Оқушыларға Сәйф Сараи туралы малғұмат беру

«Манашы орта мектебі» ММ
Тақырыбы: Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан»
Сыныбы: 8 «Ә»
Дайындаған: Муканова И
2014-2015 оқу жылы
Сәйф Сараи «Түркіше Гүлстан»
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Топқа бөлу.
Топ ережесімен таныстыру.
Оқушының қызығушылығы оянып, назары сабаққа ауады.
1-топ-Қазақ, 2-топ-Қырғыз,
3-топ--Өзбек, 4-топ-Татар.
Оқушылар өздеріне тиесілі жерге отырады.
Үйге берілген тақырыпты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында сұрақтар қоямын.
Сұрақтар:
- Қазақ жерінде Алтын Орда мемлекеті қашан құрылды? Ол кезде түркі әдебиеті мен мәдениеті қалай дамыды?
- Рабғузидің қиссалар кітабы қашан жазылды?
- Кітапта не туралы жазылған? Неліктен ол «Қиса-сул әнбиа» деп аталған?
- Рабғузидің «Қарлығаштың адамға достығы» үзіндісінде не туралы айтылған? Бұл үзінді қазақтың қай ертегісімен ұқсас?
- Рабғузидің әңгімелерінде адамгершілік идеясы қалай көрінеді?
- Лұқман хакім әңгімелерінен үзінді айт. Әңгімеден қандай тәлім-тәрбие алдыңдар?
- Лұқман сөзі қай елдің сөзі. Қазақша баламасы қандай?
Оқушылар сұрақтарға жылдам жауап береді.
Сұрақ-жауап арқылы сөйлеу қабілеттері артады.
Өткен тақырыпты тереңірек меңгереді.
Сәйф Сараидың «Түркіше Гүлстан» кітабынан үзінділер өтеміз.
Сәйф Сараи өмірінен ақпарат беру.
Топтық тапсырма беріледі.
Мәтінмен жұмыс.
Оқушылар топпен жұмыс атқарады.
1-топ: 1-2-әңгіме
2-топ: 3-4-әңгіме
3-топ: 5-6-әңгіме
4-топ: 7-8-әңгіме
Қарық болу-бұл әңгімеде суға кету деген мағынада.
Кәуап-шоққа пісірілген ет.
Уағза-уәде.
Сергіту сәті
Ұжымдық жұмыс
Әңгімені талдау.
- Кемедегі адамды суға тастағаннан кейін ол неге жылауын тоқтатты?
- «Бейнет көрмеген адам рақаттың қадірін білмес» дегенді қалай түсінесіңдер?
- Сұлтан неге үш баласының ішінен аласа бойлысын жақтырмайды?
- «Ұзын бойлы ақымақтан, аласа бойлы ақылды артық» дегеннің мәнісі неде?
- Наршаруан құлын тұзға жұмсағанда неліктен «Ақшасын төлеп ал», -дейді?
- Ақымақ адам шынымен жөнделмей ме?
- Өлген кісінің басына зәулім күмбездер салған дұрыс па?
- Дәулетті адам дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылар сергіп, сабаққа ынтасы арта түседі.
Оқушылардың ойы жинақталып, өз ойын дәлелдеп үйренеді.
Шығармашылық тапсырма.
«Адамгершілік-ұлы қасиет» тақырыбында шығарма жазу
Бұл тақырып ежелгі дәуір әдебиеті бойынша соңғы тақырып болғандықтан өткен тақырыптарды қаншалықты меңгергендіктерін білу мақсатында сұрақтар қоямын.
- Әбунасыр Әл-Фараби кім? Ол ғылымның қандай салаларымен айналысты?
- Әл-Фарабидің қандай еңбектері бар? Оның өлеңдерінде қандай ойлар айтылады?
- Ахмет Иасауи өмірі туралы не білесіңдер? Иасауи нені жырлады? Нені насихаттады?
- Иасауи шығармаларынан өз өмірлеріңе пайдалы нәрсені таптыңдар ма?
- Жүсіп Баласағұн туралы не білеміз? Оның шығармасы не деп аталады?
- «Құтты білік» кітабында не айтылған? Қандай тәрбиелік мәні бар?
- Махмұт Қашқари кім? Қандай еңбектері бар?
- Қашқари
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz