Өрнекті ықшамда

Сабақ тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сабақ типі: жаңа материалды меңгеру
Сабақ мақсаттары:
- білімділік -оқушыларды түйіндес өрнек ұғымымен таныстыру; көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару, түбір белгісінің ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату сияқты түрлендірулермен таныстыру. .
- дамытушылық -логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
- тәрбиелік -оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақ әдістері : ауызша, көрнекілік, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақ барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Үй жұмысын тексеру
- Түбір, арифметикалық квадрат түбір деген не?
- Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттерін білесіңдер?
Тест жұмысы (слайдпен)
I нұсқа ІІ нұсқа

1. Түбірдің мәнін тап
![]()



3. Есепте
![]()
















Тесттің жауаптарымен бағалау критериясы слайдтан көрсетіп жұптық жұмысты тексерту.
- Жаңа сабақты түсіндіру.
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру үшін бірнеше әдістерді қолданамыз.
- Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару.
- Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу.
- Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату.
Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату дегеніміз-берілген бөлшекті түрлендіру арқылы бөлімі рационал сан болатын бөлшекке келтіру
а) бөлшектің бөлімі-бірмүшеден тұратын түбір
ә) бөлшектің бөлімі-екінші дәрежелі түбірлердің алгебралық қосындысы
Мысал:1. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару. а) . = =2
ә) . - +3 = - +3 = -2 +9 = (1-2+9) =8
2. Көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізу.
а) 6 = = =
Бұл түрлендіру иррационал сандарды салыстырғанда қолданамыз:
ә) 5 пен 7 сандарын салыстырайық
5 = = =
7 = = =
75˂245 ˂
5 ˂7
3. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату.
a) = = =
Егер бөлшектің бөлімінде квадрат түбірі бар өрнектердің қосындысы мен айырымы болса, онда бөлшектің алымы мен бөлімін «бөлімінің түйіндес өрнегіне» көбейтеміз.
ә) = = = = -
- Жаңа сабақты бекіту.
Оқулықпен жұмыс. №72-(1, 3), №73-(2, 4), №74-(2, 4), №77-(1), №81(1, 3)
5. Деңгейлік тапсырма беру. (слайдпен)
6. Математикалық ребус шешу.
7. Үйге тапсырма беру
§4 оқу, №72-81 есептердің қалғандарын шығару.
8. Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz