Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Математикалық сайыстың барысы
Ахметжан Жанпейісов атындағы №105 мектеп - лицейі
Ұйымдастырушы: Сапакова Улмекен
2015-2016 оқу жылы
Күні:
Тақырыбы: «Зейінділер мен зерделілер» интеллектуалдық сайысы
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру,
математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту;
Дамытушылық: Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен
іздене білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа
дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін
жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Презентация, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар,
логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел.
Түрі: Топтық сайыс сағаты
Типі: Ойын түрінде
Математикалық сайыстың барысы:
Сайысқа 7 «А, Б, В» сыныптарының өз білімімен, ақыл-ойымен ерекшеленген
білімді оқушылары қатысады.
Қатысушы топтармен таныстырып өтейін:
7 «А» сыныбынан – «Жалын» тобы;
7 «Б» сыныбынан – «Жүйріктер» тобы;
7 «В» сыныбынан – «Апалони» тобы.
Сайыскерлеріміздің біліміне баға беретін әділ қазылар алқасымен таныс
болайық.
Әділқазы алқалары:
1. Төбелбаева Н. – математика пәні мұғалімі
2. Колдеева Э. – физика пәні мұғалімі
Эпиграф:
1. «Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның
перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі,
ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу қажет»
Н.Ә. Назарбаев
Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Зейінділер мен зерделілер» атты
интеллектуалдық сайысымызға қош келдіңіздер. Бүгінгі ойын топтық сайыс
түрінде өтеді.
Сайыс жоспары:
I. Эстафеталық есептер
II. Тапқырлар патшалығы
III. Ғажайып алаң
IV. Математикалық викторина
V. Логикалық лабиринт
VI. Қорытынды
I. «Эстафеталық есептер» сайысын бастаймыз. (Әр топқа кезекпен
тапсырмалар оқылады, әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі)
II. «Тапқырлар патшалығы» сайысына кезек береміз. Сайыс шарты
бойынша сайыскерлеріміздің ойын сергіту үшін, 3 топтың
әрқайсысына математикалық жұмбақтар жасырылады. Олай болса
жасырылатын жұмбақ математикалық таңбалар, сандар, белгілер
жайында болмақ. Мұқият тыңдайық. (Әр дұрыс жауапқа – 5 ұпайдан)
ІІ. «Жұмбақтар» сайысына береміз. Сайыс шарты бойынша әр топ кезекпен
ұяшықтар таңдап математикалық жұмбақтарды шешеді. І топ жұмбақтың шешімін
таппаса, онда ІІ топ жауап беру құқығына ие болады. (Әр дұрыс тапқан
жауапқа 5 ұпайдан беріледі)
1. Екі бұрыш ежелден
Тату көрші болған екен
Бірін-бірі толықтырып
Бір түзуде жатады екен. (сыбайлас)
2. Егіз туған қос жүйрік
Жарысқа шауып терлейді.
Бірін – бірі көрмейді
Бір мәреге келмейді. (параллель түзулер)
3. Үлкен, кіші сандар арасына
Таңбаларды қойған кезде
Алынады қандай өрнек
Білейікші оны бізде. (теңсіздік)
4. Нүктеден, екі сәуледен
Құрылған айтшы бұл не екен? (бұрыш)
5. Алды-артымыз шексізде
Жете алмайсың біздерге.
Сәулеменен кесілді
Шыққан тегін білсе де. (түзу)
6. Көк құтанша айдында,
Бір аяқпен тұрады.
Тұмсығымен ол мұнда,
Шыр айналып шығады. (циркуль)
7. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш)
8. Өмірің сенің қызық,
Жолыңда жоқ түзу сызық,
Басыда жоқ, аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
9. Доп емес, дөңгелек емес
Ұқсас бірақ достарым.
Фигура ол ең негізгі
Дәл жауапты қостадым. (шеңбер)
III. «Ғажайып алаң» сайысында ұяшықтарға 20, 30, 40 ұпайлық сұрақтар
жасырылған. Әр топ ретімен ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға дұрыс
жауап берсе, тиісті ұпай санына ие болады.
20 ұпай
1. Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын
қосып есептегенде қанша болады? (20)
2. Өзі шыққан бұрышты қақ бөлетін сәуле? (биссектриса)
20 ұпай
1. Екі адам 5метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер
бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? (6
минут)
2. Барлық қабырғалары тең үшбұрыш? (теңқабырғалы)
20 ұпай
1. Төрт таяқтың 8 ұшы бар. Алты жарым таяқтың неше ұшы бар? (14)
2. Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер? (перпендикуляр)
30 ұпай
1. Бір топ үйректер ұшып келеді: біреуі алдында, екеуі артында, біреуі
артында екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында және үшеуі бір қатарда.
Қанша үйрек ұшып келеді? (3)
2. функциясының графигі (кубтық парабола)
30 ұпай
1. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың
соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды.
Поезда неше вагон болған? (13)
2. Ақиқаттығы дәлелденусіз қабылданатын сөйлем? (аксиома)
30 ұпай
1. Сәуледе бір бүтін, екі жарты 4 ширек алма болды. Барлығы неше алма?
(3)
2. Үшбұрыштың түрлері? (тең бүйірлі, тік бұрышты, тең қабырғалы)
40 ұпай
1. Дәрігер Айболиттің қабылдауына бірнеше аңдар келді: екі иттен
басқасының бәрі, екі мысықтан басқасының бәрі, екі қояннан басқасының бәрі.
Айболитке қанша аң келді? (3)
2.
40 ұпай
1. Тәуліктің қалған бөлігі өткен бөлігінен екі есе артық болса, қазір
сағат неше? (8)
2.
40 ұпай
1. Үстел үстінде бірнеше кәмпит жатқан. Оны екі анасы, екі қызы және
әжесі мен немересі 1 кәмпиттен бөліп алғанда, үстелде кәмпит қалған жоқ.
Алғашқыда үстелде қанша кәмпит болған? (3)
2.
IV. Математикалық викторина. Бұл сайыста әр топқа 2 тапсырмадан
беріледі.
1-тапсырма. Математикалық тәуелділікті табу керек. Ұпай саны – 5.
1) 9, 7, 10, 8, 11, 9, 12, ... (10, 13, 11...)
2) 162 184 206
179 ? 193 (186)
3) 18, 10, 6, 4, ... ? (3)
2-тапсырма. Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару керек. Ұпай
саны – 5.
1)
2)
3)
V. Логикалық лабиринт
1. Үшбұрышқа екі түзу жүргізу арқылы оны екі үшбұрышқа және бір
төртбұрышқа бөл.
2. Үшбұрышқа екі түзу жүргізу арқылы оны үш үшбұрышқа және бір бесбұрышқа
бөл.
3. Үстел үстінде екі кесінді жатыр. Осы екеуін пайдаланып төртбұрыш құра.
Қызықты үзіліс
Екі топтың ұпайларын санағанша, көрермендерімізбен қызықты үзіліс
өткізейік.
Шарты: жасырылған ұғымды немесе іс-әрекетті оқушылар ешбір дыбыс
шығармай, тек іс-қимылмен бейнелеулері қажет.
Жасырылған сөздер:
1. Турист
2. Күнтізбе
3. Координаталық жазықтық
4. Боран
5. Піл
VIІ. Қорытынды. Қорытынды шығару үшін сөз кезегін әділқазыларға
береміз. Жеңімпаздар марапатталады.
I орын. «Жүйріктер» тобы – 7 «Б» сыныбы.
II орын. «Жалын» тобы – 7 «А» сыныбы.
III орын. «Апалони» тобы – 7 «В» сыныбы.
-----------------------
Қызылорда 2011
Ұйымдастырушы: Сапакова Улмекен
2015-2016 оқу жылы
Күні:
Тақырыбы: «Зейінділер мен зерделілер» интеллектуалдық сайысы
Мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру,
математикадан алған білімдерін нығайту, ойлау қабілеттерін дамыту;
Дамытушылық: Ұйымшылдыққа, топ болып жұмыс жасауға, өздіктерінен
іздене білуге, ой қорытындысын жасай білуге, шапшаңдыққа, жинақылыққа
дағдыландыру;
Тәрбиелік: Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін
жетілдіру, күшіне деген сенімін арттырып, үлкен жетістіктеріне жетуге
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Презентация, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар,
логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел.
Түрі: Топтық сайыс сағаты
Типі: Ойын түрінде
Математикалық сайыстың барысы:
Сайысқа 7 «А, Б, В» сыныптарының өз білімімен, ақыл-ойымен ерекшеленген
білімді оқушылары қатысады.
Қатысушы топтармен таныстырып өтейін:
7 «А» сыныбынан – «Жалын» тобы;
7 «Б» сыныбынан – «Жүйріктер» тобы;
7 «В» сыныбынан – «Апалони» тобы.
Сайыскерлеріміздің біліміне баға беретін әділ қазылар алқасымен таныс
болайық.
Әділқазы алқалары:
1. Төбелбаева Н. – математика пәні мұғалімі
2. Колдеева Э. – физика пәні мұғалімі
Эпиграф:
1. «Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның
перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі,
ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу қажет»
Н.Ә. Назарбаев
Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Зейінділер мен зерделілер» атты
интеллектуалдық сайысымызға қош келдіңіздер. Бүгінгі ойын топтық сайыс
түрінде өтеді.
Сайыс жоспары:
I. Эстафеталық есептер
II. Тапқырлар патшалығы
III. Ғажайып алаң
IV. Математикалық викторина
V. Логикалық лабиринт
VI. Қорытынды
I. «Эстафеталық есептер» сайысын бастаймыз. (Әр топқа кезекпен
тапсырмалар оқылады, әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі)
II. «Тапқырлар патшалығы» сайысына кезек береміз. Сайыс шарты
бойынша сайыскерлеріміздің ойын сергіту үшін, 3 топтың
әрқайсысына математикалық жұмбақтар жасырылады. Олай болса
жасырылатын жұмбақ математикалық таңбалар, сандар, белгілер
жайында болмақ. Мұқият тыңдайық. (Әр дұрыс жауапқа – 5 ұпайдан)
ІІ. «Жұмбақтар» сайысына береміз. Сайыс шарты бойынша әр топ кезекпен
ұяшықтар таңдап математикалық жұмбақтарды шешеді. І топ жұмбақтың шешімін
таппаса, онда ІІ топ жауап беру құқығына ие болады. (Әр дұрыс тапқан
жауапқа 5 ұпайдан беріледі)
1. Екі бұрыш ежелден
Тату көрші болған екен
Бірін-бірі толықтырып
Бір түзуде жатады екен. (сыбайлас)
2. Егіз туған қос жүйрік
Жарысқа шауып терлейді.
Бірін – бірі көрмейді
Бір мәреге келмейді. (параллель түзулер)
3. Үлкен, кіші сандар арасына
Таңбаларды қойған кезде
Алынады қандай өрнек
Білейікші оны бізде. (теңсіздік)
4. Нүктеден, екі сәуледен
Құрылған айтшы бұл не екен? (бұрыш)
5. Алды-артымыз шексізде
Жете алмайсың біздерге.
Сәулеменен кесілді
Шыққан тегін білсе де. (түзу)
6. Көк құтанша айдында,
Бір аяқпен тұрады.
Тұмсығымен ол мұнда,
Шыр айналып шығады. (циркуль)
7. Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да,
Ұзындығы жазулы тұр бойында. (сызғыш)
8. Өмірің сенің қызық,
Жолыңда жоқ түзу сызық,
Басыда жоқ, аяғы.
Бір айналым баяғы. (дөңгелек)
9. Доп емес, дөңгелек емес
Ұқсас бірақ достарым.
Фигура ол ең негізгі
Дәл жауапты қостадым. (шеңбер)
III. «Ғажайып алаң» сайысында ұяшықтарға 20, 30, 40 ұпайлық сұрақтар
жасырылған. Әр топ ретімен ұяшықтарды таңдап, сұрақтарға дұрыс
жауап берсе, тиісті ұпай санына ие болады.
20 ұпай
1. Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар. Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын
қосып есептегенде қанша болады? (20)
2. Өзі шыққан бұрышты қақ бөлетін сәуле? (биссектриса)
20 ұпай
1. Екі адам 5метрлік бөренені ұзындықтары тең 5 бөлікке кесті. Егер
бөлікті кесуге 1,5 минут кетсе, бөренені кесуге қанша минут кетеді? (6
минут)
2. Барлық қабырғалары тең үшбұрыш? (теңқабырғалы)
20 ұпай
1. Төрт таяқтың 8 ұшы бар. Алты жарым таяқтың неше ұшы бар? (14)
2. Бір-бірімен тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер? (перпендикуляр)
30 ұпай
1. Бір топ үйректер ұшып келеді: біреуі алдында, екеуі артында, біреуі
артында екеуі алдында, біреуі екеуінің ортасында және үшеуі бір қатарда.
Қанша үйрек ұшып келеді? (3)
2. функциясының графигі (кубтық парабола)
30 ұпай
1. Әсем поездың басынан есептегенде 7-вагонға отырды. Мадина поездың
соңынан есептегенде 7-вагонға отырды. Сонда қыздар бір вагонда болды.
Поезда неше вагон болған? (13)
2. Ақиқаттығы дәлелденусіз қабылданатын сөйлем? (аксиома)
30 ұпай
1. Сәуледе бір бүтін, екі жарты 4 ширек алма болды. Барлығы неше алма?
(3)
2. Үшбұрыштың түрлері? (тең бүйірлі, тік бұрышты, тең қабырғалы)
40 ұпай
1. Дәрігер Айболиттің қабылдауына бірнеше аңдар келді: екі иттен
басқасының бәрі, екі мысықтан басқасының бәрі, екі қояннан басқасының бәрі.
Айболитке қанша аң келді? (3)
2.
40 ұпай
1. Тәуліктің қалған бөлігі өткен бөлігінен екі есе артық болса, қазір
сағат неше? (8)
2.
40 ұпай
1. Үстел үстінде бірнеше кәмпит жатқан. Оны екі анасы, екі қызы және
әжесі мен немересі 1 кәмпиттен бөліп алғанда, үстелде кәмпит қалған жоқ.
Алғашқыда үстелде қанша кәмпит болған? (3)
2.
IV. Математикалық викторина. Бұл сайыста әр топқа 2 тапсырмадан
беріледі.
1-тапсырма. Математикалық тәуелділікті табу керек. Ұпай саны – 5.
1) 9, 7, 10, 8, 11, 9, 12, ... (10, 13, 11...)
2) 162 184 206
179 ? 193 (186)
3) 18, 10, 6, 4, ... ? (3)
2-тапсырма. Қысқаша көбейту формулаларына есептер шығару керек. Ұпай
саны – 5.
1)
2)
3)
V. Логикалық лабиринт
1. Үшбұрышқа екі түзу жүргізу арқылы оны екі үшбұрышқа және бір
төртбұрышқа бөл.
2. Үшбұрышқа екі түзу жүргізу арқылы оны үш үшбұрышқа және бір бесбұрышқа
бөл.
3. Үстел үстінде екі кесінді жатыр. Осы екеуін пайдаланып төртбұрыш құра.
Қызықты үзіліс
Екі топтың ұпайларын санағанша, көрермендерімізбен қызықты үзіліс
өткізейік.
Шарты: жасырылған ұғымды немесе іс-әрекетті оқушылар ешбір дыбыс
шығармай, тек іс-қимылмен бейнелеулері қажет.
Жасырылған сөздер:
1. Турист
2. Күнтізбе
3. Координаталық жазықтық
4. Боран
5. Піл
VIІ. Қорытынды. Қорытынды шығару үшін сөз кезегін әділқазыларға
береміз. Жеңімпаздар марапатталады.
I орын. «Жүйріктер» тобы – 7 «Б» сыныбы.
II орын. «Жалын» тобы – 7 «А» сыныбы.
III орын. «Апалони» тобы – 7 «В» сыныбы.
-----------------------
Қызылорда 2011
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz