Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жазуға қолдарын жаттықтыру
Даярлық тобында ұйымдастырылған оқу іс-әрекінің технологиялық
картасы
Білім беру саласы: «Қатынас» Күні:
Ұйымдастырылған оқу іс -әрекет түрі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: Әә дыбысы және әрпі
Мақсаты: 1.Білімділігі: Әә дыбысының айтылу, дыбысталу артикуляциясымен
таныстыру.
2.Дамытушылығы: Оқушылардың ұшқыр ойлау қабілетін дамыту. Жазуға қолдарын
жаттықтыру.
3.Тәрбиелігі: Балаларды мейірімділікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: әріптің баспа және жазба түрі, дыбыстық киіз үй, кеспе
әріптер, қима буындар, суреттер
Әдістері: түсіндіру, сұрақ-жауап, бекіту, жұмбақ, сөзжұмбақ, ойын
Пәнаралық байланыс: Математика,тіл дамыту, сурет
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалар іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Себепті |Балалар шаттық шеңберін орындайды. |Балалар шаттық шеңберін қимыл|
|қызығушылығын |Қайырлы таң досым, |арқылы орындайды. |
|ояту кезеңі |Қайырлы күн болсын. | |
| |Бүгінгі күн бізге, | |
| |Сәттілікке толсын, | |
| |Біздің алар бағамыз, | |
| |Кілең жұлдыз болсын! | |
| | | |
|Ұйымдастырушы- | Оқу іс-әрекетті өлең арқылы бастаймын. |Балалар мұғалімді тыңдайды. |
|ізденіс кезеңі |Күндей жадырап, | |
| |Айдай арайлап, | |
| |Жұлдыздай жарқырап, | |
| |Мөлдір судай таза көңілмен | |
| |Бүгінгі сауат ашу сабағымызды бастаймыз. |Қыс мезгілі |
| |-Ал, балалар, қазір жылдың қай мезгілі? |Қыста қар жауады,айнала аппақ|
| |-Қыста далада қандай өзгерістер болады? |түске боялады |
| |-Қыста қандай мерекелерді білесіңдер? |Жаңа жыл мерекесі болады. |
| |-Бүгін аптаның нешінші күні? |Жаңа жылда аяз ата келеді. |
| |ІІІ. Жаңа сабақ. | |
| |Қане, балалар, ойнайық, | |
| |Ойнайық та, ойлайық. | |
| |Қандай жұмбақ болса да, | |
| |Шешпей оны қоймайық! | |
| |а) Жұмбақ жасыру. | |
| |Бұрап қойған сағаттай, | |
| |Айғайлайды таң атпай. |Әтеш |
| |-Алғашқы естіліп тұрған дыбыс қандай дыбыс|Ә дыбысы. |
| |екен? | |
| |- Ендеше бүгінгі сабағымызда ә дыбысы және| |
| |әрпімен танысамыз. | |
| |Ә дыбысы ә әрпімен таңбаланады. Ә әрпі | |
| |сөздің басында және ортасында кездеседі. | |
| |ә) Ә әрпімен танысу. (баспа, жазба түрімен| |
| |таныстыру: баспа түрі кітаптарда, көшедегі| |
| |жарнамаларда, теледидарда кездеседі, | |
| |дауысты дыбыс: себебі, құлаққа созылып |Ә дыбысын қызыл киіз үйге |
| |және жіңішке естіледі). |салады. |
| |Ә әрпін кассаға салу. Ә дыбысы қызыл киіз |Ә-же, әң-ге-лек, ә-ке, |
| |үйдің тұрғыны. |пә-тер, әй-нек, әт-кен-шек, |
| |б) Сөз ойлау, буынға бөлу |ән-ші, т,б сөздер табады. |
| |в) «Әке» сөзіне дыбыстық талдау жасау. |«Әке» сөзіне дыбыстық талдау |
| |г) Ә әрпін алдымен тақтаға жазып |жасайды. |
| |көрсетемін; балалардың қолын жаттықтыру |Ә дыбысын ауаға және тақтаға |
| |үшін ауада жазу, дәптерге жазып, үйрену. |жазады. |
| |Дәптерлерін таратып беремін. | |
| |Дәптерлерді ашайық, | |
| |Қолға қалам алайық. | |
| |Әріптерді тізбектеп, | |
| |Әдемі етіп жазайық. | |
| |Оқушылардың дәптерге таза әрі әдемі | |
| |жазуларын қадағалаймын. | |
| |Сергіту сәті: Таң әлі атқан жоқ, |Сергіту минутын қимыл арқылы |
| |Маңай әлі қараңғы. |орындау. |
| |Әтеш ерте оянып, | |
| |Жан-жағына қарады. | |
| |Орынынан тұрады, | |
| |Қанаттарын қағады. | |
| |«Ку-ка-ре-ку» тұр-тұрлап, | |
| |Оятады баланы. | |
| |«Кім жылдам?» ойынын ойнату. | |
| |Сандардың өсу реті арқылы әріптерді дұрыс |Балалар ойынға белсене |
| |орналастырып, сөздер табу. |араласады. |
| |ІҮ. Сабақты бекіту: | |
| |«Жақсы кітап - Әліппе, үйретеді әріпке» | |
| |деп «Әліппе» атты сөзжұмбақты шешеміз. | |
| |Әкеңнің анасы саған кім болады? (әже)|«Әліппе» атты сөзжұмбақ |
| |ешкінің төлін ата? |шешеді. |
| |(лақ) | |
| |Тышқанның үйін не дейміз? (ін) | |
| |Ірі жануар қандай жануарды айтамыз? | |
| |(піл) | |
| |Жеті күн қалай аталады? (апта) | |
| |Шай ішетін ыдыс түрін ата? (кесе) | |
|Іс-әрекетінің |Ү. Қорытынды: | |
|бағалау кезеңі |1) Біз қандай дыбыспен таныстық? | |
| |2) Ол қандай дыбыс? | |
| |ҮІ. Мадақтау. Сабаққа белсене қатысқан | |
| |оқушыларды жұлдызша таратып мадақтаймын. | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:Балалар Әә дыбысымен толық танысты
Қандай түсініктерді игерді: Топпен жұмыс жасауды, бір-біріне көмек беруді,
мұғалімнің айтқанын тыңдауды.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Сөзден сөйлем құрауға, буынға бөлуді,
суреттермен жұмыс жасауды, әріпті жазуды үйренді.
картасы
Білім беру саласы: «Қатынас» Күні:
Ұйымдастырылған оқу іс -әрекет түрі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: Әә дыбысы және әрпі
Мақсаты: 1.Білімділігі: Әә дыбысының айтылу, дыбысталу артикуляциясымен
таныстыру.
2.Дамытушылығы: Оқушылардың ұшқыр ойлау қабілетін дамыту. Жазуға қолдарын
жаттықтыру.
3.Тәрбиелігі: Балаларды мейірімділікке, имандылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: әріптің баспа және жазба түрі, дыбыстық киіз үй, кеспе
әріптер, қима буындар, суреттер
Әдістері: түсіндіру, сұрақ-жауап, бекіту, жұмбақ, сөзжұмбақ, ойын
Пәнаралық байланыс: Математика,тіл дамыту, сурет
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалар іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Себепті |Балалар шаттық шеңберін орындайды. |Балалар шаттық шеңберін қимыл|
|қызығушылығын |Қайырлы таң досым, |арқылы орындайды. |
|ояту кезеңі |Қайырлы күн болсын. | |
| |Бүгінгі күн бізге, | |
| |Сәттілікке толсын, | |
| |Біздің алар бағамыз, | |
| |Кілең жұлдыз болсын! | |
| | | |
|Ұйымдастырушы- | Оқу іс-әрекетті өлең арқылы бастаймын. |Балалар мұғалімді тыңдайды. |
|ізденіс кезеңі |Күндей жадырап, | |
| |Айдай арайлап, | |
| |Жұлдыздай жарқырап, | |
| |Мөлдір судай таза көңілмен | |
| |Бүгінгі сауат ашу сабағымызды бастаймыз. |Қыс мезгілі |
| |-Ал, балалар, қазір жылдың қай мезгілі? |Қыста қар жауады,айнала аппақ|
| |-Қыста далада қандай өзгерістер болады? |түске боялады |
| |-Қыста қандай мерекелерді білесіңдер? |Жаңа жыл мерекесі болады. |
| |-Бүгін аптаның нешінші күні? |Жаңа жылда аяз ата келеді. |
| |ІІІ. Жаңа сабақ. | |
| |Қане, балалар, ойнайық, | |
| |Ойнайық та, ойлайық. | |
| |Қандай жұмбақ болса да, | |
| |Шешпей оны қоймайық! | |
| |а) Жұмбақ жасыру. | |
| |Бұрап қойған сағаттай, | |
| |Айғайлайды таң атпай. |Әтеш |
| |-Алғашқы естіліп тұрған дыбыс қандай дыбыс|Ә дыбысы. |
| |екен? | |
| |- Ендеше бүгінгі сабағымызда ә дыбысы және| |
| |әрпімен танысамыз. | |
| |Ә дыбысы ә әрпімен таңбаланады. Ә әрпі | |
| |сөздің басында және ортасында кездеседі. | |
| |ә) Ә әрпімен танысу. (баспа, жазба түрімен| |
| |таныстыру: баспа түрі кітаптарда, көшедегі| |
| |жарнамаларда, теледидарда кездеседі, | |
| |дауысты дыбыс: себебі, құлаққа созылып |Ә дыбысын қызыл киіз үйге |
| |және жіңішке естіледі). |салады. |
| |Ә әрпін кассаға салу. Ә дыбысы қызыл киіз |Ә-же, әң-ге-лек, ә-ке, |
| |үйдің тұрғыны. |пә-тер, әй-нек, әт-кен-шек, |
| |б) Сөз ойлау, буынға бөлу |ән-ші, т,б сөздер табады. |
| |в) «Әке» сөзіне дыбыстық талдау жасау. |«Әке» сөзіне дыбыстық талдау |
| |г) Ә әрпін алдымен тақтаға жазып |жасайды. |
| |көрсетемін; балалардың қолын жаттықтыру |Ә дыбысын ауаға және тақтаға |
| |үшін ауада жазу, дәптерге жазып, үйрену. |жазады. |
| |Дәптерлерін таратып беремін. | |
| |Дәптерлерді ашайық, | |
| |Қолға қалам алайық. | |
| |Әріптерді тізбектеп, | |
| |Әдемі етіп жазайық. | |
| |Оқушылардың дәптерге таза әрі әдемі | |
| |жазуларын қадағалаймын. | |
| |Сергіту сәті: Таң әлі атқан жоқ, |Сергіту минутын қимыл арқылы |
| |Маңай әлі қараңғы. |орындау. |
| |Әтеш ерте оянып, | |
| |Жан-жағына қарады. | |
| |Орынынан тұрады, | |
| |Қанаттарын қағады. | |
| |«Ку-ка-ре-ку» тұр-тұрлап, | |
| |Оятады баланы. | |
| |«Кім жылдам?» ойынын ойнату. | |
| |Сандардың өсу реті арқылы әріптерді дұрыс |Балалар ойынға белсене |
| |орналастырып, сөздер табу. |араласады. |
| |ІҮ. Сабақты бекіту: | |
| |«Жақсы кітап - Әліппе, үйретеді әріпке» | |
| |деп «Әліппе» атты сөзжұмбақты шешеміз. | |
| |Әкеңнің анасы саған кім болады? (әже)|«Әліппе» атты сөзжұмбақ |
| |ешкінің төлін ата? |шешеді. |
| |(лақ) | |
| |Тышқанның үйін не дейміз? (ін) | |
| |Ірі жануар қандай жануарды айтамыз? | |
| |(піл) | |
| |Жеті күн қалай аталады? (апта) | |
| |Шай ішетін ыдыс түрін ата? (кесе) | |
|Іс-әрекетінің |Ү. Қорытынды: | |
|бағалау кезеңі |1) Біз қандай дыбыспен таныстық? | |
| |2) Ол қандай дыбыс? | |
| |ҮІ. Мадақтау. Сабаққа белсене қатысқан | |
| |оқушыларды жұлдызша таратып мадақтаймын. | |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:Балалар Әә дыбысымен толық танысты
Қандай түсініктерді игерді: Топпен жұмыс жасауды, бір-біріне көмек беруді,
мұғалімнің айтқанын тыңдауды.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Сөзден сөйлем құрауға, буынға бөлуді,
суреттермен жұмыс жасауды, әріпті жазуды үйренді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz