Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қыран түрлері бойынша бағалау

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

|Сабақтың тақырыбы | Қазақстан – Егемен мемлекет 5-СЫНЫП |
|Мақсаты |Оқушыларға КСРО-ның ыдырауы, Қазақстанның егемендік алып, тәуелсіз мемлекет болып |
| |қалыптасуы туралы түсінік беру, сыни ойлауға үйрету, өздігімен жұмыс жасауға, талдауға |
| |дағдыландыру. |
|Оқыту нәтижесі |Қазақстанның тәуелсіз мемлекет болып қалыптасу тарихын ұғынады, өз бетінше білім алып, |
| |сыни ойлайды, тұлға ретінде қалыптасады. |
|Түйінді идеясы |“Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз |
| |мемлекетінің нығайып-көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп еңбек ет. Жердің де, елдің |
| |иесі өзің екеніңді ұмытпа!” Қазақстанның Тұңғыш Президенті Н.Ә. Назарбаев |
|Әдіс-тәсілдер |Топтық, жұптық, диалог арқылы оқыту, СТО, АКТ, топтық таныстырылым, ассосация, «Сұрақ қою |
| |және қайта қою» әдісі |
| | |Сабақтың мазмұны: |
|Уақыты |Ресурс | |
| | |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|2 мин |Күн бейнесі |Сәлемдесу. Достық шеңберіне шақырып, «Күн бейнесімен» |Достық шеңберінде |
| | |амандасып, бір-біріне шын жүректен тілек айтып, сәттілік |бір-біріне тілегін |
| | |тілеу. |білдіріп, сәттілік |
| | | |тілейді. |
|1 мин |Күн бейнесі, |«Күн бейнесінің» сары және қызыл түсті шуақтарына сәйкес |Екі топқа бөлінеді. |
| |топ атаулары |топтасады. |І топ «Қызылдар» |
| | |І топ «Қызылдар» |ІІ топ «Сарылар» |
| | |ІІ топ «Сарылар» | |
|5 мин |АКТ, ватман |Миға шабуыл: Тәуелсіз деген сөзді қалай түсінесіздер? |Топпен тақырыпты ашады. |
| |қағаздар, |І топ плакатқа, ІІ топ интерактивті тақтаға тәуелсіз сөзіне |Интеактивті тақтамен жұмыс|
| |түрлі-түсті |түсінік беріп, ассосация құрып, топ болып қорғайды. |жасайды. Ассосация құрады.|
| |маркер | | |
|15 мин |Видео-фильм, |Тақырып жарияланады. АКТ-ны пайдаланып, «Желтоқсан оқиғасы» |Сыни ойлау, диалог арқылы |
| |интерактивті |туралы видео-фильм көрсету арқылы сыни ойлайды. |жұпта, топта талқылайды. |
| |тақта, ватман | |Топ болып тақырыпты |
| |қағаздар, |Постер әдісі бойынша екі топқа тақырып беріледі. |түсіндіру. |
| |маркер |І топ: КСРО-ның ыдырауы. Қазақстанның егемен, тәуелсіз | |
| | |мемлекет болып жариялануы. | |
| | |ІІ топ: Н.Ә. Назарбаев – тәуелсіз Қазақстанның Тұңғыш | |
| | |Президенті. | |
| | | | |
| | |Бағалау. Үш шапалақ. | |
|5 мин |түрлі-түсті |«Күн сәулесін төгеді» әдісі бойынша екі топ өздері түсіндірген| Топ мүшелері өз деңгейіне|
| |стикерлер |тақырыптары бойынша келесі топқа ашық және жабық сұрақтар |сәйкес сұрақ дайындайды, |
| | |қояды. |жауап береді. |
| | | | |
| | |Бағалау: үш шапалақ. | |
|2 мин |Өлең шумақтары, |Сергіту сәті. Тәуелсіздік туралы өлең жолдары таратылады, бір|Сергіп қалады, топтасады. |
| |үнтаспа |шумақ ән айтып, сол бойынша топтасады. |І топ: «Атамекен» |
| | |І топ: «Атамекен» |ІІ топ: «Көк тудың |
| | |ІІ топ: «Көк тудың желбірегені» |желбірегені» |
|5 мин |Слайд, суреттер, |Шығармашылық жұмыс: Бүгінгі Қазақстан әлем алдында егеменді ел|Сыни ойланып, талдау |
| |ватман, маркер |ретінде қандай жетістіктерге жетіп отыр? |жасап, топ болып қорғайды.|
|5 мин |Жұмыс дәптері |Тақырып бойынша 5 минуттік эссе жазу. Жұппен, топпен талдап,|Деңгейіне қарай эссе |
| | |ең үздігін оқу. |жазып, талантты және |
| | | |дарынды балалар анықталып,|
| | | |топтан үздігін жариялайды.|
|5 мин |Видео-фильм, |Қыран туралы видео-фильм көрсету арқылы сыни ойлата отырып |Сыни ойлана отырып |
| |қыран суреттері |сұрақ қою: Үзіндідегі қыранды неге теңер едіңіз? |теңеулерін айтады. |
| | | | |
| | |Қыран түрлері бойынша бағалау. Кері байланыс. |Өздерін қырандарға теңеу |
| | | |арқылы бағалау. |
| | | | |
| | |Қыран Лашын Қаршыға Балықшы | |
| | |Ақсары Ителгі | |

Ұқсас жұмыстар
Ресми құттықтаулар Мерекелік құттықтаулар
Жануарлар әлемі
Етістіктің шақтары туралы түсінік
Қадыр Мырзалиев Кәрі қыран Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы жан -жақты түсінік беру
Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
Бағалау түрлері
Б.соқпақбаев "менің атым қожа" повесі
Қазақ халқының қолөнері - ұзақ тарихы бар ежелгі өнер
Қадыр Мырза Әли Кәрі қыран
Қазақстан жолы - 2050 Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ
Пәндер