Файл қосу

"Негіздердің жіктелуі. алынуы. қасиеттері."

Пән: Химия

Шығыс Қазақстан облысы
Көкпекті ауданы
Белое ауылы
«Октябрь мектеп-балабақша кешені»КММ
Күнғожина Гүлүзім Хабдулвахитқызы – биология, химия пән мұғалімі

Пән: химия
Сынып:8
Сабақтың тақырыбы: Негіздердің жіктелуі. Алынуы. Қасиеттері
Мақсаты: Базалық білім негізінде негіздердің құрылысын, жіктелуін,
алу жолдарын және химиялық қасиеттерін қарастыру
Сабақтың міндеттері:
-Негіздердің алу жолдары мен химиялық қасиеттері туралы білімдерін
жүйелеу;
-Негіздерді теоретикалық сараптау арқылы оқушының жалпылогикалық ойлау әдіс-
тәсілдерін дамыту:анализ, синтез, қорытындылау, жүйелеу, құрастыру;
-Топпен, жұппен жұмыс істеу қабілетін дамыту;
-Оқушылардың өздік рефлексиялық дағдыларын дамыту,
Сабақ типі: Жаңа ұғымды игеру.
Сабақ түрі: Жобалау сабақ
Құралдар: Химиялық ыдыстар, реагенттер,карточкалар,су,спиртшам.

Сабақ барысы
1.Ұйымдастыру сәті.
Сабақ ұраны: Ақылды жетілдіру үшін, жаттағанша ,ойлану қажет.

Р.Декарт
2.Ой қозғау
Өткен тақырып бойынша әнгімелеу (5 мин)
Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше, өйткені білім алудың жаңа сатысына
шығамыз.Енді , алдыңғы сабақтарда алған білімдерімізге сүйеніп танымдық іс-
әрекетке аяқ басайық. Ол үшін бізде керекті біліміміз бар.
- Бейорганикалық заттардың жіктелуін еске түсірейік.
- Оксид дегеніміз не?
- Оксидтер қалай жіктеледі?
- Негіз дегеніміз не? Қалай жіктеледі? Оларға қандай қасиеттер тән?
Ерекшеліктері қандай?
Осы сұрақтарға жауапты бүгінгі сабақта жобалау арқылы табамыз.
Кез келген жобалау жұмысының құрылымын еске түсірейік:
Тақырып. Келелі мәселе. Гипотеза. Нысана. Міндеттер Әдістер. Қорытынды.
Жұмыстың нәтижесі жоба түрінде--«Негіздер» тірексызбасы
3.Топтар құру (1 мин)
4.Жобалау жұмысы (10 мин)

Сабаққа қосымша
№1 топтың тапсырмасы

Тақырып: «Негіздер»
Келелі мәселе: Негіздердің жіктелуі
Гипотеза:
Нысана:негіздер формулалары
Міндеттер: а)I, II, III валентті элементтерінің негіздерінің формулаларын
жазыңдар (10)
б)формулаларды қарастырып жіктеңдер.Жіктеу
белгілерін
айқындаңдар
Әдістер: теориялық талдау
Қорытынды.

№2 топтың тапсырмасы
Тақырып: «Негіздер»
Келелі мәселе: Лабораторияда натрий гидроксидін алу
Гипотеза:
Нысана: Натрий гидроксиді
Міндеттер: а) Натрий гидроксидінің формуласын қарастырып, алу жолдарын
болжау
Тәжірибе алгоритмі: Сынауыққа 5 мл су құйыңдар. Пышақтың үшіндей
натрий салыңдар. Қандай
өзгеріс болатынын
бақылап, реакция
теңдеуін жазыңдар.
Әдістер: теориялық талдау, тәжірибе
Қорытынды.

№3 топтың тапсырмасы
Тақырып: «Негіздер»
Келелі мәселе: Сілтілердің химиялық қасиеттері, қышқылдық оксидпен және
қышқылдармен әрекеттесуі
Гипотеза:
Нысана: Натрий гидроксиді
Міндеттер: а) Сілтілердің оксидтермен, қышқылдармен әрекеттесуін
тәжірибе түрінде дәлелдеу
Тәжірибе алгоритмі: а)сынауыққа 5 мл натрий гидроксидін құйып,үстінен
бірнеше .
тамшы ф/ф ерітіндісін құйыңдар.Тамызғыш арқылы тұз
қышқылын құйыңдар.Не
бақыладыңдар?
Әдістер: теориялық талдау, тәжірибе
Қорытынды.
№4 топтың тапсырмасы
Тақырып: «Негіздер»
Келелі мәселе: Ерімейтін және екідайлы негіздердің химиялық қасиеттері
Гипотеза:
Нысана: мыс (II)гидроксиді, алюминий гидроксиді
Міндеттер: Тәжірибе түрінде химиялық қасиеттерін дәлелдеу
Тәжірибе алгоритмі: а) мыс (II)гидроксидін қыздырып айыру
б)мырыш гидроксидінің әрі
қышқыл, әрі негізбен әрекеттесу
тәжірибесін жасау.
Әдістер: теориялық талдау, тәжірибе
Қорытынды.

№5 топтың тапсырмасы
Тақырып: «Негіздер»
Келелі мәселе: Негіздердің физикалық қасиеттері.
Гипотеза:
Нысана: Натрий гидроксиді, кальций(II)гидроксиді
Міндеттер: Негіздердің физикалық қасиеттерін қарастырып,сілтілер
индикатор түсін өзгертетінін дәлелдеңдер.
Әдістер: теориялық талдау, тәжірибе
Қорытынды.

5.Жобаны қорғау (25 мин)
6.Қорытындылау (5 мин)
7.Үй тапсырмасы




Ұқсас жұмыстар
Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері жайлы ақпарат
Негіздердің химиялық қасиеттері
Оқушылар мин
Негіздердің қасиеттерін түсіндіру
Негіздер, қасиеттері, жіктелу, алынуы
Қышқылдардың жіктелуі , алынуы химиялық қасиеттері
Химиялық реакциялар белгілері
Қышқылдардың жіктелуі. алынуы. химиялық қасиеттері, қолданылуы
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Химиялық реакция бағыты
Пәндер