Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жанаманың теңдеуін жазу
<<Бекітемін>> __________
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып
Күні
04.02.2016
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың тақырыбы
Туынды. Есептер шығару
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып оқулығы /А.Е.Әбілқасымова, Қ.Д.Шойынбеков, В.Е.Корчевский, З.А.Жұмағұлова Алматы <<Мектеп>> баспасы 2014/ Әдістемелік нұсқау /А.Е.Әбілқасымова Алматы <<Мектеп>> 2010/
Сынақ кітапшалары 2013-2015
Жалпы мақсаты
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуі.
Оқу нәтижесі
Туындыны табуды, есептеуді үйренеді, туындының физикалық және геометриялық мағынасын түсінеді. Жанаманың теңдеуін жазуды меңгереді.
Негізгі идеялар
Туынды, жанама, қашықтық, жол, үдеу
Дереккөздер
Оқулық, сынақ кітапшалары, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Қызығушылығын ояту>> сатысы
<<Миға шабуыл>>: Өткенді еске түсіру
<<Бір тілек, бір сұрақ>>
<<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс
<<Мағынаны тану>> сатысы: Жеке жұмыс. Есептер шығару.
Жұптық жұмыс: Пилот және навигатор
Постер қорғау
Деңгейлік тапсырмалар: Шағын тест
Шығармашылық тапсырма: Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Кейінгі тапсырмалар
§15 оқу,
№ 205, 212 есептер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
- Оқушылар, сендердің көңіл-күйлерің қандай? Смайлик бейнесі арқылы көрсете қоялық.
3. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуін жазуды үйрену.
4. Бағалау критерийі:
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуін жазу;
oo Ауызша сұрақтарға жауап беру және топтық жұмысқа қатысу.
ІІ. <<Миға шабуыл>>
1) <<Бір тілек, бір сұрақ>> (4 минут)
Оқушылар бір-біріне бір тілек айтып, сұрақ қояды.
2) Оқушылардың жобалық жұмысы.
3) Үй тапсырмасын тексеру:
№202. Жауабы: ϑ1=322=324.
№204. Жауабы: а)y=2x-0,5; ә) y=18x+112; б) y=-2x+1.
ІІІ. <<Ой қозғау>> сатысы. (Топтық жұмыс)
І-топ:
1. fx=4x2 функциясы графигіне х0=-1 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.
ІІ-топ:
2. fx=4x2+3x функциясы графигінің берілген А(1; 7) нүктесінен өтетін жанамасының абсцисса осіне көлбеулік бұрышының тангенсін табыңдар.
ІІІ-топ:
3. Нүкте х(t)=15t2+6t заңы бойынша түзу сызықты қозғалады. Кез келген t уақыт мезетіндегі жылдамдықты есептеуге арналған формуланы жазып, t=1 с мезетіндегі жылдамдығын және үдеуін табыңдар.
IV. <<Мағынаны тану>> Есептер шығару (Жеке жұмыс) (12 минут)
1. Функцияның туындысын табыңдар:
а) fx=9x8;
ә) fx=-1x2;
б) fx=3x3-1х3;
2. fx=-2x2+8х-3.
f'0+f'-1 өрнегінің мәнін есептеңдер.
3. Абсциссасы х0=-1 нүктесінде fx=x3+x2-8 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.
IV. Сергіту сәті
V. Жұптық жұмыс: Ұшқыш және нұсқаушы (5 минут)
(Бірінші оқушы нұсқаушы, екіншісі - ұшқыш)
Берілген функцияның туындысын табыңдар:
а) fx=3x3-7x2+5x;
ә) fx=5x2-11x-3;
VI. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. Постер құрып, оны қорғау (8 минут)
Тақырып: Туынды
VIІ. Деңгейлік тапсырма. Шағын тест:
І деңгей
1. fx=x2-4x, f'x=?
А. 2-4x; В. 2+4x; С. 2x-4; D. 2x+4
2. fx=x10+14, f'x=?
А. x9; В. 10x9; С. 10x10; D. 10x9+14
3. fx=x+1, f'x=?
А. 12x; В. 12x+1; С. 1x; D. x+1
4. fx=2x-1х, f'x=?
А. 2-1x2; В. 2x-1; С. 2+1x; D. 2+1x2
5. fx=4x3-2x-40, f'3=?
А. 62; В. 102; С. 106; D. 66
IІ деңгей
1. fx=12x10-1x+8, f'x=?
А.10x9-1x2; В.20x9+1x2; С.5x9+1x2; D. 5x9-1x2
2. fx=8x+3x2, f'x=?
А. 4x+6x; В. 14x+6x; С. 18x+6x; D. 116x+6x
3. fx=x+x, f'9=?
А.12; В. 113; С. 16; D. 116
4. fx=1+2x3-5х, f'x=?
А. 11-20x(3-5x)2; В. 11(3-5x)2; С. 1(3-5x)2; D. 1-20x(3-5x)2
5. fx=x4+x, x0=1 нүктесінен жүргізілген жанаманың теңдеуі
А. y=x+3; В. y=5x-3; С. y=3x+7; D. y=x-7
IIІ деңгей
1. fx=1+2x3-5х, f'x=?
А. 11-20x(3-5x)2; В. 11(3-5x)2; С. 1(3-5x)2; D. 1-20x(3-5x)2
2. fx=-1x2-1x, f'x=?
А.-2x3-1x2; В.2x3+1x2; С. -2x3+1x2; D. 2x3-1x2
3. fx=8x+35x5, f'x=?
А. 4x+3x; В. 14x+3x4; С. 4x+3x4; D. 116x+3x4
4. fx=x+1x, f'13=?
А.3; В. 2; С. -2 D. -1,5
5. Абсциссасы x=1 нүктесінде fx=х функциясының графигіне жанама жүргізілген. Ординатасы y=8,5 болғандағы жанама графигінің абсциссасын табыңдар:
А. 17 В. 19; С. 16; D. 15
VIII. Шығармашылық тапсырма:
Туындысы төмендегідей болатын кем дегенде бір функцияның формуласын жазыңдар:
1) 7-3x ;
2) 12x3+8x ;
3)-20x4-x5.
VІIІ. Үйге тапсырма: §15 оқу, № 205, 212 есептер (1 минут)
ІХ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (2 минут)
Х. Рефлексия (2 минут)
Бағалау бетшесі
Күні 04.02.2016 Пәні Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып
Оқушының аты-жөні_____________________
Әлі де дайын-далуым керек
Өзіме көңілім толмады
Жақсы меңгердім
Өте жақсы меңгердім
0
1
2
3
Туындыны табу;
Туындының физикалық мағынасы;
Туындының геометриялық мағынасы;
Жанаманың теңдеуін жазу;
Ауызша сұрақтарға жауап беру және топтық жұмысқа қатысу
Тест ұпайы
Қорытынды ұпай
Ұпай санын бағаға айналдыру шкаласы
17 - 20 ұпай <<5>>
11 - 16 ұпай <<4>>
5 - 10 ұпай <<3>>
0 - 4 ұпай <<2>>
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып
Күні
04.02.2016
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың тақырыбы
Туынды. Есептер шығару
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып оқулығы /А.Е.Әбілқасымова, Қ.Д.Шойынбеков, В.Е.Корчевский, З.А.Жұмағұлова Алматы <<Мектеп>> баспасы 2014/ Әдістемелік нұсқау /А.Е.Әбілқасымова Алматы <<Мектеп>> 2010/
Сынақ кітапшалары 2013-2015
Жалпы мақсаты
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуі.
Оқу нәтижесі
Туындыны табуды, есептеуді үйренеді, туындының физикалық және геометриялық мағынасын түсінеді. Жанаманың теңдеуін жазуды меңгереді.
Негізгі идеялар
Туынды, жанама, қашықтық, жол, үдеу
Дереккөздер
Оқулық, сынақ кітапшалары, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Қызығушылығын ояту>> сатысы
<<Миға шабуыл>>: Өткенді еске түсіру
<<Бір тілек, бір сұрақ>>
<<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс
<<Мағынаны тану>> сатысы: Жеке жұмыс. Есептер шығару.
Жұптық жұмыс: Пилот және навигатор
Постер қорғау
Деңгейлік тапсырмалар: Шағын тест
Шығармашылық тапсырма: Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Кейінгі тапсырмалар
§15 оқу,
№ 205, 212 есептер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
- Оқушылар, сендердің көңіл-күйлерің қандай? Смайлик бейнесі арқылы көрсете қоялық.
3. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуін жазуды үйрену.
4. Бағалау критерийі:
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуін жазу;
oo Ауызша сұрақтарға жауап беру және топтық жұмысқа қатысу.
ІІ. <<Миға шабуыл>>
1) <<Бір тілек, бір сұрақ>> (4 минут)
Оқушылар бір-біріне бір тілек айтып, сұрақ қояды.
2) Оқушылардың жобалық жұмысы.
3) Үй тапсырмасын тексеру:
№202. Жауабы: ϑ1=322=324.
№204. Жауабы: а)y=2x-0,5; ә) y=18x+112; б) y=-2x+1.
ІІІ. <<Ой қозғау>> сатысы. (Топтық жұмыс)
І-топ:
1. fx=4x2 функциясы графигіне х0=-1 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.
ІІ-топ:
2. fx=4x2+3x функциясы графигінің берілген А(1; 7) нүктесінен өтетін жанамасының абсцисса осіне көлбеулік бұрышының тангенсін табыңдар.
ІІІ-топ:
3. Нүкте х(t)=15t2+6t заңы бойынша түзу сызықты қозғалады. Кез келген t уақыт мезетіндегі жылдамдықты есептеуге арналған формуланы жазып, t=1 с мезетіндегі жылдамдығын және үдеуін табыңдар.
IV. <<Мағынаны тану>> Есептер шығару (Жеке жұмыс) (12 минут)
1. Функцияның туындысын табыңдар:
а) fx=9x8;
ә) fx=-1x2;
б) fx=3x3-1х3;
2. fx=-2x2+8х-3.
f'0+f'-1 өрнегінің мәнін есептеңдер.
3. Абсциссасы х0=-1 нүктесінде fx=x3+x2-8 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.
IV. Сергіту сәті
V. Жұптық жұмыс: Ұшқыш және нұсқаушы (5 минут)
(Бірінші оқушы нұсқаушы, екіншісі - ұшқыш)
Берілген функцияның туындысын табыңдар:
а) fx=3x3-7x2+5x;
ә) fx=5x2-11x-3;
VI. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. Постер құрып, оны қорғау (8 минут)
Тақырып: Туынды
VIІ. Деңгейлік тапсырма. Шағын тест:
І деңгей
1. fx=x2-4x, f'x=?
А. 2-4x; В. 2+4x; С. 2x-4; D. 2x+4
2. fx=x10+14, f'x=?
А. x9; В. 10x9; С. 10x10; D. 10x9+14
3. fx=x+1, f'x=?
А. 12x; В. 12x+1; С. 1x; D. x+1
4. fx=2x-1х, f'x=?
А. 2-1x2; В. 2x-1; С. 2+1x; D. 2+1x2
5. fx=4x3-2x-40, f'3=?
А. 62; В. 102; С. 106; D. 66
IІ деңгей
1. fx=12x10-1x+8, f'x=?
А.10x9-1x2; В.20x9+1x2; С.5x9+1x2; D. 5x9-1x2
2. fx=8x+3x2, f'x=?
А. 4x+6x; В. 14x+6x; С. 18x+6x; D. 116x+6x
3. fx=x+x, f'9=?
А.12; В. 113; С. 16; D. 116
4. fx=1+2x3-5х, f'x=?
А. 11-20x(3-5x)2; В. 11(3-5x)2; С. 1(3-5x)2; D. 1-20x(3-5x)2
5. fx=x4+x, x0=1 нүктесінен жүргізілген жанаманың теңдеуі
А. y=x+3; В. y=5x-3; С. y=3x+7; D. y=x-7
IIІ деңгей
1. fx=1+2x3-5х, f'x=?
А. 11-20x(3-5x)2; В. 11(3-5x)2; С. 1(3-5x)2; D. 1-20x(3-5x)2
2. fx=-1x2-1x, f'x=?
А.-2x3-1x2; В.2x3+1x2; С. -2x3+1x2; D. 2x3-1x2
3. fx=8x+35x5, f'x=?
А. 4x+3x; В. 14x+3x4; С. 4x+3x4; D. 116x+3x4
4. fx=x+1x, f'13=?
А.3; В. 2; С. -2 D. -1,5
5. Абсциссасы x=1 нүктесінде fx=х функциясының графигіне жанама жүргізілген. Ординатасы y=8,5 болғандағы жанама графигінің абсциссасын табыңдар:
А. 17 В. 19; С. 16; D. 15
VIII. Шығармашылық тапсырма:
Туындысы төмендегідей болатын кем дегенде бір функцияның формуласын жазыңдар:
1) 7-3x ;
2) 12x3+8x ;
3)-20x4-x5.
VІIІ. Үйге тапсырма: §15 оқу, № 205, 212 есептер (1 минут)
ІХ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (2 минут)
Х. Рефлексия (2 минут)
Бағалау бетшесі
Күні 04.02.2016 Пәні Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып
Оқушының аты-жөні_____________________
Әлі де дайын-далуым керек
Өзіме көңілім толмады
Жақсы меңгердім
Өте жақсы меңгердім
0
1
2
3
Туындыны табу;
Туындының физикалық мағынасы;
Туындының геометриялық мағынасы;
Жанаманың теңдеуін жазу;
Ауызша сұрақтарға жауап беру және топтық жұмысқа қатысу
Тест ұпайы
Қорытынды ұпай
Ұпай санын бағаға айналдыру шкаласы
17 - 20 ұпай <<5>>
11 - 16 ұпай <<4>>
5 - 10 ұпай <<3>>
0 - 4 ұпай <<2>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz