Сабақты бағалау. Сабақ мақсаттары

1. Адам бойындағы жағымды-жағымсыз қылықтарды ажыратып, оған өз көзқарасын, ойын айтуға үйрету.
2. Аңыздың негізгі идеясын ашу.
Оқушылар:
Алдаркөсенің жағымды және жағымсыз жақтырын бөліп айта алады. Қазіргі заманғы Алдаркөселерді мысалға келтіреді.
Алдардың айласын сызба бойынша жазу.
1-ші: жабықтан сығалау, аңду.
2мин
4мин
«Шаттық шеңбері» тренингі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру. Аңыз кейіпкерлерінің аты жазылған түрлі-түсті қағаз таратылады. Қағазға Алдаркөсе, Қожанасыр, Жиренше деген аттар жазылған. Сол жазылған кейіпкер аттары бойынша топтарға біріктіріледі.
Ітоп: ІІтоп: ІІІтоп:
Миға шабуыл
Әр топқа қағазға жазылған аңыз, ертегіні лақтырамын.
Ітоп: Қорқыт туралы әңгімеден қандай ой түйдіңдер?
ІІтоп: Аңызда кімдер жайында айтылады?Басты кейіпкерлері кімдер?
ІІІтоп:Аңыздың басқа шығармалардан мысалы ертегіден қандай айырмашылығы бар?
Топтарға бағалау парақшасы үлестіріледі.
Смайлик
2мин
6мин
7мин
4мин
2мин
6мин
«Ойсергек» әдісі Қызығушылықты ояту: Құрастырылған меңзер сызбасы бойынша тақырыпты ашу.
-Бүгін балалар, біз осы кейіпкер арасында болған қызықты аңыз-әңгімемен танысамыз. Аңызды оқымас бұрын балалар суретке қарап, кейіпкерлерге мінездеме береді.
Мәтінмен жұмыс.
«Шығармашылық жұмыс»
Ітоп: Алдар Шығайбайдың үйіне кіріп келгенде, жасырып қойған дүниелерін неге теңегенін табу.
Проблемалық сұрақ: Шығайбай отбасының әрекетінен нені байқадың, өзіңе қандай ой түйдің
ІІтоп: Алдардың Шығайбайды неше рет және қалай алдағаның табу.
Проблемалық сұрақ:- Алдаркөсе Шығайбайды бірнеше рет алдаған кезде алдына қандай мақсат қойды?Мақсатына жетті ме?
ІІІтоп: «Егер мен Шығайбай болсам, не істер едім?» деп өзін кейіпкердің орнына қойып, эссе жазады.
Диалогты оқыту әдісін қолдану
« Ойлан -Бірік- Талқыла»
Осы аңызда олжалы болған кім? Ол қалай олжалы болды деп ойлайсың?
Сергіту сәті.
Топтық жұмыс
1 топ:Венн диаграммасы
(Алдаркөсе мен Шығайбайды салыстыру)
2 топ:
Аңыз бойынша көрініс дайындау
3 топ: Алдаркөсеге мінездеме беру
Қошемет арқылы
Бірін-бірі бағалайды.
«екі жұлдыз бір тілек»
4мин
6мин
2мин
«Өзіндік жұмыс»
Алдар көседен нені өзімізге қабылдауға болады, ал нені қабылдауға болмайды?
«Бір айналым сөйлесу» әдісі. Тақырыпқа байланысты әр оқушы өз ойын айтып шығады.
1 топ:
Қазіргі Алдаркөселер қандай . . .
2 топ:
Өтіріктің құйрығы бір - ақ тұтам дегенді қалай түсінесіздер . . .
3 топ:
Шығайбайды алдағанына көзқарасың қандай . . .
Сабақты бағалау
Топ спикерлерінің бағалау парағы боынша есебі тыңдалады. Топтар критерий арқылы бағалайды, қолпаштау арқылы мадақтау, рефлексия
Мәтінді мазмұндау, «Қуаныш сыйлау» тақырыбына эссе жазу
VІ. Бағалау
Бас бармақ
Жиынтық бағалау
1 . Қожанасыр мен Шығайбайдың мінезін, іс-әрекетін салыстырыңдар.
2. Тақырып бойынша сурет сал.
3. Кейіпкерлер мінезіне байланысты эссе жазып қорғайды.
Бағалау критерилері:
Қарша борату:
3 балл -сұрақтың жауабын толыққа жақын тапса
2 балл -ұсыныстары аз болды
0 балл -топ жұмысына қатысқан жоқ
Шығармашылық жұмыс:
3 балл -оқулықпен жұмыс жасай отырып, сабаққа белсене қатысты
2 балл - оқулықпен жұмыс жасаған жоқ, бірақ өз ойын айтып отырды
0 балл -топ жұмысына қатысқан жоқ
Ойлан-бірік-талқыла :
3 балл - пікірін айта отырып, талқылауға толық қатысты
2 балл - жартылай қатысып, ұсынысы аз болды
1 балл - ойымен көп бөліскен жоқ
Дөңгелек үстел
3 балл - өз ойын толық жеткізді
2 балл - жартылай қатысты
1 балл - ойын жеткізе алмады
Өзіндік
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz