Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Word мәтіндік редактор

|Сынып: 7А |
|Пән атауы: информатика |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Microsoft Word мәтіндік редакторы |
|Сабақ мақсаты |Тапсырмаларды дифференциалды түрде беру арқылы мәтіндік |
| |редактордың мүмкіндіктерін меңгеріп, кесте құру, кескіндерді |
| |дұрыс кірістіре білу жайлы білімдерін қорытындылау. |
|Күтілетін нәтиже: |Теориялық білімдерін тексеру, алған білімдерін практикада дұрыс |
| |қолдана алуын тапсырмаларды дифференциалды түрде беру арқылы |
| |тақырыпты меңгеру деңгейлерін анықтау. |
|Сабақтың түрі |Қорытындылау сабағы |
|Білім беру |Топтық және жекелей атқарылған жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім беру |Сыни тұрғыдан ойлау |
|формасы | |
|Сабақта қолданылатын |Семантикалық карта, «Т» кестесі, Мозайка әдісі |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, таймер, топ ережесі |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру ( 3 мин) |1.Топқа бөлу: «Microsoft Word |1.Оқушылар топқа бөлінеді: |
| |мәтіндік редакторы» жұмыс |I топ: Мәзір жолы |
| |алаңын қолдану арқылы. |II топ: Құрал-саймандар тақтасы|
| |2.Топ ережесін қайталау |III топ: Пішімдеу тақтасы |
| | |2.Топ ережесін еске түсіреді. |
|Қызығушылықты ояту |3.«Ой қозғау» сұрақтарын қоя |3.Өткен тақырыпты еске түсіріп,|
|(5 мин) |отырып өткен тақырыпты |қайталайды |
| |қайталау. |4.«Word мәтіндік редактор |
| |4.«Мозайка» әдісі арқылы |терезесі» құралады |
| |берілген тапсырманы қолдана | |
| |отырып, оқушылар тақырыпты | |
| |анықтайды. | |
|Мағынаны ажырату |5.Топтарға бағытталған |5.Өткен тақырыптарды еске |
|( 20мин) |тапсырмалар: |түсіре отырып, |
| |I-топ. «Т» кестесі |1.Word, Paint мүмкіндіктерін |
| |II-топ. «Семантикалық карта» |«Т» кестесіне бейнелейді. |
| |негізгі ұғымдар бойынша кесте |2.Семантикалық картаны |
| |құру. |толтырады |
| |III-топ. Постер әзірлеу |3.Тақырып бойынша қорытынды |
| |«Microsoft Word мәтіндік |жасап, постер әзірлеп, |
| |редакторы» |қорғайды. |
|Сабақты қорытындылау |6.Жеке жұмыс: «Жетістік |6.Деңгейлік тапсырмаларды |
|( 12 мин) |деңгейі» компьютерде деңгейлік |орындай отырып, мәтіндік |
|практикалық жұмыс |тапсырма орындау. Деңгейлік |редактор мүмкіндіктерін |
| |тапсырмалар орындау арқылы |қайталап білімдерін жүйелейді. |
| |теориялық білімдерін, |Өз білімдерін бағалауға |
| |практикамен ұштастырады. 3 |үйренеді. |
| |топқа, 3 түрлі тапсырма | |
| |беріледі. Өз білімдерін | |
| |бағалауға үйрету. | |
|Бағалау (2 мин) |7.Сабаққа қатысуы, |7.Оқушылардың өзіндік бағалауы |
| |тапсырмаларды орындауымен | |
| |қорытынды бағасы. | |
|Үйге тапсырма (1 мин)|8.Өткен тақырыптарды қайталау, |8.Өткен тақырыптарды |
| |тест жұмысына дайындалу |қайталайды, тест жұмысына |
| |(VipTest) |дайындалады |
|Рефлексия ( 2 мин) |9.Кері байланыс. «Менің сабаққа|9.Сабақ бойынша өздерінің |
| |деген пікірім» |ой-пікірлерін жазады. |

Ұқсас жұмыстар
Мәтіндік редактор
Тест тапсырмалары
Қарапайым мәтіндік редактор
Оқушыларды Microsoft Word мәтіндік редакторымен таныстыру
Microsoft Word редакторы қандай редактор
Сабактың көрнекілігі
Word Pad мәтіндік редакторы
Ms word тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы және графикалық мүмкіндіктері
"Word мәтіндік редакторы"
Microsoft Word мәтіндік редакторында мәтінді форматтау
Пәндер