Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Әбу насыр әл фараби туралы деректер


Сабақтың жоспары №100
Мұғалімі: Р.Б.Есенаманова
Күні: 06.02.2013
Сыныбы: 7 «А»
Пәні: қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Табандылық
Сабақтың мақсаттары:
1.білімділік: мәтіннен мағынаны
ізденіп тануына , үйренгенін сараптай танытуына реттілікпен үйрету;
2.дамытушылық: балалардың
тақырыпты сан қырынан қарауын , тілге бейінін жаңашылдықпен арттыру
амалдарын ұйымдастырумен оларға
өзіндік танымға , үйрену дағдысына жаттықтыру;
3. тәрбиелік: адамдық қасиеттерді
құрметтеуге, еңбекті тану мен алдына мақсат қойған кейіпкерге
ұқсауға ,
талапшылыққа тарту , үлгі
ете үйрету.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Сабақтың типі: тіл дамыту
Сабақтың көрнекіліктері: Әбу Насыр әл Фараби туралы деректер , толық
есімі мен дидойын мен кей жұмыстарға қағаздар , ватман мен түрлі
қағаз , таратуға арналған кеспелер

| уақыты|сабақтың жалпы барысы |жұмыс түрі |мәселе туындатар жәйттер |
|2-3 | Оқушының бар – жоғын , құрал – жабдығын реттеуі амалдарын жүргіземін: |ұйымдастыру | |
|минут |орынға жайғау , талабына қарай отырғызу т.б. | | |
|5-7 |Үй тапсырмасын сұрап , танымдық сөз тіркесін , кейбір сөйлемді тақтаға |екі түрде де|Тақтаға есімін , оның |
|минут |жаздырамын: | |үзеңгілестерін тізбелеуі|
| |1.Отырардың қай тумасын кешегі сабақта сөз еттік? | |керек |
| |(ОҚО Отырар қаласынан шыққан дарын Әбу Наыср әл Фараби туралы | | |
| |деректерді таныдық.) | | |
| |2. Оның толыққанды есімі қалай аталған? | | |
| |(Отырарда туған аса дарын иесінің толық есімі : Әбу Насыр ибн | | |
| |Мухаммед Тархан ибн Узлағ әл –Фараби деп келеді.) | | |
| |3.Отырарда тек Әбу Насыр әл Фараби ғана атақты ма? | | |
| |(Оның шәкірттері мен қатарластары көп: Ибн Рушид , Ибн Сина , Омар | | |
| |Һаям, | | |
| |Роджер Бекон , Леонардо да Винчи .т.б. | | |
|5 минут|Отырарда кезінде үлкен кітапхана қор болыпты. Сонда әскери |ауызша |Ол жүрген жерлер мен |
| |қолбасшының отбасында дүниеге келген Әбу Насыр әл Фараби оқуды | |оқып білім алған басты|
| |біржола өзіне серік еткен .Ол әлемге әйгілі Шам , Бұқар , Орта Азия | |қалалардың атауын |
| |мен Қазақстанның небір жерлерінде білім арттырған. Хиуа мен Кабулде, | |А-4-пен тақтаға ілемін |
| |Бағдат пен Мысырда , соңғы жылдарын Бағдат пен Дамаскіде өткізіпті. | |, есінде қалдыру |
| |Ана тілі —қыпшақ тілі болған ол өз ізденісімен бірнеше шетел тілдерін| |мақсатымен. |
| |танып , сол тілдерде ғылыми еңбектерін жазған да. Музыка , философия , | | |
| |жаратылыстану мен астрономияға көп еңбек сіңірген тың тума ғалым | | |
| |болған. | | |
|5минут |(қосымшадан) 17-беттен «Табандылық» мәтінін оқытып , ол туралы |іс жүзінде |А-4 -тердегіні тарату |
| |жаңа танымдық жұмыстарды орындауға дайындаймын. | |мен сөздікті соңынан |
| | | |көшіруді білдіру |
|20 |Жұмыстың мазмұнын төмендегі ретпен жасатамын: |екі түрде |Тақтаға жазуға |
|минут |1.Мәтінді оқу мен оған синхронды аударманы алма – кезек жасатамын. | |ұсынамын: |
| |2. Осы оқығаныңнан 7 сөзді дәптеріңе тез жазып , дауыстап оқып | | |
| |танытшы , нені таныдың? | |қанағаттанбайды |
| |3. Дидойынға тартамын: «Қайта –қайта келеді мына әріп!» арқылы айтылуы| |тағаттанбайды- қ,тт , ғ |
| |мен жазылуында қиындық туғызатын әрі күрделілеу , әрі тірек сөздерге | | |
| |қайталау жасатамын. | |ұнап қалады я ұрлап алады|
| |«қанағаттанбайды да тағаттанбайды» -- қ , ғ , тт туралы пысықтау . | |– ы , ұ , қ. |
| |«ұнап қалады я ұрлап алады» -- ұ , ы | | |
| |«табандылық па , мақтаншылық па» -- қ , ы , + лық жұрнағы қызметі | |табандылық па мақтаншылық|
| |«философ я киноскоп» - термин мәні туралы пысықтатамын , жазуына , | |па -+лық , қ , ы. |
| |тілінің сол сөздерді дұрыс айта білуіне зейін қойдырамын. | | |
| | | |философ пен киноскоп |
| | | |–термин сөз |
|10 |Дидактикалық ойынмен оқығанды пысықтата кеп , үй тапсырмасына дәнек |екі түрде де|Тақтаға , дәптерге де |
|минут |жұмысқа апарамын. | |бірінші бағаннан |
| |Д/о «Несі артық?» -- жанды сөз жаздырамын | |«ғылымға» , екіншіден |
| | | |«білікті философ» пен |
| | | |үшіншідегіден «мағына» |
| | | |сөздерін алып қалдар |
| | | |отырып , бір тақырыптық |
| | | |сөйлем жаздырамын.Жобада|
| | | |«Әбу Насыр білікті |
| | | |философ ретінде |
| | | |ғылымға жаңа мағына |
| | | |әкелді» |
| | | | |
| | | | |
| | | | |

Оқушылардың жұмыс нәтижесі:
|тапсырма |мотивациясы төмен |тақырыптық танымға |жоғары икемі барлар |
| |деңгейдегі балалар |бейімділері |/мүмкіндігі бар оқушылар |
|Ғалымның ізденісін , оқуға|аудармаға , оқу мен |өзіндік білікті |дидактикалық жұмыстың барлығында аса |
|құштарлығын тануға |тірек сөзге |аудармалауда , қазақ |тиянақты жауаптарды айта алып , жазу |
|тартып , мағынаны атауға |қабілетті болса , |тіліне тән әріп тану |өзгеге үлгі болса |
|дағдыландыру , дұрыс |үнемі тақтадан үлгі |мен ғалымнан нені | |
|сөйлеуді үйрету |ала алса |танығанын өз сөзімен | |
| | |жеткізгені болса | |

Үй тапсырмасы:
|тапсырмалар |үйренуге мотивациясы |қалыпты деңгейдегі |нашар үлгерушілерге немесе |
| |жоғарыларға |үлгерушілерге |үйренуі қиындық туғызушыларға |
|Оқушы мүмкіндігін есептей|осы оқығанды |+тірек сөйлемді тану |+сол тірек сөйлемді таратып толықтыруға |
|тапсыру - өзіндік сенімге |осындағыға келтіре |мақсатында сол бір |, синталдауын жазып орындауды |
|қарай дағдыға апару үшін |аудармалауды , |сөйлемге грамматикалық | |
|мынаны даралап тапсырамын |сөздікті тануды |талдау жасауды ауызша | |
| | |таныта тапсыру | |

1. Оқушыларды мақтап , тиісінше бағалаймын.
2. Сабақта дайындық пен тәртіптің болуын атап , келуші қонақтармен
сабақтың мазмұнын , мұғалімнің әдістеме лайық жұмысын қорытындалауға
қатыса кеп , керекті дәйектерді жазып аламын.

-----------------------
түсіне қоймау
сақтап қояды
білікті философ
менің досымсыз

ә-де-ті
жо—лау – шы – лап
кі – тап – та
ғы – лым - ға

есімі
білімі
еңбегі
мағына


Ұқсас жұмыстар
Әбу насыр әл- фараби. өмірі мен шығырмашылығы
Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. 7 сынып
Ғылым мен білімнің дамуы. 7 класс
Қайырымды қала тұрғынымен надан қала тұрғынының айырмашылығы
Жолаушы жігіт
Жан еді сондай балажан. Ә.Ысқабай
Адамгершілік қасиетті бала бойына дарыту
Жаңа сабақ кезеңі
Кәсіптік қазақ тілі
Ең үздік тарихшы (интеллектуалдық сайыс)
Пәндер