Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тастың әңгімесі
Сабақтың тақырыбы: Ғабит Мүсіреповтің <<Жапон балладасы>> әңгімесі.
Сабақтың мақсаты: 1) әңгімелердің тақырыбын айқындап, идеялық мәнін ашу, маңызын түсіндіру; 2) оқушылардың қоғамдық-саяси көзқарасының қалыптасуына ықпал ету, тіл байлығын дамытып, өз ойларын еркін жеткізе білуге, мәнерлеп оқуға жаттықтыру; 3) оқушылардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, адалдыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу, экологиялық тәрбие беру.
Қолданылатын көрнекілік: буклет, слайд, тірек-сызбалар, Ғ.Мүсіреповтың шығармашылық жинағы, үнқабылдағыш.
Сабақ түрі: жаңа әдеби шығарманы меңгеру сабағы.
Әдіс-тәсіл: интерактивтік әдіс (пікірлесу, сұрақ-жауап, талқылау)
Сабақ барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысы, даярлығы тексеріліп, назарлары сабаққа аудартылады.
2. <<Қандай іске кіріссең де таза қолмен кіріс>>. Үй тапсырмасы бойынша Ғабит Мүсіреповтің <<Автобиографиялық әңгімесіне>> талдау жұмыстары жүргізіледі.
а) Бір оқушы тақтаға Ғабит Мүсірепов туралы сызба сызады.
ә) Екінші оқушы <<Автобиографиялық әңгімеде>> жазушының суретіндегі сүйікті ұстазы Б.Өтетілеуов туралы тірек-сызбаны сызады.
3. <<1945 жыл Қас қағым сәттегі алапат>>.
1945 жылғы 6 және 9-тамыздағы Америка Құрама Штаттарының II дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін Жапонияны тізе бүктіру мақсатындағы Хиросима, Нагасаки қаларына атом бомбасын тастағаны жөнінде мұғалімнің кіріспе әңгімесі тыңдалады.
(Үнқабылдағыштан мұңды саз естіледі).
1945 жыл 6-тамыз. Таңертеңгі 8 сағат 15 минут. Хиросима.
1945 жыл 9-тамыз. Нагасаки.
Бомба күші 20 мың тонна тринитротолуола.
Апат отының ыстықтығы - 300 000 градус.
Екі қалада 300 мыңнан астам адам 2 секундта қырылып қалды. Әлі күнге дейін радиоактивтік сәуле өткен адамдардың балалары, немерелері ауруға шалдығып өмірімен қоштасуда.
а) <<Жапон балладасы>> - атом апаты туралы шығарма.
б)<<Арқаның әңгімесі>>
Бірінші қатарға алдыңғы сабақта <<Арқаның әңгімесін>> оқып келу тапсырылған. Оқушылар әңгіме мазмұнын қысқаша көркем әңгімелейді. Адамның арқасының суреті...
в) <<Көздің әңгімесі>>.
Екінші қатар <<Көздің әңгімесін>> мазмұндап әңгімелейді. <<Көздің үлкейтілген суреті тақтаға ілінген).
г) <<Тастың әңгімесі>>.
Үшінші қатар <<Тасытың әңгімесін>> әңгімелейді. <<Ескерткіш қара тас столдың үстінде!.
4. Сынып жұмыс <<Терең сыршыл сезімталдықпен жазылған туынды>>.
Мәтін бойынша жұмыс.
Сұрақтар мен тапсырмалар.
5. <<Қазақстан - бейбітшілікті сүйетін ел>>.
а) Семей полигонының жабылуы.
Олжас сүлейменовтің <<Невадв-Семей>> қозғалысын ұйымдастыруы.
ә) Кейіпкер адамзат баласына қандай тілек тіледі? (Мәтін бойынша теріп жазу).
6. <<Бейбітшілік - халық ұраны>>.
а) <<Ақ көгершін>> әні орындалады.
ә) Мұғалім сабақты қорытады.
б) Оқушылар білімі бағаланады.
7. <<Адамзат, атом апатынан сақтан!>> Үйге осы тақырыпта шағын ойтолғау жазып келу.
Сабақтың мақсаты: 1) әңгімелердің тақырыбын айқындап, идеялық мәнін ашу, маңызын түсіндіру; 2) оқушылардың қоғамдық-саяси көзқарасының қалыптасуына ықпал ету, тіл байлығын дамытып, өз ойларын еркін жеткізе білуге, мәнерлеп оқуға жаттықтыру; 3) оқушылардың адамгершілік қасиеттерін қалыптастырып, адалдыққа, бауырмалдыққа тәрбиелеу, экологиялық тәрбие беру.
Қолданылатын көрнекілік: буклет, слайд, тірек-сызбалар, Ғ.Мүсіреповтың шығармашылық жинағы, үнқабылдағыш.
Сабақ түрі: жаңа әдеби шығарманы меңгеру сабағы.
Әдіс-тәсіл: интерактивтік әдіс (пікірлесу, сұрақ-жауап, талқылау)
Сабақ барысы.
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа қатысы, даярлығы тексеріліп, назарлары сабаққа аудартылады.
2. <<Қандай іске кіріссең де таза қолмен кіріс>>. Үй тапсырмасы бойынша Ғабит Мүсіреповтің <<Автобиографиялық әңгімесіне>> талдау жұмыстары жүргізіледі.
а) Бір оқушы тақтаға Ғабит Мүсірепов туралы сызба сызады.
ә) Екінші оқушы <<Автобиографиялық әңгімеде>> жазушының суретіндегі сүйікті ұстазы Б.Өтетілеуов туралы тірек-сызбаны сызады.
3. <<1945 жыл Қас қағым сәттегі алапат>>.
1945 жылғы 6 және 9-тамыздағы Америка Құрама Штаттарының II дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейін Жапонияны тізе бүктіру мақсатындағы Хиросима, Нагасаки қаларына атом бомбасын тастағаны жөнінде мұғалімнің кіріспе әңгімесі тыңдалады.
(Үнқабылдағыштан мұңды саз естіледі).
1945 жыл 6-тамыз. Таңертеңгі 8 сағат 15 минут. Хиросима.
1945 жыл 9-тамыз. Нагасаки.
Бомба күші 20 мың тонна тринитротолуола.
Апат отының ыстықтығы - 300 000 градус.
Екі қалада 300 мыңнан астам адам 2 секундта қырылып қалды. Әлі күнге дейін радиоактивтік сәуле өткен адамдардың балалары, немерелері ауруға шалдығып өмірімен қоштасуда.
а) <<Жапон балладасы>> - атом апаты туралы шығарма.
б)<<Арқаның әңгімесі>>
Бірінші қатарға алдыңғы сабақта <<Арқаның әңгімесін>> оқып келу тапсырылған. Оқушылар әңгіме мазмұнын қысқаша көркем әңгімелейді. Адамның арқасының суреті...
в) <<Көздің әңгімесі>>.
Екінші қатар <<Көздің әңгімесін>> мазмұндап әңгімелейді. <<Көздің үлкейтілген суреті тақтаға ілінген).
г) <<Тастың әңгімесі>>.
Үшінші қатар <<Тасытың әңгімесін>> әңгімелейді. <<Ескерткіш қара тас столдың үстінде!.
4. Сынып жұмыс <<Терең сыршыл сезімталдықпен жазылған туынды>>.
Мәтін бойынша жұмыс.
Сұрақтар мен тапсырмалар.
5. <<Қазақстан - бейбітшілікті сүйетін ел>>.
а) Семей полигонының жабылуы.
Олжас сүлейменовтің <<Невадв-Семей>> қозғалысын ұйымдастыруы.
ә) Кейіпкер адамзат баласына қандай тілек тіледі? (Мәтін бойынша теріп жазу).
6. <<Бейбітшілік - халық ұраны>>.
а) <<Ақ көгершін>> әні орындалады.
ә) Мұғалім сабақты қорытады.
б) Оқушылар білімі бағаланады.
7. <<Адамзат, атом апатынан сақтан!>> Үйге осы тақырыпта шағын ойтолғау жазып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz