Қан кету түрлері

Мектебі - Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, №5 Жем орта мектебі

Мұғалім - Балғалиева Айгүл Қуанқызы

Пәні - биология

Тақырыбы: «Жүрек қантамырлары жүйесінің

аурулары және олардың алдын алу»

САБАҚТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫНЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ

№ п/п: № п/п
Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті: Оқушының әрекеті
Әдіс тәсілдерформасы:

Әдіс тәсілдер

формасы

уақыты (мин): уақыты (мин)
№ п/п: 1.
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру бөлімі
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушыларды ынталандыру, оқу процесіне бағыттау

Топтарға бөлу. Топ құрамын нақтылау

Оқушының әрекеті: Оқу процесіне бағытталу, мұғалімнің нұсқаулықтарын тыңдап, сабаққа кірісу
Әдіс тәсілдерформасы: Рефлексия «Менің көңіл күйім» психологиялық әсер.
уақыты (мин): 2 мин
№ п/п: 2.
Сабақтың кезеңдері: Кіріспе бөлім
Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылардың тапсырмаларды орындауына жағдай туғызу. Тапсырмалар топтамасын ұсыну

«Танысу», «Терминдер», «Нақты сандар» кабинеттерінің тапсырмалары

Оқушының әрекеті:

Тапсырмаларды орындау

Өз тобының жетістігі үшін ынталану

Әдіс тәсілдерформасы: «Сіз бізді білесіз бе?» танысу ойыны
уақыты (мин): 7 мин
№ п/п: 3.
Сабақтың кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалімнің әрекеті: Сабақтың теориялық мәнін ашу, Сабақтың мазмұнын баяндау
Оқушының әрекеті: Берілген мәліметтерді меңгеру, есте сақтау практикада қолдану тәсілдерін түсіну
Әдіс тәсілдерформасы: Баяндау, түсіндіру тірек сызбалар
уақыты (мин): 6 мин
№ п/п: 4.
Сабақтың кезеңдері: Практикалық бөлім
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақтың практикалық бөлімі №10 зертханалық жұмысты ұйымдастыру

«Жедел жәрдем», «Бағдаршам» кабинеттері

Оқушының әрекеті: Меңгерген білімді практикада пысықтау, тапсырмаларды орындау. Дәптерге жазу.
Әдіс тәсілдерформасы: Зертханалақ жұмыс, сәйкестендіру, биологиялық диктант, «Буриме» өлең жолдары, есеп шығару, жоба дайындау Сергіту сәті
уақыты (мин): 25мин
№ п/п: 5.
Сабақтың кезеңдері: Қорытынды бөлім
Мұғалімнің әрекеті:

Сабақты қорыту оқушылардың білімін бағалау

«Пайдалы кеңестер» кабинеті

Оқушының әрекеті: Зертханалық жұмысты қорытындылау, тілегін қағазқа жазып қадыру
Әдіс тәсілдерформасы:

«Дәруменді бағалау» әдісі

«Жүректерден жүректерге» ой білдіру

уақыты (мин): 5 мин

Мектебі - Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, №5 Жем орта мектебі

Мұғалім - Балғалиева Айгүл Қуанқызы

Пәні - биология

Сабақтың тақырыбы: «Жүрек қантамырлары жүйесінің аурулары және олардың алдын алу»

Сабақтың мақсаты: білімділік : жүрек қантамыр жүйесі ауруларымен таныстыру. Зиянды заттардың жүрек қантамыр жүйесіне әсері туралы білімдерін кеңейту.

Дамытушылық :Оқушылардың қан кету түрлері жүрек қантамырларын ажырата білу, олардың алдын алу, көмек көрсету икемділіктерін дамыту. Ақпараттық оқыту құрылдарымен жұмыс жасау қабілеттерін кеңейту.

Тәрбиелік: Салауатты өмір-салтына жағымды көзқарас пен оған ұмтылу, өз денсаулығымен бірге өзгелердің денсаулығына деген жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, компьютер, жгут, дәке, мақта, йод, бұрайтын таяқша, таңғыш

Пәнаралық байланыс : информатика, әдебиет, математика

Сабақтың типі : зертханалық сабақ.

Сабақтың түрі: қорытындылау сабағы

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру.

Рефлексия.

Сәлеметсіздер ме, балалар! Мен сіздерге мынадай көңіл-күймен келдім. (күнді көрсету)

Слайд 1 Ал сіздердің көңіл-күйлеріңіз қандай?

Оқушыларға карточкалар (күн, бұлт, бұлт арасындағы күн) таратылған. Әр оқушы өзінің көңіл-күйін білдіретін карточканы көтереді.

Қане балалар бүгінгі сабағымызға тоқталмас бұрын алдыңғы өткен сабақтарға шолу жасайық. Біздерде бүгін сайыскер 3 топ білім сынағынан өтеді.

І топ - «Артерия» тобы

ІІ топ - «Вена» тобы

ІІІ топ - «Капилляр» тобы .

2. Үй тапсырмасын сұрау.

Білім сынағы түрлі кабинетерде өтеді.

Слайд 2 1«Танысу» кабинеті Әр топ қарсылас топтың бірінен бір оқушыны жеке шақырады. Ойынның аты «Сен бізді білесің бе?» Шақырылған ойыншы сол топтың атына анықтама беріп кетеді.

Слайд 3 2. Келесі кабинет «Терминдер» кабинеті.

Слайд 4 3. «Нақты сандар» кабинеті

75-80 рет

120/80

60-70

250-300

3. Жаңа сабақ.

(Теориялық бөлім)

Слайд 5 - сабақтың тақырыбы « Жүрек қантамырлары жүйесінің аурулары және олардың алдын алу»

Слайд 6 Балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы бәріңізге мәлім. Ал жүрек қантамыр жүйесінде ең бастысы - жүрек. Олай болса ақын ағамыз Мұқағали Мақатаевтың «Жүрек арызы» өлеңін тыңдайық.

Оу, ием менің,

Өзіңнен бұрын жаралғам

Алдымен менмін

Сонан соң - сенсің жаралған

Басың мен миың, ақылың, есің, қимылың

Аяқ пен қолың -

Барлығы менен нәр алған.

Келеді сенің кей-кейде мені мұз еткің

Бәріне көндім

Қателігіңді түзеттім.

Төсек тартқызып, төнгенде қатер басыңа

Айнымай соқтым, аялап сені күзеттім

Жалындым саған жақыны бол деп баршаның

Жан ием, сенің жақсылығыңды аңсадым

Өткіздім сені қаншама қауіп-қатерден

Ал, енді маған демалыс берші шаршадым.

Қақың жоқ сенің фдем алуға да, осқпауға

Қарсы барамыз оттарға, әрі оқтарға

Қақым жоқ менің демалыс саған беруге

Қақың жоқ сенің қалдырып мені тоқтауға!

.

Слайд 7 . Жүрек - қантамырлары жүйесінің аурулары.

  • Гипертония-қан қысымының үнемі немесе жиі көтерілуі
  • Жүрек инфаркті- жүрек бұлшықетінің жансыздану аймақтарының әсерінен болатын жүрек жұмысының бұзылуы
  • Атеросклероз- қанды өткізу қуыстарының тарылуы мен қызметінің бұылуынан болатын артериялық қан тамырларының созылмалы ауруы.
  • Жүрек ақаулығы -жүрек қызметін бұзатын жүрек пен одан шығатын қан тамырларының құрылысындағы ақуалықтар

Слайд 8. Жүрек - қантамырлары ауруларының себептері

Зиянды Гиподинамия Экологиялық

заттар жағдайлар

Слайд 9 . Қан кету түрлері

Артериялық Веноздық Капиллярлық

алқызыл түсті қою қызыл түсті жарақатта

қан атқылап ағады қан ағады қан тамышылары бөлінеді

Практикалық бөлім

Слайд 10 . Зертханалық кабинет «Жедел жәрдем»

№10-зертханалық жұмыс

Тақырыбы: «Қан еткенде алғаш көмек көрсету»

Мақсаты:

1. Жгут салуды үйрету

2. Артериялық, веналық және капиллярлық қан кету кезіндегі қанды тоқтату әрекеттерін түсіндіру

Слайд 11 . «Алғашқы көмек шараларын жаса»

1-тапсырма (слайд 15 )

2-тапсырма ( слайд 16 )

3-тапсырма ( слайд 17 )

Слайд 12 Зертханалық жұмысты қорытындылау (жазбаша)

Жгут салу ретін сипаттап жазыңдар

1. Алдымен қан кету түрін анықтап алу керек, себебі . . .

2. Жгуты зақымданған жерге салу тәртібі . . .

3. Жгутты шамамен . . . сағат ұстау керек, себебі . . .

Жарақаттану түрі:

1. Капиллярлық қан кету

2. Веналық қан кету

3. Артериялық қан кету

4. Ірі артериялардын қан кету

Алғашқы көмек:

А. Қолды шынтақ буынынан бүгіп, таңып тастау

В. Жарақаттың айналасын йодпен тазалап, қаты қысып таңу

С. Артериялық тамырдың лүпілі байқалған жерден қысып, сүйекке баып, таңу

Кестеге толтыр.

Жарақат түрі
1
2
3
4
Жарақат түрі: Алғашқы көмек
1:
2:
3:
4:

4. Бекіту.

Слайд 13. «Бағдаршам» кабинеті Ауырып ем іздегенше . . .


Ұқсас жұмыстар
Қан кетудіц түрлері жөне оларға сипаттама
Жарақаттанудың алдын алу. сабақ жоспары
Жара асқынуларынан сақтандыру
Жүрек құрылысы, жұмысы. Қантамырлар және олардың түрлері
Бетпе - бетпе соқтығысу
Сынудың түрлері
Жүрек жұмысы мен тыныс алудың тоқтауын анықтау әдістері
Күйік кезінде көрсетілетін алғашқы медициналық көмек
Алғашқы медициналық көмек қобдишасы
Күйік кезіндегі алғашқы көмек
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz