5-сынып математикасы үшін Биоақпараттану және синергетика технологиясы негізіндегі Алгоритм картасы сабақ жоспары

Оқу ісінің меңгерушісі

М. Ж. Аккулова

25 ақпан 2015ж

№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған

«Биоақпараттану және Синергетика» технологиясы «АЛГОРИТМ» картасы жоспары

Пән мұғалімі Дербисов Д . Ж.

Сабақ кезеңі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ кезеңі: 1
Жоспар мазмұны: Ұйымдастыру кезеғі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.

Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.

:

Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.

Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.

Сабақ кезеңі: 2
Жоспар мазмұны:

1 цикл «Байқау»

«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті: ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру. Сызбалар әр партада болады.
: 1. Түсіндіру уақыты У1 (У1=х тақтаға жазу) .
Сабақ кезеңі: 3
Жоспар мазмұны:

Қабылдауды

ұйымдастыру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,

«Байқау»

Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.

:

Үш тапсырма:

ТКШ - 0, 2+3, 23=3, 43

АКШ - 0, 07+13, 83=13, 9

ЖКШ - 15+17, 184=32, 184

Жұмыстың аяқталуы 5+30

Сабақ кезеңі: 4
Жоспар мазмұны:

Ұғынуды ұйымдастыру

Ой толғау

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
Сабақ кезеңі: 5
Жоспар мазмұны:

2 цикл «Бекіту»

«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Екінші түсіндіру.

Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.

:
  1. Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
Сабақ кезеңі: 6
Жоспар мазмұны: Қабылдауды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,

«Бекіту»

Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.

:

Үш тапсырма:

ТКШ - 2, 07+3, 25=5, 32

АКШ - 1, 33+14, 67=16

ЖКШ - 18, 3+27=45, 3

Жұмыстың аяқталуы 5+30

Сабақ кезеңі: 7
Жоспар мазмұны:

Ұғынуды ұйымдастыру

Рефлексия

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
Сабақ кезеңі: 8
Жоспар мазмұны:

3 цикл «Есте сақтау»

«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үшінші түсіндіру.

Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.

: 1 Түсіндіру уақыты У3 (=х тақтаға жазу)
Сабақ кезеңі: 9
Жоспар мазмұны: Қабылдауды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,

«Есте сақтау» Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.

:

Үш тапсырма:

ТКШ - 2, 35+4, 08=6, 43

АКШ - 2, 35+4, 08=6, 43

ЖКШ - 11+8, 65=19, 65

Жұмыстың аяқталуы 5+30

Сабақ кезеңі: 10
Жоспар мазмұны: Ұғынуды ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, «Қолдағы қаламсап - бұл қателік» бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
: Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
Сабақ кезеңі: 11
Жоспар мазмұны: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: 3. Үйге тапсырма ОӘЖА сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі.
: Үйге тапсырма: № 953 №954 есептер.

Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ

Алынған нәтиже
Тапсырмаларды іріктеу
Егер
: 1
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \ \geq \ 63 % \%
: АКШ \ \leq \ 63 % \%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ 63 % \leq 63\%
Егер: 1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
Егер ТКШ немесе АКШ бойынша тасырманың біреуі орындалмаса, барлығын қайталау керек
: 2
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \ \geq \ 63 % \%
: АКШ > 63 % > 63\%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ 63 % \leq 63\%
Егер: 2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
АКШ немесе ЖКШ бойынша бір тапсырма орындалмаса, барлығын қайталау керек.
: 3
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \geq 63 % \%
: АКШ > 63 % > 63\%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ > 63 % > 63\%
Егер: 3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
Кез келген тапсырмада олқылық, кетсе, барлығын қайталау керек.
: 4
: Егер
Алынған нәтиже: ТКШ \geq \ 63 % \%
: АКШ \leq \ 63 % \%
Тапсырмаларды іріктеу: ЖКШ 63 % \geq 63\%
Егер: 4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шегі талапқа сай келмегенде

D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_101715.jpg D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_101706.jpg

D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_102110.jpg

D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_104614.jpg D:\Дулат Жомартович\фото ашык сабак\20150225_104721.jpg


Ұқсас жұмыстар
6 сынып математикасы: бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер жүйесін шешу (Биоақпараттану және синергетика, Биоинтернет картасы)
Мектептегі оқу, даму және тәрбиелеу үрдістерінде Биоақпараттану және синергетика технологиясын қолдану
Биоақпараттану және синергетика технологиясы бойынша 8-сыныпқа арналған ауызша сабақ жоспары: Қабдеш Жұмаділов Қаздар қайтып барады
8-сыныпқа арналған ауызша сабақ: Шыңғыс Айтматовтың Найман Ана шығармасын талдау (Биоақпараттану және синергетика технологиясы)
Алгоритм карталары мен биоинформатика-синергетика технологиясы арқылы математика пәнінің оқыту сапасын арттыру
10-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Алгоритм ұғымы және визуалды программалау технологиясы
10-сыныпқа арналған Алгоритм және визуалды бағдарламалау технологиясы бойынша сабақ жоспары
Тұрақты электр тогы: жұмысы мен қуаты, заңдары және есептер шығару - Биоинтернет картасы мен БЖС технологиясы негізіндегі сабақ жоспары
Жүкаяқ жасау технологиясы: сабақ жоспары мен нұсқау картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz