Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топтар берілген тапсырма

|Сабақтың тақырыбы |Шортанбай Қанайұлы |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ |
| |әдебиеті |
|Жалпы мақсат |1.Білімділік: Оқушылар Шортанбай Қанайұлы өмірі және оның |
| |толғауларымен танысады,оқып біледі. |
| |2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен |
| |еркін сөйлеу қабілеті артады.Сөйлеу тілі дамиды. |
| |Шығармашылығын тудырады |
| |3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда|
| |ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге |
| |дағдыланады. Өзін-өзі реттеуге тәрбиеленеді. |
|Оқу нәтижелері |1.Шортанбай Қанайұлы туралы өз ойларын жеткізе алады. |
| |2.Шортанбай Қанайұлының толғауларын оқып, өлеңнің негізгі |
| |идеясын түсінеді, пікір қосады, |
| |3.Шортанбай Қанайұлы туралы өлең жаза алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Шортанбай |
| |Қанайұлының өмірі мен өлеңдерін оқи отырып заманның бір орында |
| |тұрмай үнемі өзгерісте болатындығына көз жеткізеді. |
|Ке|Мұғалімнің орындайтын іс - |Оқушылардың орындайтын іс |Оқыту |Бағалау |
|зе|әрекеті |- әрекеті |әдісі | |
|ң | | | | |
|І |Сыныптағы ахуалды |Кезекші сыныптың ахуалын |Ынтымақт| |
|Ұй|анықтайды.Оларды жеңу жолын |баяндайды. |астық | |
|ым|қарастырады. | |атмосфер| |
|да| | |а | |
|ст| | |қалыптас| |
|ыр| | |тыру | |
|у | | | | |
| |Топқа бөлу |Оқушылар мұғалімді мұқият |Топқа | |
| |Стикерлерге жазылған «қара |тыңдап тапсырманы |бөлу | |
| |жорға биі», «лезгинка биі» |орындайды бүктелген |тәсілі | |
| |және «шетел биі» деген |стикерді алып ішіндегі | | |
| |сөздер арқылы екенін айтады |сөзді оқып дәл сондай | | |
| | |сөзді басқадан тауып топқа| | |
| | |бөлінеді | | |
|ІІ|Постер құру | |Диалог | |
|. |Мұғалім үйден оқуға берілген|Әр топтан 2 оқушы |тық |Кері байланыс әр |
|Үй|тапсырманы сұрайды. Және ол |тапсырманы жұп болып |оқыту |түрлі тәсілдермен |
|та|тапсырмаларды жұп болып |орындап береді. |(жұп |берілуі |
|пс|орындауды талап етеді. | |түрінде)|мүмкін.Кері |
|ыр|1-топқа Махамбет Өтемісұлы |Топтар «Кері байланыс |ОүО |байланыс«бутерброд|
|ма|туралы |бутерброды» әдісімен |бағалау |ы» дегеніміз бұл: |
|сы|2-топқа Махамбет өлеңдері |баяндамашыларды |әдісі |а) бірінші жағымды|
|н |3-топқа Махамбет өлеңдерінің|бағалайды. |СТО |түсініктеме беріп,|
|сұ|негізгі идеясы жайында | |әдісі, |кейін құрылымды |
|ра| | |Талантты|сын айтып, соңынан|
|у |Мұғалім сабақты қорытады. | |және |тағы да жағымды |
| | | |дарынды |пікір білдіру; |
| | | |оқу-ды |ә) Жағдаяттық |
| | | |оқыту |мәлімдеме – Маған |
| | | | |ұнады ......, |
| | | | |себебі ..... |
| | | | |Енді/келесі жолы |
| | | | |..... |
| | | | | |
| | | | | |
|ІҮ|МШ |Оқушылар өз ойларын |СТО | |
|. |Мұғалім оқушыларға сұрақтар |айтады. |әдісі | |
|Жа|қояды? | |Диалог | |
|ңа|1.Шортанбай Қанайұлы туралы | |тық | |
|са|естігендерің бар ма? | |оқыту | |
|ба|Мұғалім оқушылар ойын | |әдісі | |
|қ |тыңдайды. | | | |
| |Мәтінмен жұмыс мұғалім |Топтар мәтінді кесте |СТО | |
| |оқушыларға мәтінмен жұмыс. |толтырып оқиды. Араларынан|әдісі | |
| |мәтінді оқып болғаннан кейін|бір баяндамашы таңдап |Оқытуды | |
| |әр топтан бір баяндамашы |алады. Қалғандары елші боп|және | |
| |таңдап алынады, қалғанымыз |басқа топтың |оқуды | |
| |басқа топтың баяндамашысынан|баяндамашысына келеді. |бағалау |Жалғастыруға |
| |Шортанбай туралы естіп |Топтар өз орындарына |әдісі |дайынмын |
| |келеміз. Келген соң |оралғаннан кейін әр топ | |Бір нәрсе |
| |баяндамашыға басқа |баяндамашыларды бағалайды.| |түсінемін, бірақ |
| |баяндамашы не айтқанын айтып|Топтар білімдерін | |бәрін емес |
| |береміз дейді Бұл әдіс «Елші|смайликтер арқылы | |Түсінбеймін, |
| |мен баяндамашы деп аталады.|бағалайды | |қайталап қарау |
| | | | |қажет |
| | | | | |
|Се|Сыйлықтар сыйлайық |Топтар ойлана отырып | | |
|рг|Мұғалім оқушыларға сөзбен |тапсырманы орындайды. | | |
|іт|емес қол мен дене қимылының |Басқа топтарға | | |
|у |көмегімен сыйлық ұсынуды |сый-сияпатын тарту етеді. | | |
|сә|айтады . Мәселен | | | |
|ті|жүрек,ынтымақ | | | |
|Ү.|Мұғалім жаңа тақырып | Топтар берілген тапсырма|Оқуды | « Екі жұлдыз бір|
|Жа|бойынша топтарға тапсырма |бойынша өлең құрастырады |және |тілек» |
|ңа|береді. Мұғалім тапсырманы| |оқытуды | |
|са|орындау шартымен | |бағалау | |
|ба|таныстырады. – Бес жолды | |Sinkuein| |
|қт|өлеңді құрудың ережесі | |немесе | |
|ы |мынадай: бірінші жолда 1 зат| |бес | |
|бе|есім, екінші жолда 2 сын | |жолды | |
|кі|есім, үшінші жолда 3 | |өлең | |
|ту|етістік, төртінші жолда 4 | |стратеги| |
| |сөзден тұратын сөйлем яғни | |ясы | |
| |ойды түйіндеу, бесінші жолда| |СТО | |
| |тақырыпқа байланысты 1 | |әдісі,Та| |
| |синоним сөз жазылады. | |лантты | |
| |Кім? Ана | |және | |
| |Қандай? Мейірімді, ақылды | |дарынды | |
| |Не істеді? Бағады, | |оқыту | |
| |тәрбиелейді, өсіреді. | | | |
| |Түйін Ағайын - алтау, ана | | | |
| |–біреу. | | | |
| |Синоним Адам | | | |
| | | | | |
|Ү |Үйден оқуға 104 бет, «Зар |Оқушылар күнделіктеріне | | |
|Үй|заман» толғауын оқу. |жазады. | | |
|ге| | | | |
|та| | | | |
|пс| | | | |
|ыр| | | | |
|ма| | | | |
|. | | | | |
|Ба|Өзін өзі бағалау арқылы |Оқушылар жеке-жеке өздерін|Сын |Өзін өзі бағалау |
|ға|оқушылардан өзін бағалауды |бағалайды |тұрғыдан| |
|ла|сұрайды. | |ойлау | |
|у | | |Оқуды | |
| | | |бағалау | |
|Қо|Стикер таратылып беріледі. |Стикерге өз пікірін |Сын |ОүО бағалау |
|ры| |жазады, тақтаға жапсырады.|тұрғыда | |
|ты| | |ойлау | |
|нд| | | | |
|ы | | | | |
| | | | | |

Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
«өкініш» м.қуанышбеков
Ұлы жібек жолының бағыттарына карта салу
Тақырып - Әбілқайыр хандығы
Python тіліндегі алгоритмдерді программалау
Мультимедиа
Топты бағалау
Қазақ тілі - ардақті тілім Постермен өткен тақырыпты қорғау
Топтың мүшесі
Адам мінезімен танылады Адамның мінезі, мінезді жетілдірудегі адамның мүмкіндіктері туралы
Пәндер