Себеп бағыныңқылы сабақтас

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы оқушылар негізгі идеяны түсінуі, оқушылардың қызығушылығын ояту.
Жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру мен оқуда негізгі идеяны жадына сақтауына бағыт беру.
Көшбасшылық анықтау
Оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау арқылы білім деңгейін анықтау және бірін-бірі бағалай білуге үйрету.
Топтық тапсырмалар
Сергіту сәті « Қызыл өрік»
Бағалау бетшелері
Мұғалімге арналған нұсқаулық (үшінші негізгі деңгей) ҚРПКБАКБ (www. cpm. kz)
Оқушы белсенділігін көрсетеді.
Өзара кеңес алады
Тақырыптың идеясын түсінеді.
Өзара пікірлесе алады
Шыдамдылықпен тыңдай біледі.
Бағалауды үйренеді;
Кері байланысты үйренеді
Сұхбат арқылы кері байланысқа үйренеді;
Эмоциялық әрекет арқылы өзін -өзі реттейді.
Себеп-салдар салаласқа мысалдар келтіру?
Себеп бағыныңқылы сабақтас қалай байланысып тұрғанын түсіндіріп, жаңа сабақты ашу .
Қандай жалғаулық шылаулар арқылы байланысады?
Себеп-салдар салалас пен себеп бағыныңқылы сабақтас қалай байланысып тұрғанын айту.
2-тапсырма: 138-жаттығу Баяндауыштары тұлғалас құрмаластардың қайсысы шартты, қайсысы салыстырмалы, қайсысы мезгіл бағыныңқылы екендігін ажыратыңдар.
1-топқа Көсеу ұзын болса, қол күймес. 2. - Жұрт сені қандай жақсы көрсе, оны да сондай көреді. 3. Енді айналып қарағанда, төрдегі Байтен баласының тобын көрді.
ІІ топ 4. Шахтаға түспестен бұрын, Еркін кішкене бөлмесіне келіп енді. 5. Енді Бақтығұл шынын айтса да, болыстың өзі жылымай отыр. 6. Ел ішіндегі, ауыл арасындағы жай осы болса, облыстық қаланың ояз бен болыс кеңселерінде біреуді біреу қаралап көрсеткен арыз айлар бойы тола берген-ді,
ІІІ топ 7. - Қара болсам, өзге қараласын. Нақ сендер қараласаңдар, көріп алармын, Құдай-ақ та! Мен не болсам, сен де солсың. 8. Ұл ұдайы ізетті боп тұрса егер, әке-шеше жүзі жайнап нұр себер.
ІҮ топ Зейнетке шыққанмен, Құрыммбай үйде тегін отырмайды. 10. Ғылым оқып білгенше, Тыным-тыныштық таппаған.
Сергіту сәті: «Қызыл өрік»
4-тапсырма: әр топ берілген тапсырмаларға мысалдар келтіріп, синтаксистік талдау жасап қорғау
І топқа Шартты бағыныңқылы сабақтасқа 2 мысал келтіріп, талдау
ІІ топқа Қарсылықты бағыныңқылы сабақтасқа 2 мысал келтіріп, талдау
ІІІ топқа Мезгіл бағыныңқылы сабақтасқа 2 мысал келтіріп, талдау
ІҮ топқа Себеп бағыныңқылы сабақтасқа 2 мысал келтіріп, талдау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz