Сабақтың тақырыбы. Сабақтың кезеңдері

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы
Өткізген:Макарова Нургуль
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Сынып 1 «ә»
: Күні:26. 02. 2014
Өткізген:Макарова Нургуль: Пәні: Математика
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Сабақтың тақырыбы:
: Есептер.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Сілтеме:
:

Математика 1 сынып 229-31 бет

Интернет материалдары. Электрондық оқулық.

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Жалпы мақсаттар:
: Есеп туралы білімдерін жетілдіру. Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту, тиянақты жауап беруге дағдыландыру. Шапшаңдыққа, жылдам ойлауға тәрбилеу.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Оқытудағы нәтижелері:
:

Оқыту үрдісіне енгізілген әдіс тәсілдер арқылы білім сапасының артуына қол жеткіземін.

Берілетін ақпарат аясында оқушылар сыни ойлай отырып, қажетті білім -білік

дағдысын игереді.

Бірін бірі бағалай білуге, пікірін ашық, жүйелеп жеткізе білуге үйренеді.

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Күтілетін нәтиже
: Оқушы 1 ден-10 ға дейін, 10-нан 1 -ге дейін кері санап үйренеді. Есептер, кері есеп шығарып үйренеді.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Жаттығулар:
:

«Алақан согу»

«Бірлесіп жұмыс істеу»

«Т-кестесі»стратегиясы

10-ға дейін санап жат. жасау.

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Әдіс-тәсілдер
: Жұппен, топпен жұмыс, жеке АКТ, СТО, Дамыта оқыту, дарынды, талантты балалрмен жұмыс.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Дереккөздер
: Оқулықпе жұмыс, қосымша мәліметтер
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Сабақтың кезеңдері
: Уақыты
Өткізген:Макарова Нургуль: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: ұйымдастыру
: 1 мин
Өткізген:Макарова Нургуль:
  1. Психологиялық ахуал

Слайдтан көңілді өлеңді оқу

Оқушылар өлең жолын оқып бір бірлеріне тілектер айтады.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы:
: 2 мин
Өткізген:Макарова Нургуль: Топқа бөлу-оқушылар әр түрлі фигураларды таңдайды.

Оқушылар фигуралар бойынша 3 топқа бөлінеді.

Топтпр:

1 топ Үшбұрыш

2 топ Төртбұрыш

3 топ Бесбұрыш

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Қызығушылықты ояту
: 10 мин
Өткізген:Макарова Нургуль:

1-топ. 1-10 ҒА ДЕЙІН

САНА

2-топ. 10-1 ГЕ ДЕЙІН

КЕРІ САНА

3-топ. 5 САНЫНЫҢ

ҚҰРАМЫН АТА

Әр топтан бір-бір оқушыдан айтып шығады.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Мағынаны тану
: 15 мин
Өткізген:Макарова Нургуль:
  1. Мәні 5-ке тең қосындыларды жаз

Мәні 6-ға тең қосындыларды жаз

  1. Мәні 6-ға тең қосындыларды жаз
  2. Мәні 7-ге тең қосындыларды жаз

Дәптермен жұмыс.

Оқушылар топ бойынша тапсырмаларды орындап шығады.

Дәптерге берілген тапсырмаларды орындап шығады.

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Сергіту сәті
: 2 мин
Өткізген:Макарова Нургуль: «Данс» биін билету.
Оқушылар слайдтқа қарап би қимылдарын орындайды.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Ой-толғаныс
: 10 мин
Өткізген:Макарова Нургуль:

Логикалық тапсырма:

  • Себетте 4 алма бар.
  • Оны 4 досыңа бір-бірден және себетте 1 алма қалатындай етіп бөліп бер.
  • 1 кг темір ауырма?
  • 1 кг мақта ауырма?

Түйінді ой табылады, оған пікір жазылады.

Топта талқылайды.

Әр топ өздері таңдаған сұрақтары бойынша топта талқылап, қорғайды,

Нақты мысалдармен дәлелдейді.

Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Рефлексия
: 1 мин
Өткізген:Макарова Нургуль: Бүгінгі сабақта ең маңыздысы не болды?
Оқушылар стикерге сабақтың ұнаған сәттерін жазып, смайлктердің тұсына әкеліп қояды.
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Бағалау
: 3 мин
Өткізген:Макарова Нургуль: Оқушылар түрлі түсті стикерлермен бағаланады
Оқушылар әр түрлі стикерлермен бағаланады
Үш тілде оқытатын дарынды балаларға арналған мамандандырылған №30 мектеп-гимназиясы: Үйге тапсырма
: 1 мин
Өткізген:Макарова Нургуль: 132 бет. 4-тапсырма
Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады

Ұқсас жұмыстар
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Қазақ халқы қалыптасыуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Қазақ халқы қалыптасуының ежелгі және орта ғасырлардағы тарихи кезеңдері
Көпсалалы Ұлағат Қызылорда колледжінің тарих пәнінің оқытушысы
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
7.1.Процент
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Жаратылыстану-табиғат туралы ғылымның жиынтығы. жаратылыстанушы ғалымдар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сабақтың соңы. Сабақтың барысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz