Сабақты бағалау. Сабақ мақсаттары

Бекітемін
Бекітемін: Сабақ: Алдаркөсе мен Шықбермес Шығайбай
Мектеп :№2жалпы орта білім беретін мектеп
Бекітемін: Күні: 7. 10. 2015ж
Мұғалімнің есімі: Даумова Г.
Бекітемін: СЫНЫП: 4
Қатысқандар саны :
Қатыспағандар саны:
Бекітемін: Сабақ негізделген оқу мақсаты:

1. Адам бойындағы жағымды-жағымсыз қылықтарды ажыратып, оған өз көзқарасын, ойын айтуға үйрету.

2. Аңыздың негізгі идеясын ашу.

Бекітемін: Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Аңыздың басты кейіпкерлерін салыстыра отырып, жақсы мен жаманды айыра біледі.
Бекітемін: Оқушылардың басым бөлігі: Оқиғаның әрі қарай қалай өрлейтінін болжай алады. Алдаркөсе деп аталуынын себебін түсіндіреді Шығайбай мен Алдаркөсенің мінезін, іс-әрекетін салыстырады. .
Бекітемін: Кейбір оқушылар: Оқиғаны сахналай алады. Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады.
Бекітемін: Тілдік мақсат

Оқушылар:

Алдаркөсенің жағымды және жағымсыз жақтырын бөліп айта алады. Қазіргі заманғы Алдаркөселерді мысалға келтіреді.

Бекітемін: Негізгі сөздер мен тіркестер:
Бекітемін: Тулақ, үйіту, түз, торсық.
Бекітемін: Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Бекітемін: Талқылауға арналған тармақтар:
Бекітемін: Шықбермес Шығайбай туралы оқығаныңда, көз алдыңа қандай адам елестеді?
Бекітемін: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Бекітемін: Алдаркөсе деп аталуының себебі неде екенін білесіңдер ме?Тек алдар демей, көсені неліктен қосты екен?
Бекітемін: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Бекітемін:

Алдардың айласын сызба бойынша жазу.

1-ші: жабықтан сығалау, аңду.

Бекітемін: Алдыңғы оқу
Қорқыт
Бекітемін: Жоспар
Бекітемін: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
Оқу үшін бағалау
Бекітемін: Басталуы

2мин

4мин

«Шаттық шеңбері» тренингі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру. Аңыз кейіпкерлерінің аты жазылған түрлі-түсті қағаз таратылады. Қағазға Алдаркөсе, Қожанасыр, Жиренше деген аттар жазылған. Сол жазылған кейіпкер аттары бойынша топтарға біріктіріледі.

Ітоп: ІІтоп: ІІІтоп:

Миға шабуыл

Әр топқа қағазға жазылған аңыз, ертегіні лақтырамын.

Ітоп: Қорқыт туралы әңгімеден қандай ой түйдіңдер?

ІІтоп: Аңызда кімдер жайында айтылады?Басты кейіпкерлері кімдер?

ІІІтоп:Аңыздың басқа шығармалардан мысалы ертегіден қандай айырмашылығы бар?

Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.

Смайлик

Бекітемін: Ортасы

2мин

6мин

7мин

4мин

2мин

6мин

«Ойсергек» әдісі Қызығушылықты ояту: Құрастырылған меңзер сызбасы бойынша тақырыпты ашу.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

-Бүгін балалар, біз осы кейіпкер арасында болған қызықты аңыз-әңгімемен танысамыз. Аңызды оқымас бұрын балалар суретке қарап, кейіпкерлерге мінездеме береді.

Мәтінмен жұмыс.

«Шығармашылық жұмыс»

Ітоп: Алдар Шығайбайдың үйіне кіріп келгенде, жасырып қойған дүниелерін неге теңегенін табу.

Проблемалық сұрақ: Шығайбай отбасының әрекетінен нені байқадың, өзіңе қандай ой түйдің

ІІтоп: Алдардың Шығайбайды неше рет және қалай алдағаның табу.

Проблемалық сұрақ:- Алдаркөсе Шығайбайды бірнеше рет алдаған кезде алдына қандай мақсат қойды?Мақсатына жетті ме?

ІІІтоп: «Егер мен Шығайбай болсам, не істер едім?» деп өзін кейіпкердің орнына қойып, эссе жазады.

Диалогты оқыту әдісін қолдану

« Ойлан -Бірік- Талқыла»

Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың?

Сергіту сәті.
Топтық жұмыс

1 топ:Венн диаграммасы

(Алдаркөсе мен Шығайбайды салыстыру)

2 топ:

Аңыз бойынша көрініс дайындау

3 топ: Алдаркөсеге мінездеме беру

А
л
п
Э
Е
А
к
л
Д
ч
е
Ц
л
Д
ы
А
ө
С
й
ъ
А
Н
р
К
з
и
ы
У
Р
д
Д
Ш
Ж
о
Т
В
ф
а
Х
б
ю
Е

Қошемет арқылы

Бірін-бірі бағалайды.

«екі жұлдыз бір тілек»

Бекітемін:
Бекітемін:
Бекітемін:
Бекітемін:
Бекітемін:
Бекітемін:
Бекітемін: Аяқталуы

4мин

6мин

2мин

«Өзіндік жұмыс»

Алдар көседен нені өзімізге қабылдауға болады, ал нені қабылдауға болмайды?

:
:

«Бір айналым сөйлесу» әдісі. Тақырыпқа байланысты әр оқушы өз ойын айтып шығады.

1 топ: Қазіргі Алдаркөселер қандай . . .
2 топ: Өтіріктің құйрығы бір - ақ тұтам дегенді қалай түсінесіздер . . .
3 топ: Шығайбайды алдағанына көзқарасың қандай . . .

Сабақты бағалау

Топ спикерлерінің бағалау парағы боынша есебі тыңдалады. Топтар критерий арқылы бағалайды, қолпаштау арқылы мадақтау, рефлексия

Мәтінді мазмұндау, «Қуаныш сыйлау» тақырыбына эссе жазу

VІ. Бағалау

қабылдаймын
қабылдамаймын

Бас бармақ

Жиынтық бағалау

Бекітемін:
Бекітемін:
Бекітемін: Қосымша ақпарат
Бекітемін: Саралау-сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

1 . Қожанасыр мен Шығайбайдың мінезін, іс-әрекетін салыстырыңдар.

2. Тақырып бойынша сурет сал.

3. Кейіпкерлер мінезіне байланысты эссе жазып қорғайды.

Бекітемін: Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Бағалау критерилері:

Қарша борату:

3 балл -сұрақтың жауабын толыққа жақын тапса

2 балл -ұсыныстары аз болды

0 балл -топ жұмысына қатысқан жоқ

Шығармашылық жұмыс:

3 балл -оқулықпен жұмыс жасай отырып, сабаққа белсене қатысты

2 балл - оқулықпен жұмыс жасаған жоқ, бірақ өз ойын айтып отырды

0 балл -топ жұмысына қатысқан жоқ

Ойлан-бірік-талқыла :

3 балл - пікірін айта отырып, талқылауға толық қатысты

2 балл - жартылай қатысып, ұсынысы аз болды

1 балл - ойымен көп бөліскен жоқ

Дөңгелек үстел

3 балл - өз ойын толық жеткізді

2 балл - жартылай қатысты

1 балл - ойын жеткізе алмады

Өзіндік


Ұқсас жұмыстар
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Шартты операторы таңдау операторы
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Менің ататегім
Квадрат теңдеуді коэффициенті бойынша шешу
Сабақ негіздері
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz