Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Түркістанға саяхат
Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын М.Арын
атындағы
”Экономика және бизнес”арнаулы лицейі
Пән
мұғалімі: Тулеметова К.А.
Сабақтың тақырыбы: “Түркістанға саяхат”
Мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың білімдерін
тереңдету, шығармашы-
лықпен жұмыс істеуге ынталандыру, білімге деген
талпыныс, ізденістерін ояту;
2.Дамытушылық. Логикалық ой-өрісін,
санасын, өз ойын
жүйелеуге, тез шешім қабылдауға дағдыландыру;
3.Тәрбиелік. Тапқырлыққа,
зеректілікке, оқушы құзырлығын
арттыруға, өз бетінше
еңбектенуге тәрбиелеу.
Типі: Білім мен білік дағдыларын жетілдіру, қайталау сабағы;
Түрі: Дәстүрлі емес, саяхат-сабақ;
Әдісі: Эвристикалық, сұрақ-жауап, иллюстрациялық, жандандыру;
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суретті плакат, карточкалар;
Пәнаралық байланыс: математика, информатика, тарих, жаратылыстану.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
– Балалар, бүгін біз өз білімізді шыңдап, Қазақстанның киелі
жерлерінің бірі Түркістанға саяхатқа шығамыз.
«Түркістан саяхат» маршруты:
Талдықорған → Алматы → Тараз → Шымкент → Демалыс аялдамасы → Отырар →
→ Түркістан → Сергіту сәті аялдамасы.
Әр аялдама тапсырмаларын дұрыс орындап отырсақ, «Білімді мыңды, білекті
бірді жығар» демекші, алған біліміміз тиянақты болса, қиналмай бара аламыз.
– Сіздерге сәттілік тілеймін!
–
ІІ. “Алматы” аялдамасы.
Жанұяда төрт бала бар, олардың жастары 5, 8, 13 және 15. Балалардың
есімдері: Анар, Болат, Дана, Ғалия. Егер қыздардың біреуі балабақшаға
барса, Анар Болаттан үлкен болса және Анар мен Дананың жастарының
қосындысы үшке бөлінетін болса, онда балалардың әрқайсысының жасын
анықта?
ІІІ. “Тараз” аялдамасы.
1, 3, 5 - топтар
Ыдыстардың сыйымдылығы 7л және 5л. Осы ыдыстармен 6л суды қалай құйып
алуға
болады?
Шешуі:
|7л |0 |7 |
|5 |7 |9 |
|6 |11 |4 |
2, 4 – топтар
Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24-ке тең болатындай етіп, 6,
7, 9, 10, 11, 12 сандарын бос тор көздерге орналастырыңдар.
|11 |4 |9 |
|6 |8 |10 |
|7 |12 |5 |
VІІІ. “Сергіту сәті” аялдамасы.
Бір шаруаның қасқыры, ешкісі, капустасы
болады екен.Оларды өзеннің арғы жағына
алып
өтуі керек.Егер шаруа болмаса олар
бірін-бірі жеп қояды.Сұрақ: Оларды
бір-біріне жегізбей өзеннің арғы жағына
қалай
алып өтуге болады?
ІХ. Деңгейлік тапсырмалар.
Сыйлықтар.
А-деңгей.
А-1. Жұлдызшаның орнына цифрларды қойып, есепті шығар:
А-2. Сынып оқушылары екі-екіден жұптасып сап түзеп келеді.
Оқушылардың бірі алдына қарап, тоғыз жұпты санады, содан соң артына
қарап, жеті жұпты санады. Барлығы қанша оқушы сап түзеп келеді?
“А-3”. Квадратты 6 квадраттарға бөл.
В-деңгей.
“В-1”. Ұзындығы 9 см, ал ені 4 см болатын тік төртбұрышты квадрат
құруға болатындай тең екі бөлікке бөл.
“В-2”. Жұлдызшаның орнына цифрларды қойып қалпына келтір.
“В-3”. Бес оқушы 100 дәптер сатып алды. Омар мен Әли 52
дәптер, Әли мен Жанат 43, Жанат пен Арман 34, Арман мен Асқар
30.
Әрқайсысы қанша дәптер сатып алған?
С-деңгей.
“С-1”. Шегіртке ағашқа қарай бір алдыға бір артқа секіріп барады.
Алдыға секіргенде
3 м, артқа секіргенде 1 м жүреді. Бастаған жерден ағашқа дейінгі
қашықтық 21 м болса, сол жерге жету үшін неше рет секіруі керек.
“С-2”. Ребусты шеш:
“С-3” “Бір топ қаз бен жалғыз қаз”.
Ұшып келе жатқан бір топ қазға жалғыз қаз жолығады, жалғыз қаз:
– Ассалаумағалейкум, жүз қаз! – дейді.
– Уағалейкөмәссәләм, бір қаз! Бірақ біз жүз қаз емеспіз. Біз жүз қаз
болу үшін тағы біздей, содан кейін жартымыздай, тағы ширегіміздей және
сен келіп қосылсаң, сонда жүз қаз боламыз, - дейді.
Сонда қанша қаз ұшып келе жатқан?
– Түркістан қаласын неліктен киелі жер дейміз?
– ......................................
– Отырарда кімнің кесенесі бар?
– Арыстанбаб кесенесі.
– Ал Түркістанда ше?
– Түркістанда «Кіші Мекке» аталған Қожа Ахмет Иассауи кесенесі және
онда «тайқазан» бар.
Қазір көптеген адамдар онда барып, тайқазанды көріп, саяхат жасайды.
Х. Сабақты бекіту, бағалау.
Үйге тапсырма: №9.12; 10.29; 11.5; 12.14.
атындағы
”Экономика және бизнес”арнаулы лицейі
Пән
мұғалімі: Тулеметова К.А.
Сабақтың тақырыбы: “Түркістанға саяхат”
Мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың білімдерін
тереңдету, шығармашы-
лықпен жұмыс істеуге ынталандыру, білімге деген
талпыныс, ізденістерін ояту;
2.Дамытушылық. Логикалық ой-өрісін,
санасын, өз ойын
жүйелеуге, тез шешім қабылдауға дағдыландыру;
3.Тәрбиелік. Тапқырлыққа,
зеректілікке, оқушы құзырлығын
арттыруға, өз бетінше
еңбектенуге тәрбиелеу.
Типі: Білім мен білік дағдыларын жетілдіру, қайталау сабағы;
Түрі: Дәстүрлі емес, саяхат-сабақ;
Әдісі: Эвристикалық, сұрақ-жауап, иллюстрациялық, жандандыру;
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, суретті плакат, карточкалар;
Пәнаралық байланыс: математика, информатика, тарих, жаратылыстану.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
– Балалар, бүгін біз өз білімізді шыңдап, Қазақстанның киелі
жерлерінің бірі Түркістанға саяхатқа шығамыз.
«Түркістан саяхат» маршруты:
Талдықорған → Алматы → Тараз → Шымкент → Демалыс аялдамасы → Отырар →
→ Түркістан → Сергіту сәті аялдамасы.
Әр аялдама тапсырмаларын дұрыс орындап отырсақ, «Білімді мыңды, білекті
бірді жығар» демекші, алған біліміміз тиянақты болса, қиналмай бара аламыз.
– Сіздерге сәттілік тілеймін!
–
ІІ. “Алматы” аялдамасы.
Жанұяда төрт бала бар, олардың жастары 5, 8, 13 және 15. Балалардың
есімдері: Анар, Болат, Дана, Ғалия. Егер қыздардың біреуі балабақшаға
барса, Анар Болаттан үлкен болса және Анар мен Дананың жастарының
қосындысы үшке бөлінетін болса, онда балалардың әрқайсысының жасын
анықта?
ІІІ. “Тараз” аялдамасы.
1, 3, 5 - топтар
Ыдыстардың сыйымдылығы 7л және 5л. Осы ыдыстармен 6л суды қалай құйып
алуға
болады?
Шешуі:
|7л |0 |7 |
|5 |7 |9 |
|6 |11 |4 |
2, 4 – топтар
Кез келген бағытта сандардың қосындысы 24-ке тең болатындай етіп, 6,
7, 9, 10, 11, 12 сандарын бос тор көздерге орналастырыңдар.
|11 |4 |9 |
|6 |8 |10 |
|7 |12 |5 |
VІІІ. “Сергіту сәті” аялдамасы.
Бір шаруаның қасқыры, ешкісі, капустасы
болады екен.Оларды өзеннің арғы жағына
алып
өтуі керек.Егер шаруа болмаса олар
бірін-бірі жеп қояды.Сұрақ: Оларды
бір-біріне жегізбей өзеннің арғы жағына
қалай
алып өтуге болады?
ІХ. Деңгейлік тапсырмалар.
Сыйлықтар.
А-деңгей.
А-1. Жұлдызшаның орнына цифрларды қойып, есепті шығар:
А-2. Сынып оқушылары екі-екіден жұптасып сап түзеп келеді.
Оқушылардың бірі алдына қарап, тоғыз жұпты санады, содан соң артына
қарап, жеті жұпты санады. Барлығы қанша оқушы сап түзеп келеді?
“А-3”. Квадратты 6 квадраттарға бөл.
В-деңгей.
“В-1”. Ұзындығы 9 см, ал ені 4 см болатын тік төртбұрышты квадрат
құруға болатындай тең екі бөлікке бөл.
“В-2”. Жұлдызшаның орнына цифрларды қойып қалпына келтір.
“В-3”. Бес оқушы 100 дәптер сатып алды. Омар мен Әли 52
дәптер, Әли мен Жанат 43, Жанат пен Арман 34, Арман мен Асқар
30.
Әрқайсысы қанша дәптер сатып алған?
С-деңгей.
“С-1”. Шегіртке ағашқа қарай бір алдыға бір артқа секіріп барады.
Алдыға секіргенде
3 м, артқа секіргенде 1 м жүреді. Бастаған жерден ағашқа дейінгі
қашықтық 21 м болса, сол жерге жету үшін неше рет секіруі керек.
“С-2”. Ребусты шеш:
“С-3” “Бір топ қаз бен жалғыз қаз”.
Ұшып келе жатқан бір топ қазға жалғыз қаз жолығады, жалғыз қаз:
– Ассалаумағалейкум, жүз қаз! – дейді.
– Уағалейкөмәссәләм, бір қаз! Бірақ біз жүз қаз емеспіз. Біз жүз қаз
болу үшін тағы біздей, содан кейін жартымыздай, тағы ширегіміздей және
сен келіп қосылсаң, сонда жүз қаз боламыз, - дейді.
Сонда қанша қаз ұшып келе жатқан?
– Түркістан қаласын неліктен киелі жер дейміз?
– ......................................
– Отырарда кімнің кесенесі бар?
– Арыстанбаб кесенесі.
– Ал Түркістанда ше?
– Түркістанда «Кіші Мекке» аталған Қожа Ахмет Иассауи кесенесі және
онда «тайқазан» бар.
Қазір көптеген адамдар онда барып, тайқазанды көріп, саяхат жасайды.
Х. Сабақты бекіту, бағалау.
Үйге тапсырма: №9.12; 10.29; 11.5; 12.14.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz