Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Математиканы оқыту әдістемесі
Пәні:математика
Сыныбы: 5 <<В>> сыныбы
Мерзімі: 12.01.2016 жылы
Тақырыбы:Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Мақсаты: жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру түсінік беру және оқушылардың бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре дағдыларын қалыптастыру және өз бетінше жұмыс істеуге жағдай жасау.
Міндеттері:
* Логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптстыру;
* Есеп шешімін іздеу арқылы қиыншылықты женуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
* Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
Қолданылған модульдер:
1. Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер;
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;
4. Талантты және дарынды балаларды оқыту;
5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;
6. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс-тәсілдері: Блум таксономиясы, Диалогтық оқыту әдісі, <<Өкіл>>, <<Зерде>>, <<Ойлан-топтас-талқыла>>
Дереккөздер: Математика. Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық Т.Алдамұратова, Е.Байшоланов.Алматы <<Атамұра>>, 2015. Математика жұмыс дәптері. Математиканы оқыту әдістемесі.
Бөлімі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Уақыты
Кіріспе
Тұсаукесер
Негізгі бөлім
Сыныпқа кіру
(4 ұпай)
Білу, тану
(1 ұпай)
Түсіну. <<өкіл стратегиясы>>
3-4 ұпай
Сергіту сәті
Қолдану.
4-5 ұпай
Талдау.
5 ұпай
Психологиялық ахуал. Жұмыс күніне серпіліс жасату, жаңалыққа құмарлығын арттыру, оқушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс істеуге жұмылдыру. Амандасады.
Үй тапсырмасын тексеру. Бағалау парақтары таратылады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Тақырып көлемінде баұылау сұрақтар қою.
1. Жай бөлшек дегеніміз не?
2. Жай бөлшектің алымы, бөлімі дегеніміз не?
3. Жай бөлшек нешеге бөлінеді?
4. Аралас сан дегеніміз не?
5. Жай бөлшектің ең кіші ортақ бөлімі дегеніміз не?
6. Жай бөлшектің ең кіші ортақ бөлімін қалай табамыз?
(оқулықпен жұмыс)
3 түрлі есеп таратылады.(А,В,С деңгейлері бойынша
А деңгейі:№913(тақ есептері)
В деңгейі:№924(тақ есептері)
С деңгейі:№932(тақ есептері)
<<Зерде>> стратегиясы. Оқушылардың жас ерешеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту. <<Зерде>>. (мақал-мәтелдер айтылады.Оның ішіндегі екі сан байланысты бұрыс және дұрыс бөлшектерді құрастыру.
1. Білімді мыңды жығады,
Білікті бірді жығады.
2. Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
3. Бір тал кессең, он тал ек.
4. Жігіт бір сырлы, сегіз қырлы.
Әр жұпқа тапсырмаларды беріп, сәйкестіндіру
<<Әткеншек>> әдісі. Қазақша, ағылшынша, қытайша, орысша амандасады.
Дәптерге күнді жазады
Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың мұнда мақсаты берілген тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өткен білімдерін естеріне түсіреді.
Есепті өздігінен шығарады. Болған соң жұпта талқылайды.
Есептерді шапшаң шығарады, шеберліктерін көрсетеді. Өздерінің қолдары арқылы тапсырманың ұнағандығын көретеді.
2 мин
2 мин
3 мин
15 минут
2 мин
3 мин
3 мин
Қорытынды
Бағалау
Жинақтау
5 ұпай
Бағалау
Тест тапсырмасын тарату.
Қорытындылау.Әр қатар мына сөйлемді жалғастыруы керек:Рефлексия
1. Мен таңғалдым ...
2. Мен ойланып қалдым...
3. Менде сұрақ барү
Мұғалім оқушыларының бағалары бойынша өз пікірін айтады.
Тест тапсырмасын орындайды, болған соң жұппен ауысады. Тақтада текесереді.
Не білдім? Не үйрендім? мүшелерін бағалайды.
4 мин
5 мин
Үй жұмысы
№933, 935 даярлық тапсырма 10 бет
Үй тапсырмасын жазып алу.
1мин
Сыныбы: 5 <<В>> сыныбы
Мерзімі: 12.01.2016 жылы
Тақырыбы:Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру
Мақсаты: жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру түсінік беру және оқушылардың бөлімдері әр түрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре дағдыларын қалыптастыру және өз бетінше жұмыс істеуге жағдай жасау.
Міндеттері:
* Логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптстыру;
* Есеп шешімін іздеу арқылы қиыншылықты женуге, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
* Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту.
Қолданылған модульдер:
1. Оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер;
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;
4. Талантты және дарынды балаларды оқыту;
5. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;
6. Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Әдіс-тәсілдері: Блум таксономиясы, Диалогтық оқыту әдісі, <<Өкіл>>, <<Зерде>>, <<Ойлан-топтас-талқыла>>
Дереккөздер: Математика. Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық Т.Алдамұратова, Е.Байшоланов.Алматы <<Атамұра>>, 2015. Математика жұмыс дәптері. Математиканы оқыту әдістемесі.
Бөлімі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Уақыты
Кіріспе
Тұсаукесер
Негізгі бөлім
Сыныпқа кіру
(4 ұпай)
Білу, тану
(1 ұпай)
Түсіну. <<өкіл стратегиясы>>
3-4 ұпай
Сергіту сәті
Қолдану.
4-5 ұпай
Талдау.
5 ұпай
Психологиялық ахуал. Жұмыс күніне серпіліс жасату, жаңалыққа құмарлығын арттыру, оқушыларды ынтымақтастыққа, бірігіп жұмыс істеуге жұмылдыру. Амандасады.
Үй тапсырмасын тексеру. Бағалау парақтары таратылады.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Тақырып көлемінде баұылау сұрақтар қою.
1. Жай бөлшек дегеніміз не?
2. Жай бөлшектің алымы, бөлімі дегеніміз не?
3. Жай бөлшек нешеге бөлінеді?
4. Аралас сан дегеніміз не?
5. Жай бөлшектің ең кіші ортақ бөлімі дегеніміз не?
6. Жай бөлшектің ең кіші ортақ бөлімін қалай табамыз?
(оқулықпен жұмыс)
3 түрлі есеп таратылады.(А,В,С деңгейлері бойынша
А деңгейі:№913(тақ есептері)
В деңгейі:№924(тақ есептері)
С деңгейі:№932(тақ есептері)
<<Зерде>> стратегиясы. Оқушылардың жас ерешеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту. <<Зерде>>. (мақал-мәтелдер айтылады.Оның ішіндегі екі сан байланысты бұрыс және дұрыс бөлшектерді құрастыру.
1. Білімді мыңды жығады,
Білікті бірді жығады.
2. Жеті рет өлшеп, бір рет кес.
3. Бір тал кессең, он тал ек.
4. Жігіт бір сырлы, сегіз қырлы.
Әр жұпқа тапсырмаларды беріп, сәйкестіндіру
<<Әткеншек>> әдісі. Қазақша, ағылшынша, қытайша, орысша амандасады.
Дәптерге күнді жазады
Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың мұнда мақсаты берілген тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап беру. Оқушылар өткен білімдерін естеріне түсіреді.
Есепті өздігінен шығарады. Болған соң жұпта талқылайды.
Есептерді шапшаң шығарады, шеберліктерін көрсетеді. Өздерінің қолдары арқылы тапсырманың ұнағандығын көретеді.
2 мин
2 мин
3 мин
15 минут
2 мин
3 мин
3 мин
Қорытынды
Бағалау
Жинақтау
5 ұпай
Бағалау
Тест тапсырмасын тарату.
Қорытындылау.Әр қатар мына сөйлемді жалғастыруы керек:Рефлексия
1. Мен таңғалдым ...
2. Мен ойланып қалдым...
3. Менде сұрақ барү
Мұғалім оқушыларының бағалары бойынша өз пікірін айтады.
Тест тапсырмасын орындайды, болған соң жұппен ауысады. Тақтада текесереді.
Не білдім? Не үйрендім? мүшелерін бағалайды.
4 мин
5 мин
Үй жұмысы
№933, 935 даярлық тапсырма 10 бет
Үй тапсырмасын жазып алу.
1мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz