Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мәтіннің авторы кім

Ашықбаева Гаухар Калмұратқызы
№20 М.Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: <<Ата ақылы>>, <<Атасы мен немересі>>
Сілтеме Жоспар
Жалпы мақсаты: 1. С. Көбеевтің нақыл сөзге құрылған әңгімесін түсініп оқиды.
2. Үлкенді құрметтеуді үйренеді.
3. Оқу дағдыларын жетіледі
Күтілетін нәтиже: 1. Автор туралы біледі.
2. Мәтіннен түйгенін нақыл сөздерді пайдаланып жауап береді.
3. Үлкендерді құрметтеуді үйренеді.
4. Оқу дағдылары қалыптасады.
Негізгі идеялар: <<Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер>>.
Тапсырмалар: Топтық жұмыс, <<Динамикалық шеңберлер>>, <<Түрткі болу>> сұрақтары
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

І. Ұйымдастыру кезеңі
Сынып оқушыларына <<Менің досым>> психологиялық жаттығуымен жағымды ахуал туғызу, назарларын сабаққа аудару.
Оқушыларды санау бойынша топқа бөлу (2 - 3 минут)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
<<Динамикалық шеңберлер>> әдісі бойынша үйге берілген <<Қыста талай қызық бар>> бөлімін қайталап, қорытындылау. Ішкі және сыртқы шеңберлер арасында мазмұндау арқылы қайталаймыз(5 минут)
ІІІ. Қызығушылығын ояту
<<Түрткі болу>> сұрақтары
- Балалар, сендер үйде аталарың мен әжелеріңнің есімдерін айтыңдаршы?
- Сендер ол кісілерді қалай сыйлайсыңдар?
- Ата, әжесін жақсы көретін балалар Сырбай Мәуленовтің <<Ата ақылы>> деген өлеңін тез жаттай алар ма екен? Кәне жаттап көрелік.
Электронды оқулықтан өлеңді тыңдату және қосылып айтқызу.

ІV. Топтық жұмыс
І топ: <<Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер>>.
Осы нақыл сөздің << Ата ақылы>> өлеңіне қатысы бар деп ойлайсың ба?
ІІ топ:
Оқулықты пайдаланып мәтіннің авторы жайлы мәлімет іздестіру. Сызба бойынша түсіндіру
ІІІ топ: <<Ата ақылы>> өлеңін жатқа айту
Топтардың бірін - бірі бармақпен бағалауы
Оқулықпен жұмыс. 1. Атасы мен немересі>> мәтінін оқу.( жалғастырып, түсініп оқу)
2. Мәтінді рөлге бөліп оқу. Теріп оқу.
Сөздік жұмыс. Мәтінді оқи отырып өздері түсінбеген сөздердің астын сызады.
- Қандай жаңа сөз кездестірдіңдер? ( Оқушылар өзара түсіндіреді.)
- << Аяқ>> деген сөз нені білдіреді?
- Қай сабақта біз осындай сөздер жайлы оқыдық? (қазақ тілінде)
- Оны қандай сөздер деп айтушы едік? (көп мағыналы)
І топ: Мәтіннен әкесі мен баласының сөздерін тауып оқу.
ІІ топ: Баланың неге осылай сөйлегенін түсіндір.
ІІІ топ:
Осы әңгіме арқылы жазушы не айтпақшы болды? << Ата ақылы>> өлеңін пайдаланып жауап беріп көр.

VІ. Жеке жұмыс. <<Кезбе тілші>> әдісі бойынша жүргізіледі.
Біз немен таныстық?
Мәтіннің авторы кім?
Мәтіннен көңіліңе не түйдің? Берілген нақыл сөзді пайдаланып жауап бер.

VІІ. Рефлексия. Кері байланыс <<Екі жұлдыз, бір ұсыныс>>
- Бүгінгі сабақтан не білдік?
- Өзіңе қандай әсер алдың, көңіліңе не түйдің?
- Ұсыныс, тілегің?
Оқушыларды бағалау. <<Мимика жест>> арқылы бағалау
Кейінгі тапсырмалар <<Үлкенді сыйлау>> тақырыбына әңгіме жазып келу
Кейінгі оқу <<Атасы мен немересі>> мәтінін мазмұндау.
Сабақтағы сәтті тұстарым:
Сәтсіз тұстарым:
Не өзгерткім келеді?

Ұқсас жұмыстар
Шал мен бала. 4 сынып
Батырдың мінезі
Әңгіме аты
Мәңгі жасар өмір
Жиырма тиын
Қар. сафуан шаймерденов. әдебиеттік оқу, 3 сынып
Шал мен бала.б.соқпақбаев
C.мәуленов. "дала жұлдызы" 3-сынып
Тәуелсіздік алған күн. Қайрат Әлімқұлов
Бұғы-Ана. Ш.Айтматов
Пәндер