Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балық сөзінің бірінші әріпі қандай дыбыс
Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы және әріпі.
Сабақтың мақсаты: Б дыбысы және әріп таңбасымен таныстыру.
Балаларды Б дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап
табуына
назар аудару сөздік қорынына мән беріп,
қиялын дамыту.
Ұқыптылыққа,сауатты жазуға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта,плакат, үлестірмелі материалдар.
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын түрі; саяхат.
Сабақтың барысы
Психологиялық дайындық
Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:
Біздің топта ұл-қыздар,
Тату-тәтті
ойнаймыз.
Әлемдегі бар
адамға,
Тек жақсылық
сыйлаймыз.
Ұйымдастыру.
-Балалар біз бүгін саяхатқа барамыз, немен барғымыз келеді? Қандай көлік
түрлерін білесіңдер ? (машина , ұшақ, кеме)
-Ендеше мына тақтаға қарайықшы, не көріп тұрмыз? Балалар мына сандарды
санайықшы
6
7
5
3
4
2
1
Балалар бұл не? (кеме)
Не үшін керек деп ойлайсыңдар?
Суда жүзу үшін.
Ал кеме қайда жүреді?
Суда .
Оның жүргізушісі кім?
Ендеше ол сіздерге шақыру билетін берді. Осы кемемен аралдарға барып ,сол
аралмен танысамыз.
1- арал.Қайталау
Сиқырлы жазу
Жақсы музыка
М Ы С Ы Қ
(текшемен белгілеп)
Балалар мына тапсырмада жасырын сөз беріліпті. Осы сөзді тауып көрейік
.Сіздер айтыңдаршы үйде біз қай жануарды ұстаймыз? Қандай ----
түстерді көріп тұрмыз? (қызыл,көк) Оларды ажыратып беріңдерші?
Мысық сөзін буынға бөлейікші ? (2 буын). Қай әріптен басталып жазылады? (М)
Жақсы балалар енді екінші аралға барайық.
2- арал.
Балалар суда жақсы көрінетін мынау не? (балық)
Қараңдаршы ол қандай? (Сиқырлы,алтын)
Ендіше бүгін бізге қонаққа алтын балық келіпті.
Балық сөзінің бірінші әріпі қандай дыбыс ? (Б) Айтып көрейікші (Б).
Дауысты ма, Әлде дауыссызба?
- Осы сөзді буынға бөліп көрейікші?
- 2 буын бар.Ендеше дауысты дыбыс нешеу ? (2)
Жақсы балалар екінші аралдан да өттік еді. Алтын балық маған тағы бір
арал бар деп сыбырлайды , ол аралда да тапсырма бар екен.
3- арал.
«Мына сиқырлы қаламшамен сіздер б – әріпінен басталатын сөздер жазып
беріңдерші» - дейді алтын балық.
Сиқырлы әріптер шашу : Б.А.Р.Л.Қ.О.Ы.А . Балық. Бор. Бала.
Талдап кету. Әр баланы сөйлету. Оқытып шығу.
- Өте жақсы балалар. 3- аралдың тапсырмасын жақсы орындадық . Алтын
балық тағы ары қарай барайық деп тұр , ендеше алтын балықтың соңынан
жүрейік.
4- арал. Сергіту сәті.
Балық,балық балықтар,
Қане қатар тұрыңдар.
Қанаттарыңды ашыңдар,
Бұлай –бұлай малтыңдар.
Бір, екі,үш,төрт ,бес,
Орыңдарыңды табыңдар тез.
Өте жақсы, бұл тапсырманы өте жақсы орындадық.
Балалар балық тағы сыбырлайды , енді біз сиқырлы балықпен келесі аралға
барғанда ойын ойнаймыз дейді.
- Ойнаймыз ба?
5- арал. «Қатені тап.»
Балаларды екі топқа бөліп ,әртүрлі суреттер беру.Сол суреттерден Б
және М әрпіне байланысты сөздерді тауып тақтаға ілу.(бақа, балық,
бала)(мысық, машина,маймыл,т.с)
6- арал. Алтын балықтың келесі тапсырмасы ,Б әрпін жазу. Тақтаға
жазбаша түрін жазып көрсету.Ауада жазу. Дәптерге бастырып жаздыру.Өте
жақсы балалар,бұл тапсырманы да жақсы орындадық.
7- арал.
Енді біздің соңғы тапсырмамыз , әр қайсыңыз балыққа арнап б – әрпі бар
тақпақ айтып беріңдер. Осы тақпағымызды жақсы айтсақ , ол балықтың сіздерге
арналған сыйлығы бар екен.
Әр оқушыға балық жапсырылған шар тарату.( аттарына байланысты көк,
қызыл).
- «Сіздер құрлыққа барғанда мына шармен ойнап жүріп мені естеріңе
алыңдар.Әр қайсыңыз аттарыңызды айтып отырып соған байланысты шарды
алыңыздар».
- Рахмет.
- Осымен саяхатымыз аяқталды. Хош сау болыңыздар
«Парасат» мектеп-лицейі
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ :
Б дыбысы және әрпі.
Тәрбиеші:Сыздықова А.Қ
2012 жыл
-----------------------
Б
О
Р
Сабақтың тақырыбы: Б дыбысы және әріпі.
Сабақтың мақсаты: Б дыбысы және әріп таңбасымен таныстыру.
Балаларды Б дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап
табуына
назар аудару сөздік қорынына мән беріп,
қиялын дамыту.
Ұқыптылыққа,сауатты жазуға тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта,плакат, үлестірмелі материалдар.
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын түрі; саяхат.
Сабақтың барысы
Психологиялық дайындық
Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:
Біздің топта ұл-қыздар,
Тату-тәтті
ойнаймыз.
Әлемдегі бар
адамға,
Тек жақсылық
сыйлаймыз.
Ұйымдастыру.
-Балалар біз бүгін саяхатқа барамыз, немен барғымыз келеді? Қандай көлік
түрлерін білесіңдер ? (машина , ұшақ, кеме)
-Ендеше мына тақтаға қарайықшы, не көріп тұрмыз? Балалар мына сандарды
санайықшы
6
7
5
3
4
2
1
Балалар бұл не? (кеме)
Не үшін керек деп ойлайсыңдар?
Суда жүзу үшін.
Ал кеме қайда жүреді?
Суда .
Оның жүргізушісі кім?
Ендеше ол сіздерге шақыру билетін берді. Осы кемемен аралдарға барып ,сол
аралмен танысамыз.
1- арал.Қайталау
Сиқырлы жазу
Жақсы музыка
М Ы С Ы Қ
(текшемен белгілеп)
Балалар мына тапсырмада жасырын сөз беріліпті. Осы сөзді тауып көрейік
.Сіздер айтыңдаршы үйде біз қай жануарды ұстаймыз? Қандай ----
түстерді көріп тұрмыз? (қызыл,көк) Оларды ажыратып беріңдерші?
Мысық сөзін буынға бөлейікші ? (2 буын). Қай әріптен басталып жазылады? (М)
Жақсы балалар енді екінші аралға барайық.
2- арал.
Балалар суда жақсы көрінетін мынау не? (балық)
Қараңдаршы ол қандай? (Сиқырлы,алтын)
Ендіше бүгін бізге қонаққа алтын балық келіпті.
Балық сөзінің бірінші әріпі қандай дыбыс ? (Б) Айтып көрейікші (Б).
Дауысты ма, Әлде дауыссызба?
- Осы сөзді буынға бөліп көрейікші?
- 2 буын бар.Ендеше дауысты дыбыс нешеу ? (2)
Жақсы балалар екінші аралдан да өттік еді. Алтын балық маған тағы бір
арал бар деп сыбырлайды , ол аралда да тапсырма бар екен.
3- арал.
«Мына сиқырлы қаламшамен сіздер б – әріпінен басталатын сөздер жазып
беріңдерші» - дейді алтын балық.
Сиқырлы әріптер шашу : Б.А.Р.Л.Қ.О.Ы.А . Балық. Бор. Бала.
Талдап кету. Әр баланы сөйлету. Оқытып шығу.
- Өте жақсы балалар. 3- аралдың тапсырмасын жақсы орындадық . Алтын
балық тағы ары қарай барайық деп тұр , ендеше алтын балықтың соңынан
жүрейік.
4- арал. Сергіту сәті.
Балық,балық балықтар,
Қане қатар тұрыңдар.
Қанаттарыңды ашыңдар,
Бұлай –бұлай малтыңдар.
Бір, екі,үш,төрт ,бес,
Орыңдарыңды табыңдар тез.
Өте жақсы, бұл тапсырманы өте жақсы орындадық.
Балалар балық тағы сыбырлайды , енді біз сиқырлы балықпен келесі аралға
барғанда ойын ойнаймыз дейді.
- Ойнаймыз ба?
5- арал. «Қатені тап.»
Балаларды екі топқа бөліп ,әртүрлі суреттер беру.Сол суреттерден Б
және М әрпіне байланысты сөздерді тауып тақтаға ілу.(бақа, балық,
бала)(мысық, машина,маймыл,т.с)
6- арал. Алтын балықтың келесі тапсырмасы ,Б әрпін жазу. Тақтаға
жазбаша түрін жазып көрсету.Ауада жазу. Дәптерге бастырып жаздыру.Өте
жақсы балалар,бұл тапсырманы да жақсы орындадық.
7- арал.
Енді біздің соңғы тапсырмамыз , әр қайсыңыз балыққа арнап б – әрпі бар
тақпақ айтып беріңдер. Осы тақпағымызды жақсы айтсақ , ол балықтың сіздерге
арналған сыйлығы бар екен.
Әр оқушыға балық жапсырылған шар тарату.( аттарына байланысты көк,
қызыл).
- «Сіздер құрлыққа барғанда мына шармен ойнап жүріп мені естеріңе
алыңдар.Әр қайсыңыз аттарыңызды айтып отырып соған байланысты шарды
алыңыздар».
- Рахмет.
- Осымен саяхатымыз аяқталды. Хош сау болыңыздар
«Парасат» мектеп-лицейі
АШЫҚ САБАҚ
ТАҚЫРЫБЫ :
Б дыбысы және әрпі.
Тәрбиеші:Сыздықова А.Қ
2012 жыл
-----------------------
Б
О
Р
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz