Әбу насыр әл фараби туралы деректер

Сабақтың жоспары №100

Мұғалімі: Р. Б. Есенаманова

Күні: 06. 02. 2013

Сыныбы: 7 «А»

Пәні: қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Табандылық

Сабақтың мақсаттары:

1. білімділік: мәтіннен мағынаны ізденіп тануына, үйренгенін сараптай танытуына реттілікпен үйрету;

2. дамытушылық: балалардың тақырыпты сан қырынан қарауын, тілге бейінін жаңашылдықпен арттыру

амалдарын ұйымдастырумен оларға өзіндік танымға, үйрену дағдысына жаттықтыру;

3. тәрбиелік: адамдық қасиеттерді құрметтеуге, еңбекті тану мен алдына мақсат қойған кейіпкерге ұқсауға,

талапшылыққа тарту, үлгі ете үйрету.

Сабақтың түрі: дәстүрлі

Сабақтың типі: тіл дамыту

Сабақтың көрнекіліктері: Әбу Насыр әл Фараби туралы деректер, толық есімі мен дидойын мен кей жұмыстарға қағаздар, ватман мен түрлі қағаз, таратуға арналған кеспелер

уақыты
сабақтың жалпы барысы
жұмыс түрі
мәселе туындатар жәйттер
уақыты: 2-3 минут
сабақтың жалпы барысы:

Оқушының бар - жоғын, құрал - жабдығын реттеуі амалдарын жүргіземін:

орынға жайғау, талабына қарай отырғызу т. б.

жұмыс түрі: ұйымдастыру
мәселе туындатар жәйттер:
уақыты: 5-7 минут
сабақтың жалпы барысы:

Үй тапсырмасын сұрап, танымдық сөз тіркесін, кейбір сөйлемді тақтаға жаздырамын:

1. Отырардың қай тумасын кешегі сабақта сөз еттік?

(ОҚО Отырар қаласынан шыққан дарын Әбу Наыср әл Фараби туралы деректерді таныдық. )

2. Оның толыққанды есімі қалай аталған?

(Отырарда туған аса дарын иесінің толық есімі : Әбу Насыр ибн Мухаммед Тархан ибн Узлағ әл -Фараби деп келеді. )

3. Отырарда тек Әбу Насыр әл Фараби ғана атақты ма?

(Оның шәкірттері мен қатарластары көп: Ибн Рушид, Ибн Сина, Омар Һаям,

Роджер Бекон, Леонардо да Винчи . т. б.

жұмыс түрі: екі түрде де
мәселе туындатар жәйттер: Тақтаға есімін, оның үзеңгілестерін тізбелеуі керек
уақыты: 5 минут
сабақтың жалпы барысы: Отырарда кезінде үлкен кітапхана қор болыпты. Сонда әскери қолбасшының отбасында дүниеге келген Әбу Насыр әл Фараби оқуды біржола өзіне серік еткен . Ол әлемге әйгілі Шам, Бұқар, Орта Азия мен Қазақстанның небір жерлерінде білім арттырған. Хиуа мен Кабулде, Бағдат пен Мысырда, соңғы жылдарын Бағдат пен Дамаскіде өткізіпті. Ана тілі -қыпшақ тілі болған ол өз ізденісімен бірнеше шетел тілдерін танып, сол тілдерде ғылыми еңбектерін жазған да. Музыка, философия, жаратылыстану мен астрономияға көп еңбек сіңірген тың тума ғалым болған.
жұмыс түрі: ауызша
мәселе туындатар жәйттер: Ол жүрген жерлер мен оқып білім алған басты қалалардың атауын А-4-пен тақтаға ілемін, есінде қалдыру мақсатымен.
уақыты: 5минут
сабақтың жалпы барысы: (қосымшадан ) 17-беттен «Табандылық» мәтінін оқытып, ол туралы жаңа танымдық жұмыстарды орындауға дайындаймын.
жұмыс түрі: іс жүзінде
мәселе туындатар жәйттер: А-4 -тердегіні тарату мен сөздікті соңынан көшіруді білдіру
уақыты: 20 минут
сабақтың жалпы барысы:

Жұмыстың мазмұнын төмендегі ретпен жасатамын:

1. Мәтінді оқу мен оған синхронды аударманы алма - кезек жасатамын.

2. Осы оқығаныңнан 7 сөзді дәптеріңе тез жазып, дауыстап оқып танытшы, нені таныдың?

3. Дидойынға тартамын: « Қайта -қайта келеді мына әріп!» арқылы айтылуы мен жазылуында қиындық туғызатын әрі күрделілеу, әрі тірек сөздерге қайталау жасатамын.

«қанағаттанбайды да тағаттанбайды» -- қ, ғ, тт туралы пысықтау .

«ұнап қалады я ұрлап алады» -- ұ, ы

«табандылық па, мақтаншылық па» -- қ, ы, + лық жұрнағы қызметі

«философ я киноскоп» - термин мәні туралы пысықтатамын, жазуына, тілінің сол сөздерді дұрыс айта білуіне зейін қойдырамын.

жұмыс түрі: екі түрде
мәселе туындатар жәйттер:

Тақтаға жазуға ұсынамын:

қанағаттанбайды тағаттанбайды- қ, тт, ғ

ұнап қалады я ұрлап алады - ы, ұ, қ.

табандылық па мақтаншылық па -+лық, қ, ы.

философ пен киноскоп -термин сөз

уақыты: 10 минут
сабақтың жалпы барысы:

Дидактикалық ойынмен оқығанды пысықтата кеп, үй тапсырмасына дәнек жұмысқа апарамын.

Д/о «Несі артық?» -- жанды сөз жаздырамын

жұмыс түрі: екі түрде де
мәселе туындатар жәйттер:

Тақтаға, дәптерге де

бірінші бағаннан «ғылымға», екіншіден «білікті философ» пен үшіншідегіден «мағына» сөздерін алып қалдар отырып, бір тақырыптық сөйлем жаздырамын. Жобада

« Әбу Насыр білікті философ ретінде ғылымға жаңа мағына әкелді»

Оқушылардың жұмыс нәтижесі:


Ұқсас жұмыстар
Әбу насыр әл- фараби. өмірі мен шығырмашылығы
Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. 7 сынып
Ғылым мен білімнің дамуы. 7 класс
Қайырымды қала тұрғынымен надан қала тұрғынының айырмашылығы
Жолаушы жігіт
Жан еді сондай балажан. Ә.Ысқабай
Адамгершілік қасиетті бала бойына дарыту
Жаңа сабақ кезеңі
Кәсіптік қазақ тілі
Ең үздік тарихшы (интеллектуалдық сайыс)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz