10-Б сыныпқа арналған ашық сабақ: конькимен оңға және солға бұрылуды үйрету

Сабақ бөлімі
Сабақтың мазмұны
Д
Ұйымдастырушылық әдістемелік нұсқау
Сабақ бөлімі: І
Сабақтың мазмұны:

Дайындық бөлімі:

  1. Оқушылардың мұз айдынына шығуға спорттық құрал - жабдықтарын дайындауды.
  2. Оқушылардың мұз айдынына сапқа тұру, сәлемдесу, сабақ мақсатын хабарлау.
  3. Әртүрлі жүгіріс және еркін сырғанау.
Д:

6

3

6

Ұйымдастырушылық әдістемелік нұсқау:

Құрал - жабдықтарының қауіпсіздік ережесін ескерту.

Сапқа тұру, мұз үстіндегі қауіпсіздік ережесін айту.

Бір бағытқа жүгіру және сырғанау, сағат тіліне қарсы.

Сабақ бөлімі: ІІ
Сабақтың мазмұны:

Негізгі:

Конькимен оңға - солға бұрылу.

Тіке және бұрылыстағы.

Жылдамдыққа жүгіруді үйрену және жетілдіру.

  1. Сөрелеік қалып: сөре орны, жарыса жүгіру басталатын жері. Алғашқы қозғалыста күштің пайда болуы оқушының мәредегі тұрысына байланысты, ауырлық орталығы тіреу аяққа түсу керек. Сөредегі бастапқы қалып - сол аяқ бүгіңкі болады, дене алға еңкейіңкі, сол қол төменде, оң қол көлденең жағдайда орналасқан.
  2. Сөреден (шығу) жүгіру:

(сөреден жүгірудің мақсаты) Қажетті жылдамдықты алу сөреден жүгірудің мақсаты болады және осы қарқында жүгіруді сақтау керек.

Жүгіруге үйренді екі адамнан басталады. 1- адам ысқырық белгісімен оқушы оң аяғын жазады және сол аяғымен сырғанайды. 2 - адамның 2- адамнан айырмашылығы сырғанаған аяғымен итеріледі барлық қозғалыстың үлкен амплитудасымен.

3. Ара қашықтықтағы жүгіру:

Тіке жүгіруге ауысу дененің алға еңкеюінің ұлғаюымен негізделеді. Барлық қозғалыстың амплитудас әрдайым ұлғайып отырады. Бұрылысқа айналу, оң аяқпен соңғы қадам болып айқындалады. Оң аяқпен итеруі кезінде сол аяқтың ұшы орталық күшпен қозғалу бағытына байланысты. Бұрылу кезінде әрдайым алға қарайды, жүгіру кезінде қолдың қозғалысы доға бағытында.

4. Еркін сырғанау және мұз айдынындағы қимылдық ойындар ойнау.

Д:

25

5

5

8

7

Ұйымдастырушылық әдістемелік нұсқау:

Түсіндіру әдісін қолдану және жаттығу көрсету

Аяқтың, қолдың және дененің бұрылуына көңіл бөлу

Топтық әдіс

Денежағдайын және қоолдың жұмысын, аяқтың дұрыс қойылуын қадағалау

Мұғалімнің қарауына байланысты демалыс жасау.

Мұз ортасында сырғанау және ойындар.

Сабақ бөлімі: ІІІ
Сабақтың мазмұны:

Қорытынды бөлім:

Оқушыларды сапқа тұрғызу, сабақты қорытындылау, спорт залға кіру, спорттық құрал - жабдықтарды тапсыру.

Д: 5
Ұйымдастырушылық әдістемелік нұсқау: Белсенді оқушыларды мақтау, жіберілген кемшіліктерді айту. Үй тапсырмасы: ЖДЖ (жалпы дамыту жаттығулары), сырғанау

Ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Конькимен бұрылыстардан оңға, солға бұрылу.

Өтетін жерлері: №5 орта мектептегі мұз айдыны

Керек жарақтар: Коньки, ысқырық, секунд өлшеу

Өтетін мерзімі: 17. 01. 2013 жыл.

Класс: 10 «Б»

Мұғалімі: Аспантаева. Н. А.

Шалқар 2013 жыл.


Ұқсас жұмыстар
1-ден 5-ке дейінгі реттік сандарды пысықтау: санау, цифрға сәйкестендіру, солға және оңға бағыттар, оқиғаның ретін анықтау
PowerPoint бағдарламасымен презентация жасау: 10 «Б» сыныпқа арналған ашық сабақ
Волейбол: шабуыл соққысын орындауға арналған 10-Б сыныпқа ашық сабақ жоспары
8-сынып дене шынықтыру сабағы: мұз айдынында бұрылыстан және қайшылап бұрылуды үйрету
10 Б сыныпқа арналған Туынды тақырыбына есептер шығару - ашық сабақ жоспары
Дигибридті будандастыру және белгілердің тәуелсіз ажырау заңы: 10 «б» сыныпқа арналған ашық сабақ
Допты алып жүруді үйрету: 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-б сыныпқа арналған ашық сабақ: гимнастикалық бөренеде тепе-теңдік сақтау жаттығулары
Б дыбысы мен әрпі: бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақ
Фитодизайн: технология пәнінен 8 «б» сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz