Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тәкен Әлімқұловтың Қараой әңгімесіндегі Махамбет образы
Күні:
Пәні:қазақ әдебиеті
Сыныбы: 9А
Сабақтың тақырыбы:
Тәкен Әлімқұловтың "Қараой" әңгімесіндегі Махамбет образы
Жалпы мақсаты:
Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мазмұнымен танысу, тақырыбы мен идеясын ашу; жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану.
Сілтеме:
Оқулық;
Т.Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығынан слайд (Уикипедия); Әдебиет оқулығы,
Оқу нәтижесі:
Ойды жүйелі жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі; өзге топтарды тыңдауға үйретіледі.
Негізгі идеялар:
<<Махамбеттей ер қайда?>>.
Қолданылатын материалдар:
АКТ . Постер, фломастерлер
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Топпен жұмыс , жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау) Блум таксономиясы, Эдвард Де Боно "Ойлаудың алты қалпағы", "Өрмекшінің торы"
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Психологиялық
Дайындық
2 мин
АКТ. Көңілді әуенді қосып, шаттық шеңберіне тұрамыз. шаттық шеңбері "Әлемге саяхат".
Музыка ырғағымен оқушылар қолдарына глобустар алады, да әлемнің қай жеріне саяхатқа баратындарын жазады. Ол мемлекеттерді көру несімен қызықты екендігін айтады.
І.Білу
5мин
"Өрмекшінің торы" арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
Шығармадағы атаулар бойынша 6 топқа бөлемін.
Әр топ өз атауын қорғайды.
Қазақтың ұлттық қару-жарақтарының суреттері арқылы оқушыларды бағалаймын.
Оқушылар торды құру арқылы арқылы үйге берілген тапсырма тексеріледі.
Оқушылар топқа бөлінеді.
1-топ - ақын
2-топ - Махамбет
3-топ - Қараой
4-топ - повесть
5-топ - Т.Әлімқұлов
6-топ - жазушы
ІІ.Түсіну
10мин
Т.Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығынан слайд арқылы мағлұмат беремін.
"Үзік мәтін" тәсілі арқылы мәтіннің мазмұнымен таныстырамын.
Жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады.
Мәтіннің мазмұнымен жұптық жұмыс арқылы танысады.
ІІІ. Қолдану
10мин
Эдвард Де Бононың "Ойлаудың алты қалпағы " арқылы мәтін бойынша топтық жұмыс.
Әр топтың көшбасшылары ортағы шығып, сандықтан түрлі асықтар алып, сол асықтың түсі бойынша қалпақтарын таңдайды.
ІҮ. Талдау
12мин
- фактілер, цифрлар,мәліметтерді таза күйінде беру.
- ішкі сезім,эмоция жіне интуицияны білдіру.
- негативті ойлау, мыс: бұл орындалмайды, себебі...
- ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар.
- жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.
- жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді қортындылайды.
Сергіту сәті
Әр топ өздерінің постерлерін, көріністерін, телебағдарламаларын дайындайды.
арқылы топтарды бағалайды.
Сергіту жаттығуын жасайды.
Ү.Жинақтау
2 мин
Венн диаграммасы
Өмірдегі Махамбет пен шығармадағы Махамбеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Венн диаграммасын толтырады.
ҮІ.Бағалау
1мин
ӨӨБ және ӨБ кестесі арқылы бағаланады.
"Алтын сапа", "Алтын сақа", "Алтын домбыра", "Алтын жұлдыз", "Алтын жүрек"," Алтын қайық" номинациялары бойынша бағалау жүргіземін.
ӨӨБ және ӨБ кестесі арқылы бағалайды.
V. Үйге тапсырмасын беру
1 мин
1. Т.Әлімқұлов туралы реферат, презентация дайындау;
2. "Мен білетін Махамбет" ойтолғау жазу
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
VII. Рефлексия
2мин
"Ыстық алақан" арқылы рефлексия жүргізіледі.
Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін алақандарына смайликтер салу арқылы бағалайды.
Пәні:қазақ әдебиеті
Сыныбы: 9А
Сабақтың тақырыбы:
Тәкен Әлімқұловтың "Қараой" әңгімесіндегі Махамбет образы
Жалпы мақсаты:
Сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, әңгіменің мазмұнымен танысу, тақырыбы мен идеясын ашу; жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдану.
Сілтеме:
Оқулық;
Т.Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығынан слайд (Уикипедия); Әдебиет оқулығы,
Оқу нәтижесі:
Ойды жүйелі жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі; өзге топтарды тыңдауға үйретіледі.
Негізгі идеялар:
<<Махамбеттей ер қайда?>>.
Қолданылатын материалдар:
АКТ . Постер, фломастерлер
Оқыту формасы, технологиясы, әдістері:
Топпен жұмыс , жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау) Блум таксономиясы, Эдвард Де Боно "Ойлаудың алты қалпағы", "Өрмекшінің торы"
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Психологиялық
Дайындық
2 мин
АКТ. Көңілді әуенді қосып, шаттық шеңберіне тұрамыз. шаттық шеңбері "Әлемге саяхат".
Музыка ырғағымен оқушылар қолдарына глобустар алады, да әлемнің қай жеріне саяхатқа баратындарын жазады. Ол мемлекеттерді көру несімен қызықты екендігін айтады.
І.Білу
5мин
"Өрмекшінің торы" арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
Шығармадағы атаулар бойынша 6 топқа бөлемін.
Әр топ өз атауын қорғайды.
Қазақтың ұлттық қару-жарақтарының суреттері арқылы оқушыларды бағалаймын.
Оқушылар торды құру арқылы арқылы үйге берілген тапсырма тексеріледі.
Оқушылар топқа бөлінеді.
1-топ - ақын
2-топ - Махамбет
3-топ - Қараой
4-топ - повесть
5-топ - Т.Әлімқұлов
6-топ - жазушы
ІІ.Түсіну
10мин
Т.Әлімқұловтың өмірі мен шығармашылығынан слайд арқылы мағлұмат беремін.
"Үзік мәтін" тәсілі арқылы мәтіннің мазмұнымен таныстырамын.
Жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет алады.
Мәтіннің мазмұнымен жұптық жұмыс арқылы танысады.
ІІІ. Қолдану
10мин
Эдвард Де Бононың "Ойлаудың алты қалпағы " арқылы мәтін бойынша топтық жұмыс.
Әр топтың көшбасшылары ортағы шығып, сандықтан түрлі асықтар алып, сол асықтың түсі бойынша қалпақтарын таңдайды.
ІҮ. Талдау
12мин
- фактілер, цифрлар,мәліметтерді таза күйінде беру.
- ішкі сезім,эмоция жіне интуицияны білдіру.
- негативті ойлау, мыс: бұл орындалмайды, себебі...
- ашықтықты, позитивті және конструктивті ойлар.
- жаңа идеялар ағымын тудыратын шығармашылық ойлар.
- жоғары деңгейдегі жалпы көзқарастарды білдіреді қортындылайды.
Сергіту сәті
Әр топ өздерінің постерлерін, көріністерін, телебағдарламаларын дайындайды.
арқылы топтарды бағалайды.
Сергіту жаттығуын жасайды.
Ү.Жинақтау
2 мин
Венн диаграммасы
Өмірдегі Махамбет пен шығармадағы Махамбеттің ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Венн диаграммасын толтырады.
ҮІ.Бағалау
1мин
ӨӨБ және ӨБ кестесі арқылы бағаланады.
"Алтын сапа", "Алтын сақа", "Алтын домбыра", "Алтын жұлдыз", "Алтын жүрек"," Алтын қайық" номинациялары бойынша бағалау жүргіземін.
ӨӨБ және ӨБ кестесі арқылы бағалайды.
V. Үйге тапсырмасын беру
1 мин
1. Т.Әлімқұлов туралы реферат, презентация дайындау;
2. "Мен білетін Махамбет" ойтолғау жазу
Оқушылар күнделіктеріне жазады.
VII. Рефлексия
2мин
"Ыстық алақан" арқылы рефлексия жүргізіледі.
Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін алақандарына смайликтер салу арқылы бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz