Топтар берілген тапсырма


1. Білімділік: Оқушылар Шортанбай Қанайұлы өмірі және оның толғауларымен танысады, оқып біледі.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеті мен еркін сөйлеу қабілеті артады. Сөйлеу тілі дамиды. Шығармашылығын тудырады
3. Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Сыни тұрғыда ойлай отырып әділ баға береді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады. Өзін-өзі реттеуге тәрбиеленеді.
1. Шортанбай Қанайұлы туралы өз ойларын жеткізе алады.
2. Шортанбай Қанайұлының толғауларын оқып, өлеңнің негізгі идеясын түсінеді, пікір қосады,
3. Шортанбай Қанайұлы туралы өлең жаза алады.
І Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Стикерлерге жазылған «қара жорға биі», «лезгинка биі» және «шетел биі» деген сөздер арқылы екенін айтады
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Постер құру
Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмаларды жұп болып орындауды талап етеді.
1-топқа Махамбет Өтемісұлы туралы
2-топқа Махамбет өлеңдері
3-топқа Махамбет өлеңдерінің негізгі идеясы жайында
Мұғалім сабақты қорытады.
Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап береді.
Топтар «Кері байланыс бутерброды» әдісімен баяндамашыларды бағалайды.
Диалог
тық оқыту
(жұп түрінде)
ОүО бағалау әдісі
СТО әдісі, Талантты және дарынды оқу-ды оқыту
Кері байланыс әр түрлі тәсілдермен берілуі мүмкін. Кері байланыс«бутерброды» дегеніміз бұл:
а) бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;
ә) Жағдаяттық мәлімдеме - Маған ұнады . . . , себебі . . . Енді/келесі жолы . . .
ІҮ. Жаңа сабақ
МШ
Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды?
1. Шортанбай Қанайұлы туралы естігендерің бар ма?
Мұғалім оқушылар ойын тыңдайды.
СТО әдісі
Диалог
тық оқыту әдісі
Мәтінмен жұмыс мұғалім оқушыларға мәтінмен жұмыс.
мәтінді оқып болғаннан кейін әр топтан бір баяндамашы таңдап алынады, қалғанымыз басқа топтың баяндамашысынан Шортанбай туралы естіп келеміз. Келген соң баяндамашыға басқа баяндамашы не айтқанын айтып береміз дейді Бұл әдіс «Елші мен баяндамашы деп аталады.
Топтар мәтінді кесте толтырып оқиды. Араларынан бір баяндамашы таңдап алады. Қалғандары елші боп басқа топтың баяндамашысына келеді.
Топтар өз орындарына оралғаннан кейін әр топ баяндамашыларды бағалайды.
Топтар білімдерін смайликтер арқылы бағалайды
СТО әдісі
Оқытуды және оқуды бағалау әдісі



Сергіту
сәті
Сыйлықтар сыйлайық
Мұғалім оқушыларға сөзбен емес қол мен дене қимылының көмегімен сыйлық ұсынуды айтады . Мәселен жүрек, ынтымақ
Ү. Жаңа сабақты бекіту
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz