Паразит саңырауқұлақтар

Пән: Биология 7-сынып.

Тақырыбы: Паразит саңырауқұлақтар

Мақсаты: Паразит саңырауқұлақтардың құрылыс ерекшеліктерімен таныстыра отырып, олармен күрес жолдары жайлы мәлімет беру.

Күтілетін нәтиже

- оқушының саңырауқұлақтар жайлы білімі тереңдейді.

- алған білімдерін өмірмен байланыстырады.

-әр бала өз деңгейіне, қабілетіне қарай бағаланады.

-оқушылардың тіл байлығы дамиды.

Түрі: аралас

Әдісі: АКТ

Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Бағалау
Ресурс
Кезең:

І. Сабақ барысы

Ұйымдастыру

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сыныпты түгендеу, амандасу.

Сыныпты тренинг арқылы жұпқа бөледі.

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар жұптасады.
Ұйымдастыру:
Бағалау:

бағалау формативтік

бағалау парағын үлестіру

Ресурс:
Кезең:

ІІ үй

тапсырмасы

7 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үй тапсырмасын тексереді.

Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар жайлы берілген тапсырманы тексеру.

Оқушылардың іс-әрекеті: Өздері үйде саңырауқұлақтарға байланысты дайындап келген суреттерін, тапсырмаларын қорғайды.
Ұйымдастыру: Жұппен талдап сыныппен ақпарат алмасады.
Бағалау: Бірін-бірі бағалайды
Ресурс:

Суреттер

Презентация.

Кезең:

Жаңа сабаққа көшу сатысы

2 мин

ІІІ

жаңа сабақ

5 мин

Қызығушы-

лығын ояту

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Паразит саңырауқұлақ болуы мүмкін бе? «Паразит» сөзіне ассоциация жазу.

Мұғалімнің кіріспе сөзі: тақырыппен мақсатты хабарлау

Интерактивті тақтада қалпақшалы және паразит саңырауқұлақтың суретін көрсетіп оқушыларға бағыт беру

Паразит саңырауқұлақтар туралы видеоролик, слайдтар, фильмдер көрсетіледі.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылардың ассоциациялық жауабын тыңдау.

Дәптерге тақырыпты жазып алу.

Осы суретке қарап айырмашылықтарын тауып салыстыру. Микроскоп арқылы зақымданған өсімдіктерді қарау.

Тақырып бойынша ақпарат алады.

Ұйымдастыру:

Диалог

Жұпта талдау, сыныпқа қорғау.

Оқушылардың зейінін жинақтау.

Бағалау: Өзара бағалау парағын толтыру.
Ресурс:

Интерак тақта

Препарат,

Микроскоп

АКТ

Кезең:

Жұптық жұмыс ой толғау

5 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқулық бойынша тапсырма беру
Оқушылардың іс-әрекеті:

Мәтінмен жеке танысады. Жұпта талдайды, сыныпта қорғайды.

1-топ Паразит саңырауқұлақтардың негізгі ерекшеліктері.

2Ақ ұнтақ, қастауыш

3. Тат саңырауқұлақ, қаракүйе.

4. Дің саңырауқұлақ.

Ұйымдастыру: Ашық сұраққа жауап берді
Бағалау: Өздерін бағалайды
Ресурс:
Кезең:

Қорытынды

6 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім түрлендірілген тапсырма береді. Кесте толтыруға тапсырма береді.
Оқушылардың іс-әрекеті:

1. Биологиялық диктант.

2. Кесте толтыру.

Ұйымдастыру: Тыңайды, белгілейді.
Бағалау: Өздерін жұпта бағалайды
Ресурс: Интерактивті тақтадағы тест сұрақтары
Кезең:

Бағалау

Үйге тапсырма:

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бағалау парақтарын жинап алу, қорытынды бағасын шығару.

§8 тақырып бойынша қосымша ізденіс жұмыстарын жүргізіп, хабарлама дайындау.

Кезең:

Рефлективтік есеп

Пайдаланған әдебиеттер

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақтың басындағы ұйымдастыру кезеңінде оқушыларға жұппен жұмыс жасайтыны жайлы хабарлап қысқаша сабақтың құрылымымен таныстырдым. Үй тапсырмасына барлық оқушылар жауапкершілікпен дайындалып келіпті. Әр оқушы өз ойын дайындаған суререттері және слайдтар арқылы еркін әрі толық жеткізе алды. Жоспар бойынша жаңа білім беру кезеңінде оқушылар жұп бойынша инсерт стратегиясы арқылы танысып шығып жұпта және сыныпта талдады. Оқушылардың іс әректінің жүйелі болуына мұғалімнің дайындап келген АКТ құралдары, инсерт стратегиясы тиімді ықпал етті. Соның нәтижесінде тақырып бойынша берілген ашық сұрақтарға, қорытынды бөліміндегі бекіту тапсырмаларына оңай жауап берді. Жалпы сынып белсенді қатысты, енжар оқушылардың да қызығушылығңы байқалды . Сабақ соңында оқушылар жұп бойынша бірін- бірі бағалады, Мұғалім бағыттаушы ролінде болған бұл сабақ оқушының өз іәрекеттерін еркін әрі толық пайдалануына мүмкіндік жасады.

7-сынып биология, оқулық. Қ. Қайым Р. Әлімқұлова. Ж. Қожантаева. . дидактикалық материалдар.


Ұқсас жұмыстар
Саңырауқұлақтың өсімдіктерге тән белгілері
Cаңырауқұлақтардың көптүрлілігі. 6-сынып
Өсімдіктердің бактериялық ауруы
Раушангүл тұқымдасына жататыны
§11. Саңырауқұлақтардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Биология әлемінде
Саңырауқұлақтар мен балдырлар
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ тақырыбы
Гүл формуласы
Қылқан жапырақты өсімдіктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz