Сабаққа әзірлеу

А) Қалихан Ысқақтың өмір жолын және шығармаларын біледі.
Б) «Қоңыр күз еді» шығармасының тақырыбын анықтайды және композициялық құрылысына талдай алады.
С) Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы толық мәлімет алады.
СТО: жоғары, төменгі дәрежелі сұрақтар, қызығушылықты ояту.
ЖАҢА ТӘСІЛДЕР: Зерттеушілік әңгіме, «Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасын тексеру, «Детальдарды қосу» әдісі, «Ыстық орындық» және «Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау, кері байланыс
№ 2 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
№3 оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету.
№ 7 Бірлескен оқу:талантты және дарынды оқушылар.
Уақыты
минут
2 минут
2 минут
6 минут
1. Ұйымдастыру
2. Оқушыларды түрлі түстер арқылы арқылы 3 топқа бөлемін.
3. Үй тапсырмасын тексеру: үйге Қ. Ысқақтың өмір жолы мен «Қоңыр күз еді» шығармасы берілді«Шынжыр» әдісімен тексеру. Жақсы дайындалып келген оқуышыны мадақтаймын.
1. Сабаққа әзірлеу.
2. Топқа бөлініп отырады, топ ережесін еске түсіреді.
3. Үйден оқып келген тапсырманы әр топтан бір оқушы айтады. Бір-біріне сұрақ береді.
9 минут
10 минут
«Детальдарды қосу» әдісімен әрбір топшамада бастапқы сөздер беріледі. Әрі қарай толықтырулар қажет. Әрбір жұптардың жауаптарын қадағалап, тексеру
Шығарманы талдау:
1 топ. Композициялық құрылысына талдау.
2 топ. Суреттеулерді анықтау.
3 топ. Кейіпкерлерге мінездеме жазу.
Әр топ бірлесіп жұмыс жасайды. Оқулықтағы тақырып бойынша түсіндіреді.
Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалалайды.
Әрбір топ өзіне берілген тапсырманы орындайды. Топ басшысы сабақтың әр кезеңі бойынша өз тобындағы оқушыны бағалап отырады.
8 минут
4 минут
«Серпілген сауал» әдісімен сабақты бекіту. Бір оқушы сабақ барысы туралы ойын айтса, екіншісі толықтырады, үшіншісі барлығын бір жауапқа біріктіреді.
«Ыстық орындық» арқылы қорытындылау
Бағалау әдісі бойынша өздерін бағалайды. Ауызша кері байланыс орнатамын, өздерінің бүгінгі сабақ бойынша пікірлерін білу.
Үй тапсырмасын беру: Тақырып бойынша тест құрау 10 сұрақтан. Б. Майлин және «Шұғаның белгісі» туралы қосымша мәлімет жазу
Оқушылар сабақ бойынша алған білімдерін ортаға салады, бір-бірін толықтырады, жауаптарын бір жерге тоғыстырады.
Бір оқушытақырып бойынша сұрақтар жауап береді
Әрбір оқушы сабақтан алған әсерін айтады
Үй тапсырмасын тыңғылықты жазып алады.
Күні: Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы : Қ. Ысқақ «Қоңыр күз еді»
Сабақтың мақсаты:
а) Қ. Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту;
ә) өнерді сүю, өнерге құштарлық тәрізді өнер адамдарына деген көзқарасты қалыптастыру;
б) қаламгердің суреткер ретіндегі мүмкіншілігін таныту, идеялық-эстетикалық мәнін ашу, логикалық ойларын дамыту;
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, т. б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, шығармалары т. б
Пәнаралық байланыс : тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын
1. Шығармада баяндалатын уақиға қай жылдары, қандай жағдайда байланысты өтеді?
2. Мыңбұлақ аулын жазушы қалай суреттейді?
3. Бахтияр бағы, оның тал-теректері мен шипалы шөптері туралы не айтылады?
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz