9-сынып математикасы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану және есептер шығару

Ашық сабақ тақырыбы:

Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық

тепе-теңдіктерді қолдану. Есептер шығару

Пәні: математика

Класы: 9

Пән мұғалімі: Тлепиева Ж. А.

Есет мектеп-бала бақша кешені

2013-2014 оқу жылы

Алгебра- 9

Тақырыбы: Тригонометриялық өрнетерді түрлендіру және тепе-теңдіктерді дәлелдеу тақырыбына есептер шығару

Мақсаты:

1) Білімділік: Оқып үйренген тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп теңбе-теңдіктерді дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру және ттеңбе-теңдіктерді есептер шығаруда қолдану.

2) Дамытушылық : Есептеу дағдыларын, ойлау қабілеттерін, шығармашылық белсенділіктерін дамыту.

3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзінің білім деңгейін бағалай білуге, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Типі: Жалпылау сабағы

Сабақ түрі: Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.

Әдісі: Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс

Көрнекі құрал : Слайдтар, формулалар Өзін-өзі бағалау парағы

Сабақтың барысы

І . Ұйымдастыру кезеңі

  • Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
  • Сынып оқушыларын түгендеу.
  • Әр оқушыға өзін-өзі бағалау парағы таратылады.

Өзін -өзі бағалау парағы

Аты-

жөні

Үй тапс
«Сұраққа-жауап»
Тапсырмалар «Ойлан, тап»

Оқу-лық-

пен

жұ-

мыс

Тест

тапс

Ой-түйін

Қо

ры-

тын

ды баға

№1

тест

№2

тест

Теңбе-

теңд

жалғас-

-тыру

Сы-

ңа-

рын

тап.

1
2
3
Аты-жөні:
Үй тапс:
«Сұраққа-жауап»:
Тапсырмалар «Ойлан, тап»:
Оқу-лық-пенжұ-мыс:
Тесттапс:
Ой-түйін:
Қоры-тынды баға:

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

№40 9

ІІІ. Жаңа сабақ

Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, құрылымы айтылады.

  • Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы: « Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңбе-теңдіктерді дәлелдеу тақырыбына есептер шығару »

Біздің сабағымызда тригонометрия еліне саяхат жасаймыз, бұл сахатымыз бірнеше кезеңдерден тұрады. Әр кезеңнің өзіндік тапсырмалары бар. Саяхат барысында сол тапсырмаларды орындап, білім-біліктілігімізді көрсетеміз.

Мұғалім: Сіздердің назарларыңызды мынадай мәселеге аударғым келеді.

« тригонометрияға» байланыстының бәрін жаттап есте сақтау қажет емес, тек сандық шеңберде қалай іздеу керек екенін түсіну жеткілікті.

Тригонометрияның қазіргі атауларының пайда болуы туралы деректер.

Тригонометрияның қазргі атаулары XVI -XVIII пайда болған. Синус сөзі латын тілінен аударғанда «дөңестік » деген мағынаны білдіреді, ал косинустағы «ко» қосымшасы латынның complementon- толықтауыш деген мағынаны білдіреді. Осы күнгі қолданылып жүрген sinx, cos x белгілеулері 1739 жылы И. Бернуллидің Л. Эйлерге жазған хатында алғаш рет ұсынылған. Бұл белгілеуді соңынан Л. Эйлер және өзгелер кеңінен қолдана бастады.

І кезең «Сұраққа -жауап»

1-сұрақ :

Градустық өлшемде берілген бұрышты радиандық, ал радиандық өлшемде берілген бұрышты градустық өлшемге айналдыру формуласын атаңдар. ?

Жауап: -градустық өлшем , а-радиандық өлшем

2- сұрақ

У= sin функциясының анықталу және мәндер аймағын атаңыздар

Жауап:

У= sin функц. анықталу обл аралығы, ал мәндер облысы аралығы

3- сұрақ

Қандай тригонометриялық функцияларды жұп функциялар қайсысын тақ функциялар деп атаймыз ?

Жауап:

Жұп функция- косинус, ал тақ функциялар :синус, тангенс, котангенс

ІІ кезең «Ойлан, тап»

1 тапсырма :

Оң және сол бөліктерде тұрған тұжырымдарды сәйкестендіріп бағыт арқылы анықтама шығатындай етіп қосыңдар.

Жауап:

№ 2 Тапсырма

бұрышы қай ширекке тиісті екенін бағыт арқылы қосып көрсетіңдер / сәйкес жауаптарды байланыстырыңдар/

Жауап:

3 -тапсырма

Негізгі тригонометриялық теңбе- теңдіктерді жалғастырыңыздар :

Жауап:

1+

1

4-тапсырма

«Сыңарын тап» ойыны арқылы формуланы толықтыру:

Sin 120 0 - sin 30 0

Cos120 0 cos

tg 210 0 cos 30 0

ctg 300 0 tg 30 0

Sin - ctg30 0

Ш Кезең «Теорияны практикамен ұштастыру » Оқулықпен жұмыс. Есептер шығару №422

№1 есеп

Өрнекті ықшамдаңдар:

1)

Жауабы:

2)

Жауабы :

5) tq 2 α(sin 2 α-1)

Жауабы : -sin 2 α

В тобының тапсырмалары

№ 425есеп Теңбе -теңдікті дәлелдеңдер

1.

2.

№424 есеп

Өрнектің мәні α-ға тәуелсіз болатынын көрсет

Кеспемен жұмыс № 1 Тепе-теңдікті дәлелде:

№2

№ 3 Өрнекті ықшамда:

IV-кезең «Біліміңді сынап көр»Жаңа сабақты тиянақтау

Енді, бүгінгі сабақтан алған білім, біліктерімізді тиянақтау үшін қазір тест тапсырмаларын орындайсыңдар. Тапсырмалардың әрқайсысын орындау барысында сәйкес торларда «белгі» қойып отырыңдар. /Кері байланыс/

( -қайталауды қажет етпейді бәрін түсіндім)


Ұқсас жұмыстар
9-сынып: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану
9-сынып: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану - білімді бекіту сабағы
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді бекіту: функциялар арасындағы қатынастар және қолданбалы есептер
9-сынып Алгебрасы: тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру арқылы деңгейлік есептерді шешу
9-сынып алгебрасы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңдіктерді дәлелдеу (деңгейлеп-саралап оқыту және интерактивті тақта қолдану)
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді түрлендіру: ашық сабақ жоспары (А-2015 тобы, 29.02.2016)
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару: сабақ-жәрмеңке формасындағы оқу жоспары
9-сынып алгебрасы: негізгі тригонометриялық теңдеулер және өрнектерді ықшамдау
9-сынып Алгебра: Тригонометриялық өрнектерді формулалар арқылы түрлендіру және есептерді шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz