Шәкәрімнің лирикалық шығармалары

Пән мұғалімі -Бекбаева Фаузия Садыққызы.
10 сынып. Аптасына 1 сағат. Барлығы- 34 сағат.
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірімен танысу.
Шәкәрімнің тегі және ұрпақтары
Шәкәрім проза жанрында
Шығарма құрылысын талдау
1 сағ
1 сағ
Әкем жайлы естелік
Ахат Шәкәрімұлының жазғаны
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Шәкәрім шығарамалары жинағы. Жазушы баспасы. 1988 ж.
2. Ш. Қ. Сәтбаева . Шәкәрім Құдайбердиев
3. Шәкәрім дәстүрлері. Республикалық семинар материалдары.
4. Б. Әбдіғазиев. Шәкәрімнің лирикалық шығармалары. 1994. Алматы.
5. Б. Әбдіғазиев. Шәкәрімнің жұмбақтары. 2001ж Алматы.
6. М. Мағауин. Ғасырлар бедерлері. 1991. Алматы.
7. Базарбаев М. Көрікті ойдан - көркем сөз. 1994 ж. Алматы.
8. Бес арыс. Естеліктер. 1992 ж. Алматы.
9. А. Ысқақов. Қазіргі қазақ тілі. 1991 ж. Алматы.
10. К. Аханов . Тіл білімі негіздері. 2002 ж. Алматы.
11. Кемелова Д. Шәкәрім концепциясы. 2001 ж. Алматы.
12. Р. Сыздықова . Қазақ тілі әдеби тілі тарихы. 1993 ж. Алматы.
13. Н. Оралбаева. Сөзжасам 1988 ж. Алматы Ғылым.
14. А. Сауранбаев . Күрделі сөздері мен тіркестер. 1976 ж. Алматы.
Бекітемін.
Мектеп директоры: С. Ш. Карыбаева
Келісемін.
Аудандық әдістемелік кабинет меңгерушісі: С. А. Қуанышева
«Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ-і
10 сыныпқа арналған
авторлық бағдарлама:
«Шәкәрімтану»
Пән мұғалімі - Бекбаева Ф. С.
2012-2013 оқу жылы
10 сыныпқа арналған
авторлық бағдарлама:
«Шәкәрімтану»
Авторлық бағдарламаның мақсаты:
Оқушыларды Шәкәрім шығармаларымен кең көлемде таныстыру, шығармаларының мазмұнын жан-жақты ұғындыру, ақынның суреткерлік шеберлігінің сырын меңтерту. Шәкәрім шығармаларының құрылысын талдау арқылы өзге ақындармен салыстыру, сол арқылы айырмашылығын көрсету, ерекшелігін ажырата білуге баулу. Аудармаларын оқыта отырып, ақынның тіл байлығын, сөздерінің қолданылу аясына талдау жасау. Шәкәрімнің прозалық шығармаларымен таныстыру, прозалық шығармаларының сөз саптау үлгілерімен таныстыру, шығармаларының тіліне үңілту, сөз мағыналарының сипатын ашу, сөздік жасай білуге баулу.
Авторлық бағдарламаның міндеті:
Оқушыларды шығарма мазмұнымен танытыру, тақырыптар-
дың түрлерін ажырата білуге үйрету. Шығарма тіліне талдау жасау арқылы әр ақынның өзгешелігін көрсету. Тақырып ашуға үйрету, қорытынды жасауға баулу, көркемсөзді мәнерлеп оқуға дағдыландыру.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz