Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабаққа әзірлеу

7 - сынып |Күні: 10. 04.2014 ж. | |
|Сабатың тақырыбы |Қалихан Ысқақ «Қоңыр күз еді» 2 сағаты |
|Мақсаты |Қ.Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау |
| |арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту; |
|Күтілетін нәтиже |А) Қалихан Ысқақтың өмір жолын және шығармаларын біледі. |
| |Б) «Қоңыр күз еді» шығармасының тақырыбын анықтайды және |
| |композициялық құрылысына талдай алады. |
| |С) Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы |
| |толық мәлімет алады. |
|Керекті жабдықтар |Оқулық, жұмыс дәптері, қалам, ақынның портреті, кесте |
| |сызбалар, бағалау парақтары |
|Пайдаланылған |СТО: жоғары, төменгі дәрежелі сұрақтар,қызығушылықты ояту. |
|әдіс–тәсілдер. |ЖАҢА ТӘСІЛДЕР: Зерттеушілік әңгіме, «Шынжыр» әдісімен үй |
| |тапсырмасын тексеру, «Детальдарды қосу» әдісі, «Ыстық |
| |орындық» және «Серпілген сауал» әдісімен сабақты |
| |қорытындылау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау, кері |
| |байланыс |
| |№ 2 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. |
|Тапсырмалар |№3 оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай |
| |әрекет ету. |
| |№ 7 Бірлескен оқу:талантты және дарынды оқушылар. |
| |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезеңдері |минут | | |
|Кіріспе |2 минут |1. Ұйымдастыру |1. Сабаққа әзірлеу. |
| | | | |
| | |2.Оқушыларды түрлі түстер |2. Топқа бөлініп отырады, |
| |2 минут |арқылы арқылы 3 топқа бөлемін.|топ ережесін еске түсіреді. |
| | | | |
| | |3. Үй тапсырмасын тексеру: |3. Үйден оқып келген |
| | |үйге Қ.Ысқақтың өмір жолы мен |тапсырманы әр топтан бір |
| |6 минут |«Қоңыр күз еді» шығармасы |оқушы айтады. Бір-біріне |
| | |берілді«Шынжыр» әдісімен |сұрақ береді. |
| | |тексеру. Жақсы дайындалып | |
| | |келген оқуышыны мадақтаймын. | |
|Тұсаукесер |4 минут |Оқушылар жыл мезгілдерін |Оқушылар жауар береді, |
| | |атайық. Әр мезгілдің қандай |ерекшеліктерін атайды. |
| | |ерекшелігі бар? | |
|Негізгі |9 минут | «Детальдарды қосу» әдісімен |Әр топ бірлесіп жұмыс |
|бөлім | |әрбір топшамада бастапқы |жасайды. Оқулықтағы тақырып |
| | |сөздер беріледі. Әрі қарай |бойынша түсіндіреді. |
| | |толықтырулар қажет. Әрбір |Екі жұлдыз, бір ұсыныс |
| | |жұптардың жауаптарын |арқылы бағалалайды. |
| | |қадағалап, тексеру | |
| |10 минут | |Әрбір топ өзіне берілген |
| | |Шығарманы талдау: |тапсырманы орындайды. Топ |
| | |1 топ. Композициялық |басшысы сабақтың әр кезеңі |
| | |құрылысына талдау. |бойынша өз тобындағы оқушыны|
| | |2 топ. Суреттеулерді анықтау. |бағалап отырады. |
| | |3 топ. Кейіпкерлерге мінездеме| |
| | |жазу. | |
|Қорытынды |8 минут |«Серпілген сауал» әдісімен |Оқушылар сабақ бойынша алған|
| | |сабақты бекіту. Бір оқушы |білімдерін ортаға салады, |
| | |сабақ барысы туралы ойын |бір-бірін толықтырады, |
| | |айтса,екіншісі толықтырады, |жауаптарын бір жерге |
| | |үшіншісі барлығын бір жауапқа |тоғыстырады. |
| |4 минут |біріктіреді. | |
| | |«Ыстық орындық» арқылы |Бір оқушытақырып бойынша |
| | |қорытындылау |сұрақтар жауап береді |
| | |Бағалау әдісі бойынша өздерін | |
| | |бағалайды. Ауызша кері |Әрбір оқушы сабақтан алған |
| | |байланыс орнатамын, өздерінің |әсерін айтады |
| | |бүгінгі сабақ бойынша | |
| | |пікірлерін білу. | |
| | | | |
| | |Үй тапсырмасын беру: Тақырып | |
| | |бойынша тест құрау 10 |Үй тапсырмасын тыңғылықты |
| | |сұрақтан. Б.Майлин және |жазып алады. |
| | |«Шұғаның белгісі» туралы | |
| | |қосымша мәлімет жазу | |
|Сабақтың өзіндік талдауы: |
|Сабақ бойынша өзгертулер | |

Күні: Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 7

Сабақтың тақырыбы: Қ.Ысқақ «Қоңыр күз еді»

Сабақтың мақсаты:

а) Қ.Ысқақтың өмірбаянын шығармасына
негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту;

ә) өнерді сүю,өнерге құштарлық тәрізді
өнер адамдарына деген көзқарасты қалыптастыру;

б) қаламгердің суреткер ретіндегі
мүмкіншілігін таныту,идеялық-эстетикалық мәнін ашу,логикалық ойларын
дамыту;

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап,мәнерлеп оқу, т.б

Сабақтың көрнекілігі: сызбалары,кестелері,шығармалары т.б

Пәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу,түгелдеу, оқу құралдарын
тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару.

ә) Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген тапсырманы сұраймын.Оқушыларға бірнеше
сұрақтар қоямын

1. Шығармада баяндалатын уақиға қай жылдары,қандай жағдайда
байланысты өтеді?

2. Мыңбұлақ аулын жазушы қалай суреттейді?

3. Бахтияр бағы,оның тал-теректері мен шипалы шөптері туралы не айтылады?

б) Жаңа сабақты түсіндіру:

Қазақ әдебиетіне соғыстан кейін келген әдеби толқынның басында
тұрған аса көрнекті жазушылардың бірі –Қалихан Ысқақ. Ол Шығыс Қазақстан
облысының Қатон-Қарағай ауданындағы Топқайың ауылында дүниеге келген.

Повестері: «Қоңыр күз еді», «Менің ағаларым», «Бұқтырма сарыны»

Романы: «Тұйық», « Қараорман», «Ақсу-жер жаннаты»

«Қоңыр күз еді» повесінің қышқаша мазмұнын айтып беремін.

Кітаппен жұмыс: Жазушының күзді,адамдарды суреттеген бейнелі сөздерін
тауып оқйды.

Әдебиет теориясынан түсінік беру. Повесть бұл орыс әдебиеті арқылы
әдебиеттану ғылымына енген жанр. Оны А.Байтұрсынов «ұзақ әңгіме» деп алса
,қазіргі қазақ әдебиетінде «хикаят», «баян» деп те жүр.

Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын.
Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.

1. Қасым неге күзді еске алып отыр?
2. Алтын сыныптағы қандай қыз еді?
3. Алтынға деген Қасымның балалық ғашық сезімі қалай көрінеді?
4. Топқайың мектебі Қасымды қалай қарсы алды?
5. Мұғалімі Алматай Қасымның әдебиетке қабілетті екенін қалай байқады?
Білімді бағалау: Оқушылырдың жауаптарына ,сабаққа белсене қатысып
отырғандарына қарай білімдері бағаланады.

Үйге тапсырма: Қ.Ысқақтың «Қоңыр күз еді» повесін оқып,құрылысына қарай
талдап келу.

Ұқсас жұмыстар
Практика жетекшісінің қолы
І.жансүгіров «құлагер» поэмасы
Сызба. Нәрсеге қарап сурет салу
Қазақстанның Қызыл кітабы
Найзағайды оқу
Тағам даярлаудың негізгі әдістері
HTML тілінің тегттері
Жылқы. ана тілі, 1 сынып
Тұқымды даярлау мен себу. жылыжай
Microsoft Word-та құжатты құру және форматтау
Пәндер