Тапсырмаларды іріктеу

Оқу ісінің меңгерушісі

М. Ж. Аккулова

25 ақпан 2015ж

№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған

«Биоақпараттану және Синергетика» технологиясы «АЛГОРИТМ» картасы жоспары

Пән мұғалімі Дербисов Д . Ж.

Сабақ кезеңі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ кезеңі: 1
Жоспар мазмұны: Ұйымдастыру кезеғі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.

Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.

:

Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.

Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.

Сабақ кезеңі: 2
Жоспар мазмұны:

1 цикл «Байқау»

«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті: ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру. Сызбалар әр партада болады.
: 1. Түсіндіру уақыты У1 (У1=х тақтаға жазу) .
Сабақ кезеңі: 3
Жоспар мазмұны:

Қабылдауды

ұйымдастыру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,

«Байқау»

Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.

:

Үш тапсырма:

ТКШ - 0, 2+3, 23=3, 43

АКШ - 0, 07+13, 83=13, 9

ЖКШ - 15+17, 184=32, 184

Жұмыстың аяқталуы 5+30

Сабақ кезеңі: 4
Жоспар мазмұны:

Ұғынуды ұйымдастыру

Ой толғау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
Сабақ кезеңі: 5
Жоспар мазмұны:

2 цикл «Бекіту»

«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Екінші түсіндіру.

Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.

:
  1. Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
Сабақ кезеңі: 6
Жоспар мазмұны: Қабылдауды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,

«Бекіту»

Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.

:

Үш тапсырма:

ТКШ - 2, 07+3, 25=5, 32

АКШ - 1, 33+14, 67=16

ЖКШ - 18, 3+27=45, 3

Жұмыстың аяқталуы 5+30

Сабақ кезеңі: 7
Жоспар мазмұны:

Ұғынуды ұйымдастыру

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
Сабақ кезеңі: 8
Жоспар мазмұны:

3 цикл «Есте сақтау»

«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үшінші түсіндіру.

Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.

: 1 Түсіндіру уақыты У3 (=х тақтаға жазу)
Сабақ кезеңі: 9
Жоспар мазмұны: Қабылдауды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,

«Есте сақтау» Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.

:

Үш тапсырма:

ТКШ - 2, 35+4, 08=6, 43

АКШ - 2, 35+4, 08=6, 43

ЖКШ - 11+8, 65=19, 65

Жұмыстың аяқталуы 5+30

Сабақ кезеңі: 10
Жоспар мазмұны: Ұғынуды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
Сабақ кезеңі: 11
Жоспар мазмұны: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Үйге тапсырма ОӘЖА сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі.
: Үйге тапсырма: № 953 №954 есептер.

Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ

Алынған нәтиже
Тапсырмаларды іріктеу
Егер
: 1
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \ \geq \ 63 % \%
: АКШ \ \leq \ 63 % \%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ 63 % \leq 63\%
Егер: 1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
Егер ТКШ немесе АКШ бойынша тасырманың біреуі орындалмаса, барлығын қайталау керек
: 2
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \ \geq \ 63 % \%
: АКШ > 63 % > 63\%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ 63 % \leq 63\%
Егер: 2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
АКШ немесе ЖКШ бойынша бір тапсырма орындалмаса, барлығын қайталау керек.
: 3
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \geq 63 % \%
: АКШ > 63 % > 63\%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ > 63 % > 63\%
Егер: 3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
Кез келген тапсырмада олқылық, кетсе, барлығын қайталау керек.
: 4
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \geq \ 63 % \%
: АКШ \leq \ 63 % \%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ 63 % \geq 63\%
Егер: 4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шегі талапқа сай келмегенде

D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_101715.jpg D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_101706.jpg

D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_102110.jpg

D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_104614.jpg D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_104721.jpg


Ұқсас жұмыстар
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Логарифмдік теңдеулерді қайталау
Excel-де деректерді іріктеу және сүзгілеу
Процентке мәтіндік есептер шығару
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер
Жай бөлшектерді көбейту туралы
Сұраныстар конструкторының терезесі
Оқушылар рефлексиясы
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Бірінші ойыншыға қойылатын сұрақтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz