Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ашық сабақ тақырыбы
Ашық сабақ тақырыбы:
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктерді қолдану. Есептер шығару
Пәні: математика
Класы: 9
Пән мұғалімі: Тлепиева Ж.А.
Есет мектеп-бала бақша кешені
2013-2014 оқу жылы
Алгебра- 9
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнетерді түрлендіру және тепе-теңдіктерді
дәлелдеу тақырыбына есептер шығару
Мақсаты:
1) Білімділік: Оқып үйренген тригонометриялық функциялардың қасиеттері
мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп
теңбе-теңдіктерді дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру және
ттеңбе-теңдіктерді есептер шығаруда қолдану.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын , ойлау қабілеттерін, шығармашылық
белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзінің білім
деңгейін бағалай білуге, ұқыптылыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.
Әдісі: Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс
Көрнекі құрал: Слайдтар,формулалар Өзін-өзі бағалау парағы
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
• Сынып оқушыларын түгендеу.
• Әр оқушыға өзін-өзі бағалау парағы таратылады.
Өзін –өзі бағалау парағы
|Ат|Үй тапс |«Сұраққа-жауап» |Та| |Тест |
|ы-| | |пс|Оқу-лық-|тапс |
|жө| | |ыр|пен | |
|ні| | |ма|жұ- | |
| | | |ла|мыс | |
| | | |р | | |
| | | |«О| | |
| | | |йл| | |
| | | |ан| | |
| | | |, | | |
| | | |та| | |
| | | |п»| | |
|1 |500 қай ширекке тиісті |А) I B)II C)III D)IV | | | |
|2 |sin 450 –ң мәнін табыңдар |А) B) C) | | | |
| | |D) | | | |
|3 |Сандардың қайсысы нөлден кіші|А) sin1500B)cos 1350 | | | |
| | |C) sin 600 D)cos 500 | | | |
|4 |Егер , болса , онда|А) B) | | | |
| | табыңдар |C)0 D)1 | | | |
|5 |Өрнекті ықшамдаңдар |А) B)0 C) D) 2 | | | |
| | | | | | |
Тест тапсырмаларының жауаптары
|№ |Жауаптар |
|1 |А |
|2 |В |
|3 |В |
|4 |А |
|5 |С |
V кезең « Ой- түйін »
1. Мұғалім – Оқушылар, бүгінгі сабақ түсінікті ме ?
Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер? Нені білесің ? Нені білгің
келеді ?
(Оқушылардан жауап алу )
1. Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің келеді ? сұрағына
жауап дайындап келу
2. А.№423
В.№ 425
С.№432
Y Оқушыларды бағалау Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау
беру
Сабақ аяқталды! Сау болыңыздар!
-----------------------
бұрышының синусы деп
Внүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды
бұрышының косинусы деп
В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды
В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды
бұрышының тангенсі деп
В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды
бұрышының котангенсі деп
бұрышының синусы деп
В нүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды
бұрышының косинусы деп
В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды
В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды
бұрышының тангенсі деп
В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды
бұрышының котангенсі деп
І ширек
е tg>0
ІІ ширек
ІІІ ширек
ctg>0 ж/е sin <0
Cos <0 ж/е tg <0
ІV ширек
ctg>0 ж/е sin <0
е tg>0
ІV ширек
ІІІ ширек
ІІ ширек
І ширек
Cos <0 ж/е tg <0
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктерді қолдану. Есептер шығару
Пәні: математика
Класы: 9
Пән мұғалімі: Тлепиева Ж.А.
Есет мектеп-бала бақша кешені
2013-2014 оқу жылы
Алгебра- 9
Тақырыбы: Тригонометриялық өрнетерді түрлендіру және тепе-теңдіктерді
дәлелдеу тақырыбына есептер шығару
Мақсаты:
1) Білімділік: Оқып үйренген тригонометриялық функциялардың қасиеттері
мен формулаларын қарапайым тригонометриялық өрнектерді түрлендіріп
теңбе-теңдіктерді дәлелдей білу бейімділіктерін қалыптастыру және
ттеңбе-теңдіктерді есептер шығаруда қолдану.
2) Дамытушылық: Есептеу дағдыларын , ойлау қабілеттерін, шығармашылық
белсенділіктерін дамыту.
3) Тәрбиелік : Пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, өзінің білім
деңгейін бағалай білуге, ұқыптылыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: Жалпылау сабағы
Сабақ түрі: Жаттықтыру . Теорияны практикамен ұштастыру сабағы.
Әдісі: Ізденушілік, практикалық, және өзіндік жұмыс
Көрнекі құрал: Слайдтар,формулалар Өзін-өзі бағалау парағы
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
• Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа әзірлік.
• Сынып оқушыларын түгендеу.
• Әр оқушыға өзін-өзі бағалау парағы таратылады.
Өзін –өзі бағалау парағы
|Ат|Үй тапс |«Сұраққа-жауап» |Та| |Тест |
|ы-| | |пс|Оқу-лық-|тапс |
|жө| | |ыр|пен | |
|ні| | |ма|жұ- | |
| | | |ла|мыс | |
| | | |р | | |
| | | |«О| | |
| | | |йл| | |
| | | |ан| | |
| | | |, | | |
| | | |та| | |
| | | |п»| | |
|1 |500 қай ширекке тиісті |А) I B)II C)III D)IV | | | |
|2 |sin 450 –ң мәнін табыңдар |А) B) C) | | | |
| | |D) | | | |
|3 |Сандардың қайсысы нөлден кіші|А) sin1500B)cos 1350 | | | |
| | |C) sin 600 D)cos 500 | | | |
|4 |Егер , болса , онда|А) B) | | | |
| | табыңдар |C)0 D)1 | | | |
|5 |Өрнекті ықшамдаңдар |А) B)0 C) D) 2 | | | |
| | | | | | |
Тест тапсырмаларының жауаптары
|№ |Жауаптар |
|1 |А |
|2 |В |
|3 |В |
|4 |А |
|5 |С |
V кезең « Ой- түйін »
1. Мұғалім – Оқушылар, бүгінгі сабақ түсінікті ме ?
Бүгінгі сабақтан нені үйрендіңдер? Нені білесің ? Нені білгің
келеді ?
(Оқушылардан жауап алу )
1. Теориялық материалдарды қайталау. Нені білгің келеді ? сұрағына
жауап дайындап келу
2. А.№423
В.№ 425
С.№432
Y Оқушыларды бағалау Сабақты қорытындылау және үй тапсырмасына нұсқау
беру
Сабақ аяқталды! Сау болыңыздар!
-----------------------
бұрышының синусы деп
Внүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды
бұрышының косинусы деп
В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды
В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды
бұрышының тангенсі деп
В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды
бұрышының котангенсі деп
бұрышының синусы деп
В нүктесінің ординатасының абсциссасына қатынасын атайды
бұрышының косинусы деп
В нүктесінің ординатасының радиусқа қатынасын атайды
В нүктесінің абсциссасының ординатасына қатынасын атайды
бұрышының тангенсі деп
В нүктесінің абсциссасының радиусқа қатынасын атайды
бұрышының котангенсі деп
І ширек
е tg>0
ІІ ширек
ІІІ ширек
ctg>0 ж/е sin <0
Cos <0 ж/е tg <0
ІV ширек
ctg>0 ж/е sin <0
е tg>0
ІV ширек
ІІІ ширек
ІІ ширек
І ширек
Cos <0 ж/е tg <0
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz