Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Балық сөзінің бірінші әріпі қандай дыбыс

Сауат ашу

Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы және әріпі.
Сабақтың мақсаты: Б дыбысы және әріп таңбасымен таныстыру.
Балаларды Б дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап
табуына
назар аудару сөздік қорынына мән беріп,
қиялын дамыту.
Ұқыптылыққа,сауатты жазуға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта,плакат, үлестірмелі материалдар.
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын түрі; саяхат.

Сабақтың барысы
Психологиялық дайындық

Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:
Біздің топта ұл-қыздар,
Тату-тәтті
ойнаймыз.
Әлемдегі бар
адамға,
Тек жақсылық
сыйлаймыз.
Ұйымдастыру.
-Балалар біз бүгін саяхатқа барамыз, немен барғымыз келеді? Қандай көлік
түрлерін білесіңдер ? (машина , ұшақ, кеме)
-Ендеше мына тақтаға қарайықшы, не көріп тұрмыз? Балалар мына сандарды
санайықшы

6

7

5
3
4

2
1
Балалар бұл не? (кеме)
Не үшін керек деп ойлайсыңдар?
Суда жүзу үшін.
Ал кеме қайда жүреді?
Суда .
Оның жүргізушісі кім?
Ендеше ол сіздерге шақыру билетін берді. Осы кемемен аралдарға барып ,сол
аралмен танысамыз.

1- арал.Қайталау
Сиқырлы жазу

Жақсы музыка

М Ы С Ы Қ
(текшемен белгілеп)
Балалар мына тапсырмада жасырын сөз беріліпті. Осы сөзді тауып көрейік
.Сіздер айтыңдаршы үйде біз қай жануарды ұстаймыз? Қандай ----
түстерді көріп тұрмыз? (қызыл,көк) Оларды ажыратып беріңдерші?

Мысық сөзін буынға бөлейікші ? (2 буын). Қай әріптен басталып жазылады? (М)
Жақсы балалар енді екінші аралға барайық.
2- арал.
Балалар суда жақсы көрінетін мынау не? (балық)
Қараңдаршы ол қандай? (Сиқырлы,алтын)
Ендіше бүгін бізге қонаққа алтын балық келіпті.
Балық сөзінің бірінші әріпі қандай дыбыс ? (Б) Айтып көрейікші (Б).
Дауысты ма, Әлде дауыссызба?
- Осы сөзді буынға бөліп көрейікші?
- 2 буын бар.Ендеше дауысты дыбыс нешеу ? (2)
Жақсы балалар екінші аралдан да өттік еді. Алтын балық маған тағы бір
арал бар деп сыбырлайды , ол аралда да тапсырма бар екен.
3- арал.
«Мына сиқырлы қаламшамен сіздер б – әріпінен басталатын сөздер жазып
беріңдерші» - дейді алтын балық.

Сиқырлы әріптер шашу : Б.А.Р.Л.Қ.О.Ы.А . Балық. Бор. Бала.
Талдап кету. Әр баланы сөйлету. Оқытып шығу.
- Өте жақсы балалар. 3- аралдың тапсырмасын жақсы орындадық . Алтын
балық тағы ары қарай барайық деп тұр , ендеше алтын балықтың соңынан
жүрейік.
4- арал. Сергіту сәті.
Балық,балық балықтар,
Қане қатар тұрыңдар.
Қанаттарыңды ашыңдар,
Бұлай –бұлай малтыңдар.
Бір, екі,үш,төрт ,бес,
Орыңдарыңды табыңдар тез.

Өте жақсы, бұл тапсырманы өте жақсы орындадық.
Балалар балық тағы сыбырлайды , енді біз сиқырлы балықпен келесі аралға
барғанда ойын ойнаймыз дейді.
- Ойнаймыз ба?
5- арал. «Қатені тап.»
Балаларды екі топқа бөліп ,әртүрлі суреттер беру.Сол суреттерден Б
және М әрпіне байланысты сөздерді тауып тақтаға ілу.(бақа, балық,
бала)(мысық, машина,маймыл,т.с)
6- арал. Алтын балықтың келесі тапсырмасы ,Б әрпін жазу. Тақтаға
жазбаша түрін жазып көрсету.Ауада жазу. Дәптерге бастырып жаздыру.Өте
жақсы балалар,бұл тапсырманы да жақсы орындадық.
7- арал.
Енді біздің соңғы тапсырмамыз , әр қайсыңыз балыққа арнап б – әрпі бар
тақпақ айтып беріңдер. Осы тақпағымызды жақсы айтсақ , ол балықтың сіздерге
арналған сыйлығы бар екен.
Әр оқушыға балық жапсырылған шар тарату.( аттарына байланысты көк,
қызыл).
- «Сіздер құрлыққа барғанда мына шармен ойнап жүріп мені естеріңе
алыңдар.Әр қайсыңыз аттарыңызды айтып отырып соған байланысты шарды
алыңыздар».
- Рахмет.
- Осымен саяхатымыз аяқталды. Хош сау болыңыздар

«Парасат» мектеп-лицейі

АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ :
Б дыбысы және әрпі.

Тәрбиеші:Сыздықова А.Қ

2012 жыл

-----------------------
Б

О

Р

Ұқсас жұмыстар
Дыбысына байланысты сөз ойла
Аквариум суретін көрсету
Бүгінгі өткен дыбыстың бас әрпі және кіші әрпін жазу
Гдыбысы мен әрпі
С дыбысы мен әріпі
Б дыбысы мен әрпі
Оқушылардың құраған мәтінін тыңдау
Г дыбысы мен әріпі
Г дыбысы, әріпі
Неліктен дауысты дыбыс
Пәндер