Сабаққа әзірлеу

7 - сынып
Күні: 10. 04. 2014 ж.
7 - сынып: Сабатың тақырыбы
Күні: 10. 04. 2014 ж.: Қалихан Ысқақ «Қоңыр күз еді» 2 сағаты
7 - сынып: Мақсаты
Күні: 10. 04. 2014 ж.: Қ. Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту;
7 - сынып: Күтілетін нәтиже
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

А) Қалихан Ысқақтың өмір жолын және шығармаларын біледі.

Б) «Қоңыр күз еді» шығармасының тақырыбын анықтайды және композициялық құрылысына талдай алады.

С) Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы толық мәлімет алады.

7 - сынып: Керекті жабдықтар
Күні: 10. 04. 2014 ж.: Оқулық, жұмыс дәптері, қалам, ақынның портреті, кесте сызбалар, бағалау парақтары
7 - сынып: Пайдаланылған әдіс-тәсілдер.
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

СТО: жоғары, төменгі дәрежелі сұрақтар, қызығушылықты ояту.

ЖАҢА ТӘСІЛДЕР: Зерттеушілік әңгіме, «Шынжыр» әдісімен үй тапсырмасын тексеру, «Детальдарды қосу» әдісі, «Ыстық орындық» және «Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау, Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау, кері байланыс

7 - сынып: Тапсырмалар
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

№ 2 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

№3 оқушылардың сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету.

№ 7 Бірлескен оқу:талантты және дарынды оқушылар.

7 - сынып: Сабақ барысы
7 - сынып: Сабақ кезеңдері
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

Уақыты

минут

Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
7 - сынып: Кіріспе
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

2 минут

2 минут

6 минут

1. Ұйымдастыру

2. Оқушыларды түрлі түстер арқылы арқылы 3 топқа бөлемін.

3. Үй тапсырмасын тексеру: үйге Қ. Ысқақтың өмір жолы мен «Қоңыр күз еді» шығармасы берілді«Шынжыр» әдісімен тексеру. Жақсы дайындалып келген оқуышыны мадақтаймын.

1. Сабаққа әзірлеу.

2. Топқа бөлініп отырады, топ ережесін еске түсіреді.

3. Үйден оқып келген тапсырманы әр топтан бір оқушы айтады. Бір-біріне сұрақ береді.

7 - сынып: Тұсаукесер
Күні: 10. 04. 2014 ж.: 4 минут
Оқушылар жыл мезгілдерін атайық. Әр мезгілдің қандай ерекшелігі бар?
Оқушылар жауар береді, ерекшеліктерін атайды.
7 - сынып: Негізгі бөлім
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

9 минут

10 минут

«Детальдарды қосу» әдісімен әрбір топшамада бастапқы сөздер беріледі. Әрі қарай толықтырулар қажет. Әрбір жұптардың жауаптарын қадағалап, тексеру

Шығарманы талдау:

1 топ. Композициялық құрылысына талдау.

2 топ. Суреттеулерді анықтау.

3 топ. Кейіпкерлерге мінездеме жазу.

Әр топ бірлесіп жұмыс жасайды. Оқулықтағы тақырып бойынша түсіндіреді.

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалалайды.

Әрбір топ өзіне берілген тапсырманы орындайды. Топ басшысы сабақтың әр кезеңі бойынша өз тобындағы оқушыны бағалап отырады.

7 - сынып: Қорытынды
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

8 минут

4 минут

«Серпілген сауал» әдісімен сабақты бекіту. Бір оқушы сабақ барысы туралы ойын айтса, екіншісі толықтырады, үшіншісі барлығын бір жауапқа біріктіреді.

«Ыстық орындық» арқылы қорытындылау

Бағалау әдісі бойынша өздерін бағалайды. Ауызша кері байланыс орнатамын, өздерінің бүгінгі сабақ бойынша пікірлерін білу.

Үй тапсырмасын беру: Тақырып бойынша тест құрау 10 сұрақтан. Б. Майлин және «Шұғаның белгісі» туралы қосымша мәлімет жазу

Оқушылар сабақ бойынша алған білімдерін ортаға салады, бір-бірін толықтырады, жауаптарын бір жерге тоғыстырады.

Бір оқушытақырып бойынша сұрақтар жауап береді

Әрбір оқушы сабақтан алған әсерін айтады

Үй тапсырмасын тыңғылықты жазып алады.

7 - сынып: Сабақтың өзіндік талдауы:
7 - сынып: Сабақ бойынша өзгертулер
Күні: 10. 04. 2014 ж.:

Күні: Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 7

Сабақтың тақырыбы : Қ. Ысқақ «Қоңыр күз еді»

Сабақтың мақсаты:

а) Қ. Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту;

ә) өнерді сүю, өнерге құштарлық тәрізді өнер адамдарына деген көзқарасты қалыптастыру;

б) қаламгердің суреткер ретіндегі мүмкіншілігін таныту, идеялық-эстетикалық мәнін ашу, логикалық ойларын дамыту;

Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ

Сабақтың әдісі : сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, т. б

Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, шығармалары т. б

Пәнаралық байланыс : тарих

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

ә) Үй тапсырмасын пысықтау:

Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын

1. Шығармада баяндалатын уақиға қай жылдары, қандай жағдайда байланысты өтеді?

2. Мыңбұлақ аулын жазушы қалай суреттейді?

3. Бахтияр бағы, оның тал-теректері мен шипалы шөптері туралы не айтылады?

б) Жаңа сабақты түсіндіру:


Ұқсас жұмыстар
Практика жетекшісінің қолы
І.жансүгіров «құлагер» поэмасы
Сызба. Нәрсеге қарап сурет салу
Қазақстанның Қызыл кітабы
Найзағайды оқу
Тағам даярлаудың негізгі әдістері
HTML тілінің тегттері
Жылқы. ана тілі, 1 сынып
Тұқымды даярлау мен себу. жылыжай
Microsoft Word-та құжатты құру және форматтау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz