Тік призма

Геометрия 9 сынып

Пән: геометрия
Күні:11. 04. 2013
Сынып 9
Пән: геометрия: Сабақтың тақырыбы
Күні:11. 04. 2013: Параллелепипед. Тік призма.
Пән: геометрия: Сілтеме
Күні:11. 04. 2013: Геометрия 9 сынып «Мектеп», 2009, оқушы анықтамасы
Пән: геометрия: Жалпы мақсаты
Күні:11. 04. 2013: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Пән: геометрия: Оқу нәтижесі
Күні:11. 04. 2013:

-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.

-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.

Пән: геометрия: Туындайтын идеялар
Күні:11. 04. 2013: Тікбұрышты параллелепипед туралы білімдерін жүйелеу, тік параллелепипед, тік призма ұғымдарымен және олармен байланысты биіктік, жағы, төбесі, табаны ұғымдарымен танысу, тік параллелепипед, тік призманы бейнелеп үйрену
Пән: геометрия: Сабақ барысы
Күні:11. 04. 2013: Мұғалім іс әрекеті
Сынып 9: Оқушы іс әрекеті
Пән: геометрия:

1. Амандасу

Сыныпта психологиялық ахуал туғызу

2 мин.

Күні:11. 04. 2013:

«Жүрек жылуы» тренинг

- оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, лүпілдеп соққан кішкене жүрегіміздің дүрсіліне бір сәт құлақ түріп көрейікші.

- Жүректеріңнің соғысын сезесіңдер ме?

- Біздің жүрегіміз қандай, не деп соғады екен?

- Менің жүрегім сендерге деген мейірімділікке толы.

- Менің жүрегім қамқоршы

- Менің жүрегім адал.

- Менің жүрегім жақсылыққа толы

- Менің жүрегім бақытты.

- Менің жүрегім қайырымды, т. б.

- Олай болса, осы жылы да жұмсақ, батыл да ақылды, қайырымды да мейірімді, нәзік те сыпайы, бақытты да қуанышты жүрегімізденшыққан жылуды айналамызға таратайық.

/алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу/

Сынып 9: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Пән: геометрия:

Сыныпты топқа бөлу

2 мин.

Күні:11. 04. 2013: Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі
Сынып 9: Оқушыларпарақ алып, фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Пән: геометрия:

Үй тапсырмасы

5 мин.

Күні:11. 04. 2013: Өзара сұрақ қойғызу арқылы өткен тақырыпты меңгеру деңгейін тексеру
Сынып 9: өткен тақырып бойынша топ бір біріне сұрақ қояды
Пән: геометрия:

Жаңа тақырып

9 мин.

Күні:11. 04. 2013: Параллелепипед Мұғалім тақтаға екі параллелограмм сызады. Оларда параллель жазықтарда АА 1 , ВВ 1 , СС 1 , DD 1 кесінділері параллель болатындай орналасқан АВВ 1 А 1 , ВСС 1 В 1 , CDD 1 C 1 , DAA 1 D 1 төртбұрыштары да параллелограмм болады. Шыққан фигура параллелепипед деп аталады. Параллелепипедке анықтама беріңдер. Жақтарын, қырларын, төбелерін атаңдар. Олар қанша? Мұғалім параллелепипедке диагональ сызығын сызады. Параллелепипед диагоналы нені қосып тұр?

Қанша диагональ сызуға болады.

1. Бүйір бетінің ауданын табыңдар.

2. Табанның ауданын табыңдар.

3. Толық бетінің ауданын табыңдар.

4. Тік параллелепипедтің көлемі формуласын қалай табамыз?

Призма

а мен в параллель жазықтықтарына орналасқан көпбұрыш сызайық. Сәйкес қабырғаларын қосатын болсақ призма шығады. Призмаға анықтама беріңдер. Жақтарын, қырларын, төбелерін атаңдар.

1. Толық бетінің ауданын табыңдар.

2. Көлемін табыңдар

Көпбұрышты призма түрлерін көрсету.

Сынып 9:

Параллелограммдарды көсетіп, кесінділерді атайды, параллелепипедтің анықтамасын жазады

Анықтама: Қарама-қарсы төбелерін қосатын кесіндіні параллелепипед диагоналы деп атаймыз.

S б. б. =a*с

S таб. = a*b

S т. б. = S б. б. + 2*S таб.

V=a*b*c

Анықтама беру.

S т. б. = S б. б. + 2*S таб. V=H*S т. б.

H - призма биіктігі

Пән: геометрия:

Постер

7 мин.

Күні:11. 04. 2013: Жаңа тақырып бойынша постер жасау
Сынып 9: Параллелепипедтің призма екеніне көздері жетеді
Пән: геометрия:

Сергіту сәті

2 мин.

Күні:11. 04. 2013: Сергіту жаттығулары
Сынып 9: Оқушылар жаттығулар жасайды
Пән: геометрия:

Білімді бекіту

10 мин.

Күні:11. 04. 2013:

ІІІ. Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзі тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)

А деңгей.

Тік бұрышты параллелепипедтің табанының қабырғалары а-ға және b-ға, ал биіктігі һ-қа тең. a=3 см, b=5см, h=6 см. Бүйір беті мен толық бетінің ауданын және көлемін табыңдар.

В деңгей

Тік бұрышты параллелепипедтің диагоналы 13 см, ал бүйір жақтарының диагональдары12 см және 8 см. Параллелепипедтің көлемін табыңдар.

С деңгей

Егер тік бұрышты параллелепипедтің жақтарының аудандары S 1 , S 2 және S 3 -ке тең болса, онда оның көлемі V = S 1 S 2 S 3 V = \sqrt{S_{1}S_{2}S_{3}} , формуласымен анықталатынын дәлелдеңдер

Жауаптары:

А деңгей:

B C

А D

h b B 1 C 1

А 1 D 1

a

Берілгені:

а =3см, b=5см, h=6см

т/к S бб , S т. б ., V-?

Шешуі:

S бб =2(a*h + b*h) = 2h(a+b)

S бб =2*6(3+5) =12*8=96 см

S т. б. = S бб +2* S таб.

S таб = a*b

S т. б =96+2*15=96+30=126 см

V = abh

V=3*5*6= 90см

В деңгей:

В С

А D

В 1 с 1

А 1 D 1

Берілгені:

BD 1 =13см

A 1 B=8см

BC 1 =12см

т/к V- ?

Шешуі:

A 1 B D 1 - тік бұрышты үшбұрыш. Пифагор теоремасы бойынша A 1 D 1 = B D 1 2 A 1 B 2 \sqrt{BD_{1}^{2}} - A_{1\ }B^{2}

A 1 D 1 = 13 2 8 2 \sqrt{13^{2} -}\sqrt{8^{2}} = 169 64 \sqrt{169 - 64} = 105 \sqrt{105}

A 1 D 1 =B 1 C 1

BB 1 = B C 1 2 B 1 C 1 2 = 12 2 105 = 144 105 = 39 \sqrt{BC_{1}^{2} - B_{1\ }C_{1}^{2}} = \sqrt{12^{2\ } - 105} = \sqrt{144 - 105} = \sqrt{39}

A 1 B 1 = A 1 B 2 B B 1 2 = 8 2 39 \sqrt{A_{1}B^{2} - BB_{1}^{2}} = \sqrt{8^{2} - 39} = 64 39 = 25 = 5 \sqrt{64 - 39} = \sqrt{25} = 5

V=5* 39 105 = 5 4095 = 15 455 \sqrt{39} \bullet \sqrt{105} = 5\sqrt{4095} = 15\sqrt{455} см 3

С деңгей:

с

b

a

Берілгені:

S 1 S 2 S 3 - жақтары ауданы

т/к V= S 1 S 2 S 3 \sqrt{S^{1}S^{2}S^{3}}

Шешуі:

V=abc

S 1 = a b a = S 1 b S_{1} = a \bullet b\ \overset{}{\Rightarrow}\ a = \frac{S_{1}}{b}

S 3 = a c c = S 3 a S_{3} = a \bullet c\ \ \overset


Ұқсас жұмыстар
Тік призма, параллелепипед
Цилиндр призмаға сырттай сызылғандықтан, призманың биіктігі цилиндрдің биіктігіне тең
Көлбеу призма
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Пирамида биіктігін тап
Пирамида көлемінің формуласы
Конус-айналу денесі
Топтарға берілетін есептер
Көпжақтардың түрлері
Цилиндр. 11 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz