Керекті жабдықтар

№5 орта мектеп
Баяндама тақырыбы:
Оқу процесін материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуге қойылатын талаптар
Дайындаған: Аспантаева Нағира Алтынбайқызы
2012 - 2013 оқу жылы
«Сау дене, азат ақыл, адал көңіл, үшеуімен болады бақытты өмір» - деп сыршыл ақын Мағжан Жұмабаев айтқандай мектептің басты міндеті - бастапқы білім берумен қатар жан-жақты жарасымда жүйелі интеллектуалды рухани тәрбие беру және оларды денсаулығы мықты етіп өсіру. Қазіргі таңда дене тәрбиесі пәнін оқыту өзіндік жүйесімен ерекшеленеді. Соған байланысты дене шынықтыру сабақтарын оқушыларға игерту мақсатында ең бірінші ерекшелік - ол сабақ беруде оқытудың басты ұйымдастыру формасы болып табылады.
Оқушы таңертең жаттығу жасаса, күні бойы сергек жүреді. Сондықтан да әрбір адамның өз қуат-күшіне орай жаттығу жасау өмір жасының ұзақ болуына, еңбекке алғырлық танытып, көңілді жүруіне жол ашады. Соған орай ең әуелі оқушының дене тәрбиесіне ерекше маңыз аударғаны орынды. Оның ең оңай түрі - дене шынықтыру гинастикалары. Ол негізінен түрлі жаттығулардың басын құрайды. Гимнастика жасөспірімнің бұлшық еттерінің бірқалыпты жетілуіне, салмағын реттеп отыруына, денесінің сергек болуына көмектеседі. Міне, осындай қарапайым жаттығулардың түрі - жүгіру. Бұл да баланың дамуына, бойының ширақ, аяқ бұлшық еттерінің қатая түсуіне зор әсер етеді.
- Оқытудың әдістері мен құралдарын уақытқа бөлу.
1. Мұғалімнің негзгі міндеттері. Оқушылардың білімін дұрыс бағалай білу.
2. Оқушылардың дене тәрбие сабағында және спорттық ойындарда санитарлық-гигиеналық талаптарды орындауға, жарақаттың болмауына аса көңіл аударады.
Басқасын айтпағанда балалардың сабаққа қатысуының өзі мұғалімнің беделіне байланысты. Оқушылар әдетте, әсіресе жоғары сынып балалары сабақта көбірік өз бетінше, еркін ойнағанды жақсы көреді. Сондықтан да оларға еркіндік беріп, керек уақытта ғана ақыл кеңес айтуға болады.
Өзімнің іс-тәжірибем бойынша «Комплексті сабақ» өткізудің тиімділігінің негізгі тәсілдерінің бірі сабақ үстінде, әсіресе гимнастика бөлімінде жаңа тапсырмалар өткенде оқушыларды мүмкіндік болғанша көбірек топқа бөлемін.
Сабақ үстінде спорттық дайындығы жақсы оқушы басқа оқушылармен жұмыс жасап, пән мұғаліміне көмегін тигізеді. Сабақты «комплексті түрде өткізудің тиімділігі, негізінен оны өткізудегі әдістемелік тәсілдерге байланысты». Әр жаттығуды орындағанда, оның адам ағзасына қаншалықты пайдасы бар екендігін оқушылар біліп отырса, олардың жаттығудағы белсенділігі артады.
Спорттық жабдықтардың жетіспегендіктерінен дене шынықтыру сабақтарында оқыту процесін оңтайландыру үшін типтік спортзалдар, гимнастикалық снарядтарымен жабдықталуы тиіс. Спортзалдар жабдықтарының тізімінде поролон төсеніштер (матылар) болуы, гимнастикалық таяқтар және орындықтар, волейбол және баскетбол доптары, аудио-бейне аппаратуралар, дидактикалық материалдар болуы тиіс.
- дене тәрбиесі - адамның денсаулығын нығайтуға және дене күші қабілетін дамытуға бағытталған қызмет саласы
- балаларға қосымша білім беру мекемелері - балалар мен жасөспірімдердің жеке тұлғасын дамытудың, денсаулығын нығайтудың және кәсібін өзі белгілеудің, шығармашылық еңбегінің, олардың жалпы мәдениетін қалыптастырудың, жеке тұлғаны қоғамдағы өмірге бейімдеудің, бос уақытын пайдалы өткізуді ұйымдастырудың қажетті жағдайларын қамтамасыз етуге арналған мектептен тыс мекеме;
Оқу процесін материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуге қойылатын талаптар:
1. Жер учаскесінің ауданы есту қабілеті бұзылған балалар үшін бір орынға 50 шаршы метр (бұдан әрі - м 2 ), көру қабілеті және ақыл-есі бұзылған балалар үшін 60 м 2 , тірек-қозғалыс аппараты бұзылған балалар үшін 65 м 2 есебімен қабылданады.
2. Жалпы білім беретін және интернат ұйымдарының, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар мен жетім балаларға арналған білім беру ұйымдарының, КББО, ТКБ, ЖОО-ның дене шынықтыру-спорттық аймағында жабдықтары және спорттық снарядтары, жүгіру жолы, секіруге арналған шұңқырлары бар қозғалыс ойындарына (футбол алаңы, баскетбол және (немесе) волейбол алаңдары) арналған алаң көзделеді.
3. Ашық ауадағы дене шынықтыру және спорт алаңдары таза ұсталуы және тегіс болуы, зақымдалуға және жарақаттануға себеп болуы мүмкін бөгде заттардан бос болуы тиіс.
4. Секіруге арналған шұңқырларды үгінділер қосылған таза (тас, бұтақтар, жапырақтары жоқ) құммен толтырады, секіру алдында ішін қопсытады және тегістейді. Шұңқырлардың ағаш ернеулері жердің бетімен бір деңгейде орналастырылады. Мектептен тыс спорт ұйымдарындағы шұңқырлардың ернеулерін брезентпен немесе резеңкемен қаптайды. Жүгіру жолдарының беткі қабатын қатты, жақсы құрғатылған, нығыз, шаңданбайтын, атмосфералық жауын-шашынға төзімді жабыннан жасайды.
5. Ойын алаңдарындағы жабдық балалардың бойына және жасына сай орналастырылуы, сенімді және берік етіп бекітілуі тиіс. Жабдықтың бетінде шығыңқы немесе кедір-бұдырлы жерлер, көрінетін бұрандалар болмауы тиіс, су өткізбейтін жабыны болуы және жақсы тазартылуы тиіс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz