MACROMEDIA FLASH ОРТАСЫНДА АНИМАЦИЯ ҚҰРУ

«MACROMEDIA FLASH ОРТАСЫНДА АНИМАЦИЯ ҚҰРУ»

Сырабай Абылай Егінбайұлы

Ғылыми жетекшісі: Ниетбаева Жадыра Жаңбырбайқызы

Бұл ғылыми жобада MACROMEDIA FLASH ортасында анимация құру мүмкіндіктері қарастырылған. MACROMEDIA FLASH ортасында ActionScript тілімен бағдарламалау ерекшеліктері зерттелді. Сонымен қатар FLASH ортасында әр түрлі анимациялық фильмдердің жобалау үлгісі жасалды.

В данной научной работе рассматриваются возможности составления анимации в среде MACROMEDIA FLASH. Исследуются особенности программирования языком ActionScript. В ходе были сделаны образцы проектов анимационных фильмов с среде FLASH .

In this research work discusses the possibility of making animation in MACROMEDIA FLASH media. Also during the study of this work were made sample projects of animated films in the medium flash.

Flash’тегі анимация “мультикте” қолданылатын объектілердің қасиетін өзгертуге негізделген. Мысалы, мультиктерде объектілердің пайда болуы немесе жоғалуы мүмкін, сондай-ақ объектілер орнын, формасын, өлшемін, түсін, мөлдірлілігін т. б. өзгертуі мүмкін. Flash’те объектілерді анимациялаудың үш түрлі механизмі қарастырылған:

  • кадрлап (“классикалық”) анимациялау - автор, құрып отырған мультигінің әр кадрын өзі безендіріп отырады.
  • автоматты анимация (tweened-анимация), құрушы тек алғашқы және соңғы кадрларын жасайды, ал Flash аралық кадрларды өзі генерациялайды; tweened-анимацияның екі түрі бар: объектілерді жүргізуге негізделген (motion-animation) және объектілерді трансформациялауға (формасын өзгертуге) негізделген (shape-animation) ;
  • сценарий негізінде құрылатын анимация, сценарий обьектілердің өзгеріп отыруын Flash’тің өз тілінде сипаттайды, ол ActionScript деп аталады; бұл тілдің синтаксисі Web-публикацияда қолданылатын басқа сценарий тілдерінің синтаксисін (мысалы, JavaScript және VBScript) еске түсіреді.

Бұл механизмдердің әрқайсысының артықшылығы болғанымен кемшіліктері де бар. Көп жағдайда tweened-анимацияның мынадай екі артықшылығы болады:

  • біріншіден, автор әр кадрды жекелеп жасап қиналмайды;
  • екіншіден, мұндай мультиктерді жүргізу үшін Flash тек алғашқы және соңғы кадрларды ғана сақтап отырады, бұл фильмнің көлемі аз болуын қамтамасыз етеді.

Тweened-анимация қарапайым сюжеттер жасауға ғана күші жетеді. Ал ActionScript сценарийлері арқылы объектілердің жетерліктей күрделі құбылыстарын жасауға болады, бірақ . . . Бірақ ол үшін ActionScript тілін жетік үйрену керек. Басқа сөзбен айтқанда, өзіңіздің жеке мультигіңізді жасауға кіріспей тұрып, оны реализациялау механизмінің қай түрін таңдайтынымызды анықтап алуымыз керек.

Қабаттар мен қозғалысты анимация (motion tweening) . Енді элиптикалық орбита обьекттісін жасауға кірінісіміз ол тағы да жұмысы турде көрсетілгенімен, жиегі көк түсті болады, онан соң бізде келесі пайда болады:

Біз біздің планетамыздың ортасында орналасқан элиптикалық орбитаны жасап болған соң планета екі секторға бөлінеді. Бұл Flash технологиясында обьектілер олардың қиылысу нүктелерінде секторға бөленетіндіктен болады. Бұл ерекшелікті баста қалайсыз көрінгенімен соңына өте күрделі роликтер жасау кезінде өте қажет. Планета мен орбитаның мұндай секторларға бөліну кезінде өте қажетті обьектіде екі рет шертпе жасап, сосын Modify → Group мәзірінің пунктін (немесе Ctrl + G пернелерінің жиыны) пайдалану жеткілікті. Group командасы обьектілерді бір топқа топтастыруға мүмкіндік береді. Бұл командадан бас тарту үшін Modify → Ungroup топтамасын іске қосамыз.

Енді планета өз өсінің айналасында айналатын тиімділік үшін біз ең қарапайым, бірақ өте тамаша тәсілді пайдаланатын болып шештік. Маркердің көмегімен планета ортасында біз оның градиентін бірінші және соңғы кадрда белгілейміз. Сонымен, біз ойнамалы басты бірінші кадрға ауыстырамыз және маркердің көмегімен градиентті планета шегінен алып шығып, оны солға көшіреміз. Мұны оның ортасы планета мен орбита ортасына сәйкес келетіндей етіп және градиеттің жиегі мен планета жиегі бір сызықта болатындай етіп жасаймыз. Соңғы кадрғада осыны жасаймыз, тек градиентті солға ауыстырамыз.

Мультфильмді дыбыстандыру.

Спутник өз өсі бойымен орбита мен планетада айналуы кезінде алдымен дыбыстық фрагмент орналасатын жаңа қабат жасау керек. Жаңа қабатты Дыбыс деп атап оны ең жоғары ға орналастырамыз. Енді өз фильмімізге дыбыс қосу үшін біз дыбыстар кітапхананы қолдануға немесе өзіміздің жеке файлымызды импорттауға міндеттіміз. Flash программасы келесі форматтағы файлдарды импорттауға мүмкіндік береді. MP3 (Mpeg-1 Audio Layer 3), WAV (windows wave ), AIFF немесе AIF /AUDIO INTERCHANGE FILE FORMAM QUIC TIME-ді тікелей Flash програмаасына импорттауға болмайды. Алайда бұл аудиофайлдарды WAV немесе AIFF форматында сақтап Flash те импорттауға дайындауға болады. Бұл үшін компьютерде Quick Time Pro 4 немесе оданда жоғары программасын орнату керек, оны www. Apple. com адресі бойынша Web - тармағы Apple - ден табуға болады. Біздің анимациялық фильміміз Web - ке арналғандықтан, оған жаңаша қызықты ізденіс қосу керек.

Start - туралы нұсқа алдыңғыға ұқсас ерекшелігі оқиғаның кезекті басталуында алдыңғыны шығару аяқталмасада дыбыстың жаңа данасын шығару басталады.

Stop туралы -бұл опция Start опциясымен ұқсас, ерекшелігі бөлінген дыбысты шығару.

Stop синхрондау оқиғасы басталғанда тоқтайды. Бұл опцияны белгілі дыбысты шығаруды тоқтатуға пайдаланады.

Stream туралы - ағымдық дыбыс. Flash анимация мен ағымдық дыбыстың күштеп синхрондауды қамтамасыз етеді, мысалы, егер анимация кадрлары Web - бетте ағымдық дыбыс секілді жылдамдықпен шығуға үлгермесе, Flash плеер кейбір кадрларды өткізеді, ағымдық дыбысты шығару анимация аяқталғанда тоқтайды, одан басқа ағымдық дыбыс ешкашан ұзаққа созылмайды. Біздің ролигімізге сәйкес келетіндіктен біз Stop - ты таңдаймыз.

  • Loops (Циклдар) - бұл жерде дыбыстандырудың ұзақтығын анықтауға болады, ол қайталанған дыбыстың саны ретінде анықталады, бұл сандар өріске енгізу керек, мысалы егер 3 - секундтық дыбыс 30 секунд бойында естілсе, Loops өрісіне 10 санын енгізу қажет. 100 мәнін береміз, себебі ролик интернетке есептелген.

Енді бізде не алынғанын тексереміз, енді бақылаушының көмегімен емес, Cantrol → Test Movie мәзірі пунктінің немесе Ctrl+ Enter түймешіктері жинағының көмегімен басамыз.

Фильмді жариялау. Енді біз фильмді жариялаумен айналысамыз. Алдымен бізге жариялауға қажетті параметрлерді қоямыз, бұл үшін File → Publish Settings мәзірінің пунктін немесе Ctrl + Shift + F12 пернелерінің түймешіктер жиынтығын пайдаланамыз, бұдан соң экранда төмендегі терезе пайда болады.

Ол үш жинақтан тұрады: Formats, Flash, HTML. Бірінші жинақта жариялаудан соң алуға болатын файл түрлері көрсетілген біз . swf, . html, . gif, . exe. - ні таңдаймыз. Біз Use default names қатарындағы белгіні алып тастай аламыз, бұл жариялану кезінде басқарылатын файлдардың атын өзгертуге мүмкіндік береді, бірақ бұл бізге қажет болмағандықтан оны өзгеріссіз қалдырамыз. Енді келесі жинаққа көшеміз .


Ұқсас жұмыстар
Кадырлық анимация
Web дизайнның пайда болуы. web дизайнға қойылатын талаптар
Құпия сұрақ
Power point бағдарламасында гиперсілтеме құру. 6 сынып
Оқушы саны
Қолданбалы курс
Photoshop бағдарламасын оқыту курсының бағдарламасы
Microsoft visual basic бағдарламасындағы жаңа нұсқаулар
Презентацияларды құру. безендіру шаблондары. 6-сынып
Сабақтың міндеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz