Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Музыкамен жаттығу
Музыка менің өмірімде
Сынып
10
Мақсаттары:
Оқушылардың сөздік қорын байыту ,оқу ,сөйлеу, жазу, сөйлеу және есте сақтау қабілеттерін дамыту, оқушыларды өз бетінше және топта жұмыс атқаруға дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі
Сын есімдерді есте сақтау,пысықтау ,диалогтік жұмыс жүргізу,сыни тұрғыда ойлауды дамыту, Критериалды бағалауды жүзеге асыру,топта және өз бетінше жұмыс атқара алу, оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамыту.
Сабақтың түрі,типі
Қайталау
Сабақ әдіс - тәсілі:
Диалогтік оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс, сыни тұрғыда ойлау,топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі:
Кеспе қағаздар, видео-аудио Битлз әндері,
Пәнаралық байланыс
Музыка
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың тақырыбын сыни тұрғыда ашу
Тақырыпты Ашу :Бетховен музыкасы (music Fur Elisa) Музыкасыз өмір қате? Деген қанатты сөзбен келісесіз бе? Жауаптарды балалар
I think.... In my opinion.... Really... қолданады
Тренинг разминка
Музыкамен жаттығу
Презентация
Beatles
Топқа бөлу әріптерден Битлз әндерін құрастрыу
2 топқа бөліну:Let it be: yesterday
Топ ережесімен таныстыру: Be active
Listen to each-other
Do the task in time
Respect each-other
Everyone should speak
Everyone should have dictionary.
Өздерін-өзі бағалау оқушының аты-жөні
№
Критерийлар
Баға
1
Cluster
2
Сomplete the diagramm
4
The song: Let it be
5
Adjectives
6
Individual work
7
Dialogue
8
Synquain
9
The song: Yesterday
Ассоциация (топпен жұмыс)
1.Кластер : What kind of music do you know?( pop, rock, folk, classical, country, dance, sacred, organ, jazz, rap, spiritual)
2.Complete the diagram with these words
Divide these words into three parts:
Words: classical, horror films, jazz, heavy metal, western, talk-show, soap operas, comedies, science fiction, thrillers
Cinema
Entertainment
music
Сын есімдермен жұмыс
1. Диктордың соңынан қайталау,сөздікпен жұмыс
2. << Снежный ком>> ойыны
Сергіту сәт
Ән: Let it be Осы әнді айтқанда қандай әсер алдың? Сын есімдер қолданып әсерлерін айту
Деңгейлік тапсырмалар
А-оқушы <<интервью>> Баға <<5>>
Б-оқушы <<Сәйкстендіру>> Баға <<4>>
С оқушы <<Сөйлемді аяқта>> баға <<3>>
Диалог құрастрыру
Make up a dialogue:Music in my life
1 What styles of music do you like?
2 Who is your favourite Kazakh composer?
3 What is your favourite musical instruments?
4 Who is your favourite group?
5 What kind of music do you like to listen to?
6 Who is your favourite singer?
7 Do you play any musical instruments?
8 What music do your parents like to listen to?
9 Who is your favourite Kazakh singer?
Синквейн (топпен жұмыс)
Music
fantastic, romantic,
reflects, inspires, enriches,
It wakes me in the morning
Melody
Ән
The song: Yesterday
Рефлексия
Таблица
Сабақ қызықты болда ма?
Қандай жаңа нәрселерге үйрендің?
Қандай тапсырмалар қиын,қандай жеңіл болды?
Сабақта не ұнады,не ұнаған жоқ?
Үй тапсырмасы
Эссе <>
Сынып
10
Мақсаттары:
Оқушылардың сөздік қорын байыту ,оқу ,сөйлеу, жазу, сөйлеу және есте сақтау қабілеттерін дамыту, оқушыларды өз бетінше және топта жұмыс атқаруға дағдыландыру.
Оқыту нәтижесі
Сын есімдерді есте сақтау,пысықтау ,диалогтік жұмыс жүргізу,сыни тұрғыда ойлауды дамыту, Критериалды бағалауды жүзеге асыру,топта және өз бетінше жұмыс атқара алу, оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамыту.
Сабақтың түрі,типі
Қайталау
Сабақ әдіс - тәсілі:
Диалогтік оқыту, топтық жұмыс,жұптық жұмыс, сыни тұрғыда ойлау,топтық жұмыс, жұптық және жеке жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі:
Кеспе қағаздар, видео-аудио Битлз әндері,
Пәнаралық байланыс
Музыка
Кіріспе
Сәлемдесу
Сабақтың тақырыбын сыни тұрғыда ашу
Тақырыпты Ашу :Бетховен музыкасы (music Fur Elisa) Музыкасыз өмір қате? Деген қанатты сөзбен келісесіз бе? Жауаптарды балалар
I think.... In my opinion.... Really... қолданады
Тренинг разминка
Музыкамен жаттығу
Презентация
Beatles
Топқа бөлу әріптерден Битлз әндерін құрастрыу
2 топқа бөліну:Let it be: yesterday
Топ ережесімен таныстыру: Be active
Listen to each-other
Do the task in time
Respect each-other
Everyone should speak
Everyone should have dictionary.
Өздерін-өзі бағалау оқушының аты-жөні
№
Критерийлар
Баға
1
Cluster
2
Сomplete the diagramm
4
The song: Let it be
5
Adjectives
6
Individual work
7
Dialogue
8
Synquain
9
The song: Yesterday
Ассоциация (топпен жұмыс)
1.Кластер : What kind of music do you know?( pop, rock, folk, classical, country, dance, sacred, organ, jazz, rap, spiritual)
2.Complete the diagram with these words
Divide these words into three parts:
Words: classical, horror films, jazz, heavy metal, western, talk-show, soap operas, comedies, science fiction, thrillers
Cinema
Entertainment
music
Сын есімдермен жұмыс
1. Диктордың соңынан қайталау,сөздікпен жұмыс
2. << Снежный ком>> ойыны
Сергіту сәт
Ән: Let it be Осы әнді айтқанда қандай әсер алдың? Сын есімдер қолданып әсерлерін айту
Деңгейлік тапсырмалар
А-оқушы <<интервью>> Баға <<5>>
Б-оқушы <<Сәйкстендіру>> Баға <<4>>
С оқушы <<Сөйлемді аяқта>> баға <<3>>
Диалог құрастрыру
Make up a dialogue:Music in my life
1 What styles of music do you like?
2 Who is your favourite Kazakh composer?
3 What is your favourite musical instruments?
4 Who is your favourite group?
5 What kind of music do you like to listen to?
6 Who is your favourite singer?
7 Do you play any musical instruments?
8 What music do your parents like to listen to?
9 Who is your favourite Kazakh singer?
Синквейн (топпен жұмыс)
Music
fantastic, romantic,
reflects, inspires, enriches,
It wakes me in the morning
Melody
Ән
The song: Yesterday
Рефлексия
Таблица
Сабақ қызықты болда ма?
Қандай жаңа нәрселерге үйрендің?
Қандай тапсырмалар қиын,қандай жеңіл болды?
Сабақта не ұнады,не ұнаған жоқ?
Үй тапсырмасы
Эссе <
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz