Оқушы мен оқушы

Жамбыл облысы
Т. Рысқұлов ауданы
Құлан орта мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Жантақбаева Арайлым
8 сыныпқа арналған «Ақпаратты кодтау» топтамасына арналған қысқа мерзімді жоспарлар
1.
2.
ЖИКСО әдісімен жұмыс. .
(Жаңа сабақ материалы)
Көзбен көретін айғақтармен жұмыс
Сыныпты 3 топқа отырғызады да, оларды 4-ке дейін санатады. Сонда 4 топқа 4 тапсырма беріп өзара талдайды.
(оқулықтың 45 беті)
Мұғалім тақырып бойынша жаңа сабақты меңгеру кезінде кездесетін термин сөздер мен тірек сызбаларды жаздыртады.
Ақпарат оның қасиеттері және ақпараттық процестер, кодтау, екілік кодтау тақырыбы бойынша әр топтағы оқушыларға тақырыптағы тақырыпшаларды бөліп береміз. Олар оқып бір -бірімен талқылайды. Одан кейін алғашқы топтарына барып, тақырыпты ашады.
Ақпаратты сақтау, өңдеу, беру процестерін талқылап, ақпаратты кодтау жолын анықтайды. Әр топ мүшелері
«Кір жаятын жіп» әдісіне жаңа термин сөздерді жазады және сызба түрінде көрсетеді.
.
Жигсо әдісі
Кір жаятын жіп
Оқушы мен оқушы
Оқушы мен оқушы
15 минут
5 минут
1.
2.
Компьютермен жұмыс.
Activote құрылғысымен жұмыс.
«Басбармақ» бағалау
Үйге тапсырма беру
Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді.
Флипчарт арқылы тест тапсырмасын алу.
Сабақты қорытын.
Үйге тапсырма береді.
Берілген тапсырманы компьютерге жеке отырып жұмыс жасайды, жұптасып талқылайды. Ойларын сыныппен бөліседі.
Activote құрылғысымен тест тапсырады.
«Басбармақ» арқылы сабақты түйіндейді
Ойлан-жұптас-бөліс
АТК
Өзін-өзі бағалау
«Оқушы күнделігі»
«Басбармақ»
Оқушы мен оқушы
Оқушы мен мұғалім.
15 минут
8 минут
2 минут
1.
.
Ойлан - жұптас -бөліс әдісімен жұмыс.
(Жаңа сабақ материалы)
Ойлан -жұптас-бөліс
Уақыт шеңбері
2.
3.
Есептер шығару.
Үлдірленген критерийлер бойынша бағалау
рефлексия
Үйге тапсырма беру
Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді.
Мұғалім оқушыларды бағалау үшін достық пиғылдағы критерийлері бар үлдірленген карточкалар дайындайды.
Сабақты қорытын.
Үйге тапсырма береді.
Берілген тапсырманы жұптасып ондық, екілік, сегіздік, оналтылық сандарды ондық сандарға ауыстырады, талқылайды. Ойларын сыныппен бөліседі.
Оқушылар мұғалімнің таратып берген карточкалары арқылы бүгінгі сабақты қалай түсінгендерін түйіндейді
Ойлан-жұптас-бөліс
Үлдірленген критерийлер
бойынша
өзін-өзі бағалау
Оқушы мен оқушы
Оқушы мен мұғалім.
20 минут
3 минут
2 минут
Оқушылар интерактивті тақтаға жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады -
Олар нені біледі;
Олар нені білгісі келеді;
Олар нені білді.
Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады және бөлімді оқып біте бастағанда үшіншіге қайта оралады (немесе бөлімді оқу барысында толтыруы мүмкін) .
Ұсыным: «Қалайша оқып-үйренетін боламын?» деген қосымша баған қосуға болады.
1.
.
Топтық жұмыс.
(Жаңа сабақ материалы)
Сергіту сәті
«Мен бүгін кіммін?»
Мұғалім оқушыларға жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында топқа оқулықтан оқуға тапсырма береді
Мұғалім әрбір топқа жұмыс парағын береді. Онда сұрақ/тапсырмалар жазады.
Оқушылар жаңа тақырыпты меңгеріп бойынша талқылайды.
Оқушылар сұрақтарды оқып 2 минут ішінде параққа фактілер қосады. Уақыт біткен соң сағат тілімен келесі топқа береді. Барлық топ фактілерді қосып біткен соң тапсырма аяқталады
Оқушылар өз көңіл-күйлерін табиғат құбылыстарымен салыстырады (күн, бұлт, жаңбыр, кемпірқосақ т. б)
Стикерлер тобы
АӘБ
«Мен бүгін кіммін?»
16 минут
5 минут
2.
3.
Есептер шығару.
Сыныптастарды бағалау
Үйге тапсырма беру
Мұғалім сабаққа қатысты сұрақтар мен тапсырмалар береді және әр топқа плакаттармен маркерлер береді.
Мұғалім оқушылардан сыныптастарын бағалауды сұранады.
Сабақты қорытын.
Үйге тапсырма береді.
Берілген тапсырманы топтасып плакатқа орындайды. Ойларын сыныппен бөліседі.
Оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бір біріне жұмысы үшін баға қояды.
Топтас -бөліс
Сыныптас-
тарды бағалау
Оқушы мен оқушы
Оқушы мен мұғалім.
15 минут
3 минут
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz