Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Критерий арқылы бағалау
Батыс Қазақстан педагог кадрлар біліктілігін арттыру институты
БҚО. Зеленов ауданы
Белес ОЖББМ балабақшасының математика пәнінің мұғалімі
Алимгалиева Мария Гарипуллиновна
Обылыс мұғалімдеріне өткізілген шеберлік сабағы
Өткізілген уақыты: 13.11.2015ж
Коучинг сабақтың тақырыбы
<< Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>
Жалпы мақсаты
Тыңдаушыларда оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады. Оқыту үшін бағалау үдерісінің мақсатын меңгереді және оқу үдерісін жетілдіру үшін іс-тәжірибеде қолдана білу
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасты.
Оқушылармен жүргізілетін жұмыстарды бағалауды үйренді.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Мұғалімдердің оқытуды бағалауда сыни көзқарастарын қалыптастыру.
Тапсырмалар
1. Тренинг
2. Топтастыру жасау
3. Бағалау туралы түсінік беріледі
4. Критерий арқылы бағалау
5. Дискрептор құру
6. Практикалық жұмыс
7. Топтық бағалау
8. Өзін-өзі бағалау
9. Рефлексия
Дереккөздер:
МАН ІІ денгей, 104-123 бет
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс әрекеті:
Картоп егу тренингі. Қатысушыларды ортаға шақыру. Бірінің артына бірі тізбек жасап тұру және жерге картоп егуді бейнелеу арқылы арқаға массаж жасау.
Шағын топқа бөлу:
Жыл мезгілдері арқылы мұғалімдерді үш топқа бөлу.
Ақпарлама беру:
Презентация арқылы мұғалімдерге <<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>> туралы қысқаша мәлімет беру. Таныстырылымды тыңдайды
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту
1. Бағалау дегенге қалай түсінесіңдер? Қатысушылардан сұрау арқылы топтастыру құрып аламын.
2. Топтастыру <<Бағалау>>
Бағалауу
ІІ. Мағнаны тану
Бағалау-бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы
Суммативті бағалау
(Оқытуды бағалау)
+ Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.
+ Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.
+ Негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады.
Егер бағалаудың мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу болса, онда өзінің фукциясы бойынша бұл бағалау жиынтық бағалау болып табылады және кейде оны оқуды бағалау деп атайды.
Формативті бағалау
(Оқыту үшін бағалау
> Күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды.
> Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.
Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы (ағымдағы) бағалау
сабақта немесе үйде күнделікті жұмыс үрдісінде білімі мен дағдысының ағымдағы дәрежесін анықтау, оқу үрдісінде оқушы мен мұғалім арасындағы байланысты жандандыру. Ол оқушыларға білім алудың мақсаты мен міндеттеріне қаншалықты жеткені, жаңа тақырып меңгеру кезінде тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқаны туралы түсінік береді;
Қалыптастырушы бағалаудың түрлері (ішкі және сыртқы):
oo Қалыптастырушы бағалау әртүрлі формада іске асады (ауызша сұрау, жазбаша, практикалық жұмыстар, мадақтау, көтермелеу, т.б.) және жиынтық бағалауға дейін мұғалімге де, оқушыға да оқу барысында кеткен кемшіліктерін түзетуге, қайта қарауға мүмкіндік береді.
Практикалық жұмыс
І топ. Көбелектің суретін салу.
ІІ топ. Киіз үйдің суретін салу
ІІІ топ. Нан пісіру ережесі
Барлық топтар флепчартқа берілген уақыт бойынша тапсырмаларды орындайды, қорғайды. Әр топ өз жұмыстарына критерий құрайды.
Басқа топтарға сол критерий бойынша дискрептор құрып бір -бірінің жұмыстарын және
өздерін- өздеріне бағалауға тапсырма беру. Әр топтың берген бағаларын тыңдау, қойған ұпай сандарын тұсына жаздырту және қойған ұпайларын дәлелдету.
Критерий арқылы бағалаудың басты ерекшелігі
+ алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;
+ анық, айқындылығы;
+ бағаның әділдігі;
+ өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
Бұны білу маңызды!
1. Бір жұмысқа үштен артық нұсқау жазбаңыздар.
2. Берілген нұсқау оқушыны бағалаудың критерийімен сәйкес келуі керек.
3. Нұсқауды жазған кезде оқушы алған мәлімет оқудың мақсатына бағытталуы қажет.
Топтар бір-бірін "екі жұлдыз, бір ұсыныс" бойынша бағалайды. (Топтық бағалау)
Рефлекция. Өзін-өзі бағалау түрінде өткізіледі.
Бүгінгі семинарда алған мәліметтеріңізді төмендегі критерийлер бойынша өз-өздеріңізді бағдаршам арқылы бағалаңыздар.
Бағалау критерийі.
1. Семинар барысындағы жұмыстарға қатысты
2. Бағалау туралы жалпы түсінік қалыптасты
3. Іс-тәжірибеде қолдана алады
БҚО. Зеленов ауданы
Белес ОЖББМ балабақшасының математика пәнінің мұғалімі
Алимгалиева Мария Гарипуллиновна
Обылыс мұғалімдеріне өткізілген шеберлік сабағы
Өткізілген уақыты: 13.11.2015ж
Коучинг сабақтың тақырыбы
<< Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>
Жалпы мақсаты
Тыңдаушыларда оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады. Оқыту үшін бағалау үдерісінің мақсатын меңгереді және оқу үдерісін жетілдіру үшін іс-тәжірибеде қолдана білу
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудағы оқыту үшін бағалаудың маңыздылығы туралы түсінік қалыптасты.
Оқушылармен жүргізілетін жұмыстарды бағалауды үйренді.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Мұғалімдердің оқытуды бағалауда сыни көзқарастарын қалыптастыру.
Тапсырмалар
1. Тренинг
2. Топтастыру жасау
3. Бағалау туралы түсінік беріледі
4. Критерий арқылы бағалау
5. Дискрептор құру
6. Практикалық жұмыс
7. Топтық бағалау
8. Өзін-өзі бағалау
9. Рефлексия
Дереккөздер:
МАН ІІ денгей, 104-123 бет
Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс әрекеті:
Картоп егу тренингі. Қатысушыларды ортаға шақыру. Бірінің артына бірі тізбек жасап тұру және жерге картоп егуді бейнелеу арқылы арқаға массаж жасау.
Шағын топқа бөлу:
Жыл мезгілдері арқылы мұғалімдерді үш топқа бөлу.
Ақпарлама беру:
Презентация арқылы мұғалімдерге <<Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау>> туралы қысқаша мәлімет беру. Таныстырылымды тыңдайды
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту
1. Бағалау дегенге қалай түсінесіңдер? Қатысушылардан сұрау арқылы топтастыру құрып аламын.
2. Топтастыру <<Бағалау>>
Бағалауу
ІІ. Мағнаны тану
Бағалау-бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы
Суммативті бағалау
(Оқытуды бағалау)
+ Негізгі бағалау белгілі бір тақырыпты қорытындылау мақсатында орындалады.
+ Мазмұны оқылған материалды қамтуы керек.
+ Негізгі бағалаудағы оқушының алған бағасы тоқсандық баға болып табылады.
Егер бағалаудың мақсаты баға қою, сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу болса, онда өзінің фукциясы бойынша бұл бағалау жиынтық бағалау болып табылады және кейде оны оқуды бағалау деп атайды.
Формативті бағалау
(Оқыту үшін бағалау
> Күнделікті алған білімінің
меңгеру деңгейін анықтайды.
> Негізгі бақылау жұмысына дейін білімін жүйелейді.
Кездескен қиыншылықтарын қалыпқа келтіруге оқушыға мүмкіндік береді.
Қалыптастырушы (ағымдағы) бағалау
сабақта немесе үйде күнделікті жұмыс үрдісінде білімі мен дағдысының ағымдағы дәрежесін анықтау, оқу үрдісінде оқушы мен мұғалім арасындағы байланысты жандандыру. Ол оқушыларға білім алудың мақсаты мен міндеттеріне қаншалықты жеткені, жаңа тақырып меңгеру кезінде тапсырманы қаншалықты дұрыс орындап жатқаны туралы түсінік береді;
Қалыптастырушы бағалаудың түрлері (ішкі және сыртқы):
oo Қалыптастырушы бағалау әртүрлі формада іске асады (ауызша сұрау, жазбаша, практикалық жұмыстар, мадақтау, көтермелеу, т.б.) және жиынтық бағалауға дейін мұғалімге де, оқушыға да оқу барысында кеткен кемшіліктерін түзетуге, қайта қарауға мүмкіндік береді.
Практикалық жұмыс
І топ. Көбелектің суретін салу.
ІІ топ. Киіз үйдің суретін салу
ІІІ топ. Нан пісіру ережесі
Барлық топтар флепчартқа берілген уақыт бойынша тапсырмаларды орындайды, қорғайды. Әр топ өз жұмыстарына критерий құрайды.
Басқа топтарға сол критерий бойынша дискрептор құрып бір -бірінің жұмыстарын және
өздерін- өздеріне бағалауға тапсырма беру. Әр топтың берген бағаларын тыңдау, қойған ұпай сандарын тұсына жаздырту және қойған ұпайларын дәлелдету.
Критерий арқылы бағалаудың басты ерекшелігі
+ алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы;
+ анық, айқындылығы;
+ бағаның әділдігі;
+ өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі
Бұны білу маңызды!
1. Бір жұмысқа үштен артық нұсқау жазбаңыздар.
2. Берілген нұсқау оқушыны бағалаудың критерийімен сәйкес келуі керек.
3. Нұсқауды жазған кезде оқушы алған мәлімет оқудың мақсатына бағытталуы қажет.
Топтар бір-бірін "екі жұлдыз, бір ұсыныс" бойынша бағалайды. (Топтық бағалау)
Рефлекция. Өзін-өзі бағалау түрінде өткізіледі.
Бүгінгі семинарда алған мәліметтеріңізді төмендегі критерийлер бойынша өз-өздеріңізді бағдаршам арқылы бағалаңыздар.
Бағалау критерийі.
1. Семинар барысындағы жұмыстарға қатысты
2. Бағалау туралы жалпы түсінік қалыптасты
3. Іс-тәжірибеде қолдана алады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz