9-сынып геометриясы: параллелепипед пен тік призма туралы сабақ жоспары

Геометрия 9 сынып

Пән: геометрия
Күні:11. 04. 2013
Сынып 9
Пән: геометрия: Сабақтың тақырыбы
Күні:11. 04. 2013: Параллелепипед. Тік призма.
Пән: геометрия: Сілтеме
Күні:11. 04. 2013: Геометрия 9 сынып «Мектеп», 2009, оқушы анықтамасы
Пән: геометрия: Жалпы мақсаты
Күні:11. 04. 2013: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Пән: геометрия: Оқу нәтижесі
Күні:11. 04. 2013:

-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.

- сыныпта диалогтік әңгіме дамиды.

-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.

Пән: геометрия: Туындайтын идеялар
Күні:11. 04. 2013: Тікбұрышты параллелепипед туралы білімдерін жүйелеу, тік параллелепипед, тік призма ұғымдарымен және олармен байланысты биіктік, жағы, төбесі, табаны ұғымдарымен танысу, тік параллелепипед, тік призманы бейнелеп үйрену
Пән: геометрия: Сабақ барысы
Күні:11. 04. 2013: Мұғалім іс әрекеті
Сынып 9: Оқушы іс әрекеті
Пән: геометрия:

1. Амандасу

Сыныпта психологиялық ахуал туғызу

2 мин.

Күні:11. 04. 2013:

«Жүрек жылуы» тренинг

- оң алақанымызды жүрегіміздің тұсына қойып, лүпілдеп соққан кішкене жүрегіміздің дүрсіліне бір сәт құлақ түріп көрейікші.

- Жүректеріңнің соғысын сезесіңдер ме?

- Біздің жүрегіміз қандай, не деп соғады екен?

- Менің жүрегім сендерге деген мейірімділікке толы.

- Менің жүрегім қамқоршы

- Менің жүрегім адал.

- Менің жүрегім жақсылыққа толы

- Менің жүрегім бақытты.

- Менің жүрегім қайырымды, т. б.

- Олай болса, осы жылы да жұмсақ, батыл да ақылды, қайырымды да мейірімді, нәзік те сыпайы, бақытты да қуанышты жүрегімізденшыққан жылуды айналамызға таратайық.

/алақандарындағы жүректерінің жылуын үрлеу/

Сынып 9: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады
Пән: геометрия:

Сыныпты топқа бөлу

2 мин.

Күні:11. 04. 2013: Геометриялық фигураларды таңдата отырып, төрт топқа бөледі
Сынып 9: Оқушыларпарақ алып, фигуралар бойынша 4 топқа бөлінеді
Пән: геометрия:

Үй тапсырмасы

5 мин.

Күні:11. 04. 2013: Өзара сұрақ қойғызу арқылы өткен тақырыпты меңгеру деңгейін тексеру
Сынып 9: өткен тақырып бойынша топ бір біріне сұрақ қояды
Пән: геометрия:

Жаңа тақырып

9 мин.

Күні:11. 04. 2013: Параллелепипед Мұғалім тақтаға екі параллелограмм сызады. Оларда параллель жазықтарда АА 1 , ВВ 1 , СС 1 , DD 1 кесінділері параллель болатындай орналасқан АВВ 1 А 1 , ВСС 1 В 1 , CDD 1 C 1 , DAA 1 D 1 төртбұрыштары да параллелограмм болады. Шыққан фигура параллелепипед деп аталады. Параллелепипедке анықтама беріңдер. Жақтарын, қырларын, төбелерін атаңдар. Олар қанша? Мұғалім параллелепипедке диагональ сызығын сызады. Параллелепипед диагоналы нені қосып тұр?

Қанша диагональ сызуға болады.

1. Бүйір бетінің ауданын табыңдар.

2. Табанның ауданын табыңдар.

3. Толық бетінің ауданын табыңдар.

4. Тік параллелепипедтің көлемі формуласын қалай табамыз?

Призма

а мен в параллель жазықтықтарына орналасқан көпбұрыш сызайық. Сәйкес қабырғаларын қосатын болсақ призма шығады. Призмаға анықтама беріңдер. Жақтарын, қырларын, төбелерін атаңдар.

1. Толық бетінің ауданын табыңдар.

2. Көлемін табыңдар

Көпбұрышты призма түрлерін көрсету.

Сынып 9:

Параллелограммдарды көсетіп, кесінділерді атайды, параллелепипедтің анықтамасын жазады

Анықтама: Қарама-қарсы төбелерін қосатын кесіндіні параллелепипед диагоналы деп атаймыз.

S б. б. =a*с

S таб. = a*b

S т. б. = S б. б. + 2*S таб.

V=a*b*c

Анықтама беру.

S т. б. = S б. б. + 2*S таб. V=H*S т. б.

H - призма биіктігі

Пән: геометрия:

Постер

7 мин.

Күні:11. 04. 2013: Жаңа тақырып бойынша постер жасау
Сынып 9: Параллелепипедтің призма екеніне көздері жетеді
Пән: геометрия:

Сергіту сәті

2 мин.

Күні:11. 04. 2013: Сергіту жаттығулары
Сынып 9: Оқушылар жаттығулар жасайды
Пән: геометрия:

Білімді бекіту

10 мин.

Күні:11. 04. 2013:

ІІІ. Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзі тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)

А деңгей.

Тік бұрышты параллелепипедтің табанының қабырғалары а-ға және b-ға, ал биіктігі һ-қа тең. a=3 см, b=5см, h=6 см. Бүйір беті мен толық бетінің ауданын және көлемін табыңдар.

В деңгей

Тік бұрышты параллелепипедтің диагоналы 13 см, ал бүйір жақтарының диагональдары12 см және 8 см. Параллелепипедтің көлемін табыңдар.

С деңгей

Егер тік бұрышты параллелепипедтің жақтарының аудандары S 1 , S 2 және S 3 -ке тең болса, онда оның көлемі V = S 1 S 2 S 3 V = \sqrt{S_{1}S_{2}S_{3}} , формуласымен анықталатынын дәлелдеңдер

Жауаптары:

А деңгей:

B C

А D

h b B 1 C 1

А 1 D 1

a

Берілгені:

а =3см, b=5см, h=6см

т/к S бб , S т. б ., V-?

Шешуі:

S бб =2(a*h + b*h) = 2h(a+b)

S бб =2*6(3+5) =12*8=96 см

S т. б. = S бб +2* S таб.

S таб = a*b

S т. б =96+2*15=96+30=126 см

V = abh

V=3*5*6= 90см

В деңгей:

В С

А D

В 1 с 1

А 1 D 1

Берілгені:

BD 1 =13см

A 1 B=8см

BC 1 =12см

т/к V- ?

Шешуі:

A 1 B D 1 - тік бұрышты үшбұрыш. Пифагор теоремасы бойынша A 1 D 1 = B D 1 2 A 1 B 2 \sqrt{BD_{1}^{2}} - A_{1\ }B^{2}

A 1 D 1 = 13 2 8 2 \sqrt{13^{2} -}\sqrt{8^{2}} = 169 64 \sqrt{169 - 64} = 105 \sqrt{105}

A 1 D 1 =B 1 C 1

BB 1 = B C 1 2 B 1 C 1 2 = 12 2 105 = 144 105 = 39 \sqrt{BC_{1}^{2} - B_{1\ }C_{1}^{2}} = \sqrt{12^{2\ } - 105} = \sqrt{144 - 105} = \sqrt{39}

A 1 B 1 = A 1 B 2 B B 1 2 = 8 2 39 \sqrt{A_{1}B^{2} - BB_{1}^{2}} = \sqrt{8^{2} - 39} = 64 39 = 25 = 5 \sqrt{64 - 39} = \sqrt{25} = 5

V=5* 39 105 = 5 4095 = 15 455 \sqrt{39} \bullet \sqrt{105} = 5\sqrt{4095} = 15\sqrt{455} см 3

С деңгей:

с

b

a

Берілгені:

S 1 S 2 S 3 - жақтары ауданы

т/к V= S 1 S 2 S 3 \sqrt{S^{1}S^{2}S^{3}}

Шешуі:

V=abc

S 1 = a b a = S 1 b S_{1} = a \bullet b\ \overset{}{\Rightarrow}\ a = \frac{S_{1}}{b}

S 3 = a c c = S 3 a S_{3} = a \bullet c\ \ \overset


Ұқсас жұмыстар
Тік призма мен параллелепипед: анықтамалар, бет аудандары және көлем формулалары
Тік бұрышты параллелепипед пен текшенің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері
4-сынып математика: тік бұрышты параллелепипед пен текшенің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері
Тіктөртбұрышты параллелепипед пен текше және санның кубы ашық сабақ жоспары
Сабақ жоспары: 11-сынып - Призма және оның көлемі (1-сабақ)
9-сынып геометриясы: гомотетия және оның қасиеттері - сабақ жоспары
11-сынып геометриясы: Дұрыс көпжақтар (Платон денелері) сабақ жоспары
Сабақ жоспары: Төртбұрыштың ауданын табу (тік төртбұрыш пен шаршы)
8-сынып геометриясы: үшбұрыш пен трапецияның орта сызықтары - әдістемелік сабақ жоспары
9-сынып геометриясы: Синустар теоремасы бойынша сабақтың қысқа мерзімді жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz