Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Паразит саңырауқұлақтар
Пән: Биология 7-сынып.
Тақырыбы: Паразит саңырауқұлақтар
Мақсаты: Паразит саңырауқұлақтардың құрылыс ерекшеліктерімен таныстыра отырып,олармен күрес жолдары жайлы мәлімет беру.
Күтілетін нәтиже
- оқушының саңырауқұлақтар жайлы білімі тереңдейді.
- алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-әр бала өз деңгейіне ,қабілетіне қарай бағаланады.
-оқушылардың тіл байлығы дамиды.
Түрі: аралас
Әдісі: АКТ
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Бағалау
Ресурс
І. Сабақ барысы
Ұйымдастыру
2 мин
Сыныпты түгендеу, амандасу.
Сыныпты тренинг арқылы жұпқа бөледі.
Оқушылар жұптасады.
бағалау формативтік
бағалау парағын үлестіру
ІІ үй
тапсырмасы
7 мин
Үй тапсырмасын тексереді.
Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар жайлы берілген тапсырманы тексеру.
Өздері үйде саңырауқұлақтарға байланысты дайындап келген суреттерін, тапсырмаларын қорғайды.
Жұппен талдап сыныппен ақпарат алмасады.
Бірін-бірі бағалайды
Суреттер
Презентация.
Жаңа сабаққа көшу сатысы
2 мин
ІІІ
жаңа сабақ
5 мин
Қызығушы-
лығын ояту
2 мин
Паразит саңырауқұлақ болуы мүмкін бе? <<Паразит>> сөзіне ассоциация жазу.
Мұғалімнің кіріспе сөзі: тақырыппен мақсатты хабарлау
Интерактивті тақтада қалпақшалы және паразит саңырауқұлақтың суретін көрсетіп оқушыларға бағыт беру
Паразит саңырауқұлақтар туралы видеоролик, слайдтар, фильмдер көрсетіледі.
Оқушылардың ассоциациялық жауабын тыңдау.
Дәптерге тақырыпты жазып алу.
Осы суретке қарап айырмашылықтарын тауып салыстыру.Микроскоп арқылы зақымданған өсімдіктерді қарау.
Тақырып бойынша ақпарат алады.
Диалог
Жұпта талдау, сыныпқа қорғау.
Оқушылардың зейінін жинақтау.
Өзара бағалау парағын толтыру.
Интерак тақта
Препарат,
Микроскоп
АКТ
Жұптық жұмыс ой толғау
5 мин
Оқулық бойынша тапсырма беру
Мәтінмен жеке танысады.Жұпта талдайды, сыныпта қорғайды.
1-топ Паразит саңырауқұлақтардың негізгі ерекшеліктері.
2Ақ ұнтақ, қастауыш
3.Тат саңырауқұлақ, қаракүйе.
4.Дің саңырауқұлақ.
Ашық сұраққа жауап берді
Өздерін бағалайды
Қорытынды
6 мин
Мұғалім түрлендірілген тапсырма береді.Кесте толтыруға тапсырма береді.
1.Биологиялық диктант.
2. Кесте толтыру.
Тыңайды, белгілейді.
Өздерін жұпта бағалайды
Интерактивті тақтадағы тест сұрақтары
Бағалау
Үйге тапсырма:
3 мин
Бағалау парақтарын жинап алу , қорытынды бағасын шығару.
§8 тақырып бойынша қосымша ізденіс жұмыстарын жүргізіп, хабарлама дайындау.
Рефлективтік есеп
Пайдаланған әдебиеттер
Сабақтың басындағы ұйымдастыру кезеңінде оқушыларға жұппен жұмыс жасайтыны жайлы хабарлап қысқаша сабақтың құрылымымен таныстырдым.Үй тапсырмасына барлық оқушылар жауапкершілікпен дайындалып келіпті.Әр оқушы өз ойын дайындаған суререттері және слайдтар арқылы еркін әрі толық жеткізе алды.Жоспар бойынша жаңа білім беру кезеңінде оқушылар жұп бойынша инсерт стратегиясы арқылы танысып шығып жұпта және сыныпта талдады. Оқушылардың іс әректінің жүйелі болуына мұғалімнің дайындап келген АКТ құралдары, инсерт стратегиясы тиімді ықпал етті.Соның нәтижесінде тақырып бойынша берілген ашық сұрақтарға ,қорытынды бөліміндегі бекіту тапсырмаларына оңай жауап берді. Жалпы сынып белсенді қатысты, енжар оқушылардың да қызығушылығңы байқалды .Сабақ соңында оқушылар жұп бойынша бірін- бірі бағалады, Мұғалім бағыттаушы ролінде болған бұл сабақ оқушының өз іәрекеттерін еркін әрі толық пайдалануына мүмкіндік жасады.
7-сынып биология,оқулық. Қ. Қайым Р.Әлімқұлова. Ж. Қожантаева..дидактикалық материалдар.
Тақырыбы: Паразит саңырауқұлақтар
Мақсаты: Паразит саңырауқұлақтардың құрылыс ерекшеліктерімен таныстыра отырып,олармен күрес жолдары жайлы мәлімет беру.
Күтілетін нәтиже
- оқушының саңырауқұлақтар жайлы білімі тереңдейді.
- алған білімдерін өмірмен байланыстырады.
-әр бала өз деңгейіне ,қабілетіне қарай бағаланады.
-оқушылардың тіл байлығы дамиды.
Түрі: аралас
Әдісі: АКТ
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру
Бағалау
Ресурс
І. Сабақ барысы
Ұйымдастыру
2 мин
Сыныпты түгендеу, амандасу.
Сыныпты тренинг арқылы жұпқа бөледі.
Оқушылар жұптасады.
бағалау формативтік
бағалау парағын үлестіру
ІІ үй
тапсырмасы
7 мин
Үй тапсырмасын тексереді.
Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар жайлы берілген тапсырманы тексеру.
Өздері үйде саңырауқұлақтарға байланысты дайындап келген суреттерін, тапсырмаларын қорғайды.
Жұппен талдап сыныппен ақпарат алмасады.
Бірін-бірі бағалайды
Суреттер
Презентация.
Жаңа сабаққа көшу сатысы
2 мин
ІІІ
жаңа сабақ
5 мин
Қызығушы-
лығын ояту
2 мин
Паразит саңырауқұлақ болуы мүмкін бе? <<Паразит>> сөзіне ассоциация жазу.
Мұғалімнің кіріспе сөзі: тақырыппен мақсатты хабарлау
Интерактивті тақтада қалпақшалы және паразит саңырауқұлақтың суретін көрсетіп оқушыларға бағыт беру
Паразит саңырауқұлақтар туралы видеоролик, слайдтар, фильмдер көрсетіледі.
Оқушылардың ассоциациялық жауабын тыңдау.
Дәптерге тақырыпты жазып алу.
Осы суретке қарап айырмашылықтарын тауып салыстыру.Микроскоп арқылы зақымданған өсімдіктерді қарау.
Тақырып бойынша ақпарат алады.
Диалог
Жұпта талдау, сыныпқа қорғау.
Оқушылардың зейінін жинақтау.
Өзара бағалау парағын толтыру.
Интерак тақта
Препарат,
Микроскоп
АКТ
Жұптық жұмыс ой толғау
5 мин
Оқулық бойынша тапсырма беру
Мәтінмен жеке танысады.Жұпта талдайды, сыныпта қорғайды.
1-топ Паразит саңырауқұлақтардың негізгі ерекшеліктері.
2Ақ ұнтақ, қастауыш
3.Тат саңырауқұлақ, қаракүйе.
4.Дің саңырауқұлақ.
Ашық сұраққа жауап берді
Өздерін бағалайды
Қорытынды
6 мин
Мұғалім түрлендірілген тапсырма береді.Кесте толтыруға тапсырма береді.
1.Биологиялық диктант.
2. Кесте толтыру.
Тыңайды, белгілейді.
Өздерін жұпта бағалайды
Интерактивті тақтадағы тест сұрақтары
Бағалау
Үйге тапсырма:
3 мин
Бағалау парақтарын жинап алу , қорытынды бағасын шығару.
§8 тақырып бойынша қосымша ізденіс жұмыстарын жүргізіп, хабарлама дайындау.
Рефлективтік есеп
Пайдаланған әдебиеттер
Сабақтың басындағы ұйымдастыру кезеңінде оқушыларға жұппен жұмыс жасайтыны жайлы хабарлап қысқаша сабақтың құрылымымен таныстырдым.Үй тапсырмасына барлық оқушылар жауапкершілікпен дайындалып келіпті.Әр оқушы өз ойын дайындаған суререттері және слайдтар арқылы еркін әрі толық жеткізе алды.Жоспар бойынша жаңа білім беру кезеңінде оқушылар жұп бойынша инсерт стратегиясы арқылы танысып шығып жұпта және сыныпта талдады. Оқушылардың іс әректінің жүйелі болуына мұғалімнің дайындап келген АКТ құралдары, инсерт стратегиясы тиімді ықпал етті.Соның нәтижесінде тақырып бойынша берілген ашық сұрақтарға ,қорытынды бөліміндегі бекіту тапсырмаларына оңай жауап берді. Жалпы сынып белсенді қатысты, енжар оқушылардың да қызығушылығңы байқалды .Сабақ соңында оқушылар жұп бойынша бірін- бірі бағалады, Мұғалім бағыттаушы ролінде болған бұл сабақ оқушының өз іәрекеттерін еркін әрі толық пайдалануына мүмкіндік жасады.
7-сынып биология,оқулық. Қ. Қайым Р.Әлімқұлова. Ж. Қожантаева..дидактикалық материалдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz