Мыстан кемпір

Мартукский район
Родниковская средняя школа
«Воспитатели группы продленного дня:
Жамангарина Д. Ж.
Сармагамбетова Ж. Ш.
Тақырыбы: «Ертегілер елінде»
Мақсаты: Расширять кругозор детей, учить обыгрывать сказку.
Развивать речь, мышление, память, ориентироваться в пространстве.
Воспитывать доброту, уважение друг к другу, повышать эмоциональный настрой.
Сабақтың түрі : дуэт сабақ (екі тілді)
өткізу әдісі: Игровой момент всех участников. И Инсценирование отрывков из сказок.
Көрнекілігі: Интерактивная доска, предметные и сюжетные картинки, выставка книг, выставка детских рисунков, шары, свечи, мокрый снег.
Барысы:
Ата мен әже бауырсақ илеп отырады. Екі жүргізуші келеді. Үлкен
кісілрмен амандасады.
Әже : Қош келдіңдер, балаларым! Бүгінгі қонақты қарсы алуға үлгере алмай жатыр
едім, жақсы болды ғой. Мен тамақты әзірлей
берейін сендер келген қонақтардың көңілін көтере беріңдер.
1 жүрг : (Күнекей қыз) - Құрметті қонақтар, бүгінгі мерекеге қош келдіңіздер!
Тыңдаңыздар, тыңдаңыздар,
Дабыл қағып тұрған мында біз бар.
Естімегендер естіңіздер,
Көрмегендеріңіз көріңіздер!
2 жүрг: (Иванушка) - Здравствуйте, ребята, здравствуйте, гости дорогие. Сегодня мы с вами отправимся в загадочную и чудесную страну сказок. На нем подведем мы работы итог, о сказках поговорим, что уже знаем обобщим, будем думать и рассуждать, новое для себя открывать.
/Дует сильный ветер и прилетает Қанбақ шал/
1 жүрг : - Сәлеметсіз бе, Қанбақ ата?
2 жүрг : - Здравствуйте, дедушка Қанбақ! Вы пришли с казахских народных сказок, а я вот с русских народных сказок, значит мы сегодня будем путешествовать в мире сказок и попадем в страну дружбы, потому что сегодня собираются герои из разных народных сказок.
Қанбақ шал: - Көп жаса, көп жаса!
/Осы мезгілде сыпырғышқа мініп Мыстан кемпір келеді/
Мыстан кемпір : - Әй қауқиған Қанбақ шал, менен бұрын сен қалай келіп қалдың? Менің сыпырғышым тез еді ғой.
Қанбақ шал : - Ә, Мыстан кемпір, ойба-а-ай, амансың ба? Мереке құтты болсын!
Мыстан кемпір : - Не дейді мына түйеқарын? Қайдағы мереке? Мерекешілін қарай көр!
Қанбақ шал : - Мына тойға бір топ жолдастарымды ертіп шығып едім, жел соғып, ұшып бірінші келдім. Олар келе жатқан болар.
Мыстан кемпір : - Қайдағы той. Әй қонақтар, тараңдар! Ешқандай той болмайды! Мынаның әлгі жолдастарын менің үлкен ұлым - Қара Дәу сиқырлап тастады, олар ұйықтап жатыр.
2 жүрг : - Что делать? Что делать? Может что нибудь но придумаем . . .
Ой подождите, кажется кто - то к нам идет.
1 жүрг : - О! Бұл біздің Тазша бала мен Мальвина ғой. Қош келдініз!
Мыстан кемпір : - Кет, кет, мында неге келдіңіз? Қазір мен балама айтып сізді сиқырлатамын.
/Кеуделерінен итереді/
Мальвина : - Что мы вам сделали? Что вы? Почему вы нам не даете праздновать?
Мыстан кемпір : Білем мен сендерді. Бәрің мені жек көресіңдер. Ана тұрған ақ басты кемпір мен шалдан бастап, мына отырған қонақтарға дейін мені иттің етінен жек көреді. Білем мен сендерді, білем, білем!
/Тазша бала келіп Мыстаннң қолынан ұстайды/
Тазша : - Сәл сабыр етіңіз, әжетай. Бірінші әдемі ән тындаңызшы.
Тазша баланың әні :
1. Қандай көркем көйлегі,
Әп-әдемі боп сөйледі.
Балалардың әжесі,
Мыстан әжем келеді
Қ-сы : Қуат алам өзіңнен
Әжетайым, сұлуым.
Ақылы көп сөзіңнен,
Айналайын көзіңнен.
2. Қандай түзу аяғың,
Әп-әсем ғой таяғың
Суықтардан сақтайтын
Үйшің бар сая тым.
/Мыстан кемпір масаттанып, сипаланып мақтана бастайды/
Иванушка: - Друзья мои, вы знаете, а я еще не нашел себе невесту. Помогите мне найти ее.
Мыстан кемпір : - Әй, Иванушка, садақ ат. Сосын ол кімге түссе, сол сенің қалыңдығың болсын.
Бәрі: Давай стреляй, ат, ат.
/Иванушка стреляет из лука/
Мыстан кемпір : - Бар, қалыңдығынды тауып әкел.
/Иванушка уходит за невестой/.
Мыстан кемпір : Ертөстік, сен бір ән айтшы, көніл көтерейік, би билейікші жақсылап.
/Ертөстік әні /
Ертөстігім деп елім,
Ертегі ғып шертеді.
Мәңгі жасап келемін,
Мен қазақтын өркені.
Қ-сы: Е-е-ей бүлдіршін,
Аспаныңда күн күлсін.
Бақытты болып заманың,
Елің аман боп жүрсін.
Сендерді де әдемі,
Батырларға теңеді
Ешнәрседен қорықпай,
Жауларды да жеңемін.
/Осы кезде Бақаны жетектеген Иванушка келеді/
Иванушка: - Друзья, мою невесту заколдовал Кощей, но тут есть от него задание и мне понадобится ваша помощь. Если мы выполним его задание, то моя лягушка превратится в прекрасную царевну.
1 жүрг : - Конечно Иванушка мы тебе поможем, правда ребята? /СЛАЙДЫ/
/Тәрбиешілер шығып балаларға тапсырмаларды көрсетеді.
Выходят слайды с заданиями /
1-задание : «Дописать героев из сказок»
1. /Не пей . . . козленочком станешь плачет сестрица . . . / /СЛАЙДЫ/
2. /Лечит всех зверей подряд, лечит взрослых и ребят, к вам спешит когда болит добрый доктор . . . /
2-тапсырма : «Мультфильмдерді тап» Мультфильм кейіпкерлерін слайд арқылы көжетіп, таптыру.
3-задание : «Лучший чтец» /Балалар өлеңдер оқиды. /
4-тапсырма : «Әнді тап» /СЛАЙДЫ/
1. /Какую песенку пела Красная Шапочка/
2. /Бауырсақ қандай ән айтты/
3. /Ешкі өз лақтарына қандай ән айтты/
5-тапсырма : Ойын: «Сөз құра, тез құра»
1. /Из слов «Сказочник» «Ертегіші»составьте несколько новых слов/
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz