Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтар берілген тапсырма
|Сабақтың тақырыбы |Шортанбай Қанайұлы |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ |
| |әдебиеті |
|Жалпы мақсат |1.Білімділік: Оқушылар Шортанбай Қанайұлы өмірі және оның |
| |толғауларымен танысады,оқып біледі. |
| |2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен |
| |еркін сөйлеу қабілеті артады.Сөйлеу тілі дамиды. |
| |Шығармашылығын тудырады |
| |3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда|
| |ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге |
| |дағдыланады. Өзін-өзі реттеуге тәрбиеленеді. |
|Оқу нәтижелері |1.Шортанбай Қанайұлы туралы өз ойларын жеткізе алады. |
| |2.Шортанбай Қанайұлының толғауларын оқып, өлеңнің негізгі |
| |идеясын түсінеді, пікір қосады, |
| |3.Шортанбай Қанайұлы туралы өлең жаза алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Шортанбай |
| |Қанайұлының өмірі мен өлеңдерін оқи отырып заманның бір орында |
| |тұрмай үнемі өзгерісте болатындығына көз жеткізеді. |
|Ке|Мұғалімнің орындайтын іс - |Оқушылардың орындайтын іс |Оқыту |Бағалау |
|зе|әрекеті |- әрекеті |әдісі | |
|ң | | | | |
|І |Сыныптағы ахуалды |Кезекші сыныптың ахуалын |Ынтымақт| |
|Ұй|анықтайды.Оларды жеңу жолын |баяндайды. |астық | |
|ым|қарастырады. | |атмосфер| |
|да| | |а | |
|ст| | |қалыптас| |
|ыр| | |тыру | |
|у | | | | |
| |Топқа бөлу |Оқушылар мұғалімді мұқият |Топқа | |
| |Стикерлерге жазылған «қара |тыңдап тапсырманы |бөлу | |
| |жорға биі», «лезгинка биі» |орындайды бүктелген |тәсілі | |
| |және «шетел биі» деген |стикерді алып ішіндегі | | |
| |сөздер арқылы екенін айтады |сөзді оқып дәл сондай | | |
| | |сөзді басқадан тауып топқа| | |
| | |бөлінеді | | |
|ІІ|Постер құру | |Диалог | |
|. |Мұғалім үйден оқуға берілген|Әр топтан 2 оқушы |тық |Кері байланыс әр |
|Үй|тапсырманы сұрайды. Және ол |тапсырманы жұп болып |оқыту |түрлі тәсілдермен |
|та|тапсырмаларды жұп болып |орындап береді. |(жұп |берілуі |
|пс|орындауды талап етеді. | |түрінде)|мүмкін.Кері |
|ыр|1-топқа Махамбет Өтемісұлы |Топтар «Кері байланыс |ОүО |байланыс«бутерброд|
|ма|туралы |бутерброды» әдісімен |бағалау |ы» дегеніміз бұл: |
|сы|2-топқа Махамбет өлеңдері |баяндамашыларды |әдісі |а) бірінші жағымды|
|н |3-топқа Махамбет өлеңдерінің|бағалайды. |СТО |түсініктеме беріп,|
|сұ|негізгі идеясы жайында | |әдісі, |кейін құрылымды |
|ра| | |Талантты|сын айтып, соңынан|
|у |Мұғалім сабақты қорытады. | |және |тағы да жағымды |
| | | |дарынды |пікір білдіру; |
| | | |оқу-ды |ә) Жағдаяттық |
| | | |оқыту |мәлімдеме – Маған |
| | | | |ұнады ......, |
| | | | |себебі ..... |
| | | | |Енді/келесі жолы |
| | | | |..... |
| | | | | |
| | | | | |
|ІҮ|МШ |Оқушылар өз ойларын |СТО | |
|. |Мұғалім оқушыларға сұрақтар |айтады. |әдісі | |
|Жа|қояды? | |Диалог | |
|ңа|1.Шортанбай Қанайұлы туралы | |тық | |
|са|естігендерің бар ма? | |оқыту | |
|ба|Мұғалім оқушылар ойын | |әдісі | |
|қ |тыңдайды. | | | |
| |Мәтінмен жұмыс мұғалім |Топтар мәтінді кесте |СТО | |
| |оқушыларға мәтінмен жұмыс. |толтырып оқиды. Араларынан|әдісі | |
| |мәтінді оқып болғаннан кейін|бір баяндамашы таңдап |Оқытуды | |
| |әр топтан бір баяндамашы |алады. Қалғандары елші боп|және | |
| |таңдап алынады, қалғанымыз |басқа топтың |оқуды | |
| |басқа топтың баяндамашысынан|баяндамашысына келеді. |бағалау |Жалғастыруға |
| |Шортанбай туралы естіп |Топтар өз орындарына |әдісі |дайынмын |
| |келеміз. Келген соң |оралғаннан кейін әр топ | |Бір нәрсе |
| |баяндамашыға басқа |баяндамашыларды бағалайды.| |түсінемін, бірақ |
| |баяндамашы не айтқанын айтып|Топтар білімдерін | |бәрін емес |
| |береміз дейді Бұл әдіс «Елші|смайликтер арқылы | |Түсінбеймін, |
| |мен баяндамашы деп аталады.|бағалайды | |қайталап қарау |
| | | | |қажет |
| | | | | |
|Се|Сыйлықтар сыйлайық |Топтар ойлана отырып | | |
|рг|Мұғалім оқушыларға сөзбен |тапсырманы орындайды. | | |
|іт|емес қол мен дене қимылының |Басқа топтарға | | |
|у |көмегімен сыйлық ұсынуды |сый-сияпатын тарту етеді. | | |
|сә|айтады . Мәселен | | | |
|ті|жүрек,ынтымақ | | | |
|Ү.|Мұғалім жаңа тақырып | Топтар берілген тапсырма|Оқуды | « Екі жұлдыз бір|
|Жа|бойынша топтарға тапсырма |бойынша өлең құрастырады |және |тілек» |
|ңа|береді. Мұғалім тапсырманы| |оқытуды | |
|са|орындау шартымен | |бағалау | |
|ба|таныстырады. – Бес жолды | |Sinkuein| |
|қт|өлеңді құрудың ережесі | |немесе | |
|ы |мынадай: бірінші жолда 1 зат| |бес | |
|бе|есім, екінші жолда 2 сын | |жолды | |
|кі|есім, үшінші жолда 3 | |өлең | |
|ту|етістік, төртінші жолда 4 | |стратеги| |
| |сөзден тұратын сөйлем яғни | |ясы | |
| |ойды түйіндеу, бесінші жолда| |СТО | |
| |тақырыпқа байланысты 1 | |әдісі,Та| |
| |синоним сөз жазылады. | |лантты | |
| |Кім? Ана | |және | |
| |Қандай? Мейірімді, ақылды | |дарынды | |
| |Не істеді? Бағады, | |оқыту | |
| |тәрбиелейді, өсіреді. | | | |
| |Түйін Ағайын - алтау, ана | | | |
| |–біреу. | | | |
| |Синоним Адам | | | |
| | | | | |
|Ү |Үйден оқуға 104 бет, «Зар |Оқушылар күнделіктеріне | | |
|Үй|заман» толғауын оқу. |жазады. | | |
|ге| | | | |
|та| | | | |
|пс| | | | |
|ыр| | | | |
|ма| | | | |
|. | | | | |
|Ба|Өзін өзі бағалау арқылы |Оқушылар жеке-жеке өздерін|Сын |Өзін өзі бағалау |
|ға|оқушылардан өзін бағалауды |бағалайды |тұрғыдан| |
|ла|сұрайды. | |ойлау | |
|у | | |Оқуды | |
| | | |бағалау | |
|Қо|Стикер таратылып беріледі. |Стикерге өз пікірін |Сын |ОүО бағалау |
|ры| |жазады, тақтаға жапсырады.|тұрғыда | |
|ты| | |ойлау | |
|нд| | | | |
|ы | | | | |
| | | | | |
Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ |
| |әдебиеті |
|Жалпы мақсат |1.Білімділік: Оқушылар Шортанбай Қанайұлы өмірі және оның |
| |толғауларымен танысады,оқып біледі. |
| |2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен |
| |еркін сөйлеу қабілеті артады.Сөйлеу тілі дамиды. |
| |Шығармашылығын тудырады |
| |3.Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда|
| |ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге |
| |дағдыланады. Өзін-өзі реттеуге тәрбиеленеді. |
|Оқу нәтижелері |1.Шортанбай Қанайұлы туралы өз ойларын жеткізе алады. |
| |2.Шортанбай Қанайұлының толғауларын оқып, өлеңнің негізгі |
| |идеясын түсінеді, пікір қосады, |
| |3.Шортанбай Қанайұлы туралы өлең жаза алады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Шортанбай |
| |Қанайұлының өмірі мен өлеңдерін оқи отырып заманның бір орында |
| |тұрмай үнемі өзгерісте болатындығына көз жеткізеді. |
|Ке|Мұғалімнің орындайтын іс - |Оқушылардың орындайтын іс |Оқыту |Бағалау |
|зе|әрекеті |- әрекеті |әдісі | |
|ң | | | | |
|І |Сыныптағы ахуалды |Кезекші сыныптың ахуалын |Ынтымақт| |
|Ұй|анықтайды.Оларды жеңу жолын |баяндайды. |астық | |
|ым|қарастырады. | |атмосфер| |
|да| | |а | |
|ст| | |қалыптас| |
|ыр| | |тыру | |
|у | | | | |
| |Топқа бөлу |Оқушылар мұғалімді мұқият |Топқа | |
| |Стикерлерге жазылған «қара |тыңдап тапсырманы |бөлу | |
| |жорға биі», «лезгинка биі» |орындайды бүктелген |тәсілі | |
| |және «шетел биі» деген |стикерді алып ішіндегі | | |
| |сөздер арқылы екенін айтады |сөзді оқып дәл сондай | | |
| | |сөзді басқадан тауып топқа| | |
| | |бөлінеді | | |
|ІІ|Постер құру | |Диалог | |
|. |Мұғалім үйден оқуға берілген|Әр топтан 2 оқушы |тық |Кері байланыс әр |
|Үй|тапсырманы сұрайды. Және ол |тапсырманы жұп болып |оқыту |түрлі тәсілдермен |
|та|тапсырмаларды жұп болып |орындап береді. |(жұп |берілуі |
|пс|орындауды талап етеді. | |түрінде)|мүмкін.Кері |
|ыр|1-топқа Махамбет Өтемісұлы |Топтар «Кері байланыс |ОүО |байланыс«бутерброд|
|ма|туралы |бутерброды» әдісімен |бағалау |ы» дегеніміз бұл: |
|сы|2-топқа Махамбет өлеңдері |баяндамашыларды |әдісі |а) бірінші жағымды|
|н |3-топқа Махамбет өлеңдерінің|бағалайды. |СТО |түсініктеме беріп,|
|сұ|негізгі идеясы жайында | |әдісі, |кейін құрылымды |
|ра| | |Талантты|сын айтып, соңынан|
|у |Мұғалім сабақты қорытады. | |және |тағы да жағымды |
| | | |дарынды |пікір білдіру; |
| | | |оқу-ды |ә) Жағдаяттық |
| | | |оқыту |мәлімдеме – Маған |
| | | | |ұнады ......, |
| | | | |себебі ..... |
| | | | |Енді/келесі жолы |
| | | | |..... |
| | | | | |
| | | | | |
|ІҮ|МШ |Оқушылар өз ойларын |СТО | |
|. |Мұғалім оқушыларға сұрақтар |айтады. |әдісі | |
|Жа|қояды? | |Диалог | |
|ңа|1.Шортанбай Қанайұлы туралы | |тық | |
|са|естігендерің бар ма? | |оқыту | |
|ба|Мұғалім оқушылар ойын | |әдісі | |
|қ |тыңдайды. | | | |
| |Мәтінмен жұмыс мұғалім |Топтар мәтінді кесте |СТО | |
| |оқушыларға мәтінмен жұмыс. |толтырып оқиды. Араларынан|әдісі | |
| |мәтінді оқып болғаннан кейін|бір баяндамашы таңдап |Оқытуды | |
| |әр топтан бір баяндамашы |алады. Қалғандары елші боп|және | |
| |таңдап алынады, қалғанымыз |басқа топтың |оқуды | |
| |басқа топтың баяндамашысынан|баяндамашысына келеді. |бағалау |Жалғастыруға |
| |Шортанбай туралы естіп |Топтар өз орындарына |әдісі |дайынмын |
| |келеміз. Келген соң |оралғаннан кейін әр топ | |Бір нәрсе |
| |баяндамашыға басқа |баяндамашыларды бағалайды.| |түсінемін, бірақ |
| |баяндамашы не айтқанын айтып|Топтар білімдерін | |бәрін емес |
| |береміз дейді Бұл әдіс «Елші|смайликтер арқылы | |Түсінбеймін, |
| |мен баяндамашы деп аталады.|бағалайды | |қайталап қарау |
| | | | |қажет |
| | | | | |
|Се|Сыйлықтар сыйлайық |Топтар ойлана отырып | | |
|рг|Мұғалім оқушыларға сөзбен |тапсырманы орындайды. | | |
|іт|емес қол мен дене қимылының |Басқа топтарға | | |
|у |көмегімен сыйлық ұсынуды |сый-сияпатын тарту етеді. | | |
|сә|айтады . Мәселен | | | |
|ті|жүрек,ынтымақ | | | |
|Ү.|Мұғалім жаңа тақырып | Топтар берілген тапсырма|Оқуды | « Екі жұлдыз бір|
|Жа|бойынша топтарға тапсырма |бойынша өлең құрастырады |және |тілек» |
|ңа|береді. Мұғалім тапсырманы| |оқытуды | |
|са|орындау шартымен | |бағалау | |
|ба|таныстырады. – Бес жолды | |Sinkuein| |
|қт|өлеңді құрудың ережесі | |немесе | |
|ы |мынадай: бірінші жолда 1 зат| |бес | |
|бе|есім, екінші жолда 2 сын | |жолды | |
|кі|есім, үшінші жолда 3 | |өлең | |
|ту|етістік, төртінші жолда 4 | |стратеги| |
| |сөзден тұратын сөйлем яғни | |ясы | |
| |ойды түйіндеу, бесінші жолда| |СТО | |
| |тақырыпқа байланысты 1 | |әдісі,Та| |
| |синоним сөз жазылады. | |лантты | |
| |Кім? Ана | |және | |
| |Қандай? Мейірімді, ақылды | |дарынды | |
| |Не істеді? Бағады, | |оқыту | |
| |тәрбиелейді, өсіреді. | | | |
| |Түйін Ағайын - алтау, ана | | | |
| |–біреу. | | | |
| |Синоним Адам | | | |
| | | | | |
|Ү |Үйден оқуға 104 бет, «Зар |Оқушылар күнделіктеріне | | |
|Үй|заман» толғауын оқу. |жазады. | | |
|ге| | | | |
|та| | | | |
|пс| | | | |
|ыр| | | | |
|ма| | | | |
|. | | | | |
|Ба|Өзін өзі бағалау арқылы |Оқушылар жеке-жеке өздерін|Сын |Өзін өзі бағалау |
|ға|оқушылардан өзін бағалауды |бағалайды |тұрғыдан| |
|ла|сұрайды. | |ойлау | |
|у | | |Оқуды | |
| | | |бағалау | |
|Қо|Стикер таратылып беріледі. |Стикерге өз пікірін |Сын |ОүО бағалау |
|ры| |жазады, тақтаға жапсырады.|тұрғыда | |
|ты| | |ойлау | |
|нд| | | | |
|ы | | | | |
| | | | | |
Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz