Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қызыл күрең түс пайда

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
Талшық селосы
«Балдырған» балалар бөбек бақшасының
ІІ-ші санатты тәрбиешісі: Тогтархан Алима

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Бөлімі :Қатынас, шығармашылық, таным.
Іс-әрекет түрі: Пәнаралық
Тақырыбы: «Бояулар әлеміне саяхат»
Мақсаты: Бес түрлі түсті айыру біліктілігін бекіту.
Заттың түсі, сыны болатынын және оның белгілеріне пайдаланатын түсініктерін
қалыптастыру.
Балаларға жүйелі жолдармен табиғаттан бояуларды алуға үйрету, және матаны
қызылша шырынымен күрең түске бояу.
Балаларды зерттеулік жұмыстарының элементтеріне қатыстыру.
Қылқаламмен жұмыс істеу дағдыларын бекіту.
Ұсақ маториканы дамыту.

Көрнекі құралдар: қуыршақ, қылқалам,мата, сурет және әр түрлі заттардың
жиынтығы.
Геометриялық пішіндер, төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек (қызыл, сары, жасыл,ақ,
көк). Үгітілген қызылша, қызылша шырыны, бояу, қылқалам, сумен стақан,
дайындалған қима қағаздар.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, тәжірибе.
__________________________________________________-_________
|Әрекет кезендері |Тәрбиешінің іс - әрекеті |Балалардын іс - әрекеті |
|Мотивациялық | | |
|қозғаушы |Бояулар әлеміне (сиқырлы кілеммен ұшып | |
| |барамыз) | |
| |Балалар біз бояулар әлеміне келдік. | |
| |Шаттық шеңбері | |
| |Қайырлы күн! Біз сүйкімді баламыз. |Балалар қолдарымен қимыл |
| |Қайырлы күн!Біз ақылды баламыз. |жасап көрсетеді. |
| |Қайырлы күн! Біз тәртіпті, әдемі баламыз.| |
| |Қайырлы күн! Қонақтар. |Бір-бірімен қонақтармен |
| |Қайырлы күн! Достарым. |амандасады. |
|Ұйымдастырушы |Тәрбиеші: Балалар сендер ертегі | |
|іздену |тыңдағанды жақсы көресіңдер ме? |Иә |
| |Олай болса мен сендерге Сиқырлы | |
| |қылқаламмен Айша деген кішкентай қыз | |
| |туралы ертегі айтып берейін. | |
| |Ертеде Айша деген бір кішкентай қыз | |
| |болыпты. | |
| |Ол сурет салғанды өте жақсы көріпті. | |
| |Айшаның туған күніне әкесі мен шешесі | |
| |сыйлыққа альбом, қылқалам және бояулар | |
| |сыйлапты. | |
| |(шиырманың артында көрсетіп тұрады) | |
| |Балалар Айшаға әкесі мен шешесі қанша | |
| |альбом сыйлады? |Бір альбом сыйлады. |
| |Қанша қылқалам сыйлады? | |
| |Қанша бояу сыйлады? |Бір қылқалам сыйлады. |
| |Бұл қылқалам жай қылқалам емес сиқырлы |Көп бояу сыйлады. |
| |қылқалам екен. | |
| |Қылқалам: Мен жай қылқалам емес сиқырлы | |
| |қылқаламмын. | |
| |Айша мен саған сурет салуды үйретемін. | |
| |Бірақ саған қояр шартым бар. | |
| |Егер сен менің айтқанымды тыңдасаң, | |
| |ойлансаң, жалқау болмай тырыссаң. |Балалар мұқият тыңдайды. |
| |Айша: Қайдағы сиқырлымын дейді ғой. | |
| |Мен ол үшін ойлануым керек пе, тырысуым | |
| |керек пе, жалқау болмауым керек пе? | |
| |Жоқ! Егер сен сиқырлы болсаң бәрінде | |
| |дұрыс жасай аласың. | |
| |Мен сенсізде бәрін біліп, сурет жасай | |
| |аламын. | |
| |Қылқалам: Солай ма? Айша ендеше саған | |
| |көмектеспеймін. | |
| |Мен саған ренжідім, өзің білгендей сурет | |
| |сала бер. Айша суретін салғанша бір ойын | |
| |ойнайық. |Балалар топтағы түсіне |
| |Ойын: «Заттың ұқсас түсін тап» |ұқсас заттарды көрсетеді. |
| |Ойынның шарты: Тәрбиеші әр балаға | |
| |түрлі-түсті пішін береді.(дөңгелек, | |
| |үшбұрыш, төртбұрыш) | |
| |Пішіннің түсін сұрап, топта сол түске | |
| |ұқсас затты тауып көрсетуін сұраймын. |Айша көп қателер |
| |Балалар Айшаның суреті дайын болыпты. |жіберіпті. |
| |Көрейік қалай салды екен. |Көмектесеміз. |
| |Айша суретті дұрыс салды ма? | |
| | | |
| |Айшаның қатесін түзетуге көмектесеміз бе?| |
| |Дидактикалық ойын: «Айшаның қатесін түзе»| |
| |Қане олай болса жаңадан сурет |Айша суретті дұрыс |
| |құрастырайық. |салмады. |
| |Балалар мұқият қараңдаршы барлығын дұрыс | |
| |салды ма? |Аспан көк түсті болады. |
| |Қай жерде қате жіберді? |Күн сары түсті. |
| |Аспан жасыл түсті болады ма? |Бұлттар ақ түсті. |
| |Күн көк түсті ме? |Шөп жасыл түсті. |
| |Бұлттар сары түсті ме? |Гүлдер қызыл түсті. |
| |Шөп қызыл түсті ме? | |
| |Гүлдер қандай түсті? | |
| |Міне балалар Айша қанша қате жіберген. | |
| |Енді сендер есте сақтадыңдар суретті | |
| |қандай түспен салу керек екенін. Сендер | |
| |дұрыс орындадыңдар өйткені көп | |
| |білесіңдер. | |
| |Балалар Айшаға қателерін түзеуге | |
| |көмектестік. | |
| |Айша есіңе сақта әрбір істі істегенде | |
| |ойлануың керек, түстерді ажырата білуің | |
| |керек. | |
| |Сен сиқырлы қылқаламды тыңдағанда осындай| |
| |көп қателік жібермес едің. | |
| |Енді қылқаламнан кешірім сұра. | |
| |Айша: Кешір мені қылқалам, мен бәрін | |
| |түсіндім, енді суретті дұрыс саламын. | |
| |Қылқалам: Жақсы Айша мен саған | |
| |ренжімеймін, сені кешірдім. |Балалар мұқият тыңдайды. |
| |Мен саған көмектесемін. | |
| |Тәрбиеші: Балалар мен сендерге бояулар | |
| |туралы әңгіме айтып берейін. Барлық |Әрине, білгіміз келеді. |
| |заманда адамдар сурет салғанды жақсы | |
| |көрген. Бірақ ол кезде қазіргідей бояулар| |
| |болмаған. | |
| |Қазір біз бояуларды дүкеннен сатып | |
| |аламыз. | |
| |Ерте кезде әжелеріміз дүниеде болмағанда,|Балалар шеберханаға |
| |адамдар бояуларды табиғаттан алған. |барады. |
| |Балшықтан жасаған, жеміс-жидектердің, | |
| |көкеністердің шырынынан, шөптен жасаған. | |
| |Бояуды қалай жасағанын білгілерің келе |Қызылшаны алып тазалайды. |
| |ме? |Оны үгкіштен үгеді, |
| |Онда мен сендерді шеберханаға шақырамын. |марылға салып, қысып |
| |Эксперименттік жұмыс: |шырынын шығарады. |
| |Шеберхана деген ол бөлме, онда адамдар | |
| |қол шеберлігімен айналысады, өз | |
| |қолдарымен нәрселер жасайды. |Оны ыдысқа құяды. |
| |Бізде өз қолымызбен қалай бояу жасауға | |
| |болатынын үйренеміз. | |
| |Қараңдар мынау қызылша. | |
| |Осы қызылшадан бояу жасаймыз. |Шырынның түсі қызыл күрең.|
| |Қызылшаны алып тазалаймыз. | |
| |Оны үгкіштен үгеміз, марылға салып, қысып| |
| |шырынын шығарамын. | |
| |Оны ыдысқа құямын. |Балалар матаны қызылшаның |
| | |шырынына бояйды. |
| | | |
| |Шырынның түсі қандай болды? |Қызыл күрең түс пайда |
| |Қараңдар балалар бәріміз бірге ақ матаны |болды. |
| |қызылшаның шырынынан алған табиғатты | |
| |бояумен бояйық. | |
| |Өздерің көріп тұрғандай қызылша шырынымен| |
| |матаны қызыл күрең түске бояуға болады. | |
| |Бояған матаны кептіріп қояйық. | |
| |Кешке ата-аналарыңа қалай бояғандарыңды | |
| |айтып бересіңдер. | |
| |Балалар бізде қандай түс пайда болды? | |
| |Сергіту сәті: Қызылшаны алып тазалаймыз, | |
| |Үгкіштен үгеміз. | |
| |Қант сеуіп демдейміз, | |
| |Қаймақ құйып сәндейміз. | |
| |Алдымызға дайын ас, |Балалар қолдарына |
| |Дәруменге бай тағам. |қылқаламды алып,шаршыны |
| |Бейнелеу жұмысы: Осымен бояулар ғажайыбы |толығымен бояйды. |
| |біткен жоқ. | |
| |Балалар сиқырлы қылқалам мына шарларға | |
| |сурет салып беріпті. |Үшбұрыш пайда болды. |
| |Бірақ көзімізге көрінбейді, сурет тығылып|Дөңгелек |
| |тұр, көргілерің келе ме? | |
| |Онда қолдарыңа қылқалам алыңдар. | |
| |Оны алдарыңдағы ыдыстағы бояумен бояңдар.| |
| |Қандай сиқырлы құбылыс екенін көресіңдер.| |
| |Балалардың жұмысы: Арманның шаршысында не| |
| |пайда болды? | |
| |Рамазанның шаршысында не пайда болды? т.б| |
|Рефлексті – |Қорытынды: Бүгін сендер бояулар әлемінде | |
|түзету |ойын ойнадыңдар, Айшаға көмектестіңдер, | |
| |шеберханада жұмыс істеп,жаңа түспен | |
| |таныстыңдар. | |
| |Қандай жаңа түспен таныстыңдар? |Қызыл күрең түспен |
| | |таныстық. |
| |Қызыл күрең түсті неден алдық? |Қызылшадан алдық. |
| |Сендер қандай түсті білесіңдер? |Қызыл, сары, көк, жасыл, |
| | |ақ және күрең қызыл. |

Қүтілетін нәтіже;
Білуі керек: Бес түрлі түсті ажырата біледі, жаңа түспен танысады, табиғи
заттан бояу пайда болатынын біледі.
Айта қолдана алады: Тәжірибелік жұмыс жасай алады, сұраққа толық жауап
береді.

«Балдырған» балалар бөбек бақшасының ІІ-ші санатты тәрбиешісі:
Тогтархан Алима

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы
«Балдырған» балалар бөбек бақшасы

Тәрбиеші: Тогтархан А

2014 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Мұқағали мақатаев шығармашылығындағы түр мен түстің көркемдік ерекшелігі
Өсімдік - өмір сәні, өмір нәрі. 6 сынып
Жиһазға арналған жастықша тігу
Қазақстандағы топырақ типтері жайлы ақпарат ( 8 сынып )
Солтүстік Американың байырғы халықтары
Қазақстандағы топырақ типтері
Төреқұлдың тағылымды әңгімесі
Мәтіндерді графикалық режімде жазу процедуралары
Түстердің жарыққа тәуелділігі
Сен сұлу ток шоу
Пәндер