Тапсырмаларды іріктеу

Оқу ісінің меңгерушісі
М. Ж. Аккулова
25 ақпан 2015ж
№16 лицей-мектебінің математика пәнінен 5-сыныпқа арналған
«Биоақпараттану және Синергетика» технологиясы «АЛГОРИТМ» картасы жоспары
Пән мұғалімі Дербисов Д . Ж.
Үй жұмысы тексерілмейді бұл - жаңа тақырып.
Алдыңғы тақырып аяқталған және талдау қажет етпейді. Оқушылардың мотивайиясы сынып бір топ ретінде болады: күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың өту мерзімі көрсетіледі.
Жұмыстын реті карта бойынша түсіндіру.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
1 цикл «Байқау»
«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»
Қабылдауды
ұйымдастыру
Тапсырмаларды орындау. Оқушылар бірдей бір шапалақ ұрады,
«Байқау»
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін анықтау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 0, 2+3, 23=3, 43
АКШ - 0, 07+13, 83=13, 9
ЖКШ - 15+17, 184=32, 184
Жұмыстың аяқталуы 5+30
Ұғынуды ұйымдастыру
Ой толғау
2 цикл «Бекіту»
«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»
Екінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
- Түсіндіру уақыты У2 (=х тақтаға жазу)
 
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей екі рет шапалақ ұрады,
«Бекіту»
Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2, 07+3, 25=5, 32
АКШ - 1, 33+14, 67=16
ЖКШ - 18, 3+27=45, 3
Жұмыстың аяқталуы 5+30
Ұғынуды ұйымдастыру
Рефлексия
3 цикл «Есте сақтау»
«Оқушылардың субьективті тәжірибелерін өзектендіру»
Үшінші түсіндіру.
Сыныптың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, көп қателік жіберген жерлерін ОӘЖА сызбасы бойынша қайта түсіндіру. Түсіндіру уақыты бірінші түсіндіру уақытынан 2 есе кем болады.
Тапсырманы орындау. Оқушылар бірдей үш рет шапалақ ұрады,
«Есте сақтау» Сөзін дәптерлеріне жазады және жұмысқа кіріседі. Сыныптың оқу материалын меңгеру дәрежесін талдау.
Үш тапсырма:
ТКШ - 2, 35+4, 08=6, 43
АКШ - 2, 35+4, 08=6, 43
ЖКШ - 11+8, 65=19, 65
Жұмыстың аяқталуы 5+30
Кесте 2 ҮШ ДЕҢГЕЙЛІ КҮРДЕЛІЛІК ТАПСЫРМА ДЕҢГЕЙІН ІРІКТЕУ СЫЗБАСЫ
 
 
 
 
 
- Іс жүргізу
 - Автоматтандыру, Техника
 - Алғашқы әскери дайындық
 - Астрономия
 - Ауыл шаруашылығы
 - Банк ісі
 - Бизнесті бағалау
 - Биология
 - Бухгалтерлік іс
 - Валеология
 - Ветеринария
 - География
 - Геология, Геофизика, Геодезия
 - Дін
 - Ет, сүт, шарап өнімдері
 - Жалпы тарих
 - Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
 - Журналистика
 - Информатика
 - Кеден ісі
 - Маркетинг
 - Математика, Геометрия
 - Медицина
 - Мемлекеттік басқару
 - Менеджмент
 - Мұнай, Газ
 - Мұрағат ісі
 - Мәдениеттану
 - ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
 - Педагогика
 - Полиграфия
 - Психология
 - Салық
 - Саясаттану
 - Сақтандыру
 - Сертификаттау, стандарттау
 - Социология, Демография
 - Спорт
 - Статистика
 - Тілтану, Филология
 - Тарихи тұлғалар
 - Тау-кен ісі
 - Транспорт
 - Туризм
 - Физика
 - Философия
 - Халықаралық қатынастар
 - Химия
 - Экология, Қоршаған ортаны қорғау
 - Экономика
 - Экономикалық география
 - Электротехника
 - Қазақстан тарихы
 - Қаржы
 - Құрылыс
 - Құқық, Криминалистика
 - Әдебиет
 - Өнер, музыка
 - Өнеркәсіп, Өндіріс
 
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
            
                Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz