Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырмаларды іріктеу
Оқу ісінің меңгерушісі
_______ М.Ж.Аккулова
25 ақпан 2015ж
№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған
<<Биоақпараттану және Синергетика>> технологиясы <<АЛГОРИТМ>> картасы жоспары
Пән мұғалімі Дербисов Д .Ж.
Сабақ кезеңі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
1
Ұйымдастыру кезеғі
Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.
Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.
Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
2
1 цикл <<Байқау>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру. Сызбалар әр партада болады.
1.Түсіндіру уақыты У1 (У1=х тақтаға жазу).
3
Қабылдауды
ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,
<<Байқау>>
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 0,2+3,23=3,43
АКШ - 0,07+13,83=13,9
ЖКШ - 15+17,184=32,184
Жұмыстың аяқталуы 5+30
4
Ұғынуды ұйымдастыру
Ой толғау
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
5
2 цикл <<Бекіту>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
Екінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
1) Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
6
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,
<<Бекіту>>
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2,07+3,25=5,32
АКШ - 1,33+14,67=16
ЖКШ - 18,3+27=45,3
Жұмыстың аяқталуы 5+30
7
Ұғынуды ұйымдастыру
Рефлексия
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
8
3 цикл <<Есте сақтау>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
Үшінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
1 Түсіндіру уақыты У3 (=х тақтаға жазу)
9
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,
<<Есте сақтау>> Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2,35+4,08=6,43
АКШ - 2,35+4,08=6,43
ЖКШ - 11+8,65=19,65
Жұмыстың аяқталуы 5+30
10
Ұғынуды ұйымдастыру
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
11
Үйге тапсырма
3. Үйге тапсырма ОӘЖА сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі.
Үйге тапсырма: № 953 №954 есептер.
Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ
Алынған нәтиже
Тапсырмаларды іріктеу
Егер
1
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ <= 63%
ЖКШ <=63%
1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
Егер ТКШ немесе АКШ бойынша тасырманың біреуі орындалмаса, барлығын қайталау керек
2
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ >63%
ЖКШ <=63%
2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
АКШ немесе ЖКШ бойынша бір тапсырма орындалмаса, барлығын қайталау керек.
3
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ >63%
ЖКШ >63%
3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
Кез келген тапсырмада олқылық, кетсе , барлығын қайталау керек.
4
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ <= 63%
ЖКШ >=63%
4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шегі талапқа сай келмегенде
_______ М.Ж.Аккулова
25 ақпан 2015ж
№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған
<<Биоақпараттану және Синергетика>> технологиясы <<АЛГОРИТМ>> картасы жоспары
Пән мұғалімі Дербисов Д .Ж.
Сабақ кезеңі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
1
Ұйымдастыру кезеғі
Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.
Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.
Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
2
1 цикл <<Байқау>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру. Сызбалар әр партада болады.
1.Түсіндіру уақыты У1 (У1=х тақтаға жазу).
3
Қабылдауды
ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,
<<Байқау>>
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 0,2+3,23=3,43
АКШ - 0,07+13,83=13,9
ЖКШ - 15+17,184=32,184
Жұмыстың аяқталуы 5+30
4
Ұғынуды ұйымдастыру
Ой толғау
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
5
2 цикл <<Бекіту>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
Екінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
1) Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
6
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,
<<Бекіту>>
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2,07+3,25=5,32
АКШ - 1,33+14,67=16
ЖКШ - 18,3+27=45,3
Жұмыстың аяқталуы 5+30
7
Ұғынуды ұйымдастыру
Рефлексия
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
8
3 цикл <<Есте сақтау>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
Үшінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
1 Түсіндіру уақыты У3 (=х тақтаға жазу)
9
Қабылдауды ұйымдастыру
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,
<<Есте сақтау>> Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2,35+4,08=6,43
АКШ - 2,35+4,08=6,43
ЖКШ - 11+8,65=19,65
Жұмыстың аяқталуы 5+30
10
Ұғынуды ұйымдастыру
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
11
Үйге тапсырма
3. Үйге тапсырма ОӘЖА сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі.
Үйге тапсырма: № 953 №954 есептер.
Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ
Алынған нәтиже
Тапсырмаларды іріктеу
Егер
1
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ <= 63%
ЖКШ <=63%
1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
Егер ТКШ немесе АКШ бойынша тасырманың біреуі орындалмаса, барлығын қайталау керек
2
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ >63%
ЖКШ <=63%
2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
АКШ немесе ЖКШ бойынша бір тапсырма орындалмаса, барлығын қайталау керек.
3
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ >63%
ЖКШ >63%
3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
Кез келген тапсырмада олқылық, кетсе , барлығын қайталау керек.
4
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ <= 63%
ЖКШ >=63%
4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шегі талапқа сай келмегенде
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz