Шыншыл ертегілер

Бекітемін :
Бекітемін :: Сабақ:Сатқын жапалақ
Мектеп :№2жалпы орта білім беретін мектеп
Бекітемін :: Күні: 26. 09. 2015ж
Мұғалімнің есімі: Даумова Г.
Бекітемін :: СЫНЫП:4 «Д»
Қатысқандар саны: 22
Қатыспағандар саны:0
Бекітемін :: Сабақ негізделген оқу мақсаты:
  1. Ертегі мазмұнын ұғыну.
  2. Ой түйін шығару.
Бекітемін :: Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Ертегі мазмұнын оқу арқылы біледі, негізгі идеясын түсінеді.
Бекітемін :: Оқушылардың басым бөлігі: Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме бере алады, пікірлеседі, адалдыққа үйренеді, қорытынды жасайды.
Бекітемін ::

Кейбір оқушылар:

Көркем шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытады.

Бекітемін :: Тілдік мақсат

Оқушылар:

Ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғынады.

Бекітемін :: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Бекітемін :: Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Бекітемін :: Талқылауға арналған тармақтар:
Бекітемін :: Ертегінің жақсы жағы және жаман жағы не деп ойлайсың?
Бекітемін :: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Бекітемін :: Ертегі неліктен «Сатқын жапалақ» деп аталған?
Бекітемін :: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Бекітемін ::

Ертегідегі құстарға мінездеме беру

Үкі- ақылды, бауырмал, батыл

Жапалақ өз басын ойлайтын опасыз, сатқын

Көкжендет - мейірімсіз, жағымпаз

Бекітемін :: Алдыңғы оқу
Батырлар жыры.
Бекітемін :: Жоспар
Бекітемін :: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
Бекітемін :: Басталуы

4мин

6мин

Оқушылармен амандасу, «Алақан». Ертегі түрлері арқылы топқа бөлемін. Әр топ өз аттарына сәйкес не білетінін айтады. Топтар топ басшысын сайлап алады.

Ітоп: Шыншыл ертегілер

ІІтоп: Қиял-ғажайып ертегілер

ІІІтоп:Тұрмыс-салт ертегілер

«Сұрақты ұстап ал»әдісі

Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.

Қошемет

Бекітемін :: Ортасы

2мин

5мин

6мин

5мин

2мин

3мин

«Мюнстенберг» әдісі бойынша тақырыпты жасыру. Әріптер арасына жасырылған тақырыпты табады.

Мәтінмен жұмыс.

«Дөңгелек үстел»әдісі

Ітоп:Жапалақ туралы не білеміз?

Бұл сұраққа дөңгелек үстел әдісімен жауап береді. Топтағы әр оқушы жапалақ туралы не білетінін жазады. Әр оқушы бір сөйлемнен жазып, кезекті оң жағында отырған келесі оқушыға береді. Келесі оқушы өз білгенін жазады. Мыс:жапалақ жүйрік құс т. б

ІІтоп:Тірек сөздермен жұмыс. Тірек сөздер:үкі, жапалақ, байғыз. Осы сөздерді қатыстыра отырып шағын әңгіме құрастырады.

ІІІтоп:Венн диаграммасын жасау. Құстар туралы өз білетіндерін жазады.

«Аквариум» әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады. олар мазмұнын баяндайды. Осы әдіс бойынша мәтін мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады.

Сергіту сәті. Қарлығаш биі

Шығармашылық жұмыс.
Үш топ Көкжендетке, Жапалаққа, Үкіге мінездеме береді.

Смайлик арқылы

Бірін-бірі бағалайды.

Бекітемін :: Аяқталуы

7мин

3мин

2мин

«Гармошка» әдісі бойынша қорытынды жасау

Оқушылар «Өрмекшінің торы» әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды
Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады.

Топтар өзін-өзі бағалайды.

VІ. Бағалау

1. Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?

2. Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?

«Тілек ағашы» Ертегіден алған әсерлерін тілек ағашына қағазға жазып жапсырады.

Үйге тапсырма: Еркін жазу

Бағдаршам

Жиынтық бағалау

Бекітемін :: Қосымша ақпарат
Бекітемін :: Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

А. Шығармашылық тапсырма (үндеу, тілек )

Ә. Ертегі бойынша адам бойындағы қандай кемшіліктер сыналады?

Б. Сызба бойынша Сүлеймен патшаның жарлығын жазады. Ертегідегі құстардың суретін салады.

Бекітемін :: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сұрақты ұстап ал:

3 балл -сұрақтың жауабын толыққа жақын тапса

2 балл -ұсыныстары аз болды

0 балл -топ жұмысына қатысқан жоқ

Дөңгелек үстел:

3 балл -оқулықпен жұмыс жасай отырып, сабаққа белсене қатысты

2 балл - оқулықпен жұмыс жасаған жоқ, бірақ өз ойын айтып отырды

0 балл -топ жұмысына қатысқан жоқ

Аквариум:

3 балл - пікірін айта отырып, талқылауға толық қатысты

2 балл - жартылай қатысып, ұсынысы аз болды

1 балл - ойымен көп бөліскен жоқ

Шығармашылық жұмыс:

3 балл - өз ойын толық жеткізді

2 балл - жартылай қатысты

1 балл - ойын жеткізе алмады

Гармошка:

3 балл -сұраққа толық жауап берді

2 балл - толық жауап бере алмады

1 балл - өте қысқа болды


Ұқсас жұмыстар
Байлық пен ақыл (ертегі)
Қиял - ғажайып ертегілер
Ауыз әдебиет түрлері
Байлық пен ақыл
Кім ойшыл
Байлық пен ақыл. Шыншыл ертегілер
Ертегілер. 6 сынып
Ертегілер туралы түсінік
Қой
Сауысқан мен көкек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz