Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларға Сәйф Сараи туралы малғұмат беру

«Манашы орта мектебі» ММ

Тақырыбы: Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан»
Сыныбы: 8 «Ә»

Дайындаған: Муканова И

2014-2015 оқу жылы
Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан»

|Сілтеме: |8-сынып Әдебиет оқулығы |
|Жалпы |Оқушыларға Сәйф Сараи туралы малғұмат беру. «Түркіше Гүлстан» шығармасын|
|мақсаты: |түсініп оқып, ондағы негізі ойды анықтауға, ойларын жүйелі баяндауға |
| |және ой-өрісін, тіл байлығын дамыту, талдау, салыстыра білу дағдыларын |
| |қалыптастыру. Жақсыны үйреніп, жаман әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу. |
|Күтілетін |Әңгімедегі мәселені талқылауда оқытудың стратегиялары арқылы оқушының |
|нәтиже: |пәнге қызығушылығы, белсенділігі артады. Әңгімедегі негізгі ойды |
| |анықтап, мазмұны бойынша қорытынды пікір айтуға және кейіпкерлерді |
| |салыстыра отырып, мінездеме беріп, өздеріне өмірлік сабақ алады. Сыни |
| |тұрғыдан ұсынылған әдістер негізінде нақты әрі саналы шешім қабылдауға |
| |үйренеді. |
|Сабақтың |Дәстүрден тыс топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау, ұжымдық, әңгімелеу, |
|түрі, |іздену, талдау, салыстыру, қолдану, бағалау. |
|әдіс-тәсілде| |
|рі: | |
|Керекті |АКТ, суреттер, постер, маркер, стикер, бояу, парақтар. |
|жабдықтар: | |
|Пәнаралық |Тарих, география, этнопедагогика, қазақ тілі |
|байланыс: | |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|кезеңдері: | | |
|Ұйымдас-тыру|Психологиялық ахуал қалыптастыру. |Оқушының қызығушылығы оянып, |
| |Топқа бөлу. |назары сабаққа ауады. |
| |Топ ережесімен таныстыру. |1-топ—Қазақ, 2-топ—Қырғыз, |
| | |3-топ--Өзбек, 4-топ—Татар. |
| | |Оқушылар өздеріне тиесілі жерге|
| | |отырады. |
|Үй |Үйге берілген тақырыпты қаншалықты |Оқушылар сұрақтарға жылдам |
|тапсырма-сын|меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар |жауап береді. |
|пысықтау |қоямын. |Сұрақ-жауап арқылы сөйлеу |
| |Сұрақтар: |қабілеттері артады. |
| |Қазақ жерінде Алтын Орда мемлекеті қашан|Өткен тақырыпты тереңірек |
| |құрылды? Ол кезде түркі әдебиеті мен |меңгереді. |
| |мәдениеті қалай дамыды? | |
| |Рабғузидің қиссалар кітабы қашан | |
| |жазылды? | |
| |Кітапта не туралы жазылған? Неліктен ол | |
| |«Қиса-сул әнбиа» деп аталған? | |
| | | |
| |Рабғузидің «Қарлығаштың адамға достығы» | |
| |үзіндісінде не туралы айтылған? Бұл | |
| |үзінді қазақтың қай ертегісімен ұқсас? | |
| |Рабғузидің әңгімелерінде адамгершілік | |
| |идеясы қалай көрінеді? | |
| |Лұқман хакім әңгімелерінен үзінді айт. | |
| |Әңгімеден қандай тәлім-тәрбие алдыңдар? | |
| |Лұқман сөзі қай елдің сөзі. Қазақша | |
| |баламасы қандай? | |
|Жаңа сабақ |Сәйф Сараидың «Түркіше Гүлстан» |Оқушылар топпен жұмыс атқарады.|
| |кітабынан үзінділер өтеміз. | |
| |Сәйф Сараи өмірінен ақпарат беру. |1-топ: 1-2-әңгіме |
| |Топтық тапсырма беріледі. |2-топ: 3-4-әңгіме |
| |Мәтінмен жұмыс. |3-топ: 5-6-әңгіме |
| | |4-топ: 7-8-әңгіме |
|Сөздікпен |Қарық болу—бұл әңгімеде суға кету деген |Оқушылар сөздікпен жұмыс |
|жұмыс |мағынада. |жасайды. Жаңа сөздерді |
| |Кәуап—шоққа пісірілген ет. |меңгереді. |
| |Уағза-уәде. | |
|Сергіту сәті|Әңгімені талдау. |Оқушылар сергіп, сабаққа ынтасы|
|Ұжымдық |Кемедегі адамды суға тастағаннан кейін |арта түседі. |
|жұмыс |ол неге жылауын тоқтатты? |Оқушылардың ойы жинақталып, өз |
| |«Бейнет көрмеген адам рақаттың қадірін |ойын дәлелдеп үйренеді. |
| |білмес» дегенді қалай түсінесіңдер? | |
| |Сұлтан неге үш баласының ішінен аласа | |
| |бойлысын жақтырмайды? | |
| |«Ұзын бойлы ақымақтан, аласа бойлы | |
| |ақылды артық» дегеннің мәнісі неде? | |
| |Наршаруан құлын тұзға жұмсағанда | |
| |неліктен «Ақшасын төлеп ал»,-дейді? | |
| |Ақымақ адам шынымен жөнделмей ме? | |
| |Өлген кісінің басына зәулім күмбездер | |
| |салған дұрыс па? | |
| |Дәулетті адам дегенді қалай | |
| |түсінесіңдер? | |
| | | |
| |Шығармашылық тапсырма. |Балалар берілген тақырып |
| |«Адамгершілік-ұлы қасиет» тақырыбында |бойынша шағын шығарма жазады. |
| |шығарма жазу |Оқушылардың шығармашылық |
| | |қабілеттерін дамытады. |
|Бекіту |Бұл тақырып ежелгі дәуір әдебиеті |Оқушылар өткен сабақтарды еске |
| |бойынша соңғы тақырып болғандықтан өткен|түсіріп, білімдері арта түседі.|
| |тақырыптарды қаншалықты |Өз ойларын дәлелдеп үйренеді, |
| |меңгергендіктерін білу мақсатында |сабақта алған білімдері |
| |сұрақтар қоямын. |жүйеленеді. |
| |Әбунасыр Әл-Фараби кім? Ол ғылымның |Өздігінен қорытынды шығару |
| |қандай салаларымен айналысты? |қабілеті артады. |
| |Әл-Фарабидің қандай еңбектері бар? Оның | |
| |өлеңдерінде қандай ойлар айтылады? | |
| |Ахмет Иасауи өмірі туралы не білесіңдер?| |
| |Иасауи нені жырлады? Нені насихаттады? | |
| |Иасауи шығармаларынан өз өмірлеріңе | |
| |пайдалы нәрсені таптыңдар ма? | |
| |Жүсіп Баласағұн туралы не білеміз? Оның | |
| |шығармасы не деп аталады? | |
| |«Құтты білік» кітабында не айтылған? | |
| |Қандай тәрбиелік мәні бар? | |
| |Махмұт Қашқари кім? Қандай еңбектері | |
| |бар? | |
| |Қашқари жинаған мақал-мәтелдерді жатқа | |
| |айт. Олардың ішінді қазіргі тілімізде | |
| |кездесетіні бар ма? | |
| |Алтын Орда мемлекетінің көрнекті | |
| |өкілдері кімдер? Олардың қандай | |
| |шығармаларын білеміз? | |
| |Рабғузидің «Қиса сул-әнбиа» кітабы не | |
| |туралы? | |
| |Сәйф Сараи өмірі туралы не білдік? | |
| |Сәйф Саридың «Түркіше Гүлстан» кітабын | |
| |кімнен аударды. Арабша атауы қандай? | |
| | | |
| |Сараидың өз туындысы не деп аталады. | |
| |Онда не жазылған? Ондағы әңгімелер | |
| |ұнады ма? Несімен ұнады? Қандай әсер | |
| |алдық? | |
|Үйге |1-топ: С.Сараи өмірі туралы мәлімет | |
|тапсырма |жинау. | |
| |2-топ: «Түркіше Гүлстан» кітабындағы | |
| |басқа да әңгімелерді тауып оқып, | |
| |мазмұнын ашу. | |
| |3-топ: Түркі әдебиет өкілдерін терең | |
| |зерттеу. | |
| |4-топ: «Ұлылармен үндестік» тақырыбында| |
| |шығарма жазу. | |
|Бағалау |Әр топтың бағалауы. | |
| |Мұғалімнің бағалауы | |
|Кері | |Оқушылар сабақ жайлы өз |
|байланыс | |пікірлерін жазады. |

Ұқсас жұмыстар
8-сынып қазақ әдебиеті орта мерзімді жоспар
Менің педагогикалық ұстанымым жайлы ақпарат
Жай сөйлем түрлерінен өткенді қайталау. 8-сынып
Ізгілік іздеп келемін
Ғгұ ұрпактар алудың сызба нұсқасын жаз
Қыз баланы
Ежелгі дәуір әдебиетінің дәуірлері
Абай өлеңдері
Үлгірімі төмен оқушыларға тапсырма
АВС үшбұрышының ауданын табыңдар
Пәндер