Тапсырмаларды іріктеу

Оқу ісінің меңгерушісі
М. Ж. Аккулова
25 ақпан 2015ж
№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған
«Биоақпараттану және Синергетика» технологиясы «АЛГОРИТМ» картасы жоспары
Пән мұғалімі Дербисов Д . Ж.
Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.
Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.
Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
1 цикл «Байқау»
«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»
Қабылдауды
ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,
«Байқау»
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 0, 2+3, 23=3, 43
АКШ - 0, 07+13, 83=13, 9
ЖКШ - 15+17, 184=32, 184
Жұмыстың аяқталуы 5+30
Ұғынуды ұйымдастыру
Ой толғау
2 цикл «Бекіту»
«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»
Екінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
- Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,
«Бекіту»
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2, 07+3, 25=5, 32
АКШ - 1, 33+14, 67=16
ЖКШ - 18, 3+27=45, 3
Жұмыстың аяқталуы 5+30
Ұғынуды ұйымдастыру
Рефлексия
3 цикл «Есте сақтау»
«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»
Үшінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,
«Есте сақтау» Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2, 35+4, 08=6, 43
АКШ - 2, 35+4, 08=6, 43
ЖКШ - 11+8, 65=19, 65
Жұмыстың аяқталуы 5+30
Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz