Топтар берілген тапсырма

Сабақтың тақырыбы
Шортанбай Қанайұлы
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Шортанбай Қанайұлы: Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсат
Шортанбай Қанайұлы:

1. Білімділік: Оқушылар Шортанбай Қанайұлы өмірі және оның толғауларымен танысады, оқып біледі.

2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен еркін сөйлеу қабілеті артады. Сөйлеу тілі дамиды. Шығармашылығын тудырады

3. Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. Өзін-өзі реттеуге тәрбиеленеді.

Сабақтың тақырыбы: Оқу нәтижелері
Шортанбай Қанайұлы:

1. Шортанбай Қанайұлы туралы өз ойларын жеткізе алады.

2. Шортанбай Қанайұлының толғауларын оқып, өлеңнің негізгі идеясын түсінеді, пікір қосады,

3. Шортанбай Қанайұлы туралы өлең жаза алады.

Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Шортанбай Қанайұлы: Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Шортанбай Қанайұлының өмірі мен өлеңдерін оқи отырып заманның бір орында тұрмай үнемі өзгерісте болатындығына көз жеткізеді.
Сабақтың тақырыбы: Кезең
Шортанбай Қанайұлы: Мұғалімнің орындайтын іс - әрекеті
Оқушылардың орындайтын іс - әрекеті
Оқыту әдісі
Бағалау
Сабақтың тақырыбы:

І Ұйымдастыру

Шортанбай Қанайұлы: Сыныптағы ахуалды анықтайды. Оларды жеңу жолын қарастырады.
Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды.
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы:

Топқа бөлу

Стикерлерге жазылған «қара жорға биі», «лезгинка биі» және «шетел биі» деген сөздер арқылы екенін айтады

Шортанбай Қанайұлы: Оқушылар мұғалімді мұқият тыңдап тапсырманы орындайды бүктелген стикерді алып ішіндегі сөзді оқып дәл сондай сөзді басқадан тауып топқа бөлінеді
Топқа бөлу тәсілі
Сабақтың тақырыбы:

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Шортанбай Қанайұлы:

Постер құру

Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмаларды жұп болып орындауды талап етеді.

1-топқа Махамбет Өтемісұлы туралы

2-топқа Махамбет өлеңдері

3-топқа Махамбет өлеңдерінің негізгі идеясы жайында

Мұғалім сабақты қорытады.

Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап береді.

Топтар «Кері байланыс бутерброды» әдісімен баяндамашыларды бағалайды.

Диалог

тық оқыту

(жұп түрінде)

ОүО бағалау әдісі

СТО әдісі, Талантты және дарынды оқу-ды оқыту

Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс«бутерброды» дегеніміз бұл:

а) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

ә) Жағдаяттық мәлімдеме - Маған ұнады . . . , себебі . . . Енді/келесі жолы . . .

Сабақтың тақырыбы:

ІҮ. Жаңа сабақ

Шортанбай Қанайұлы:

МШ

Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды?

1. Шортанбай Қанайұлы туралы естігендерің бар ма?

Мұғалім оқушылар ойын тыңдайды.

Оқушылар өз ойларын айтады.

СТО әдісі

Диалог

тық оқыту әдісі

Сабақтың тақырыбы:

Мәтінмен жұмыс мұғалім оқушыларға мәтінмен жұмыс.

мәтінді оқып болғаннан кейін әр топтан бір баяндамашы таңдап алынады, қалғанымыз басқа топтың баяндамашысынан Шортанбай туралы естіп келеміз. Келген соң баяндамашыға басқа баяндамашы не айтқанын айтып береміз дейді Бұл әдіс «Елші мен баяндамашы деп аталады.

Шортанбай Қанайұлы:

Топтар мәтінді кесте толтырып оқиды. Араларынан бір баяндамашы таңдап алады. Қалғандары елші боп басқа топтың баяндамашысына келеді.

Топтар өз орындарына оралғаннан кейін әр топ баяндамашыларды бағалайды.

Топтар білімдерін смайликтер арқылы бағалайды

СТО әдісі

Оқытуды және оқуды бағалау әдісі

:
:
:
Жалғастыруға дайынмын
Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес
Түсінбеймін, қайталап қарау қажет
Сабақтың тақырыбы:
Шортанбай Қанайұлы:
Сабақтың тақырыбы:
Шортанбай Қанайұлы:
Сабақтың тақырыбы:

Сергіту

сәті

Шортанбай Қанайұлы:

Сыйлықтар сыйлайық

Мұғалім оқушыларға сөзбен емес қол мен дене қимылының көмегімен сыйлық ұсынуды айтады . Мәселен жүрек, ынтымақ

Топтар ойлана отырып тапсырманы орындайды. Басқа топтарға сый-сияпатын тарту етеді.
Сабақтың тақырыбы:

Ү. Жаңа сабақты бекіту

Шортанбай Қанайұлы: Мұғалім жаңа тақырып бойынша топтарға тапсырма береді. Мұғалім тапсырманы орындау шартымен таныстырады. - Бес жолды өлеңді құрудың ережесі мынадай: бірінші жолда 1 зат есім, екінші жолда 2 сын есім, үшінші жолда 3 етістік, төртінші жолда 4 сөзден тұратын сөйлем яғни ойды түйіндеу, бесінші жолда тақырыпқа байланысты 1 синоним сөз

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
«өкініш» м.қуанышбеков
Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
Тақырып - Әбілқайыр хандығы
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Мультимедиа
Топты бағалау
Қазақ тілі - ардақті тілім Постермен өткен тақырыпты қорғау
Топтың мүшесі
Адам мінезімен танылады Адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz