Тәкен Әлімқұловтың Қараой әңгімесіндегі Махамбет образы

Күні:
Пәні:қазақ әдебиеті

Сыныбы: 9А

Күні:: Сабақтың тақырыбы:
Пәні:қазақ әдебиеті: Тәкен Әлімқұловтың "Қараой" әңгімесіндегі Махамбет образы
Күні:: Жалпы мақсаты:
Пәні:қазақ әдебиеті: Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мазмұнымен танысу, тақырыбы мен идеясын ашу; жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану.
Күні:: Сілтеме:
Пәні:қазақ әдебиеті:

Оқулық;

Т. Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығынан слайд (Уикипедия) ; Әдебиет оқулығы,

Күні:: Оқу нәтижесі:
Пәні:қазақ әдебиеті: Ойды жүйелі жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі; өзге топтарды тыңдауға үйретіледі.
Күні:: Негізгі идеялар:
Пәні:қазақ әдебиеті: «Махамбеттей ер қайда?».
Күні:: Қолданылатын материалдар:
Пәні:қазақ әдебиеті: АКТ . Постер, фломастерлер
Күні:: Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Пәні:қазақ әдебиеті: Топпен жұмыс, жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау) Блум таксономиясы, Эдвард Де Боно "Ойлаудың алты қалпағы", "Өрмекшінің торы"
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Психологиялық

Дайындық

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: АКТ. Көңілді әуенді қосып, шаттық шеңберіне тұрамыз. шаттық шеңбері "Әлемге саяхат".
Оқушының іс-әрекеті: Музыка ырғағымен оқушылар қолдарына глобустар алады, да әлемнің қай жеріне саяхатқа баратындарын жазады. Ол мемлекеттерді көру несімен қызықты екендігін айтады.
Сабақ кезеңдері:

І. Білу

5мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

"Өрмекшінің торы" арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

D:\Doc\Desktop\ооо.jpg

Шығармадағы атаулар бойынша 6 топқа бөлемін.

Әр топ өз атауын қорғайды.

Қазақтың ұлттық қару-жарақтарының суреттері арқылы оқушыларды бағалаймын.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар торды құру арқылы арқылы үйге берілген тапсырма тексеріледі.

Оқушылар топқа бөлінеді.

1-топ - ақын

2-топ - Махамбет

3-топ - Қараой

4-топ - повесть

5-топ - Т. Әлімқұлов

6-топ - жазушы

Сабақ кезеңдері:

ІІ. Түсіну

10мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Т. Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығынан слайд арқылы мағлұмат беремін.

"Үзік мәтін" тәсілі арқылы мәтіннің мазмұнымен таныстырамын.

Оқушының іс-әрекеті:

Жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады.

Мәтіннің мазмұнымен жұптық жұмыс арқылы танысады.

Сабақ кезеңдері:

ІІІ. Қолдану

10мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Эдвард Де Бононың "Ойлаудың алты қалпағы " арқылы мәтін бойынша топтық жұмыс.
Оқушының іс-әрекеті:

Әр топтың көшбасшылары ортағы шығып, сандықтан түрлі асықтар алып, сол асықтың түсі бойынша қалпақтарын таңдайды.

D:\Doc\Desktop\шшш.jpg

Сабақ кезеңдері:

ІҮ. Талдау

12мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

D:\Doc\Desktop\i.jpg - фактілер, цифрлар, мәліметтерді таза күйінде беру.

D:\Doc\Desktop\3343512.image_page_big.3045953671.jpg - ішкі сезім, эмоция жіне интуицияны білдіру.

D:\Doc\Desktop\blackhat.jpg -негативті ойлау, мыс: бұл орындалмайды, себебі. . .

D:\Doc\Desktop\i (3).jpg - ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар.

D:\Doc\Desktop\i (1).jpg - жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.

D:\Doc\Desktop\i (2).jpg - жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді қортындылайды.

Сергіту сәті

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топ өздерінің постерлерін, көріністерін, телебағдарламаларын дайындайды.

D:\Doc\Desktop\111.jpg

D:\Doc\Desktop\i (2).jpg арқылы топтарды бағалайды.

Сергіту жаттығуын жасайды.

Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:

Ү. Жинақтау

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Венн диаграммасы

Өмірдегі Махамбет пен шығармадағы Махамбеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтары

Оқушының іс-әрекеті: Венн диаграммасын толтырады.
Сабақ кезеңдері:

ҮІ. Бағалау

1мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

ӨӨБ және ӨБ кестесі арқылы бағаланады.

"Алтын сапа", "Алтын сақа", "Алтын домбыра", "Алтын жұлдыз", "Алтын жүрек", " Алтын қайық" номинациялары бойынша бағалау жүргіземін.

Оқушының іс-әрекеті: ӨӨБ және ӨБ кестесі арқылы бағалайды.
Сабақ кезеңдері:

V. Үйге тапсырмасын беру

1 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Т. Әлімқұлов туралы реферат, презентация дайындау;

2. “Мен білетін Махамбет” ойтолғау жазу

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар күнделіктеріне жазады.
Сабақ кезеңдері:

VII. Рефлексия

2мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

"Ыстық алақан" арқылы рефлексия жүргізіледі.

D:\Doc\Desktop\skidki-Sankt-Peterburg-1387213801_0.jpg

Оқушының іс-әрекеті: Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін алақандарына смайликтер салу арқылы бағалайды. D:\Doc\Desktop\3 сабақ\3- сабақ\20150424_094304.jpg

Ұқсас жұмыстар
Махамбеттің батыр жүрегі
Оқшау сөздер. Оның түрлері туралы ұғымды меңгерту
Буырқанған даланың дауылпазы
Сарыжайлау тақырыбына сурет салу, шығарманың мазмұнына дайындалу
Махамбет-ерліктің жалынды жаршысы
Әдебиет -адамшылық шұғыласы
Қазақ тілі өлеңі
Қамбар батыр жыры
Топтастыру СТО
Махамбет жауласқан хан
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz