Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балалар әрекеті
Жабайы аңдар
Тақырыбы: Жабайы аңдар.
Білім беру саласы:Қатынас.
Бөлім:Қоршаған орта.
Мақсаты:Балаларды жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың
түрдерін бір-бірінен ажыратуға,ден мүшелерін дұрыс атай білуге
үйрету.Аю мен қасқыр балаларының қалай аталатынымен таныстыру.
Жұмбақтар шешу арқылы ойлау,қиялдау қабілеттерін арыттыру. Аңдарды
қорғап, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиеші әрекеті.
Балалар әрекеті.
Мотиватциялық қозғаушы:Топ бөлмесінің әсемділігіне балалардың
назарын аударады.
-Балалар ,алдымен амандасайық.
-Балалар,іс-әрекетімізді бастамас бұрын біріміздің-біріміз
жылуымызды сезінейік.
Армысың алтын күн,
Армысың асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос,
Міне , менің қолым.
-Балалар назарын тәрбиешіге аударады.
Балалар амандасады.
Балалар бір-біріне қолдарын беріп жылуларын сезінеді.
Іздену-ұйымдастырушы.
Мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Ол сандықтың
ішіне ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты.оларды құтқару үшін
жұмбақтарды шешу керек екенбіз.
Жұмбақтар:
Көлеңкесінен қорқып безектейді,
Ал,оның баласын көжек ,-дейді.
Қоян
Аузы бейне,шалғы орақ,
Шөп емес,бірақ малды орады.
Қасқыр
Өзі қу,әрі айлакер ,
Жүрген жері айқай да шу.
Түлкі
Тұмсығы ұзын күшті,
Өзі ерен мықты.
Піл
Қара ала тоны бар,
Ол аңдардың қыраны.
Жатқанын көп көрмейміз,
Серейіп көп тұрады.
Керік
-Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай айтамыз?
Жабайы аңдар.
-Олар қайда тұрады?
Олар орманда тұрады.
-Сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда,ал сендер мен «Не бар, не
жоқ»ойынын ойнайық дейді.
-Сонымен қатар аңдарды аңдар саябағыннан көруге болады. Енді,
сендермен аңдар саябағындағы аңдарды көрейік. Балалар, қараңдар,аңдар
бізден қорқып тығылып қалыпты.
Түлкінің құйрығы; Пілдің тұмсығы; Қоянның құлағы.
Ойын. «Ненің басы,ненің құйрығы».
Рефлексивті коррекциялаушы.
Саяхатты аяқтап балалардың бүгінгі іс-әрекеттерін алған білімдерін
бекіту.
Аңдардың жандарында нелері жүр?
Балалары жүр.
Бүгін сендерге аюдың баласы және қасқырдың баласы қалай аталатынын
айтып беремін.
Аюдың баласы-қонжық.
Қасқырдың баласы –бөлтірік.
Саябақтың ішіндегі тақтаға суретші сурет салып қойған.Бірақ бұл
суретте бір қателік бар сияқты.
-Сиыр қандай жануар?
-Жылқы қандай жануар?
Балалар жауабы.
Ал,енді топқа қайтамыз.
Ойын «Кім шапшаң?»
Суреттегі аңдардың тұрысын келтіру.
-Бүгін сендермен сиқырлы сандықтан нелерді құтқардық?
-Ал,қайда бардық?
-Аюдың баласы қалай атайды екен?
-Қасқырдың баласы қалай аталады?
-Балалар бүгінгі іс-әрекеттіміз сендерге ұнады ма?
-Бүгінгі іс-әрекет қатты ұнады.Мен сендерге жақсы деген баға
қоямын.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:Жабайы аңдарды ажырата алуды.
Үйренеді:Жабайы аңдардың төлдерінің атауларын.
Меңгереді:Балалар сұрақтарға жауап береді.Аңдарға қамқорлық
жасауды.
Тақырыбы: Жабайы аңдар.
Білім беру саласы:Қатынас.
Бөлім:Қоршаған орта.
Мақсаты:Балаларды жабайы аңдар туралы түсініктерін тереңдету. Олардың
түрдерін бір-бірінен ажыратуға,ден мүшелерін дұрыс атай білуге
үйрету.Аю мен қасқыр балаларының қалай аталатынымен таныстыру.
Жұмбақтар шешу арқылы ойлау,қиялдау қабілеттерін арыттыру. Аңдарды
қорғап, қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Іс-әрекет кезеңдері.
Тәрбиеші әрекеті.
Балалар әрекеті.
Мотиватциялық қозғаушы:Топ бөлмесінің әсемділігіне балалардың
назарын аударады.
-Балалар ,алдымен амандасайық.
-Балалар,іс-әрекетімізді бастамас бұрын біріміздің-біріміз
жылуымызды сезінейік.
Армысың алтын күн,
Армысың асыл жер.
Армысың көк аспан,
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос,
Міне , менің қолым.
-Балалар назарын тәрбиешіге аударады.
Балалар амандасады.
Балалар бір-біріне қолдарын беріп жылуларын сезінеді.
Іздену-ұйымдастырушы.
Мен бүгін балабақшаға келе жатып, сандық тауып алдым. Ол сандықтың
ішіне ормандағы аңдарды сиқырлап салып қойыпты.оларды құтқару үшін
жұмбақтарды шешу керек екенбіз.
Жұмбақтар:
Көлеңкесінен қорқып безектейді,
Ал,оның баласын көжек ,-дейді.
Қоян
Аузы бейне,шалғы орақ,
Шөп емес,бірақ малды орады.
Қасқыр
Өзі қу,әрі айлакер ,
Жүрген жері айқай да шу.
Түлкі
Тұмсығы ұзын күшті,
Өзі ерен мықты.
Піл
Қара ала тоны бар,
Ол аңдардың қыраны.
Жатқанын көп көрмейміз,
Серейіп көп тұрады.
Керік
-Бұлардың барлығын бір сөзбен қалай айтамыз?
Жабайы аңдар.
-Олар қайда тұрады?
Олар орманда тұрады.
-Сендерге құтқарғандарың үшін рахмет айтуда,ал сендер мен «Не бар, не
жоқ»ойынын ойнайық дейді.
-Сонымен қатар аңдарды аңдар саябағыннан көруге болады. Енді,
сендермен аңдар саябағындағы аңдарды көрейік. Балалар, қараңдар,аңдар
бізден қорқып тығылып қалыпты.
Түлкінің құйрығы; Пілдің тұмсығы; Қоянның құлағы.
Ойын. «Ненің басы,ненің құйрығы».
Рефлексивті коррекциялаушы.
Саяхатты аяқтап балалардың бүгінгі іс-әрекеттерін алған білімдерін
бекіту.
Аңдардың жандарында нелері жүр?
Балалары жүр.
Бүгін сендерге аюдың баласы және қасқырдың баласы қалай аталатынын
айтып беремін.
Аюдың баласы-қонжық.
Қасқырдың баласы –бөлтірік.
Саябақтың ішіндегі тақтаға суретші сурет салып қойған.Бірақ бұл
суретте бір қателік бар сияқты.
-Сиыр қандай жануар?
-Жылқы қандай жануар?
Балалар жауабы.
Ал,енді топқа қайтамыз.
Ойын «Кім шапшаң?»
Суреттегі аңдардың тұрысын келтіру.
-Бүгін сендермен сиқырлы сандықтан нелерді құтқардық?
-Ал,қайда бардық?
-Аюдың баласы қалай атайды екен?
-Қасқырдың баласы қалай аталады?
-Балалар бүгінгі іс-әрекеттіміз сендерге ұнады ма?
-Бүгінгі іс-әрекет қатты ұнады.Мен сендерге жақсы деген баға
қоямын.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек:Жабайы аңдарды ажырата алуды.
Үйренеді:Жабайы аңдардың төлдерінің атауларын.
Меңгереді:Балалар сұрақтарға жауап береді.Аңдарға қамқорлық
жасауды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz