Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жанаманың теңдеуін жазу

<<Бекітемін>> __________
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып

Күні
04.02.2016
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың тақырыбы
Туынды. Есептер шығару
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып оқулығы /А.Е.Әбілқасымова, Қ.Д.Шойынбеков, В.Е.Корчевский, З.А.Жұмағұлова Алматы <<Мектеп>> баспасы 2014/ Әдістемелік нұсқау /А.Е.Әбілқасымова Алматы <<Мектеп>> 2010/
Сынақ кітапшалары 2013-2015
Жалпы мақсаты
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуі.
Оқу нәтижесі

Туындыны табуды, есептеуді үйренеді, туындының физикалық және геометриялық мағынасын түсінеді. Жанаманың теңдеуін жазуды меңгереді.
Негізгі идеялар
Туынды, жанама, қашықтық, жол, үдеу
Дереккөздер
Оқулық, сынақ кітапшалары, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Қызығушылығын ояту>> сатысы
<<Миға шабуыл>>: Өткенді еске түсіру
<<Бір тілек, бір сұрақ>>
<<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс
<<Мағынаны тану>> сатысы: Жеке жұмыс. Есептер шығару.
Жұптық жұмыс: Пилот және навигатор
Постер қорғау
Деңгейлік тапсырмалар: Шағын тест
Шығармашылық тапсырма: Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Кейінгі тапсырмалар
§15 оқу,
№ 205, 212 есептер

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
- Оқушылар, сендердің көңіл-күйлерің қандай? Смайлик бейнесі арқылы көрсете қоялық.
3. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуін жазуды үйрену.
4. Бағалау критерийі:
oo Туындыны табу;
oo Туындының физикалық мағынасы;
oo Туындының геометриялық мағынасы;
oo Жанаманың теңдеуін жазу;
oo Ауызша сұрақтарға жауап беру және топтық жұмысқа қатысу.

ІІ. <<Миға шабуыл>>
1) <<Бір тілек, бір сұрақ>> (4 минут)
Оқушылар бір-біріне бір тілек айтып, сұрақ қояды.
2) Оқушылардың жобалық жұмысы.
3) Үй тапсырмасын тексеру:
№202. Жауабы: ϑ1=322=324.
№204. Жауабы: а)y=2x-0,5; ә) y=18x+112; б) y=-2x+1.

ІІІ. <<Ой қозғау>> сатысы. (Топтық жұмыс)
І-топ:
1. fx=4x2 функциясы графигіне х0=-1 нүктесінде жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.
ІІ-топ:
2. fx=4x2+3x функциясы графигінің берілген А(1; 7) нүктесінен өтетін жанамасының абсцисса осіне көлбеулік бұрышының тангенсін табыңдар.
ІІІ-топ:
3. Нүкте х(t)=15t2+6t заңы бойынша түзу сызықты қозғалады. Кез келген t уақыт мезетіндегі жылдамдықты есептеуге арналған формуланы жазып, t=1 с мезетіндегі жылдамдығын және үдеуін табыңдар.

IV. <<Мағынаны тану>> Есептер шығару (Жеке жұмыс) (12 минут)

1. Функцияның туындысын табыңдар:
а) fx=9x8;
ә) fx=-1x2;
б) fx=3x3-1х3;
2. fx=-2x2+8х-3.
f'0+f'-1 өрнегінің мәнін есептеңдер.
3. Абсциссасы х0=-1 нүктесінде fx=x3+x2-8 функциясының графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуін жазыңдар.

IV. Сергіту сәті

V. Жұптық жұмыс: Ұшқыш және нұсқаушы (5 минут)
(Бірінші оқушы нұсқаушы, екіншісі - ұшқыш)

Берілген функцияның туындысын табыңдар:
а) fx=3x3-7x2+5x;
ә) fx=5x2-11x-3;

VI. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. Постер құрып, оны қорғау (8 минут)
Тақырып: Туынды
VIІ. Деңгейлік тапсырма. Шағын тест:
І деңгей
1. fx=x2-4x, f'x=?
А. 2-4x; В. 2+4x; С. 2x-4; D. 2x+4

2. fx=x10+14, f'x=?
А. x9; В. 10x9; С. 10x10; D. 10x9+14

3. fx=x+1, f'x=?
А. 12x; В. 12x+1; С. 1x; D. x+1

4. fx=2x-1х, f'x=?
А. 2-1x2; В. 2x-1; С. 2+1x; D. 2+1x2

5. fx=4x3-2x-40, f'3=?
А. 62; В. 102; С. 106; D. 66

IІ деңгей
1. fx=12x10-1x+8, f'x=?
А.10x9-1x2; В.20x9+1x2; С.5x9+1x2; D. 5x9-1x2

2. fx=8x+3x2, f'x=?
А. 4x+6x; В. 14x+6x; С. 18x+6x; D. 116x+6x

3. fx=x+x, f'9=?
А.12; В. 113; С. 16; D. 116

4. fx=1+2x3-5х, f'x=?
А. 11-20x(3-5x)2; В. 11(3-5x)2; С. 1(3-5x)2; D. 1-20x(3-5x)2

5. fx=x4+x, x0=1 нүктесінен жүргізілген жанаманың теңдеуі
А. y=x+3; В. y=5x-3; С. y=3x+7; D. y=x-7

IIІ деңгей
1. fx=1+2x3-5х, f'x=?
А. 11-20x(3-5x)2; В. 11(3-5x)2; С. 1(3-5x)2; D. 1-20x(3-5x)2

2. fx=-1x2-1x, f'x=?
А.-2x3-1x2; В.2x3+1x2; С. -2x3+1x2; D. 2x3-1x2

3. fx=8x+35x5, f'x=?
А. 4x+3x; В. 14x+3x4; С. 4x+3x4; D. 116x+3x4

4. fx=x+1x, f'13=?
А.3; В. 2; С. -2 D. -1,5

5. Абсциссасы x=1 нүктесінде fx=х функциясының графигіне жанама жүргізілген. Ординатасы y=8,5 болғандағы жанама графигінің абсциссасын табыңдар:
А. 17 В. 19; С. 16; D. 15

VIII. Шығармашылық тапсырма:
Туындысы төмендегідей болатын кем дегенде бір функцияның формуласын жазыңдар:
1) 7-3x ;
2) 12x3+8x ;
3)-20x4-x5.

VІIІ. Үйге тапсырма: §15 оқу, № 205, 212 есептер (1 минут)
ІХ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (2 минут)
Х. Рефлексия (2 минут)

Бағалау бетшесі

Күні 04.02.2016 Пәні Алгебра және анализ бастамалары 10-сынып
Оқушының аты-жөні_____________________

Әлі де дайын-далуым керек

Өзіме көңілім толмады

Жақсы меңгердім

Өте жақсы меңгердім

0
1
2
3
Туындыны табу;

Туындының физикалық мағынасы;

Туындының геометриялық мағынасы;

Жанаманың теңдеуін жазу;

Ауызша сұрақтарға жауап беру және топтық жұмысқа қатысу

Тест ұпайы

Қорытынды ұпай

Ұпай санын бағаға айналдыру шкаласы
17 - 20 ұпай <<5>>
11 - 16 ұпай <<4>>
5 - 10 ұпай <<3>>
0 - 4 ұпай <<2>>

Ұқсас жұмыстар
Функцияның графигіне жүргізілген жанаманың теңдеуі
Жанаманың теңдеуі
Функция графигіне жүргізілген жанама тақырыбын қортындылау
Туынды
Дәрежелік функция, оның қасиеттері және графигі
Мынадай сызықтармен шектелген фигураның ауданын есептеңдер
Функциялардың туындысы. 10 сынып
Туындының физикалық мағынасы
Мағынаны табу
Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау
Пәндер