Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ тақырыбы. Үйге тапсырма
Сабақ
Математика
3 сынып 11.12. 13ж
Сабақ тақырыбы:
7 - ге көбейту және бөлу кестесі
Сілтеме:
> Блум таксономиясы
> М. Бронсон өзін өзі реттеу (2002ж)
> Мерсер Сыни тұрғысынан зерттеу Диалог (2008ж)
Жалпы
мақсаттары
:: 7 - ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету
:: Логикалық ой-өрісін дамыту.
:: Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Оқушылар
үшін оқу
нәтижелері:
:: 7 - ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді
:: Жылдам есептеп үйренеді
:: Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді
Негізгі
мақсаттар
* Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру.
* Өзін өзі реттеуді
* Өз бетімен ізденуге, топпен жұмыс жасауды үйрету.
Тапсырмалар
1. Психологиялық дайындық:
Әрбір адам- досым, сыныптасым.
Әрбір ісің -тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің- шындық, бірлік, адалдық
Әрбір сабақ- үйрену, оқу, іздену
Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер - білім көп оқып
Өсе берсін санамыз
2. топқа бөлу: сандар жазылған түсті қағаздарды таратып беру. Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту кестесін тізбектеп айтады.
2. - балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық? (6 ға дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай? (7 - ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйрену) Ендеше қазір постермен жұмыс. Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік пе? Постер салу, қорғау
3. Яғни 7-ге көбейту дегенімізді қалай түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу деген сөз)
Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға тиісті сандарды қою керек: №5 есеп
7 ∙ 7 = 49 63 : 7 = 9 49 : 7 = 7
8 ∙ 7 = 56 7 ∙ 9 = 63 63 : 9 = 7
№ 6 жұптық жұмыс
Х + 253 = 609 63 : х = 9
Х = 609 - 253 х = 63 : 9
Х = 356 х = 7
356+ 253 = 609 63 : 7 = 9
609 = 609 9 = 9
№7 <<кім жылдам?>> ойыны.
2∙ 7 = 2 ∙ 6 + 2 56 :7 = 4 ∙ 2 5∙ 9+18=9 ∙ 7
3.Сергіту сәті.
Лог есептер
:: 4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут піседі?
:: 2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр ма?
:: Сиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг?
:: Дорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?
:: Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды?
:: Үлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12 кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың кәмпиттерінің саны тең болады?
№8 өздік жұмысы
Шешуі: 49 : 7 - 35 : 7 = 7 - 5 = 2
Жауабы: 2 өрік кем
(2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33
Жауабы: 33 кг тосап.
№ 10 қалдықпен бөлуді орында және тексер
1 топ 43:6=7(қ1) 10:7=1 (қ3) 26:7=3(қ5)
2 топ 47:6=7(қ5) 8:7=(қ1) 23:7=3(қ2)
3 топ 44:6=7(қ.2) 11:7=1 (қ4) 29:7=4(қ1)
4 топ 49:6=8(қ1 12:7=1 (5) 30:7=4(қ2)
5 топ 9:7=1 (қ2) 22:7=3(қ1) 50:6=7 (қ2)
Есеп шығару. (1)
Шаңғы - 4 адамнан - 7 ш. командасы
Биатлон - 8 адамнан - 4 б. ?
Командасы -? артық
Шешуі: 8 ∙ 4 - 4 ∙ 7 = 32 - 28 = 4 32 + 28 = 60
Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы артық.
(2)7 алтын - 3 қорап 9 күміс - 7 қорап, ? артық ?
Шешуі: 9 ∙ 7 - 7 ∙ 3 = 42 63 + 21 = 84
Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета
№9 есеп
№ 12 7 - ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін ата:
7 ∙ 7 = 49 7 ∙ 4 = 28 3 ∙ 7 = 21
56 : 7 = 8 8 ∙ 7 = 56 28 : 7 = 4
7 ∙ 6 = 42 7 ∙ 9 = 63 14 : 7 = 2
2 ∙ 7 = 14 5 ∙ 7 = 35 7 ∙ 6 = 42
рефлексия
Бағалау критерилері:
oo Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын
oo Жылдам есептей, өз ойларын дәлелдей білуін
oo Сұрақтарға толық жауап беруін
oo Сандарды дұрыс атауын
oo Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін
Үйге тапсырма
129 бет № 11 есеп
Математика
3 сынып 11.12. 13ж
Сабақ тақырыбы:
7 - ге көбейту және бөлу кестесі
Сілтеме:
> Блум таксономиясы
> М. Бронсон өзін өзі реттеу (2002ж)
> Мерсер Сыни тұрғысынан зерттеу Диалог (2008ж)
Жалпы
мақсаттары
:: 7 - ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету
:: Логикалық ой-өрісін дамыту.
:: Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Оқушылар
үшін оқу
нәтижелері:
:: 7 - ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді
:: Жылдам есептеп үйренеді
:: Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді
Негізгі
мақсаттар
* Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру.
* Өзін өзі реттеуді
* Өз бетімен ізденуге, топпен жұмыс жасауды үйрету.
Тапсырмалар
1. Психологиялық дайындық:
Әрбір адам- досым, сыныптасым.
Әрбір ісің -тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің- шындық, бірлік, адалдық
Әрбір сабақ- үйрену, оқу, іздену
Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер - білім көп оқып
Өсе берсін санамыз
2. топқа бөлу: сандар жазылған түсті қағаздарды таратып беру. Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту кестесін тізбектеп айтады.
2. - балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық? (6 ға дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай? (7 - ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйрену) Ендеше қазір постермен жұмыс. Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік пе? Постер салу, қорғау
3. Яғни 7-ге көбейту дегенімізді қалай түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу деген сөз)
Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға тиісті сандарды қою керек: №5 есеп
7 ∙ 7 = 49 63 : 7 = 9 49 : 7 = 7
8 ∙ 7 = 56 7 ∙ 9 = 63 63 : 9 = 7
№ 6 жұптық жұмыс
Х + 253 = 609 63 : х = 9
Х = 609 - 253 х = 63 : 9
Х = 356 х = 7
356+ 253 = 609 63 : 7 = 9
609 = 609 9 = 9
№7 <<кім жылдам?>> ойыны.
2∙ 7 = 2 ∙ 6 + 2 56 :7 = 4 ∙ 2 5∙ 9+18=9 ∙ 7
3.Сергіту сәті.
Лог есептер
:: 4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут піседі?
:: 2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр ма?
:: Сиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг?
:: Дорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?
:: Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды?
:: Үлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12 кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың кәмпиттерінің саны тең болады?
№8 өздік жұмысы
Шешуі: 49 : 7 - 35 : 7 = 7 - 5 = 2
Жауабы: 2 өрік кем
(2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33
Жауабы: 33 кг тосап.
№ 10 қалдықпен бөлуді орында және тексер
1 топ 43:6=7(қ1) 10:7=1 (қ3) 26:7=3(қ5)
2 топ 47:6=7(қ5) 8:7=(қ1) 23:7=3(қ2)
3 топ 44:6=7(қ.2) 11:7=1 (қ4) 29:7=4(қ1)
4 топ 49:6=8(қ1 12:7=1 (5) 30:7=4(қ2)
5 топ 9:7=1 (қ2) 22:7=3(қ1) 50:6=7 (қ2)
Есеп шығару. (1)
Шаңғы - 4 адамнан - 7 ш. командасы
Биатлон - 8 адамнан - 4 б. ?
Командасы -? артық
Шешуі: 8 ∙ 4 - 4 ∙ 7 = 32 - 28 = 4 32 + 28 = 60
Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы артық.
(2)7 алтын - 3 қорап 9 күміс - 7 қорап, ? артық ?
Шешуі: 9 ∙ 7 - 7 ∙ 3 = 42 63 + 21 = 84
Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета
№9 есеп
№ 12 7 - ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін ата:
7 ∙ 7 = 49 7 ∙ 4 = 28 3 ∙ 7 = 21
56 : 7 = 8 8 ∙ 7 = 56 28 : 7 = 4
7 ∙ 6 = 42 7 ∙ 9 = 63 14 : 7 = 2
2 ∙ 7 = 14 5 ∙ 7 = 35 7 ∙ 6 = 42
рефлексия
Бағалау критерилері:
oo Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын
oo Жылдам есептей, өз ойларын дәлелдей білуін
oo Сұрақтарға толық жауап беруін
oo Сандарды дұрыс атауын
oo Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін
Үйге тапсырма
129 бет № 11 есеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz