Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ашық сабақ тақырыбы

Ашық сабақ тақырыбы:

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық

тепе-теңдіктерді қолдану. Есептер шығару

Пәні: математика

Класы: 9

Пән мұғалімі: Тлепиева Ж.А.

Есет мектеп-бала бақша кешені
2013-2014 оқу жылы

Алгебра- 9

Тақырыбы: Тригонометриялық өрнетерді түрлендіру және тепе-теңдіктерді
дәлелдеу тақырыбына есептер шығару

Мақсаты:
1) Білімділік: Оқып үйренген тригонометриялық функциялардың қасиеттері
мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп
теңбе-теңдіктерді дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру және
ттеңбе-теңдіктерді есептер шығаруда қолдану.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын , ойлау қабілеттерін, шығармашылық
белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзінің білім
деңгейін бағалай білуге, ұқыптылыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.
Әдісі: Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс
Көрнекі құрал: Слайдтар,формулалар Өзін-өзі бағалау парағы

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
• Сынып оқушыларын түгендеу.
• Әр оқушыға өзін-өзі бағалау парағы таратылады.
Өзін –өзі бағалау парағы
|Ат|Үй тапс |«Сұраққа-жауап» |Та| |Тест |
|ы-| | |пс|Оқу-лық-|тапс |
|жө| | |ыр|пен | |
|ні| | |ма|жұ- | |
| | | |ла|мыс | |
| | | |р | | |
| | | |«О| | |
| | | |йл| | |
| | | |ан| | |
| | | |, | | |
| | | |та| | |
| | | |п»| | |
|1 |500 қай ширекке тиісті |А) I B)II C)III D)IV | | | |
|2 |sin 450 –ң мәнін табыңдар |А) B) C) | | | |
| | |D) | | | |
|3 |Сандардың қайсысы нөлден кіші|А) sin1500B)cos 1350 | | | |
| | |C) sin 600 D)cos 500 | | | |
|4 |Егер , болса , онда|А) B) | | | |
| | табыңдар |C)0 D)1 | | | |
|5 |Өрнекті ықшамдаңдар |А) B)0 C) D) 2 | | | |
| | | | | | |

Тест тапсырмаларының жауаптары
|№ |Жауаптар |
|1 |А |
|2 |В |
|3 |В |
|4 |А |
|5 |С |

V кезең « Ой- түйін »
1. Мұғалім – Оқушылар, бүгінгі сабақ түсінікті ме ?
Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер? Нені білесің ? Нені білгің
келеді ?
(Оқушылардан жауап алу )
1. Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің келеді ? сұрағына
жауап дайындап келу
2. А.№423
В.№ 425
С.№432
Y Оқушыларды бағалау Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау
беру

Сабақ аяқталды! Сау болыңыздар!
-----------------------
бұрышының синусы деп

Внүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды

бұрышының косинусы деп

В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды

В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды

бұрышының тангенсі деп

В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды

бұрышының котангенсі деп

бұрышының синусы деп

В нүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды

бұрышының косинусы деп

В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды

В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды

бұрышының тангенсі деп

В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды

бұрышының котангенсі деп

І ширек

е tg>0

ІІ ширек

ІІІ ширек

ctg>0 ж/е sin <0

Cos <0 ж/е tg <0

ІV ширек

ctg>0 ж/е sin <0

е tg>0

ІV ширек

ІІІ ширек

ІІ ширек

І ширек

Cos <0 ж/е tg <0

Ұқсас жұмыстар
Ата - ана пікірі
<<махаббат пен шығармашылық педагогикасы>> онкүндік жоспары
Білу кезеңі
Ұстаздар күніне арналған ашық хат
Бұйымның етегін өңдеу
Халықаралық экономикалық қатынастар және экономикалық теория
Қасқырдың жас атаулары
Мұғалімдердің және сынып жетекшілерінің тоқсандық есебі
Электромагниттiк өріс. Құйынды электр өрісі. Электромагниттiк толқындар
Ашық сабақ. Дауыссыз дыбыстар
Пәндер