: 06.02.2013
Сыныбы: 7 «А»
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Табандылық
Сабақтың мақсаттары:
1.білімділік: мәтіннен мағынаны
ізденіп тануына , үйренгенін сараптай танытуына реттілікпен үйрету;
2.дамытушылық: балалардың
тақырыпты сан қырынан қарауын , тілге бейінін жаңашылдықпен арттыру
амалдарын ұйымдастырумен оларға
өзіндік танымға , үйрену дағдысына жаттықтыру;
3. тәрбиелік: адамдық қасиеттерді
құрметтеуге, еңбекті тану мен алдына мақсат қойған кейіпкерге
ұқсауға ,
талапшылыққа тарту , үлгі
ете үйрету.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: тіл дамыту
Сабақтың көрнекіліктері: Әбу Насыр әл Фараби туралы деректер , толық
есімі мен дидойын мен кей жұмыстарға қағаздар , ватман мен түрлі
қағаз , таратуға арналған кеспелер

| уақыты|сабақтың жалпы барысы |жұмыс түрі |мәселе туындатар жәйттер |
|2-3 | Оқушының бар – жоғын , құрал – жабдығын реттеуі амалдарын жүргіземін: |ұйымдастыру | |
|минут |орынға жайғау , талабына қарай отырғызу т.б. | | |
|5-7 |Үй тапсырмасын сұрап , танымдық сөз тіркесін , кейбір сөйлемді тақтаға |екі түрде де|Тақтаға есімін , оның |
|минут |жаздырамын: | |үзеңгілестерін тізбелеуі|
| |1.Отырардың қай тумасын кешегі сабақта сөз еттік? | |керек |
| |(ОҚО Отырар қаласынан шыққан дарын Әбу Наыср әл Фараби туралы | | |
| |деректерді таныдық.) | | |
| |2. Оның толыққанды есімі қалай аталған? | | |
| |(Отырарда туған аса дарын иесінің толық есімі : Әбу Насыр ибн | | |
| |Мухаммед Тархан ибн Узлағ әл –Фараби деп келеді.) | | |
| |3.Отырарда тек Әбу Насыр әл Фараби ғана атақты ма? | | |
| |(Оның шәкірттері мен қатарластары көп: Ибн Рушид , Ибн Сина , Омар | | |
| |Һаям, | | |
| |Роджер Бекон , Леонардо да Винчи .т.б. | | |
|5 минут|Отырарда кезінде үлкен кітапхана қор болыпты. Сонда әскери |ауызша |Ол жүрген жерлер мен |
| |қолбасшының отбасында дүниеге келген Әбу Насыр әл Фараби оқуды | |оқып білім алған басты|
| |біржола өзіне серік еткен .Ол әлемге әйгілі Шам , Бұқар , Орта Азия | |қалалардың атауын |
| |мен Қазақстанның небір жерлерінде білім арттырған. Хиуа мен Кабулде, | |А-4-пен тақтаға ілемін |
| |Бағдат пен Мысырда , соңғы жылдарын Бағдат пен Дамаскіде өткізіпті. | |, есінде қалдыру |
| |Ана тілі —қыпшақ тілі болған ол өз ізденісімен бірнеше шетел тілдерін| |мақсатымен. |
| |танып , сол тілдерде ғылыми еңбектерін жазған да. Музыка , философия , | | |
| |жаратылыстану мен астрономияға көп еңбек сіңірген тың тума ғалым | | |
| |болған. | | |
|5минут |(қосымшадан) 17-беттен «Табандылық» мәтінін оқытып , ол туралы |іс жүзінде |А-4 -тердегіні тарату |
| |жаңа танымдық жұмыстарды орындауға дайындаймын. | |мен сөздікті соңынан |
| | | |көшіруді білдіру |
|20 |Жұмыстың мазмұнын төмендегі ретпен жасатамын: |екі түрде |Тақтаға жазуға |
|минут |1.Мәтінді оқу мен оған синхронды аударманы алма – кезек жасатамын. | |ұсынамын: |
| |2. Осы оқығаныңнан 7 сөзді дәптеріңе тез жазып , дауыстап оқып | | |
| |танытшы , нені таныдың? | |қанағаттанбайды |
| |3. Дидойынға тартамын: «Қайта –қайта келеді мына әріп!» арқылы айтылуы| |тағаттанбайды- қ,тт , ғ |
| |мен жазылуында қиындық туғызатын әрі күрделілеу , әрі тірек сөздерге | | |
| |қайталау жасатамын. | |ұнап қалады я ұрлап алады|
| |«қанағаттанбайды да тағаттанбайды» -- қ , ғ , тт туралы пысықтау . | |– ы , ұ , қ. |
| |«ұнап қалады я ұрлап алады» -- ұ , ы | | |
| |«табандылық па , мақтаншылық па» -- қ , ы , + лық жұрнағы қызметі | |табандылық па мақтаншылық|
| |«философ я киноскоп» - термин мәні туралы пысықтатамын , жазуына , | |па -+лық , қ , ы. |
| |тілінің сол сөздерді дұрыс айта білуіне зейін қойдырамын. | | |
| | | |философ пен киноскоп |
| | | |–термин сөз |
|10 |Дидактикалық ойынмен оқығанды пысықтата кеп , үй тапсырмасына дәнек |екі түрде де|Тақтаға , дәптерге де |
|минут |жұмысқа апарамын. | |бірінші бағаннан |
| |Д/о «Несі артық?» -- жанды сөз жаздырамын | |«ғылымға» , екіншіден |
| | | |«білікті философ» пен |
| | | |үшіншідегіден «мағына» |
| | | |сөздерін алып қалдар |
| | | |отырып , бір тақырыптық |
| | | |сөйлем жаздырамын.Жобада|
| | | |«Әбу Насыр білікті |
| | | |философ ретінде |
| | | |ғылымға жаңа мағына |
| | | |әкелді» |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Оқушылардың жұмыс нәтижесі:
|тапсырма |мотивациясы төмен |тақырыптық танымға |жоғары икемі барлар |
| |деңгейдегі балалар |бейімділері |/мүмкіндігі бар оқушылар |
|Ғалымның ізденісін , оқуға|аудармаға , оқу мен |өзіндік білікті |дидактикалық жұмыстың барлығында аса |
|құштарлығын тануға |тірек сөзге |аудармалауда , қазақ |тиянақты жауаптарды айта алып , жазу |
|тартып , мағынаны атауға |қабілетті болса , |тіліне тән әріп тану |өзгеге үлгі болса |
|дағдыландыру , дұрыс |үнемі тақтадан үлгі |мен ғалымнан нені | |
|сөйлеуді үйрету |ала алса |танығанын өз сөзімен | |
| | |жеткізгені болса | |

Үй тапсырмасы:
|тапсырмалар |үйренуге мотивациясы |қалыпты деңгейдегі |нашар үлгерушілерге немесе |
| |жоғарыларға |үлгерушілерге |үйренуі қиындық туғызушыларға |
|Оқушы мүмкіндігін есептей|осы оқығанды |+тірек сөйлемді тану |+сол тірек сөйлемді таратып толықтыруға |
|тапсыру - өзіндік сенімге |осындағыға келтіре |мақсатында сол бір |, синталдауын жазып орындауды |
|қарай дағдыға апару үшін |аудармалауды , |сөйлемге грамматикалық | |
|мынаны даралап тапсырамын |сөздікті тануды |талдау жасауды ауызша | |
| | |таныта тапсыру | |

1. Оқушыларды мақтап , тиісінше бағалаймын.
2. Сабақта дайындық пен тәртіптің болуын атап , келуші қонақтармен
сабақтың мазмұнын , мұғалімнің әдістеме лайық жұмысын қорытындалауға
қатыса кеп , керекті дәйектерді жазып аламын.

-----------------------
түсіне қоймау
сақтап қояды
білікті философ
менің досымсыз

ә-де-ті
жо—лау – шы – лап
кі – тап – та
ғы – лым - ға

есімі
білімі
еңбегі
мағына




Ұқсас жұмыстар
Әбу насыр әл- фараби. өмірі мен шығырмашылығы
Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. 7 сынып
Ғылым мен білімнің дамуы. 7 класс
Жолаушы жігіт
Жан еді сондай балажан. Ә.Ысқабай
Адамгершілік қасиетті бала бойына дарыту
Жаңа сабақ кезеңі
Кәсіптік қазақ тілі
Ең үздік тарихшы (интеллектуалдық сайыс)
Ғылым мен білімнің дамуы
Пәндер