Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Word мәтіндік редактор
|Сынып: 7А |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Microsoft Word мәтіндік редакторы |
|Сабақ мақсаты |Тапсырмаларды дифференциалды түрде беру арқылы мәтіндік |
| |редактордың мүмкіндіктерін меңгеріп, кесте құру, кескіндерді |
| |дұрыс кірістіре білу жайлы білімдерін қорытындылау. |
|Күтілетін нәтиже: |Теориялық білімдерін тексеру, алған білімдерін практикада дұрыс |
| |қолдана алуын тапсырмаларды дифференциалды түрде беру арқылы |
| |тақырыпты меңгеру деңгейлерін анықтау. |
|Сабақтың түрі |Қорытындылау сабағы |
|Білім беру |Топтық және жекелей атқарылған жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім беру |Сыни тұрғыдан ойлау |
|формасы | |
|Сабақта қолданылатын |Семантикалық карта, «Т» кестесі, Мозайка әдісі |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, таймер, топ ережесі |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру ( 3 мин) |1.Топқа бөлу: «Microsoft Word |1.Оқушылар топқа бөлінеді: |
| |мәтіндік редакторы» жұмыс |I топ: Мәзір жолы |
| |алаңын қолдану арқылы. |II топ: Құрал-саймандар тақтасы|
| |2.Топ ережесін қайталау |III топ: Пішімдеу тақтасы |
| | |2.Топ ережесін еске түсіреді. |
|Қызығушылықты ояту |3.«Ой қозғау» сұрақтарын қоя |3.Өткен тақырыпты еске түсіріп,|
|(5 мин) |отырып өткен тақырыпты |қайталайды |
| |қайталау. |4.«Word мәтіндік редактор |
| |4.«Мозайка» әдісі арқылы |терезесі» құралады |
| |берілген тапсырманы қолдана | |
| |отырып, оқушылар тақырыпты | |
| |анықтайды. | |
|Мағынаны ажырату |5.Топтарға бағытталған |5.Өткен тақырыптарды еске |
|( 20мин) |тапсырмалар: |түсіре отырып, |
| |I-топ. «Т» кестесі |1.Word, Paint мүмкіндіктерін |
| |II-топ. «Семантикалық карта» |«Т» кестесіне бейнелейді. |
| |негізгі ұғымдар бойынша кесте |2.Семантикалық картаны |
| |құру. |толтырады |
| |III-топ. Постер әзірлеу |3.Тақырып бойынша қорытынды |
| |«Microsoft Word мәтіндік |жасап, постер әзірлеп, |
| |редакторы» |қорғайды. |
|Сабақты қорытындылау |6.Жеке жұмыс: «Жетістік |6.Деңгейлік тапсырмаларды |
|( 12 мин) |деңгейі» компьютерде деңгейлік |орындай отырып, мәтіндік |
|практикалық жұмыс |тапсырма орындау. Деңгейлік |редактор мүмкіндіктерін |
| |тапсырмалар орындау арқылы |қайталап білімдерін жүйелейді. |
| |теориялық білімдерін, |Өз білімдерін бағалауға |
| |практикамен ұштастырады. 3 |үйренеді. |
| |топқа, 3 түрлі тапсырма | |
| |беріледі. Өз білімдерін | |
| |бағалауға үйрету. | |
|Бағалау (2 мин) |7.Сабаққа қатысуы, |7.Оқушылардың өзіндік бағалауы |
| |тапсырмаларды орындауымен | |
| |қорытынды бағасы. | |
|Үйге тапсырма (1 мин)|8.Өткен тақырыптарды қайталау, |8.Өткен тақырыптарды |
| |тест жұмысына дайындалу |қайталайды, тест жұмысына |
| |(VipTest) |дайындалады |
|Рефлексия ( 2 мин) |9.Кері байланыс. «Менің сабаққа|9.Сабақ бойынша өздерінің |
| |деген пікірім» |ой-пікірлерін жазады. |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Microsoft Word мәтіндік редакторы |
|Сабақ мақсаты |Тапсырмаларды дифференциалды түрде беру арқылы мәтіндік |
| |редактордың мүмкіндіктерін меңгеріп, кесте құру, кескіндерді |
| |дұрыс кірістіре білу жайлы білімдерін қорытындылау. |
|Күтілетін нәтиже: |Теориялық білімдерін тексеру, алған білімдерін практикада дұрыс |
| |қолдана алуын тапсырмаларды дифференциалды түрде беру арқылы |
| |тақырыпты меңгеру деңгейлерін анықтау. |
|Сабақтың түрі |Қорытындылау сабағы |
|Білім беру |Топтық және жекелей атқарылған жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім беру |Сыни тұрғыдан ойлау |
|формасы | |
|Сабақта қолданылатын |Семантикалық карта, «Т» кестесі, Мозайка әдісі |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, таймер, топ ережесі |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру ( 3 мин) |1.Топқа бөлу: «Microsoft Word |1.Оқушылар топқа бөлінеді: |
| |мәтіндік редакторы» жұмыс |I топ: Мәзір жолы |
| |алаңын қолдану арқылы. |II топ: Құрал-саймандар тақтасы|
| |2.Топ ережесін қайталау |III топ: Пішімдеу тақтасы |
| | |2.Топ ережесін еске түсіреді. |
|Қызығушылықты ояту |3.«Ой қозғау» сұрақтарын қоя |3.Өткен тақырыпты еске түсіріп,|
|(5 мин) |отырып өткен тақырыпты |қайталайды |
| |қайталау. |4.«Word мәтіндік редактор |
| |4.«Мозайка» әдісі арқылы |терезесі» құралады |
| |берілген тапсырманы қолдана | |
| |отырып, оқушылар тақырыпты | |
| |анықтайды. | |
|Мағынаны ажырату |5.Топтарға бағытталған |5.Өткен тақырыптарды еске |
|( 20мин) |тапсырмалар: |түсіре отырып, |
| |I-топ. «Т» кестесі |1.Word, Paint мүмкіндіктерін |
| |II-топ. «Семантикалық карта» |«Т» кестесіне бейнелейді. |
| |негізгі ұғымдар бойынша кесте |2.Семантикалық картаны |
| |құру. |толтырады |
| |III-топ. Постер әзірлеу |3.Тақырып бойынша қорытынды |
| |«Microsoft Word мәтіндік |жасап, постер әзірлеп, |
| |редакторы» |қорғайды. |
|Сабақты қорытындылау |6.Жеке жұмыс: «Жетістік |6.Деңгейлік тапсырмаларды |
|( 12 мин) |деңгейі» компьютерде деңгейлік |орындай отырып, мәтіндік |
|практикалық жұмыс |тапсырма орындау. Деңгейлік |редактор мүмкіндіктерін |
| |тапсырмалар орындау арқылы |қайталап білімдерін жүйелейді. |
| |теориялық білімдерін, |Өз білімдерін бағалауға |
| |практикамен ұштастырады. 3 |үйренеді. |
| |топқа, 3 түрлі тапсырма | |
| |беріледі. Өз білімдерін | |
| |бағалауға үйрету. | |
|Бағалау (2 мин) |7.Сабаққа қатысуы, |7.Оқушылардың өзіндік бағалауы |
| |тапсырмаларды орындауымен | |
| |қорытынды бағасы. | |
|Үйге тапсырма (1 мин)|8.Өткен тақырыптарды қайталау, |8.Өткен тақырыптарды |
| |тест жұмысына дайындалу |қайталайды, тест жұмысына |
| |(VipTest) |дайындалады |
|Рефлексия ( 2 мин) |9.Кері байланыс. «Менің сабаққа|9.Сабақ бойынша өздерінің |
| |деген пікірім» |ой-пікірлерін жазады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz