Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тапсырмаларды іріктеу

Оқу ісінің меңгерушісі
_______ М.Ж.Аккулова
25 ақпан 2015ж

№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған
<<Биоақпараттану және Синергетика>> технологиясы <<АЛГОРИТМ>> картасы жоспары
Пән мұғалімі Дербисов Д .Ж.

Сабақ кезеңі
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті

1
Ұйымдастыру кезеғі
Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.
Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.
Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
2
1 цикл <<Байқау>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
ОӘЖА сызбасы бойынша бірінші түсіндіру. Сызбалар әр партада болады.
1.Түсіндіру уақыты У1 (У1=х тақтаға жазу).
3
Қабылдауды
ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,
<<Байқау>>
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 0,2+3,23=3,43
АКШ - 0,07+13,83=13,9
ЖКШ - 15+17,184=32,184
Жұмыстың аяқталуы 5+30
4
Ұғынуды ұйымдастыру
Ой толғау
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
5
2 цикл <<Бекіту>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
Екінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
1) Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
6
Қабылдауды ұйымдастыру

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,
<<Бекіту>>
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2,07+3,25=5,32
АКШ - 1,33+14,67=16
ЖКШ - 18,3+27=45,3
Жұмыстың аяқталуы 5+30
7
Ұғынуды ұйымдастыру
Рефлексия
Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
8
3 цикл <<Есте сақтау>>
<<Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру>>
Үшінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
1 Түсіндіру уақыты У3 (=х тақтаға жазу)
9
Қабылдауды ұйымдастыру

Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,
<<Есте сақтау>> Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2,35+4,08=6,43
АКШ - 2,35+4,08=6,43
ЖКШ - 11+8,65=19,65
Жұмыстың аяқталуы 5+30
10
Ұғынуды ұйымдастыру

Жұмыс аяқталғаннан соң оқушылар дәптерлерін алмастырады, <<Қолдағы қаламсап - бұл қателік>> бұйрығы беріледі. Тапсырмалардың орындалуын кезеңмен тексеру. Орындау сапасы әрбір деңгейде жеке анықталады. Тақтада мынадай жазу пайда болады: ТКШ=; АКШ=; ЖКШ=;
Жұмыс аяқталысымен тақтаға бірден барлық жауаптарды жазуға тыйым салынады.
11
Үйге тапсырма
3. Үйге тапсырма ОӘЖА сызбасы бойынша өз іс-әрекеттерін қысқаша айтып беру және тапсырмаларды шеше білу білігі.
Үйге тапсырма: № 953 №954 есептер.

Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ

Алынған нәтиже

Тапсырмаларды іріктеу
Егер
1
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ <= 63%
ЖКШ <=63%
1-онда
ТКШ
ТКШ
АКШ
Егер ТКШ немесе АКШ бойынша тасырманың біреуі орындалмаса, барлығын қайталау керек
2
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ >63%
ЖКШ <=63%
2-онда
АКШ
АКШ
ЖКШ
АКШ немесе ЖКШ бойынша бір тапсырма орындалмаса, барлығын қайталау керек.
3
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ >63%
ЖКШ >63%
3-онда
АКШ
ЖКШ
ЖКШ
Кез келген тапсырмада олқылық, кетсе , барлығын қайталау керек.
4
Егер
ТКШ >= 63 %
АКШ <= 63%
ЖКШ >=63%
4-онда
Тапсырмадағы қателік. Тапсырманың күрделілік шегі талапқа сай келмегенде

Ұқсас жұмыстар
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Логарифмдік теңдеулерді қайталау
Excel-де деректерді іріктеу және сүзгілеу
Процентке мәтіндік есептер шығару
Лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер
Жай бөлшектерді көбейту туралы
Сұраныстар конструкторының терезесі
Оқушылар рефлексиясы
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Бірінші ойыншыға қойылатын сұрақтар
Пәндер