Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Синтаксистік талдау



Маңғыстау облысы,Қарақия ауданы, «Құрық орта мектеп-гимназиясының жоғары
санатты бастауыш сынып мұғалімі Бабаева Жібек Шамғалиқызы

4 «А» сыныбында қазақ тілі пәнінен өткізілетін қысқа мерзімді жоспары

|Сабақтың тақырыбы |Синтаксистік талдау |
|Сабақтың мақсаты |Білімдік:Синтаксистік талдау туралы үйреніп,білім |
| |алады.Сөз тіркесі,сөйлемге синтаксистік талдау |
| |жасауға дағдыланады. |
| |Дамытушылық: Тіл байлығын арттыра |
| |отырып,шығармашылық қабілеттерін дамытады. |
| |Тәрбиелік:Топтық жұмыс жасай біледі, достықпен |
| |бірін-бірі сыйлайды. |
|Күтілетін нәтиже |Синтаксистік талдау туралы түсінік қалыптасады. |
| |Сөйлемдегі сөз тіркесі мен сөйлем мүшелерін |
| |ажыратып,талдай алады.Шығармашылық қабілеттері |
| |дамиды,пәнге деген қызығушылығы артады. |
|Сілтеме |Қазақ тілі 3-4 сынып «Атамұра» баспасы.Ережелер |
| |дәптері.Ескен Елубайдың «Ағаштар,дала |
| |гүлдері,көкөніс жайлы жұмбақтар» кітапшасы |
|Сабақта қолданылатын |А-3 парағы 5. Бағалау бетшесі |
|материалдар: |Стикерлер 6. Жетондар |
| |Оқулық 8. Ережелер |
| |4.Слайдтар 9.Кітапшалар |
|Сабақта қолданылатын |Жаңа әдістер Топтық жұмыс Дәлелдеу|
|әдістер: | |
| |АКТ СТО Оқыту үшін бағалау |
|Сабақтың барысы |
|І.Ұйымдастыру кезеңі |Оқушыларды түгендеу. |
| |Топқа бөлу. |
|ІІ.Үй тапсырмасын |58-жаттығу.Жұмбақтың шешуін табу.(тау) Шешуіндегі |
|тексеру |сөз мәтіннің тақырыбы болатындай әңгіме құрап |
| |жазу..Мәтін құрамында бірыңғай мүшесі бар сөйлемдер |
| |болуы керек. |
| |Әр топ қорғайды:үлгілі деген мәтінді ұсынып,оқып |
| |береді.Бірыңғай мүшелерді тауып,үлгі бойынша сатылай|
| |кешенді талдайды. |
|ІІІ.Жаңа сабақ |«Кластер»-Сөйлем мүшелері бойынша білімдерін |
| |топтастыруы (топ мүшелері қорғайды) |
| |«Ой қозғау» стратегиясы арқылы жаңа тақырыпты ашуы |
| |(топ мүшелері қорғайды) |
|ІҮ. Көркем жазу |Синтаксист-сөз тіркесі мен сөйлемді зерттейді. |
|Ү. Сергіту сәті |Музыкалық флешмоб |
|ҮІ. Бекіту |Рефлекциялық-танымдық ойын «Конструктор» |
| |Суреттегі заттардың атын қатыстырып,сөйлем |
| |құрау.Синтаксистік талдау жасау. |
|ҮІІ. Қорытынды |І.Шығармашылық тапсырма |
| |1)Екі мың жыл жасайды, |
| |Бұл ағаш өссе далада. |
| |Үлкен жасыл қолшатыр, |
| |Жаңбырда болар сая да.(емен) |
| |2)Аппақ өңі тартымды, |
| |Қасиетті гүл қашанғы. |
| |Халық одан әртүрлі, |
| |Дәрі-дәрмек жасайды.(түймедақ) |
| |3)Жер үстінде-сабағы, |
| |Жер астында-тамағы. (картоп) |
| |Жұмбақты оқып,өлең жолдарын сөйлемге айналдыр. |
| |Қандай сөйлем?Неліктен? |
| |Сөйлем мүшелеріне талда.Дәлелде. |
| |Сөз тіркестерін сұрақ қойып,ажырат |
| | |
| |ІІ.Дискуссиялық картамен жұмыс. |
| |Сұрақтары |
| |Иә |
| |Жоқ |
| | |
| | |
| |1.Бастауыш – тұрлаулы мүше |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |2.Тұрлаусыз мүше – кім? не? сұрағына жауап береді. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |3.Бастауыш пен баяндауыштан басқа мүшені тұрлаусыз |
| |мүше дейміз. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |4.Сөз тіркесі бір сөзден құралады |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |5.Сөйлем бас әріптен басталып жазылады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |6.Жайылма сөйлем бастауыш пен баяндауыштан құралады.|
| | |
| | |
| | |
| | |
| |7.Егер бастауышта, баяндауышта зат есімнен болса |
| |бастауыштан кейін сызықша қойылады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |8.Бастауыштың астын ирек сызықпен сызылады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |9.Құрмалас сөйлем екі не одан да көп жай сөйлемнен |
| |құралады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |10. . Құрмалас сөйлемнің құрамындағы жай сөйлемнің |
| |арасына көбінесе нүкте қойылады. |
| | |
| | |
| | |
| | |
|ҮІІІ. Бағалау |Бағалау критерий бойынша әр топ мүшелері бағалайды. |
|ІХ. Үй тапсырмасы |Бір сөйлемді алып,синтаксистік талдау жасау |

Ұқсас жұмыстар
Синтаксистік қатынастар. 7-сынып
Жай сөйлемдерден өткенді қайталау
Екінші сөйлем
Қайталау. Шешен билер
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Есімше мен көсемшені салыстыру
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
Лексикадан өткенді қайталау. 5-сынып
Мақсат бағыныңқы сабақтас
Ұлттық киім
Пәндер