Оқушыларға Сәйф Сараи туралы малғұмат беру

«Манашы орта мектебі» ММ

Тақырыбы: Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан»
Сыныбы: 8 «Ә»

Дайындаған: Муканова И

2014-2015 оқу жылы
Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан»

|Сілтеме: |8-сынып Әдебиет оқулығы |
|Жалпы |Оқушыларға Сәйф Сараи туралы малғұмат беру. «Түркіше Гүлстан» шығармасын|
|мақсаты: |түсініп оқып, ондағы негізі ойды анықтауға, ойларын жүйелі баяндауға |
| |және ой-өрісін, тіл байлығын дамыту, талдау, салыстыра білу дағдыларын |
| |қалыптастыру. Жақсыны үйреніп, жаман әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін |Әңгімедегі мәселені талқылауда оқытудың стратегиялары арқылы оқушының |
|нәтиже: |пәнге қызығушылығы, белсенділігі артады. Әңгімедегі негізгі ойды |
| |анықтап, мазмұны бойынша қорытынды пікір айтуға және кейіпкерлерді |
| |салыстыра отырып, мінездеме беріп, өздеріне өмірлік сабақ алады. Сыни |
| |тұрғыдан ұсынылған әдістер негізінде нақты әрі саналы шешім қабылдауға |
| |үйренеді. |
|Сабақтың |Дәстүрден тыс топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, ұжымдық, әңгімелеу, |
|түрі, |іздену, талдау, салыстыру, қолдану, бағалау. |
|әдіс-тәсілде| |
|рі: | |
|Керекті |АКТ, суреттер, постер, маркер, стикер, бояу, парақтар. |
|жабдықтар: | |
|Пәнаралық |Тарих, география, этнопедагогика, қазақ тілі |
|байланыс: | |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері: | | |
|Ұйымдас-тыру|Психологиялық ахуал қалыптастыру. |Оқушының қызығушылығы оянып, |
| |Топқа бөлу. |назары сабаққа ауады. |
| |Топ ережесімен таныстыру. |1-топ—Қазақ, 2-топ—Қырғыз, |
| | |3-топ--Өзбек, 4-топ—Татар. |
| | |Оқушылар өздеріне тиесілі жерге|
| | |отырады. |
|Үй |Үйге берілген тақырыпты қаншалықты |Оқушылар сұрақтарға жылдам |
|тапсырма-сын|меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар |жауап береді. |
|пысықтау |қоямын. |Сұрақ-жауап арқылы сөйлеу |
| |Сұрақтар: |қабілеттері артады. |
| |Қазақ жерінде Алтын Орда мемлекеті қашан|Өткен тақырыпты тереңірек |
| |құрылды? Ол кезде түркі әдебиеті мен |меңгереді. |
| |мәдениеті қалай дамыды? | |
| |Рабғузидің қиссалар кітабы қашан | |
| |жазылды? | |
| |Кітапта не туралы жазылған? Неліктен ол | |
| |«Қиса-сул әнбиа» деп аталған? | |
| | | |
| |Рабғузидің «Қарлығаштың адамға достығы» | |
| |үзіндісінде не туралы айтылған? Бұл | |
| |үзінді қазақтың қай ертегісімен ұқсас? | |
| |Рабғузидің әңгімелерінде адамгершілік | |
| |идеясы қалай көрінеді? | |
| |Лұқман хакім әңгімелерінен үзінді айт. | |
| |Әңгімеден қандай тәлім-тәрбие алдыңдар? | |
| |Лұқман сөзі қай елдің сөзі. Қазақша | |
| |баламасы қандай? | |
|Жаңа сабақ |Сәйф Сараидың «Түркіше Гүлстан» |Оқушылар топпен жұмыс атқарады.|
| |кітабынан үзінділер өтеміз. | |
| |Сәйф Сараи өмірінен ақпарат беру. |1-топ: 1-2-әңгіме |
| |Топтық тапсырма беріледі. |2-топ: 3-4-әңгіме |
| |Мәтінмен жұмыс. |3-топ: 5-6-әңгіме |
| | |4-топ: 7-8-әңгіме |
|Сөздікпен |Қарық болу—бұл әңгімеде суға кету деген |Оқушылар сөздікпен жұмыс |
|жұмыс |мағынада. |жасайды. Жаңа сөздерді |
| |Кәуап—шоққа пісірілген ет. |меңгереді. |
| |Уағза-уәде. | |
|Сергіту сәті|Әңгімені талдау. |Оқушылар сергіп, сабаққа ынтасы|
|Ұжымдық |Кемедегі адамды суға тастағаннан кейін |арта түседі. |
|жұмыс |ол неге жылауын тоқтатты? |Оқушылардың ойы жинақталып, өз |
| |«Бейнет көрмеген адам рақаттың қадірін |ойын дәлелдеп үйренеді. |
| |білмес» дегенді қалай түсінесіңдер? | |
| |Сұлтан неге үш баласының ішінен аласа | |
| |бойлысын жақтырмайды? | |
| |«Ұзын бойлы ақымақтан, аласа бойлы | |
| |ақылды артық» дегеннің мәнісі неде? | |
| |Наршаруан құлын тұзға жұмсағанда | |
| |неліктен «Ақшасын төлеп ал»,-дейді? | |
| |Ақымақ адам шынымен жөнделмей ме? | |
| |Өлген кісінің басына зәулім күмбездер | |
| |салған дұрыс па? | |
| |Дәулетті адам дегенді қалай | |
| |түсінесіңдер? | |
| | | |
| |Шығармашылық тапсырма. |Балалар берілген тақырып |
| |«Адамгершілік-ұлы қасиет» тақырыбында |бойынша шағын шығарма жазады. |
| |шығарма жазу |Оқушылардың шығармашылық |
| | |қабілеттерін дамытады. |
|Бекіту |Бұл тақырып ежелгі дәуір әдебиеті |Оқушылар өткен сабақтарды еске |
| |бойынша соңғы тақырып болғандықтан өткен|түсіріп, білімдері арта түседі.|
| |тақырыптарды қаншалықты |Өз ойларын дәлелдеп үйренеді, |
| |меңгергендіктерін білу мақсатында |сабақта алған білімдері |
| |сұрақтар қоямын. |жүйеленеді. |
| |Әбунасыр Әл-Фараби кім? Ол ғылымның |Өздігінен қорытынды шығару |
| |қандай салаларымен айналысты? |қабілеті артады. |
| |Әл-Фарабидің қандай еңбектері бар? Оның | |
| |өлеңдерінде қандай ойлар айтылады? | |
| |Ахмет Иасауи өмірі туралы не білесіңдер?| |
| |Иасауи нені жырлады? Нені насихаттады? | |
| |Иасауи шығармаларынан өз өмірлеріңе | |
| |пайдалы нәрсені таптыңдар ма? | |
| |Жүсіп Баласағұн туралы не білеміз? Оның | |
| |шығармасы не деп аталады? | |
| |«Құтты білік» кітабында не айтылған? | |
| |Қандай тәрбиелік мәні бар? | |
| |Махмұт Қашқари кім? Қандай еңбектері | |
| |бар? | |
| |Қашқари жинаған мақал-мәтелдерді жатқа | |
| |айт. Олардың ішінді қазіргі тілімізде | |
| |кездесетіні бар ма? | |
| |Алтын Орда мемлекетінің көрнекті | |
| |өкілдері кімдер? Олардың қандай | |
| |шығармаларын білеміз? | |
| |Рабғузидің «Қиса сул-әнбиа» кітабы не | |
| |туралы? | |
| |Сәйф Сараи өмірі туралы не білдік? | |
| |Сәйф Саридың «Түркіше Гүлстан» кітабын | |
| |кімнен аударды. Арабша атауы қандай? | |
| | | |
| |Сараидың өз туындысы не деп аталады. | |
| |Онда не жазылған? Ондағы әңгімелер | |
| |ұнады ма? Несімен ұнады? Қандай әсер | |
| |алдық? | |
|Үйге |1-топ: С.Сараи өмірі туралы мәлімет | |
|тапсырма |жинау. | |
| |2-топ: «Түркіше Гүлстан» кітабындағы | |
| |басқа да әңгімелерді тауып оқып, | |
| |мазмұнын ашу. | |
| |3-топ: Түркі әдебиет өкілдерін терең | |
| |зерттеу. | |
| |4-топ: «Ұлылармен үндестік» тақырыбында| |
| |шығарма жазу. | |
|Бағалау |Әр топтың бағалауы. | |
| |Мұғалімнің бағалауы | |
|Кері | |Оқушылар сабақ жайлы өз |
|байланыс | |пікірлерін жазады. |

Ұқсас жұмыстар
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Менің педагогикалық ұстанымым жайлы ақпарат
Жай сөйлем түрлерінен өткенді қайталау. 8-сынып
Ізгілік іздеп келемін
Ғгұ ұрпактар алудың сызба нұсқасын жаз
Қыз баланы
Ежелгі дәуір әдебиетінің дәуірлері
Абай өлеңдері
Үлгірімі төмен оқушыларға тапсырма
АВС үшбұрышының ауданын табыңдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz