Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Астана қаласы туралы

Күні: 22 желтоқсан 2014ж

Сыныбы:4 <<Б>>
Қорқытова Зару Қайыржанқызы
Сабақтың тақырыбы
Астанаға саяхат
Жалпы мақсаты

1 Білімділік: Оқушыларға сұрақ беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру. Ұжымдық түрде білім алуға баулу, жаңа мағлұматтар алуына жағдай туғызу, қалалар туралы өткен сабақтарда алған білімдерін кеңейту.
Дамытушылық: Түрлі әдістерді пайдалана отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін, сөздік қорларын, байқағыштық қасиеттерін , шығармашылық қабілеттерін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылар туған Отанын, елін, жерін сүюге , құрметтеуге тәрбиелеу , отансүйгіштік сезімдерін ояту және өз Отанына, еліне, қаласына деген сүйіспеншіліктерін арттыру
Күтілетін нәтижелер

Өз сөздерімен мәтінді қазақ тілінде әңгімелеуге үйренеді,дүниетанымы,сөздік қоры дамиды,өз бетімен ,топпен жұмыс жасайды. Өз Отанына, еліне сүйіспеншілігі артады .
Сабақ әдісі
Сұрақ-жауап, талдау,әңгімелеу, іздену, жинақтау.
Сабақ түрі
Қорытыңды сабақ, топтық ,жұптық жұмыс, бағалау, АҚТ-мен жұмыс.
Тапсырмалар

Сұрақ-жауап, кластерлік топтастыру.
Керекті жабдықтар
бағалау парағы, интерактивті тақта, А3,стикер,маркер, суреттер
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Тапсырмалар
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кіріспе

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру

Оқушылар мұғаліммен амандасып орындарына отырады.( 1 мин

Оқулық, дәптер, сөздік

Негізгі бөлім
<<Ой қозғау>>

Мағы-наны тану
Сұрақтар:
1. Қазақ елінің Отаны қалай аталады?
2. Қазақстан қандай мемлекет?
3. Қазақстанның президенті кім?
4. Қазақстанның астанасы қай қала?
5. Астана қандай қала?
6. Астана қаласының символы не?

Ал, балалар , айтыңдаршы қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы не туралы болады?
- Иә, бүгінгі сабақтың тақырыбы: Астана қаласы туралы.
- Сендер Астана қаласы туралы не білесіңдер? Біз соны анықтаймыз.
Ендеше, балалар, біздің бүгінгі тақырыбымыз: <<Астанаға саяхат>> деп аталады.
Қазір бәріміз Астанаға барамыз. Алдарыңызда поезд билеттері бар.
Ал енді оқушылар әрі қарай жұмыс жасау үшін біздер үш топқа бөлінуіміз керек.
Бәйтерек
Астана
Қазақстан

Үй жұмысын тексеру
Оқушыларға бағалау парақтары таратылады және оны толтыруды түсіндіремін
Әрі қарай жұмысты мәтінмен жалғастырамыз, мәтінді үш бөлікке бөлемін
Топтық жұмыс

<<Атыс>> ойыны

Дәптермен жұмыс

Жұптық жұмыс

Қорытынды

Рефлексия

Әр топ өзінің атауына ассоциация жазады

Әр топ мәтіннің бір бөлігін оқып,аударады,талдайды.
Әр топ кластер арқылы мәтіннің мазмұнын айтуға дайындалады

Әр оқушы мәтін бойынша бір сұрақ құрастырып, стикерге жазады

Астана, Бәйтерек,Қазақстан сөздерін тәуелдеу

Мәтінді пайдалана отырып диалог құрастыру

Әр топ Астана сөзіне синквейн құрастырады

Екі жұлдыз, бір тілек
Оқушылар тақтадағы сұрақтарға жауап береді (3 мин)

Оқушылар сабақтың тақырыбын өздері
тауып айтады

Үш топтан бір-бір оқушыдан дауыстап,мәнерлеп оқып шығады.
( 2мин)

Топ жетекшілері үй жұмысын тексереді

Топтағы оқушылар бірлесе отырып кластер толтырады.Ынты-мақтастық орнатады.Әр топ кластерді қорғайды.(8 мин)

Әр топ кластерді қорғайды

<<Атыс>> әдісі бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді

Слайд арқылы тексеру

Топтан екі оқушы диалогты оқып, қорғайды

Тақта алдында әр топ өз жұмыстарын оқиды

слайд арқылы тексереміз

Бағалау парақтарын толтыру

Бағалау парақтарын толтырады

Оқушылар бірін-бірі бағалайды

1 слайд

2 слайд

3 слайд

А3 кластер толтырады

Осымен сабағымыз аяқталды. Сау болыңыз!
Үйге тапсырма беру

слайд

Ұқсас жұмыстар
Астана қаласы өте әсем қала
Астана-Қазақстандықтардың тәуелсіздігі мен бірлігінің символы
Білесің бе, елорданың тарихын?
Астана қаласы еліміздің төртінші астанасы
Астанаға саяхат
Астана тақырыбы
Астана. 8 сынып
Астана-арман қала
Көмекші есімдер, астана қаласы
Балалармен дүние
Пәндер