Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тышқанның әрекеті
Пәні
Ана тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы
С.Торайғыров Арыстан мен Тышқан
Мақсаты:
Оқушыларды С.Торайғыровтың өмірімен таныстыру,мысалдың мазмұнын ашу;бөліктерге бөліп,ат қою. Сөздікпен жұмыс жасау,ойлау қабілетін арттыру;Мысалға сүйене отырып,адам бойындағы мінез-құлықтарды ажырата білуге үйрету
Оқыту нәтежесі
Өз пікірін сенімді әрі дәлелді тұжырымды жеткізе білуге дағдыланады.Ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз бетімен жаңа технологиялық үрдістерге сай орындай білуге дағдыланады.Топпен жұмыс істеуді үйренеді.
Түйінді идеясы:
Тышқан Арыстанды ажалдан құтқарады.
Әдіс-тәсілдер
Топтық жұмыс,диалог,зерттеу
Уақыты
Ресурстар
Сабақтың мазмұны
2 минут
Слайдтар, сызба,
сөздік
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Амандасу
Психологиялық тренинг.
6 минут
2.Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын қорытындылау(кесте толтыру)
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды
2минут
3.Мозайка әдісі.(жаңа топ құрады)
Оқушылар бөлініп топ құрады
6 минут
4.Ой шақыру.(жұмбақ шешу арқылы сөзжұмбақ құрастыру) Ерекше тор көзден шыққан аң және сүтқоректі туралы не білесіңдер?
Арыстан,Тышқан туралы білетіндерін айтады.
Бүгінгі тақырыптың <<Арыстан мен Тышқан>> жайында екенін біледі.
6 минут
Блум технологиясы
5.Мағынаны тану
С.Торайғыров туралы айту. Білу- Мысал деген не? Мысалдағы кейіпкерлерді ата. Түсіну- Мысалдың қысқаша мазмұнын айт. Қолдану- Тышқан мен Арыстан қандай әрекет жасады? Талдау- Арыстан мен Тышқанға мінездеме бер. Жинақтау-Мысалдан не түйдің? Өмірдегі қандай жағдай мысал мазмұнына сәйкес келеді? Бағдарлау- Мысалды өз қиялыңмен аяқта.
Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап,адалдық, әділдік,қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы айтады.Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады. -Тапсырмаларға жауап беред.і -Керегін дәптерлеріне түсіреді.
4 минут
6.Түсіну.Үнтаспадан тыңдату
Оқушылар үнтаспадан тыңдайды.
5 минут
7.Сөздікпен жұмыс
Күпшек-дөңгелектің білік кигізілетін,шабақтар қондырылатын ұңғы тесіктері бар ортаңғы бөлігі.
Зиян-залал ,зақым.
Азат-еркін,өз еркі өзінде,ерікті.
Дәптерлеріне жазып алады.
2 минут
8.Сергіту сәті
5 минут
9.Мәтінмен жұмыс мәнерлеп оқып,мағынасын ашу. 1-топ:Тышқанның Арыстанға жалынатын сөзін тауып оқу; 2-топ: Арыстанның берген жауабы; 3-топ: Рөлге бөліп оқу; 4-топ: Тышқанның әрекеті.
-Арыстанның сөзінен оның кішіпейіл,мейірімділігі байқалады. - Тышқан өзін азат қылғаны үшін жақсылыққа жақсылық қайтарады.
6 минут
10.Ой толғаныс. Кесте толтыру. Кейіпкерлерге мінездеме беру
Ойларында қалғанын кестеге түсіреді.
Арыстан-күшті,көңілшек,мейірімді.
Тышқан-әлсіз,қорқақ,қайырымды.
Қорытындылау
-Осы мысалдан адам бойындағы қандай мінез-құ- лықтар байқалады?
-Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
-Тышқан қалай өлімнен құтылды?
-Мысалдың мазмұнына қандай мақал сәйкес келеді?
-Жағымды қасиеттерден үлгі алып,жаман қасиеттерден аулақ болу;
Қосымша тапсырма
Арыстан мен Тышқанның суретін салып келу
Б
Бағалау парағы арқылы бір-бірін бағалайды.
Ана тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы
С.Торайғыров Арыстан мен Тышқан
Мақсаты:
Оқушыларды С.Торайғыровтың өмірімен таныстыру,мысалдың мазмұнын ашу;бөліктерге бөліп,ат қою. Сөздікпен жұмыс жасау,ойлау қабілетін арттыру;Мысалға сүйене отырып,адам бойындағы мінез-құлықтарды ажырата білуге үйрету
Оқыту нәтежесі
Өз пікірін сенімді әрі дәлелді тұжырымды жеткізе білуге дағдыланады.Ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз бетімен жаңа технологиялық үрдістерге сай орындай білуге дағдыланады.Топпен жұмыс істеуді үйренеді.
Түйінді идеясы:
Тышқан Арыстанды ажалдан құтқарады.
Әдіс-тәсілдер
Топтық жұмыс,диалог,зерттеу
Уақыты
Ресурстар
Сабақтың мазмұны
2 минут
Слайдтар, сызба,
сөздік
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Амандасу
Психологиялық тренинг.
6 минут
2.Топқа бөлу арқылы үй тапсырмасын қорытындылау(кесте толтыру)
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды
2минут
3.Мозайка әдісі.(жаңа топ құрады)
Оқушылар бөлініп топ құрады
6 минут
4.Ой шақыру.(жұмбақ шешу арқылы сөзжұмбақ құрастыру) Ерекше тор көзден шыққан аң және сүтқоректі туралы не білесіңдер?
Арыстан,Тышқан туралы білетіндерін айтады.
Бүгінгі тақырыптың <<Арыстан мен Тышқан>> жайында екенін біледі.
6 минут
Блум технологиясы
5.Мағынаны тану
С.Торайғыров туралы айту. Білу- Мысал деген не? Мысалдағы кейіпкерлерді ата. Түсіну- Мысалдың қысқаша мазмұнын айт. Қолдану- Тышқан мен Арыстан қандай әрекет жасады? Талдау- Арыстан мен Тышқанға мінездеме бер. Жинақтау-Мысалдан не түйдің? Өмірдегі қандай жағдай мысал мазмұнына сәйкес келеді? Бағдарлау- Мысалды өз қиялыңмен аяқта.
Мысал деп адам бойындағы кемшіліктерді сынап,адалдық, әділдік,қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығарманы айтады.Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады. -Тапсырмаларға жауап беред.і -Керегін дәптерлеріне түсіреді.
4 минут
6.Түсіну.Үнтаспадан тыңдату
Оқушылар үнтаспадан тыңдайды.
5 минут
7.Сөздікпен жұмыс
Күпшек-дөңгелектің білік кигізілетін,шабақтар қондырылатын ұңғы тесіктері бар ортаңғы бөлігі.
Зиян-залал ,зақым.
Азат-еркін,өз еркі өзінде,ерікті.
Дәптерлеріне жазып алады.
2 минут
8.Сергіту сәті
5 минут
9.Мәтінмен жұмыс мәнерлеп оқып,мағынасын ашу. 1-топ:Тышқанның Арыстанға жалынатын сөзін тауып оқу; 2-топ: Арыстанның берген жауабы; 3-топ: Рөлге бөліп оқу; 4-топ: Тышқанның әрекеті.
-Арыстанның сөзінен оның кішіпейіл,мейірімділігі байқалады. - Тышқан өзін азат қылғаны үшін жақсылыққа жақсылық қайтарады.
6 минут
10.Ой толғаныс. Кесте толтыру. Кейіпкерлерге мінездеме беру
Ойларында қалғанын кестеге түсіреді.
Арыстан-күшті,көңілшек,мейірімді.
Тышқан-әлсіз,қорқақ,қайырымды.
Қорытындылау
-Осы мысалдан адам бойындағы қандай мінез-құ- лықтар байқалады?
-Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
-Тышқан қалай өлімнен құтылды?
-Мысалдың мазмұнына қандай мақал сәйкес келеді?
-Жағымды қасиеттерден үлгі алып,жаман қасиеттерден аулақ болу;
Қосымша тапсырма
Арыстан мен Тышқанның суретін салып келу
Б
Бағалау парағы арқылы бір-бірін бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz