Тік призма

Геометрия 9 сынып
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
1. Амандасу
Сыныпта психологиялық ахуал туғызу
2 мин.
«Жүрек жылуы» тренинг
- оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, лүпілдеп соққан кішкене жүрегіміздің дүрсіліне бір сәт құлақ түріп көрейікші.
- Жүректеріңнің соғысын сезесіңдер ме?
- Біздің жүрегіміз қандай, не деп соғады екен?
- Менің жүрегім сендерге деген мейірімділікке толы.
- Менің жүрегім қамқоршы
- Менің жүрегім адал.
- Менің жүрегім жақсылыққа толы
- Менің жүрегім бақытты.
- Менің жүрегім қайырымды, т. б.
- Олай болса, осы жылы да жұмсақ, батыл да ақылды, қайырымды да мейірімді, нәзік те сыпайы, бақытты да қуанышты жүрегімізденшыққан жылуды айналамызға таратайық.
/алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу/
Сыныпты топқа бөлу
2 мин.
Үй тапсырмасы
5 мин.
Жаңа тақырып
9 мин.
Қанша диагональ сызуға болады.
1. Бүйір бетінің ауданын табыңдар.
2. Табанның ауданын табыңдар.
3. Толық бетінің ауданын табыңдар.
4. Тік параллелепипедтің көлемі формуласын қалай табамыз?
Призма
а мен в параллель жазықтықтарына орналасқан көпбұрыш сызайық. Сәйкес қабырғаларын қосатын болсақ призма шығады. Призмаға анықтама беріңдер. Жақтарын, қырларын, төбелерін атаңдар.
1. Толық бетінің ауданын табыңдар.
2. Көлемін табыңдар
Көпбұрышты призма түрлерін көрсету.
Параллелограммдарды көсетіп, кесінділерді атайды, параллелепипедтің анықтамасын жазады
Анықтама: Қарама-қарсы төбелерін қосатын кесіндіні параллелепипед диагоналы деп атаймыз.
S б. б. =a*с
S таб. = a*b
S т. б. = S б. б. + 2*S таб.
V=a*b*c
Анықтама беру.
S т. б. = S б. б. + 2*S таб. V=H*S т. б.
H - призма биіктігі
Постер
7 мин.
Сергіту сәті
2 мин.
Білімді бекіту
10 мин.
ІІІ. Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзі тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
А деңгей.
Тік бұрышты параллелепипедтің табанының қабырғалары а-ға және b-ға, ал биіктігі һ-қа тең. a=3 см, b=5см, h=6 см. Бүйір беті мен толық бетінің ауданын және көлемін табыңдар.
В деңгей
Тік бұрышты параллелепипедтің диагоналы 13 см, ал бүйір жақтарының диагональдары12 см және 8 см. Параллелепипедтің көлемін табыңдар.
С деңгей
Егер тік бұрышты параллелепипедтің жақтарының аудандары S 1 , S 2 және S 3 -ке тең болса, онда оның көлемі , формуласымен анықталатынын дәлелдеңдер
Жауаптары:
А деңгей:
B C
А D
h b B 1 C 1
А 1 D 1
a
Берілгені:
а =3см, b=5см, h=6см
т/к S бб , S т. б ., V-?
Шешуі:
S бб =2(a*h + b*h) = 2h(a+b)
S бб =2*6(3+5) =12*8=96 см
S т. б. = S бб +2* S таб.
S таб = a*b
S т. б =96+2*15=96+30=126 см
V = abh
V=3*5*6= 90см
В деңгей:
В С
А D
В 1 с 1
А 1 D 1
Берілгені:
BD 1 =13см
A 1 B=8см
BC 1 =12см
т/к V- ?
Шешуі:
A 1 B D 1 - тік бұрышты үшбұрыш. Пифагор теоремасы бойынша A 1 D 1 =
A 1 D 1 = = =
A 1 D 1 =B 1 C 1
BB 1 =
A 1 B 1 = =
V=5* см 3
С деңгей:
с
b
a
Берілгені:
S 1 S 2 S 3 - жақтары ауданы
т/к V=
Шешуі:
V=abc
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz