Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімнің мәтінді оқуы
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама «Қолғанат». Н. Қадырбаев.
Сабақтың мақсаты: 1. Әңгіменің мазмұнын оқушыларға жетік түсіндіре
отырып, өз ойларын жүйелі түрде
жеткізе білуге үйрету.
2. Ой-өрістерін кеңейту, сөздік
қорларын молайту.
3. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
а/ оқушыларды түгендеу, сабаққа назарларын аудару.
б/ оқу құралдарын тексеру.
II. Психологиялық дайындық.
Сыныпта шығармашылық, ынтымақтастық атмосфера жасау.
Өздерінің ережелері:
1. Жұмысқа белсенді қатысу.
2. Бір-бірімізді бөлмей тыңдау.
III. Мәтінмен жұмыс.
1. Автор туралы әңгіме жүргізу.
2. Мұғалімнің мәтінді оқуы. Түсіндіру.
3. Сұрақ-жауап.
-Ерланның атасына не болды?
-Әке-шешесі қайда еді?
-Ауа-райы қалай өзгерді?
-Ерлан не істемекші болды?
-Ол ағашты қалай жарды?
-Атасы не істеді?
-Ерланның әке-шешесіне атасы не айтты?
-Ерлан қандай бала?
4. Сөздік жұмысын жүргізу.
күрт – аяқ астынан
машықтанып – үйреніп
5. Мәтінді бөліктерге бөлу, жоспар құру.
I. Ерланның ісі.
II. Атасының риза болуы.
III. Әке-шешесінің қуанышы.
6. Жоспар бойынша оқушыларға әңгімелету, талдау.
7. Ерланға мінездеме беру.
Тілалғыш, еңбекқор, қайырымды, мейірімді.
8. Мұғалімнің екінші қайтара оқуы.
IV. Мазмұндама жазу.
V. Тапсыру
VI. Үйге тапсырма беру. Зат есім тақырыбын қайталау.
Сабақтың тақырыбы: Мазмұндама «Қолғанат». Н. Қадырбаев.
Сабақтың мақсаты: 1. Әңгіменің мазмұнын оқушыларға жетік түсіндіре
отырып, өз ойларын жүйелі түрде
жеткізе білуге үйрету.
2. Ой-өрістерін кеңейту, сөздік
қорларын молайту.
3. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
а/ оқушыларды түгендеу, сабаққа назарларын аудару.
б/ оқу құралдарын тексеру.
II. Психологиялық дайындық.
Сыныпта шығармашылық, ынтымақтастық атмосфера жасау.
Өздерінің ережелері:
1. Жұмысқа белсенді қатысу.
2. Бір-бірімізді бөлмей тыңдау.
III. Мәтінмен жұмыс.
1. Автор туралы әңгіме жүргізу.
2. Мұғалімнің мәтінді оқуы. Түсіндіру.
3. Сұрақ-жауап.
-Ерланның атасына не болды?
-Әке-шешесі қайда еді?
-Ауа-райы қалай өзгерді?
-Ерлан не істемекші болды?
-Ол ағашты қалай жарды?
-Атасы не істеді?
-Ерланның әке-шешесіне атасы не айтты?
-Ерлан қандай бала?
4. Сөздік жұмысын жүргізу.
күрт – аяқ астынан
машықтанып – үйреніп
5. Мәтінді бөліктерге бөлу, жоспар құру.
I. Ерланның ісі.
II. Атасының риза болуы.
III. Әке-шешесінің қуанышы.
6. Жоспар бойынша оқушыларға әңгімелету, талдау.
7. Ерланға мінездеме беру.
Тілалғыш, еңбекқор, қайырымды, мейірімді.
8. Мұғалімнің екінші қайтара оқуы.
IV. Мазмұндама жазу.
V. Тапсыру
VI. Үйге тапсырма беру. Зат есім тақырыбын қайталау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz