Тест тапсырмасын орындау

Информатика. 5-сынып, 2-сабақ.
А. Ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «бит», «байт» ұғымдарын біледі;
В. Практикалық жұмыс жасағанда ақпараттың көлемін екілік түрде өлшей алады;
С. Мәтіннің ақпарат санын анықтап талдайды, ақпаратты бір өлшем бірліктен басқа өлщеміне айналдырады .
Сабақтың барысы
Кіріспе
Үй тапсырмасын сұрау:
Тақтаға үйге берілген тест жұмысының жауабы шығады, оқушылар тексереді. Қате кеткен сұрақтар талданады.
Оқушыларға сұрақ қойылады:
- Ақпарат қалай өлшеуге болады?
- Флешкаға қанша ақпарат сиятынын білесіз бе?
- Мультфильм көп орын ала ма? Әлде ойын ба?
Сұрақтарға жауап алғаннан соң интерактивті тақтадан жұмыс үстеліндегі папкалардың алатын орнын көрсетемін.
Ақпараттың екілік жүйеде қолданылатынын түсіндіріп өтемін. Кодтау ұстанымын қосқыш-ажыратқыш мысалы арқылы айтамын.
Қандайда бір алфавитті падаланып информация жазуды кодтау деп атайды.
Бір белгі тобынан екінші белгі тобына көшіру жолын код деп атайды.
Мысалы: төрт мың бес жүз алпыс жеті дегенді -
4567 10 , 10727 8 , 11D7 16 , 1000111010111 2
Ақпараттардың кодталуы оның кері кодталуына (декодталуына) қолайлы болуы керек.
ЭЕМ - ға енгізілген ақпарат 0 мен 1-ге аударылып түрленеді. Енгізілген әрбір символ 0 мен 1 тізбегін құрайды. Мұны екілік код деп атайды.
АНА - 1 10001011 1
1 байт
1 байт = 8 бит (ағылшын тіліндегі bit, binary digit - екілік таңба)
1 килобайт = 1024 байт ≈ 1000 байт;
1 мегабайт = 1024 Кбайт ≈ 1 000 000 байт;
1 гигабайт = 1024 Мбайт ≈ 1 000 000 000 байт.
Сонымен компьютер жадында сақталатын ақпараттардың барлық түрлері - сөздер, сандар, суреттер, компьютер жұмысын басқару программалары - бәрі де екілік сандар тізбегі түрінде жазылады.
А-деңгейлік тапсырма әр қадам бойынша жасалған, оқушылардың тапсырманы тармақ бойынша орындауы жеткілікті.
В-деңгейінің тапсырмасы күрделірек. Оқушыламен бірге тапсырма мәтінін талдап, өз деңгейлеріне сәйкес тапсырманы орындауына мүмікндік беремін. Соңынан оқушылардың ақпараттық технологияларды меңгеруін, орындауларын қадағалаймын.
С-деңгейлік тапсырмасы өте қабілетті оқушыларға арналған. Бұл тапсырманы орындау үшін калькулятор бағдарламасын түсіндіріп өтемін.
Көз жаттығуларын жасау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz