Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шыншыл ертегілер
Бекітемін :
Сабақ:Сатқын жапалақ
Мектеп:№2жалпы орта білім беретін мектеп
Күні:26.09.2015ж
Мұғалімнің есімі:Даумова Г.
СЫНЫП:4 <<Д>>
Қатысқандар саны:22
Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
1. Ертегі мазмұнын ұғыну.
2. Ой түйін шығару.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Ертегі мазмұнын оқу арқылы біледі,негізгі идеясын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме бере алады,пікірлеседі, адалдыққа үйренеді, қорытынды жасайды.
Кейбір оқушылар:
Көркем шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытады.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғынады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Ертегінің жақсы жағы және жаман жағы не деп ойлайсың?
Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба?
Ертегі неліктен <<Сатқын жапалақ>> деп аталған?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ертегідегі құстарға мінездеме беру
Үкі- ақылды, бауырмал,батыл
Жапалақ өз басын ойлайтын опасыз, сатқын
Көкжендет - мейірімсіз, жағымпаз
Алдыңғы оқу
Батырлар жыры.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
Басталуы
4мин
6мин
Оқушылармен амандасу, <<Алақан>>. Ертегі түрлері арқылы топқа бөлемін. Әр топ өз аттарына сәйкес не білетінін айтады. Топтар топ басшысын сайлап алады.
Ітоп: Шыншыл ертегілер
ІІтоп: Қиял-ғажайып ертегілер
ІІІтоп:Тұрмыс-салт ертегілер
<<Сұрақты ұстап ал>>әдісі
Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.
Қошемет
Ортасы
2мин
5мин
6мин
5мин
2мин
3мин
<<Мюнстенберг>> әдісі бойынша тақырыпты жасыру.Әріптер арасына жасырылған тақырыпты табады. Внигураписатқыніңапартусажапалақнапритон
Мәтінмен жұмыс.
<<Дөңгелек үстел>>әдісі
Ітоп:Жапалақ туралы не білеміз?
Бұл сұраққа дөңгелек үстел әдісімен жауап береді.Топтағы әр оқушы жапалақ туралы не білетінін жазады.Әр оқушы бір сөйлемнен жазып,кезекті оң жағында отырған келесі оқушыға береді.Келесі оқушы өз білгенін жазады.Мыс:жапалақ жүйрік құс т.б
ІІтоп:Тірек сөздермен жұмыс.Тірек сөздер:үкі, жапалақ ,байғыз. Осы сөздерді қатыстыра отырып шағын әңгіме құрастырады.
ІІІтоп:Венн диаграммасын жасау.Құстар туралы өз білетіндерін жазады.
<<Аквариум>>әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады.олар мазмұнын баяндайды.Осы әдіс бойынша мәтін мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады.
Сергіту сәті.Қарлығаш биі
Шығармашылық жұмыс.
Үш топ Көкжендетке, Жапалаққа, Үкіге мінездеме береді.
Смайлик арқылы
Бірін-бірі бағалайды.
Аяқталуы
7мин
3мин
2мин
<<Гармошка>> әдісі бойынша қорытынды жасау
Оқушылар <<Өрмекшінің торы>> әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды
Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады.
Топтар өзін-өзі бағалайды.
VІ. Бағалау
1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?
2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?
<<Тілек ағашы>> Ертегіден алған әсерлерін тілек ағашына қағазға жазып жапсырады.
Үйге тапсырма: Еркін жазу
Бағдаршам
Жиынтық бағалау
Қосымша ақпарат
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
А. Шығармашылық тапсырма (үндеу,тілек )
Ә.Ертегі бойынша адам бойындағы қандай кемшіліктер сыналады?
Б.Сызба бойынша Сүлеймен патшаның жарлығын жазады.Ертегідегі құстардың суретін салады.
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
р\с
Аты-жөні
Сұрақты ұстап ал
Дөңгелек үстел
Аквариум
Шығармашылық жұмыс
Гармошка
Қорытынды ұпай
Баға
Баға
1
2
3
4
Сұрақты ұстап ал:
3 балл-сұрақтың жауабын толыққа жақын тапса
2 балл-ұсыныстары аз болды
0 балл-топ жұмысына қатысқан жоқ
Дөңгелек үстел:
3 балл-оқулықпен жұмыс жасай отырып ,сабаққа белсене қатысты
2 балл - оқулықпен жұмыс жасаған жоқ,бірақ өз ойын айтып отырды
0 балл - топ жұмысына қатысқан жоқ
Аквариум:
3 балл - пікірін айта отырып,талқылауға толық қатысты
2 балл - жартылай қатысып ,ұсынысы аз болды
1 балл - ойымен көп бөліскен жоқ
Шығармашылық жұмыс:
3 балл - өз ойын толық жеткізді
2 балл - жартылай қатысты
1 балл- ойын жеткізе алмады
Гармошка:
3 балл-сұраққа толық жауап берді
2 балл - толық жауап бере алмады
1 балл - өте қысқа болды
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс
Қазақ тілі ,бейнелеу,әдебиеттік оқу;
Мультимедиалық проектор,интербелсенді тақта;
Бастауыш мектеп
Рефлексия
Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққаа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды?(оқытуды да,оқудыда ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сабақ:Сатқын жапалақ
Мектеп:№2жалпы орта білім беретін мектеп
Күні:26.09.2015ж
Мұғалімнің есімі:Даумова Г.
СЫНЫП:4 <<Д>>
Қатысқандар саны:22
Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
1. Ертегі мазмұнын ұғыну.
2. Ой түйін шығару.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Ертегі мазмұнын оқу арқылы біледі,негізгі идеясын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме бере алады,пікірлеседі, адалдыққа үйренеді, қорытынды жасайды.
Кейбір оқушылар:
Көркем шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытады.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Ертегідегі оқиға желісінің байланысын, ертегідегі кездесетін оралымды сөз мағынасын ұғынады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Ертегінің жақсы жағы және жаман жағы не деп ойлайсың?
Сіз неліктен ..... екенін айта аласыз ба?
Ертегі неліктен <<Сатқын жапалақ>> деп аталған?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Ертегідегі құстарға мінездеме беру
Үкі- ақылды, бауырмал,батыл
Жапалақ өз басын ойлайтын опасыз, сатқын
Көкжендет - мейірімсіз, жағымпаз
Алдыңғы оқу
Батырлар жыры.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
Басталуы
4мин
6мин
Оқушылармен амандасу, <<Алақан>>. Ертегі түрлері арқылы топқа бөлемін. Әр топ өз аттарына сәйкес не білетінін айтады. Топтар топ басшысын сайлап алады.
Ітоп: Шыншыл ертегілер
ІІтоп: Қиял-ғажайып ертегілер
ІІІтоп:Тұрмыс-салт ертегілер
<<Сұрақты ұстап ал>>әдісі
Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.
Қошемет
Ортасы
2мин
5мин
6мин
5мин
2мин
3мин
<<Мюнстенберг>> әдісі бойынша тақырыпты жасыру.Әріптер арасына жасырылған тақырыпты табады. Внигураписатқыніңапартусажапалақнапритон
Мәтінмен жұмыс.
<<Дөңгелек үстел>>әдісі
Ітоп:Жапалақ туралы не білеміз?
Бұл сұраққа дөңгелек үстел әдісімен жауап береді.Топтағы әр оқушы жапалақ туралы не білетінін жазады.Әр оқушы бір сөйлемнен жазып,кезекті оң жағында отырған келесі оқушыға береді.Келесі оқушы өз білгенін жазады.Мыс:жапалақ жүйрік құс т.б
ІІтоп:Тірек сөздермен жұмыс.Тірек сөздер:үкі, жапалақ ,байғыз. Осы сөздерді қатыстыра отырып шағын әңгіме құрастырады.
ІІІтоп:Венн диаграммасын жасау.Құстар туралы өз білетіндерін жазады.
<<Аквариум>>әдісімен әр топтан өз ұсыныстары бойынша оқушылар тақтаға шығады.олар мазмұнын баяндайды.Осы әдіс бойынша мәтін мазмұнымен барлық сынып оқушылары танысады.
Сергіту сәті.Қарлығаш биі
Шығармашылық жұмыс.
Үш топ Көкжендетке, Жапалаққа, Үкіге мінездеме береді.
Смайлик арқылы
Бірін-бірі бағалайды.
Аяқталуы
7мин
3мин
2мин
<<Гармошка>> әдісі бойынша қорытынды жасау
Оқушылар <<Өрмекшінің торы>> әдісі бойынша өз ойларын жинақтайды
Әр топ бір-бір сөйлемнен өз идеяларын айтады.
Топтар өзін-өзі бағалайды.
VІ. Бағалау
1.Бүгінгі сабақ сендерге түсінікті ме?
2.Түсінбеген, сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?
<<Тілек ағашы>> Ертегіден алған әсерлерін тілек ағашына қағазға жазып жапсырады.
Үйге тапсырма: Еркін жазу
Бағдаршам
Жиынтық бағалау
Қосымша ақпарат
Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
А. Шығармашылық тапсырма (үндеу,тілек )
Ә.Ертегі бойынша адам бойындағы қандай кемшіліктер сыналады?
Б.Сызба бойынша Сүлеймен патшаның жарлығын жазады.Ертегідегі құстардың суретін салады.
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
р\с
Аты-жөні
Сұрақты ұстап ал
Дөңгелек үстел
Аквариум
Шығармашылық жұмыс
Гармошка
Қорытынды ұпай
Баға
Баға
1
2
3
4
Сұрақты ұстап ал:
3 балл-сұрақтың жауабын толыққа жақын тапса
2 балл-ұсыныстары аз болды
0 балл-топ жұмысына қатысқан жоқ
Дөңгелек үстел:
3 балл-оқулықпен жұмыс жасай отырып ,сабаққа белсене қатысты
2 балл - оқулықпен жұмыс жасаған жоқ,бірақ өз ойын айтып отырды
0 балл - топ жұмысына қатысқан жоқ
Аквариум:
3 балл - пікірін айта отырып,талқылауға толық қатысты
2 балл - жартылай қатысып ,ұсынысы аз болды
1 балл - ойымен көп бөліскен жоқ
Шығармашылық жұмыс:
3 балл - өз ойын толық жеткізді
2 балл - жартылай қатысты
1 балл- ойын жеткізе алмады
Гармошка:
3 балл-сұраққа толық жауап берді
2 балл - толық жауап бере алмады
1 балл - өте қысқа болды
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс
Қазақ тілі ,бейнелеу,әдебиеттік оқу;
Мультимедиалық проектор,интербелсенді тақта;
Бастауыш мектеп
Рефлексия
Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққаа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды?(оқытуды да,оқудыда ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Байлық пен ақыл (ертегі) |
Қиял - ғажайып ертегілер |
Ауыз әдебиет түрлері |
Байлық пен ақыл |
Кім ойшыл |
Байлық пен ақыл. Шыншыл ертегілер |
Ертегілер. 6 сынып |
Ертегілер туралы түсінік |
Қой |
Сауысқан мен көкек |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz