Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дене тәрбиесі
Білім беру салалары: Денсаулық
Бөлімі : Дене тәрбиесі
Тақырыбы: 1б.қ Аяқ бірге,қол төмен.қолды алға созу,төмен түсіру. 5-
6рет қайталау.
Білімдік мақсаты: Жан-жақты денені дамытатын жаттығуларды
қалыптастыру.
Танымдық мақсаты: Қимыл-қозғалыстарын жетілдіру үшін дене мүшелеріне
байланысты жаттығулар жасау.Баланың дене түзілісінің дұрыс
қалыптасуына,дамуына
денсаулығының нығайуына жағдай жасау.
Тәрбиелік мақсаты: батылдыққа,шапшаң қимылдауға дағдыландыру.
Балалардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
Құрал жабдықтар: Доп,ойын алаңы,ойындар.
Билингвизм: Жұп –пар
|Қызметтің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың |
|кезеңдері | |әрекеттері |
|Мотивациялық - |Жүру жаттығулары: Денені тік |Жаттығулар жасайды. |
|Түрткіболатын |ұстап,музыкаға сәйкес жәй,шапшаң | |
|Іс |жүрмей,аяқтың ұшымен,сыртымен, | |
| |ішімен,өкшемен тізені көтеріп,кең | |
| |адымдап алға,артқа жүру. | |
|Ұйымдық - іздену| 1.Б.Қ қолды белге ұстау,аяқ арасын |Бойларына қарай |
| |алшақ ашып тұру,қолды жанға |сапқа тұрады. |
| |созу,жоғары көтеру,аяқ ұшымен | |
| |тұру,қолды жанда ұстау.б.қ .7-8рет |Жұптасып бір |
| |2. Б.Қ Қолды желкеде саусақты |қатармен жүреді. |
| |айқастырып ұстап,аяқ арасын алшақ | |
| |ашып тұру. Бойларына қарай сапқа |Оңға,солға бұрылуды |
| |тұрады. |үйренеді. |
| |Сапқа тұру,бұрылу | |
| |(оңға,солға,үйіріліп айналу) |Ойын ойнайды. |
| |жүру,бір қатарға,бір қатардан екі | |
| |қатарға тұбру,сандық белгілер | |
| |(1,2,3,4) бойынша қатар құрау. | |
| |Жұптасып бір-бірінің артынан бір | |
| |қатармен қалыспай жүру.Тізені | |
| |кезек-кезек көтеру. Оңға,солға | |
| |бұрылу. | |
| |Ойын: «Өз түсіңді тап» | |
| |Шарты: Тәрбиеші балаларға 3-4 түсті | |
| |жалаушаларды таратып береді | |
| |(қызыл,сары,жасыл,көк)Түсі бірдей | |
| |жалаушасы бар балалар жалаушаның | |
| |белгілі бір түсімен алдын ала | |
| |белгіленген бөлменің әр бұрышына | |
| |жиналады.Тәрбиешінің «ойнап | |
| |келіңдер!» деген кезде балалар өз | |
| |түстері бар жалаушалардың жанына | |
| |жиналады. | |
|Рефлекстік - |Жұптасып жүру дегенді қалай |Балалардың жауабы. |
|түзету |түсінесіңдер? | |
| |Ойын: «Ортаға түспек» |Ойын ойнайды. |
| |Шарты: балалар екі топқа | |
| |бөлінеді,ортадағы балаға көздеп | |
| |допты тигізу керек,егер доп тисе,ол | |
| |ойыннан шығады.Допты тигізген бала | |
| |ойынды әрі қарай жалғастырады. | |
| |Мадақтау. | |
Күтілетін нәтиже :
Ойын ережелерін орындай білуге және батыл қимылдауды білу.
Білуге тиіс: Бір қатармен жұптасып жүруді
Істей білу керек: Оңға,солға бұрылуды білу.
Бөлімі : Дене тәрбиесі
Тақырыбы: 1б.қ Аяқ бірге,қол төмен.қолды алға созу,төмен түсіру. 5-
6рет қайталау.
Білімдік мақсаты: Жан-жақты денені дамытатын жаттығуларды
қалыптастыру.
Танымдық мақсаты: Қимыл-қозғалыстарын жетілдіру үшін дене мүшелеріне
байланысты жаттығулар жасау.Баланың дене түзілісінің дұрыс
қалыптасуына,дамуына
денсаулығының нығайуына жағдай жасау.
Тәрбиелік мақсаты: батылдыққа,шапшаң қимылдауға дағдыландыру.
Балалардың сабаққа қызығушылықтарын арттыру.
Құрал жабдықтар: Доп,ойын алаңы,ойындар.
Билингвизм: Жұп –пар
|Қызметтің |Тәрбиеші әрекеттері |Балалардың |
|кезеңдері | |әрекеттері |
|Мотивациялық - |Жүру жаттығулары: Денені тік |Жаттығулар жасайды. |
|Түрткіболатын |ұстап,музыкаға сәйкес жәй,шапшаң | |
|Іс |жүрмей,аяқтың ұшымен,сыртымен, | |
| |ішімен,өкшемен тізені көтеріп,кең | |
| |адымдап алға,артқа жүру. | |
|Ұйымдық - іздену| 1.Б.Қ қолды белге ұстау,аяқ арасын |Бойларына қарай |
| |алшақ ашып тұру,қолды жанға |сапқа тұрады. |
| |созу,жоғары көтеру,аяқ ұшымен | |
| |тұру,қолды жанда ұстау.б.қ .7-8рет |Жұптасып бір |
| |2. Б.Қ Қолды желкеде саусақты |қатармен жүреді. |
| |айқастырып ұстап,аяқ арасын алшақ | |
| |ашып тұру. Бойларына қарай сапқа |Оңға,солға бұрылуды |
| |тұрады. |үйренеді. |
| |Сапқа тұру,бұрылу | |
| |(оңға,солға,үйіріліп айналу) |Ойын ойнайды. |
| |жүру,бір қатарға,бір қатардан екі | |
| |қатарға тұбру,сандық белгілер | |
| |(1,2,3,4) бойынша қатар құрау. | |
| |Жұптасып бір-бірінің артынан бір | |
| |қатармен қалыспай жүру.Тізені | |
| |кезек-кезек көтеру. Оңға,солға | |
| |бұрылу. | |
| |Ойын: «Өз түсіңді тап» | |
| |Шарты: Тәрбиеші балаларға 3-4 түсті | |
| |жалаушаларды таратып береді | |
| |(қызыл,сары,жасыл,көк)Түсі бірдей | |
| |жалаушасы бар балалар жалаушаның | |
| |белгілі бір түсімен алдын ала | |
| |белгіленген бөлменің әр бұрышына | |
| |жиналады.Тәрбиешінің «ойнап | |
| |келіңдер!» деген кезде балалар өз | |
| |түстері бар жалаушалардың жанына | |
| |жиналады. | |
|Рефлекстік - |Жұптасып жүру дегенді қалай |Балалардың жауабы. |
|түзету |түсінесіңдер? | |
| |Ойын: «Ортаға түспек» |Ойын ойнайды. |
| |Шарты: балалар екі топқа | |
| |бөлінеді,ортадағы балаға көздеп | |
| |допты тигізу керек,егер доп тисе,ол | |
| |ойыннан шығады.Допты тигізген бала | |
| |ойынды әрі қарай жалғастырады. | |
| |Мадақтау. | |
Күтілетін нәтиже :
Ойын ережелерін орындай білуге және батыл қимылдауды білу.
Білуге тиіс: Бір қатармен жұптасып жүруді
Істей білу керек: Оңға,солға бұрылуды білу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz