Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сынып жетекші балаларды анықтау
Мектеп директоры: А.Бөлекбаев
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Р.Сисенов
№64 орта мектебінің 5 «А»сыныбының
сынып жетекшісі Батимова Гүлжайнаның
I жарты жылдыққа арналған
тәрбие жоспары
2013-2014 оқу жылы.
Тәрбие жұмысының негізгі 12 бағыты
1.Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие;
2.Рухани – адамгершілік тәрбиесі;
3.Отбасы тәрбиесі;
4.Өзін – өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін
қалыптастыру;
5. Әлеуметтік мәнді және жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру;
6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру;
7. Экологиялық тәрбие;
8. Эстетикалық тәрбие;
9. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын қалыптастыру;
10.Еңбек және экономикалық тәрбие;
11. Кәсіби шығармашылық тәрбие;
12.Интеллектуальді мәдениетті қалыптастыру
Ата – анамен жүргізілетін жұмыстар
|р\с | Мазмұны | Формасы |Мерзімі |Жауапты |
|1 |1.Ата – аналар комитетін сайлау| | | |
| |2.Алдағы атқарылатын жұмыстар |Ата - аналар | |Сынып |
| |туралы ұсыныс, пікірлер |жиналысы | |жетекшісі |
| |3.Оқушы формасы,оқулықтапрдың | | | |
| |ұсталуы жайлы | | | |
|2 |1.І тоқсан оқу қорытындысы | | | |
| | |Ата - аналар | |Сынып |
| |2. Ата – аналарға кеңес |жиналысы | |жетекшісі |
|3 |Ашық есік күндері | | | |
| | | | | |
|4 |1.ІІ Тоқсан оқу қорытындысы |Ата - аналар | | |
| |2. « Демалысты тиімді |жиналысы | |Сынып |
| |өткізейік?» |Пікір алмасу | |жетекшісі |
| | | | | |
|5 | Ата- аналарды мектепішілік іс | | | |
| |– шараларға тарту | | | |
| | | | | |
|6 |1. ІІІ тоқсан оқу қорытындысы | | | |
| | |Ата - аналар | |Сынып |
| |2. «Отбасы мен мектептің бала |Жиналысы | |жетекшісі |
| |тәрбиесіндегі орны» |Әңгімелесу | | |
| | | | | |
|7 |1. Жылдық қорытынды |Ата - аналар | | |
| | |Жиналысы | |Сынып |
| |2. « Қауіпсіздік ережесін біліп|Кеңес | |жетекшісі |
| |жүрейік» | | | |
| | | | | |
Сынып оқушыларымен жүргізілетін жұмыстар
|р\с | Мазмұны |Формасы | Мерзімі |Жауапты |
| |1.Сынып белсенділерін | | | |
| |сайлау |Сынып | |Сынып |
|1 |2Мектеп формасы, |жиналысы | |жетекшісі |
| |оқулықтардың ұсталуы жайлы | | | |
| |3. .«Қазақстан-2050» |Тәрбие сағаты| | |
| |Стратегиясы: бір халық – | | | |
| |бір ел – бір тағдыр» | | | |
| |Оқушының сабаққа қатысуын | | | |
|2 |бақылау | | |Сынып |
| | | | |жетекшісі |
| | | | | |
| | | | | |
|3 |Оқушы күнделігімен жұмыс | | |Сынып |
| | | | |жетекшісі |
| | | | | |
|4 |Тазалық күні | | |Сынып |
| | | | |жетекшісі |
| | | | | |
|5 |1. І тоқсан оқу қорытындысы|Сынып | |Сынып |
| |2.Демалыс кезінде |жиналысы | |жетекшісі |
| |жүргізілетін іс –шаралармен| | | |
| |танывстыру | | | |
|6 | |Сынып | | |
| |1. ІІ тоқсан оқу |жиналысы | | |
| |қорытындысы | | |Сынып |
| | |тренинг | |жетекшісі |
| |2.Суицид дегеніміз не? | | | |
| | | | | |
| |3.Қауіпсіздік ережесін | | | |
| |біліп жүрейік | | | |
| |1. ІІІ тоқсан оқу |Сынып | | |
|7 |қорытындысы |жиналысы | |Сынып |
| |2. Тоқсан бойы жүргізілген | | |жетекшісі |
| |жұмыстарға талдау жасау | | | |
| |1. Сыныптан сыныпқа көші |Сынып | | |
|8 |емтихандары жайлы |жиналысы | |Сынып |
| |2.Менің қоғамдағы орным | | |жетекшісі |
| |Жылдық қорытынды |Сынып | | |
|9 |Демалыс іс – шарасымен |жиналысы | |Сынып |
| |таныстыру | | |жетекшісі |
| |Ағымдағы мәселелер | | | |
Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |1- қыркүйек. Білім күні | |Сынып жетекшісі |
| |салатанатты сап түзеу |01.09. | |
| |(салтанатты жиын ) | | |
| | | | |
|2 |«Қазақстан-2050» Стратегиясы: бір| |Сынып жетекшісі |
| |халық – бір ел – бір тағдыр» |01.09. | |
| |(т.сағ) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Ана тілім-ажарым,асыл мұрам» | | |
|3 |(т.сағ) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Қариясы бар үйдің, қазынасы бар»| | |
| |(т.сағ) | | |
|4 | | |Сынып жетекшісі |
| |«Құқық – әділет пен парасат жолы»| | |
| | | | |
| |«Елімнің еркіндігі - Тәуелсіздік»| | |
|5 |(т.сағ) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
1- міндет: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін бағалап, Ата
Заңды құрметтеуге баулу. Отанға тілге деген құрмет пен сүйіспеншілікті
нығайту.
Нәтижесінде оқушылардың өз Отанына, туған жеріне деген сүйіспеншілігі
оянады.
Рухани – адамгершілік тәрбиесі
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Оқушылар бойында рухани - |үнемі |Сынып |
| |адамгершілік құндылықтар мен | |жетекшісі |
| |білім жүйесін дамытып | | |
| |қалыптастыру; | | |
| | | | |
| | | | |
| |Адал өмір сүру - абзал | | |
|2 |қасиет. | |Сынып жетекшісі |
| |(т.сағ) | | |
| | | | |
| |Рухани жұтаңдық қайдан пайда | |Сынып |
|3 |болады? | |оқушылары |
| |(дөңгелек үстел) | | |
| | | | |
| |«Кітап – ең сабырлы ұстазым» | | |
| |(баяндама) | |. |
|4 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
2-міндет : Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет
пен күнделікті тұрмыс-тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адамгершілікке , рухани тазалықтарын сақтауға, әр
істе сабырлы болуға үйренеді.
Отбасы тәрбиесі
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Өнеге отбасынан». | |Сынып |
| |( т.сағ.) | |жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
| |“Баланың бас ұстазы-ата-ана” | | |
|2 |(баяндама) | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Отбасы – тәрбие бастауы» | | |
| |(баяндама) | | |
|3 | | | |
| | | | |
| |«Ана, сенің жүрегіңдей жүрек | | |
| |жоқ» | | |
|4 |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
3-міндет: Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық
көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде
сезінуіне, ересек адам ретінде отбасында пікір айта алуына
дағдыландыру.
Нәтижесінде жанұядағы ата- ана мен бала арасындағы қарым- қатынасы
нығая түседі.
Өзін – өзі тану мен өзін-өзі қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Адалдық пен әділдік» | |Сынып жетекшісі |
| |( т.сағ.) | | |
| | | | |
| |Аталар мұрасы – халық | | |
| |қазынасы | | |
|2 |(баяндама) | | |
| | | | |
| |«Наркомания – ғасыр дерті» | |Сынып жетекшісі |
| |Мамандармен әңгіме және | | |
|3 |лекция (нарколог дәрігері | | |
| |т.б.) | |Сынып |
| | | |оқушылары |
| |«Жұлдызым менің жоғары» | | |
| |Айналамдағылар менің қандай | | |
|4 |қасиетімді бағалайды? | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| |Ашу- дұшпан, ақыл-дос | | |
| |( т.сағ.) | | |
| | | | |
|5 | | | |
4-міндет: Оқушылардың өз күшіне сенімділігін, өзінің
қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктеріне сенімдерін
қалыптастыру, жауапкершілікке дербестікке тәрбиелеу және
құбылыстарымен жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларына ие болуын,
өмірлік дағдыларды меңгеруін дамыту.
Нәтижесінде шығармашылық жұмыс барысында өзіндік «Менін» көрсете
алуына септігін тигізу және басқаның пікірін құрметтей білу
дағдысын дамытады.
Әлеуметтік мәнді жеке қасиеттерін қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Сыйласаң сыйлы боласың» | |Сынып жетекшісі |
| |(дөңгелек үстел) | | |
| | | | |
| |«Желбіреген көк байрағы | |Сынып жетекшісі |
|2 |елімнің» | | |
| |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып |
| |«Өз құқығыңды білесің бе?» | |Оқушылары |
|3 |( пікірлесу) | | |
| | | |Сынып |
| |Аталы сөзге арсыз таласады | |Оқушылары |
|4 |(шығарма) | | |
| | | | |
| |«Қылмыс қайдан шығады?» | | |
| |(баяндама) | | |
|5 | | | |
5- міндет: Әлеуметтік басқарушылық іс-әрекеттерден
қабілеттерін дамыту, топ басшысы ролі негізінде өзінің саяси ұстанымын
және өзгелердің ұстанымын анықтай білуін дамыту.
Нәтижесінде әлеуметтік өзгерістерді ұғыну , соған орай белсенді өмір
ұстанымда болуға ыңғайланады. Маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге
деген ұмтылысы қалыптасады.
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 | | |Сын. жетекшісі |
| |«Тіл – достықтың алтын | | |
| |көпірі» | | |
| |(баяндама) | | |
| | | | |
|2 | | | |
| |«Қарым – қатынас мәдениеті | | |
| |дегеніміз не?» | |Сынып жетекшісі |
| |( т.сағ.) | | |
|3 | | | |
| |Адами қарым-қатынас жасау | | |
| |ізгіліктері | | |
| |(баяндама) | | |
| | | | |
|4 | | |Сынып |
| | | |оқушылары |
| |Пікірлесе білу – баға жетпес | | |
| |байлық | | |
| |( пікірлесу) | | |
| | | | |
| | | | |
6-міндет: Шығармашылық жұмыстарда оқушы өз ойын білдіріп,
қабылданған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз
қадірін сақтай білуге және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу
қасиетін қалыптастыру.
Нәтижесінде: шығармашылық қызметте өзінің дербестігін көрсетуде
әртүрлі топ өкілдерімен қарым- қатынас жасау мәдениеті қалыптасады.
Экологиялық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Қазақстан – ортақ үйіміз | | |
| |( пікірлесу) | |Сын. жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
|2 |«Табиғаттың тарылтпайық | | |
| |тынысын…» ( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Табиғат – асыл қазына» | | |
|3 |(баяндама) | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Құстар әлеміне саяхат» | |Сынып |
|4 |(альбом жасау) | |оқушылары |
| | | | |
| | | | |
7-міндет: Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік
сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат
үйлесімін қорғауға көзқарасты дамыту.
Нәтижесінде табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсінеді, табиғаттың
тылсым сырына үңіле бастайды.
Эстетикалық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Мектепке таза,ұқыпты формамен|үнемі |Сын. жетекшісі |
| |келуін бақылау | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Қонақжай халықпыз» | | |
|2 |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Жақсы сөз жанға қуат» | | |
|3 | | | |
| | | | |
| |Дұрыс киіне білеміз бе? | | |
| |( пікірлесу) | |Сынып |
|4 | | |Оқушылары |
| |«Сау денеде салауатты рух» | | |
| |(баяндама) | | |
|5 | | | |
8-міндет:Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге
қызығушылығын арттыру, қандай да бір көркем шығарма саласында өзінің
бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушы бойында танымы кеңейіп, рухани құндылықтары әсемдік
арқылы ,көркем мәдениет арқылы қалыптасады.
Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы
орта қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Сана сезім тазалығы |үнемі | |
| |рухани саулықтың кепілі | |Сын. жетекшісі |
| |екенін оқушыларға түсіндіріп | | |
| |отыру | | |
| |«Есірткі – адамның қасы, | | |
|2 |аурудың басы» | | |
| |(баяндама) | | |
| | | | |
| |«Туберкулез – жұқпалы ауру» | | |
|3 |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
| |Дені сау ұрпақ – жарқын | | |
|4 |болашақ. | | |
| |(т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
9-міндет:Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін
қалыптастыру, дене еңбегі, психикалық, әлеуметтік және рухани саулық
туралы түсінік қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адам денсаулығының қымбаттығын түсінеді,
денсаулықты сақтаудың өмірлік дағдысы мен жауапкершілік тәртібіне
дағдыланады
Еңбек және экономикалық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 | | | |
| |Оқушыларды еңбекке деген | |сын.жетек |
| |ынталы көзқарас қалыптас- | | |
| |тыру,мамандыққа | | |
| |баулу | | |
| | | | |
| |Экономика біздің өмірімізде | | |
|2 |(т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Үнемділік – ырыс, | | |
| |ысырапшылық – шығыс» | | |
|3 |( т.сағ.) | | |
| | | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Еңбекке үйренемін | | |
| |десең,ерінбе» | | |
|4 | | | |
| |( пікірлесу) | |Сынып |
| | | |оқушылары |
10-міндет: Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы
білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдердің өзіне-өзі қазмет көрсету
шеберлігін және дағдыларын игере отырып, көздеген мақсатқа жетудегі
шыдамдылықты қалыптастыру.
Нәтижесінде белгілі бір еңбекте іс-әрекет саласына енуге ұмтылысы
қалыптасады.
Кәсіби шығармашылық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Оқушыларға кәсіптік бағдар | |Сын. жет. |
| |беріп отыру. |үнемі | |
| | | | |
| | | | |
|2 | | |Сынып |
| |Менің ардақ тұтар кәсібім | |Оқушылары |
| |( пікірлесу) | | |
| | | | |
|3 |«Мәңгі лаулап жану үшін | | |
| |ғаламда, Үлкен арман керек | | |
| |екен адамға » | | |
| |(баяндама) | | |
| |Өзіңді - өзің сыйласаң,жат | | |
|4 |жанынан түңілер ( т.сағ.) | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
11-міндет:Кәсіби шығармашылық танымын кеңейту, мамандықты
дұрыс таңдауда бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс-
әрекет саласына еніп, бір ізге түсуіне көмек беру.
Нәтижесінде маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге деген ұмтылысы
қалыптасады.
Интеллектуальді мәдениетті қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Оқушыларды білім |үнемі | |
| |алуға,сауаттылыққа баулып | |Сын. жет. |
| |отыру | | |
| | | | |
| |«Жастар – Қазақстан-ның | | |
|2 |болашағы» | |Сынып |
| |( пікірлесу) | |оқушылары |
| | | | |
| |«Бала шақтан болашаққа...» | | |
|3 |( т.сағ.) | |Сын. жет. |
| | | | |
| |Талаппен бастап, талғаммен | | |
| |аяқтау | | |
|4 |(баяндама) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
12 міндет: Білімнің түрлі салаларына бейімділігін анықтау және сол
бойынша ой жетілдіруіне ықпал ету, өзіндік білім алу дағдысын
қалыптастыру.
Нәтижесінде танымдық белсенділіктерін арттырады, білім алуға деген
ынта мен ықыластары дамиды, ой- өрісін кеңейтеді, ақыл-ой қабілеті
мен білімге құмарлығы артады.
Үлгірімі төмен оқушылармен жұмыс
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Сыныптағы үлгірімі төмен | |Сын. жет. |
| |оқушыларды өосымша сабаққа | | |
| |шақыру | | |
| | | | |
| | | | |
|2 |Пән мұғалімдерімен байланыста | |Сын. жет. |
| |болу | | |
| | | | |
|3 | | |Сын. жет. |
| |Ата – анамен байланыста болу | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
|4 | | | |
| |Оқушыларды білім алуға, | | |
| |сауаттылыққа баулып отыру | | |
Дарынды балалармен жұмыс жоспары
|1 |2 |4 |5 |
|1 |Сыныптағы әрбір дарынды | Қыркүйек |Сынып жетекші |
| |балаларды анықтау | | |
|2 | |Қазан | |
| |Дарынды балаларды бейініне қарай| | |
|3 |шығармашылық ізденіс жұмысына |Үнемі | |
| |тарту | | |
|4 |Оқушылардың ойын жүйелі |Жыл бойы | |
| |жеткізуге үйретіп отыру | | |
| | | | |
|5 |Дарынды балаларды бейініне ұарай|Қыркүйек | |
| |пәндік олимпиадаға қатыстыру | | |
| | | | |
|6 |Өз қабілеттеріне қарай | | |
| |үйірмелерге қатысуға ықпал жасау| | |
| | |Жыл бойы | |
|7 |Түрлі байқаулар, спорттық | | |
| |жарыстарға, фестивальдарға | | |
| |қатысуға ықпал жасау |үнемі | |
| | | | |
| |Оқушы нәтижесін баспасөз | | |
| |беттеріне жарыққа шығару | | |
Қыз балалармен жұмыс
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Қыз балалар арасында жиналыс | |сын.жетек. |
| |өткізіп тұру | | |
| | | | |
|2 |Қыз балаларды жинақы | |сын.жетек |
| |жүруге,байсалдылыққа, | | |
| |әдептілікке тәрбиелеу | | |
| | | | |
|3 |Гигиеналық тәрбие | |тазалық секторы |
| | | |сын.жетек. |
|4 |Дұрыс киіне білу де әдемілік | | |
| |(баяндама) | | |
| |Қыз бала әдебі | |сын.жетек |
|5 | | | |
| |« Аяулы әже, ардақты ана, ару| |сын.жетек. |
|6 |қыз» | | |
| |( пікірлесу) | | |
| | | | |
Ер балалармен жұмыс
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Жігіттер, ойын арзан, күлкі | |Сын. жет. |
| |қымбат!» | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2 |«Есірткіге қарсы күрес» | | |
| |мақсатында дәрігер-лермен | | |
| |кездесу ұйым-дастыру | | |
| | | | |
| | | | |
|3 |Сегіз қырлы, бір сырлы | | |
| |( баяндама ) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
|4 |Жеті атаң жарық | | |
| |жұлдызың | | |
| |( пікір алысу ) | | |
Сынып жиналыстары
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |І – тоқсанның қорытындысын талқылау|Үнемі |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушылардың тазалығы, сабаққа | | |
|2 |қатысу барысынқарау,күнделік |қазан |Сынып жетекшісі |
| |жүргізу,толтыру мәселесін қарау | | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ – тоқсанның қорытындысын | | |
| |талқылау | | |
| |Нашар оқитын оқушылармен жұмыс | |Сынып жетекшісі |
|3 |жүргізу |желтоқсан | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушылардың білім мен тәртібін | |Сынып жетекшісі |
| |қарау,сабақтан көп қалып жүрген | | |
| |оқушылармен сөйлесу,ата – анасына | | |
|4 |хабарлау, сынып белсенділерінің |үнемі | |
| |жұмысын тексеру | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Тәрбие сағаттарының тақырыптары
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| 1 |«Қазақстан-2050» Стратегиясы:| |Сын. жет. |
| |бір халық – бір ел – бір | | |
| |тағдыр» | | |
| | | | |
|2 | | | |
| |«Ана тілім-ажарым,асыл мұрам»| |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
|3 |«Қариясы бар үйдің, қазынасы | | |
| |бар» | |Сын. жет. |
| | | | |
|4 | | | |
| |«Құқық – әділет пен парасат | | |
| |жолы» | |Сын. жет. |
|5 | | | |
| |«Елімнің еркіндігі - | | |
| |Тәуелсіздік» | |Сын. жет. |
|6 | | | |
| | | | |
| |Адал өмір сүру - абзал | | |
| |қасиет. | |Сын. жет. |
|7 | | | |
| | | | |
| |Рухани жұтаңдық қайдан пайда | | |
| |болады? | |Сын. жет. |
|8 |(дөңгелек үстел) | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Ана, сенің жүрегіңдей жүрек | | |
|9 |жоқ» | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
| |«Адалдық пен әділдік» | | |
| | | |Сын. жет. |
| | | | |
|10 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Наркомания – ғасыр дерті» | | |
|11 |Мамандармен әңгіме және | |Сын. жет. |
| |лекция (нарколог дәрігері | | |
| |т.б.) | | |
| | | | |
| |«Қарым – қатынас мәдениеті | | |
|12 |дегеніміз не?» | | |
| |( т.сағ.) | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
|13 |«Бала шақтан болашаққа...» | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
| |«Туберкулез – жұқпалы ауру» | | |
|14 | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дені сау ұрпақ – жарқын | |Сын. жет. |
|15 |болашақ. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|16 |Өзіңді - өзің сыйласаң,жат | |Сын. жет. |
| |жанынан түңілер | | |
| | | | |
| | | | |
|17 |«Табиғаттың тарылтпайық | | |
| |тынысын…» | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
| |Жаңа жыл мерекесі | | |
| | | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Р.Сисенов
№64 орта мектебінің 5 «А»сыныбының
сынып жетекшісі Батимова Гүлжайнаның
I жарты жылдыққа арналған
тәрбие жоспары
2013-2014 оқу жылы.
Тәрбие жұмысының негізгі 12 бағыты
1.Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие;
2.Рухани – адамгершілік тәрбиесі;
3.Отбасы тәрбиесі;
4.Өзін – өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін
қалыптастыру;
5. Әлеуметтік мәнді және жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру;
6. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру;
7. Экологиялық тәрбие;
8. Эстетикалық тәрбие;
9. Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын қалыптастыру;
10.Еңбек және экономикалық тәрбие;
11. Кәсіби шығармашылық тәрбие;
12.Интеллектуальді мәдениетті қалыптастыру
Ата – анамен жүргізілетін жұмыстар
|р\с | Мазмұны | Формасы |Мерзімі |Жауапты |
|1 |1.Ата – аналар комитетін сайлау| | | |
| |2.Алдағы атқарылатын жұмыстар |Ата - аналар | |Сынып |
| |туралы ұсыныс, пікірлер |жиналысы | |жетекшісі |
| |3.Оқушы формасы,оқулықтапрдың | | | |
| |ұсталуы жайлы | | | |
|2 |1.І тоқсан оқу қорытындысы | | | |
| | |Ата - аналар | |Сынып |
| |2. Ата – аналарға кеңес |жиналысы | |жетекшісі |
|3 |Ашық есік күндері | | | |
| | | | | |
|4 |1.ІІ Тоқсан оқу қорытындысы |Ата - аналар | | |
| |2. « Демалысты тиімді |жиналысы | |Сынып |
| |өткізейік?» |Пікір алмасу | |жетекшісі |
| | | | | |
|5 | Ата- аналарды мектепішілік іс | | | |
| |– шараларға тарту | | | |
| | | | | |
|6 |1. ІІІ тоқсан оқу қорытындысы | | | |
| | |Ата - аналар | |Сынып |
| |2. «Отбасы мен мектептің бала |Жиналысы | |жетекшісі |
| |тәрбиесіндегі орны» |Әңгімелесу | | |
| | | | | |
|7 |1. Жылдық қорытынды |Ата - аналар | | |
| | |Жиналысы | |Сынып |
| |2. « Қауіпсіздік ережесін біліп|Кеңес | |жетекшісі |
| |жүрейік» | | | |
| | | | | |
Сынып оқушыларымен жүргізілетін жұмыстар
|р\с | Мазмұны |Формасы | Мерзімі |Жауапты |
| |1.Сынып белсенділерін | | | |
| |сайлау |Сынып | |Сынып |
|1 |2Мектеп формасы, |жиналысы | |жетекшісі |
| |оқулықтардың ұсталуы жайлы | | | |
| |3. .«Қазақстан-2050» |Тәрбие сағаты| | |
| |Стратегиясы: бір халық – | | | |
| |бір ел – бір тағдыр» | | | |
| |Оқушының сабаққа қатысуын | | | |
|2 |бақылау | | |Сынып |
| | | | |жетекшісі |
| | | | | |
| | | | | |
|3 |Оқушы күнделігімен жұмыс | | |Сынып |
| | | | |жетекшісі |
| | | | | |
|4 |Тазалық күні | | |Сынып |
| | | | |жетекшісі |
| | | | | |
|5 |1. І тоқсан оқу қорытындысы|Сынып | |Сынып |
| |2.Демалыс кезінде |жиналысы | |жетекшісі |
| |жүргізілетін іс –шаралармен| | | |
| |танывстыру | | | |
|6 | |Сынып | | |
| |1. ІІ тоқсан оқу |жиналысы | | |
| |қорытындысы | | |Сынып |
| | |тренинг | |жетекшісі |
| |2.Суицид дегеніміз не? | | | |
| | | | | |
| |3.Қауіпсіздік ережесін | | | |
| |біліп жүрейік | | | |
| |1. ІІІ тоқсан оқу |Сынып | | |
|7 |қорытындысы |жиналысы | |Сынып |
| |2. Тоқсан бойы жүргізілген | | |жетекшісі |
| |жұмыстарға талдау жасау | | | |
| |1. Сыныптан сыныпқа көші |Сынып | | |
|8 |емтихандары жайлы |жиналысы | |Сынып |
| |2.Менің қоғамдағы орным | | |жетекшісі |
| |Жылдық қорытынды |Сынып | | |
|9 |Демалыс іс – шарасымен |жиналысы | |Сынып |
| |таныстыру | | |жетекшісі |
| |Ағымдағы мәселелер | | | |
Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |1- қыркүйек. Білім күні | |Сынып жетекшісі |
| |салатанатты сап түзеу |01.09. | |
| |(салтанатты жиын ) | | |
| | | | |
|2 |«Қазақстан-2050» Стратегиясы: бір| |Сынып жетекшісі |
| |халық – бір ел – бір тағдыр» |01.09. | |
| |(т.сағ) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Ана тілім-ажарым,асыл мұрам» | | |
|3 |(т.сағ) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Қариясы бар үйдің, қазынасы бар»| | |
| |(т.сағ) | | |
|4 | | |Сынып жетекшісі |
| |«Құқық – әділет пен парасат жолы»| | |
| | | | |
| |«Елімнің еркіндігі - Тәуелсіздік»| | |
|5 |(т.сағ) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
1- міндет: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін бағалап, Ата
Заңды құрметтеуге баулу. Отанға тілге деген құрмет пен сүйіспеншілікті
нығайту.
Нәтижесінде оқушылардың өз Отанына, туған жеріне деген сүйіспеншілігі
оянады.
Рухани – адамгершілік тәрбиесі
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Оқушылар бойында рухани - |үнемі |Сынып |
| |адамгершілік құндылықтар мен | |жетекшісі |
| |білім жүйесін дамытып | | |
| |қалыптастыру; | | |
| | | | |
| | | | |
| |Адал өмір сүру - абзал | | |
|2 |қасиет. | |Сынып жетекшісі |
| |(т.сағ) | | |
| | | | |
| |Рухани жұтаңдық қайдан пайда | |Сынып |
|3 |болады? | |оқушылары |
| |(дөңгелек үстел) | | |
| | | | |
| |«Кітап – ең сабырлы ұстазым» | | |
| |(баяндама) | |. |
|4 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
2-міндет : Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет
пен күнделікті тұрмыс-тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адамгершілікке , рухани тазалықтарын сақтауға, әр
істе сабырлы болуға үйренеді.
Отбасы тәрбиесі
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Өнеге отбасынан». | |Сынып |
| |( т.сағ.) | |жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
| |“Баланың бас ұстазы-ата-ана” | | |
|2 |(баяндама) | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Отбасы – тәрбие бастауы» | | |
| |(баяндама) | | |
|3 | | | |
| | | | |
| |«Ана, сенің жүрегіңдей жүрек | | |
| |жоқ» | | |
|4 |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
3-міндет: Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық
көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде
сезінуіне, ересек адам ретінде отбасында пікір айта алуына
дағдыландыру.
Нәтижесінде жанұядағы ата- ана мен бала арасындағы қарым- қатынасы
нығая түседі.
Өзін – өзі тану мен өзін-өзі қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Адалдық пен әділдік» | |Сынып жетекшісі |
| |( т.сағ.) | | |
| | | | |
| |Аталар мұрасы – халық | | |
| |қазынасы | | |
|2 |(баяндама) | | |
| | | | |
| |«Наркомания – ғасыр дерті» | |Сынып жетекшісі |
| |Мамандармен әңгіме және | | |
|3 |лекция (нарколог дәрігері | | |
| |т.б.) | |Сынып |
| | | |оқушылары |
| |«Жұлдызым менің жоғары» | | |
| |Айналамдағылар менің қандай | | |
|4 |қасиетімді бағалайды? | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| |Ашу- дұшпан, ақыл-дос | | |
| |( т.сағ.) | | |
| | | | |
|5 | | | |
4-міндет: Оқушылардың өз күшіне сенімділігін, өзінің
қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктеріне сенімдерін
қалыптастыру, жауапкершілікке дербестікке тәрбиелеу және
құбылыстарымен жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларына ие болуын,
өмірлік дағдыларды меңгеруін дамыту.
Нәтижесінде шығармашылық жұмыс барысында өзіндік «Менін» көрсете
алуына септігін тигізу және басқаның пікірін құрметтей білу
дағдысын дамытады.
Әлеуметтік мәнді жеке қасиеттерін қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Сыйласаң сыйлы боласың» | |Сынып жетекшісі |
| |(дөңгелек үстел) | | |
| | | | |
| |«Желбіреген көк байрағы | |Сынып жетекшісі |
|2 |елімнің» | | |
| |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып |
| |«Өз құқығыңды білесің бе?» | |Оқушылары |
|3 |( пікірлесу) | | |
| | | |Сынып |
| |Аталы сөзге арсыз таласады | |Оқушылары |
|4 |(шығарма) | | |
| | | | |
| |«Қылмыс қайдан шығады?» | | |
| |(баяндама) | | |
|5 | | | |
5- міндет: Әлеуметтік басқарушылық іс-әрекеттерден
қабілеттерін дамыту, топ басшысы ролі негізінде өзінің саяси ұстанымын
және өзгелердің ұстанымын анықтай білуін дамыту.
Нәтижесінде әлеуметтік өзгерістерді ұғыну , соған орай белсенді өмір
ұстанымда болуға ыңғайланады. Маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге
деген ұмтылысы қалыптасады.
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 | | |Сын. жетекшісі |
| |«Тіл – достықтың алтын | | |
| |көпірі» | | |
| |(баяндама) | | |
| | | | |
|2 | | | |
| |«Қарым – қатынас мәдениеті | | |
| |дегеніміз не?» | |Сынып жетекшісі |
| |( т.сағ.) | | |
|3 | | | |
| |Адами қарым-қатынас жасау | | |
| |ізгіліктері | | |
| |(баяндама) | | |
| | | | |
|4 | | |Сынып |
| | | |оқушылары |
| |Пікірлесе білу – баға жетпес | | |
| |байлық | | |
| |( пікірлесу) | | |
| | | | |
| | | | |
6-міндет: Шығармашылық жұмыстарда оқушы өз ойын білдіріп,
қабылданған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз
қадірін сақтай білуге және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу
қасиетін қалыптастыру.
Нәтижесінде: шығармашылық қызметте өзінің дербестігін көрсетуде
әртүрлі топ өкілдерімен қарым- қатынас жасау мәдениеті қалыптасады.
Экологиялық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Қазақстан – ортақ үйіміз | | |
| |( пікірлесу) | |Сын. жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
|2 |«Табиғаттың тарылтпайық | | |
| |тынысын…» ( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Табиғат – асыл қазына» | | |
|3 |(баяндама) | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Құстар әлеміне саяхат» | |Сынып |
|4 |(альбом жасау) | |оқушылары |
| | | | |
| | | | |
7-міндет: Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік
сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат
үйлесімін қорғауға көзқарасты дамыту.
Нәтижесінде табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсінеді, табиғаттың
тылсым сырына үңіле бастайды.
Эстетикалық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Мектепке таза,ұқыпты формамен|үнемі |Сын. жетекшісі |
| |келуін бақылау | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Қонақжай халықпыз» | | |
|2 |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Жақсы сөз жанға қуат» | | |
|3 | | | |
| | | | |
| |Дұрыс киіне білеміз бе? | | |
| |( пікірлесу) | |Сынып |
|4 | | |Оқушылары |
| |«Сау денеде салауатты рух» | | |
| |(баяндама) | | |
|5 | | | |
8-міндет:Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге
қызығушылығын арттыру, қандай да бір көркем шығарма саласында өзінің
бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушы бойында танымы кеңейіп, рухани құндылықтары әсемдік
арқылы ,көркем мәдениет арқылы қалыптасады.
Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы
орта қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Сана сезім тазалығы |үнемі | |
| |рухани саулықтың кепілі | |Сын. жетекшісі |
| |екенін оқушыларға түсіндіріп | | |
| |отыру | | |
| |«Есірткі – адамның қасы, | | |
|2 |аурудың басы» | | |
| |(баяндама) | | |
| | | | |
| |«Туберкулез – жұқпалы ауру» | | |
|3 |( т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
| |Дені сау ұрпақ – жарқын | | |
|4 |болашақ. | | |
| |(т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
9-міндет:Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін
қалыптастыру, дене еңбегі, психикалық, әлеуметтік және рухани саулық
туралы түсінік қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адам денсаулығының қымбаттығын түсінеді,
денсаулықты сақтаудың өмірлік дағдысы мен жауапкершілік тәртібіне
дағдыланады
Еңбек және экономикалық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 | | | |
| |Оқушыларды еңбекке деген | |сын.жетек |
| |ынталы көзқарас қалыптас- | | |
| |тыру,мамандыққа | | |
| |баулу | | |
| | | | |
| |Экономика біздің өмірімізде | | |
|2 |(т.сағ.) | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Үнемділік – ырыс, | | |
| |ысырапшылық – шығыс» | | |
|3 |( т.сағ.) | | |
| | | | |
| | | |Сынып жетекшісі |
| |«Еңбекке үйренемін | | |
| |десең,ерінбе» | | |
|4 | | | |
| |( пікірлесу) | |Сынып |
| | | |оқушылары |
10-міндет: Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы
білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдердің өзіне-өзі қазмет көрсету
шеберлігін және дағдыларын игере отырып, көздеген мақсатқа жетудегі
шыдамдылықты қалыптастыру.
Нәтижесінде белгілі бір еңбекте іс-әрекет саласына енуге ұмтылысы
қалыптасады.
Кәсіби шығармашылық тәрбие
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Оқушыларға кәсіптік бағдар | |Сын. жет. |
| |беріп отыру. |үнемі | |
| | | | |
| | | | |
|2 | | |Сынып |
| |Менің ардақ тұтар кәсібім | |Оқушылары |
| |( пікірлесу) | | |
| | | | |
|3 |«Мәңгі лаулап жану үшін | | |
| |ғаламда, Үлкен арман керек | | |
| |екен адамға » | | |
| |(баяндама) | | |
| |Өзіңді - өзің сыйласаң,жат | | |
|4 |жанынан түңілер ( т.сағ.) | |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
11-міндет:Кәсіби шығармашылық танымын кеңейту, мамандықты
дұрыс таңдауда бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс-
әрекет саласына еніп, бір ізге түсуіне көмек беру.
Нәтижесінде маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге деген ұмтылысы
қалыптасады.
Интеллектуальді мәдениетті қалыптастыру
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Оқушыларды білім |үнемі | |
| |алуға,сауаттылыққа баулып | |Сын. жет. |
| |отыру | | |
| | | | |
| |«Жастар – Қазақстан-ның | | |
|2 |болашағы» | |Сынып |
| |( пікірлесу) | |оқушылары |
| | | | |
| |«Бала шақтан болашаққа...» | | |
|3 |( т.сағ.) | |Сын. жет. |
| | | | |
| |Талаппен бастап, талғаммен | | |
| |аяқтау | | |
|4 |(баяндама) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
12 міндет: Білімнің түрлі салаларына бейімділігін анықтау және сол
бойынша ой жетілдіруіне ықпал ету, өзіндік білім алу дағдысын
қалыптастыру.
Нәтижесінде танымдық белсенділіктерін арттырады, білім алуға деген
ынта мен ықыластары дамиды, ой- өрісін кеңейтеді, ақыл-ой қабілеті
мен білімге құмарлығы артады.
Үлгірімі төмен оқушылармен жұмыс
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Сыныптағы үлгірімі төмен | |Сын. жет. |
| |оқушыларды өосымша сабаққа | | |
| |шақыру | | |
| | | | |
| | | | |
|2 |Пән мұғалімдерімен байланыста | |Сын. жет. |
| |болу | | |
| | | | |
|3 | | |Сын. жет. |
| |Ата – анамен байланыста болу | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
|4 | | | |
| |Оқушыларды білім алуға, | | |
| |сауаттылыққа баулып отыру | | |
Дарынды балалармен жұмыс жоспары
|1 |2 |4 |5 |
|1 |Сыныптағы әрбір дарынды | Қыркүйек |Сынып жетекші |
| |балаларды анықтау | | |
|2 | |Қазан | |
| |Дарынды балаларды бейініне қарай| | |
|3 |шығармашылық ізденіс жұмысына |Үнемі | |
| |тарту | | |
|4 |Оқушылардың ойын жүйелі |Жыл бойы | |
| |жеткізуге үйретіп отыру | | |
| | | | |
|5 |Дарынды балаларды бейініне ұарай|Қыркүйек | |
| |пәндік олимпиадаға қатыстыру | | |
| | | | |
|6 |Өз қабілеттеріне қарай | | |
| |үйірмелерге қатысуға ықпал жасау| | |
| | |Жыл бойы | |
|7 |Түрлі байқаулар, спорттық | | |
| |жарыстарға, фестивальдарға | | |
| |қатысуға ықпал жасау |үнемі | |
| | | | |
| |Оқушы нәтижесін баспасөз | | |
| |беттеріне жарыққа шығару | | |
Қыз балалармен жұмыс
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |Қыз балалар арасында жиналыс | |сын.жетек. |
| |өткізіп тұру | | |
| | | | |
|2 |Қыз балаларды жинақы | |сын.жетек |
| |жүруге,байсалдылыққа, | | |
| |әдептілікке тәрбиелеу | | |
| | | | |
|3 |Гигиеналық тәрбие | |тазалық секторы |
| | | |сын.жетек. |
|4 |Дұрыс киіне білу де әдемілік | | |
| |(баяндама) | | |
| |Қыз бала әдебі | |сын.жетек |
|5 | | | |
| |« Аяулы әже, ардақты ана, ару| |сын.жетек. |
|6 |қыз» | | |
| |( пікірлесу) | | |
| | | | |
Ер балалармен жұмыс
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |«Жігіттер, ойын арзан, күлкі | |Сын. жет. |
| |қымбат!» | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|2 |«Есірткіге қарсы күрес» | | |
| |мақсатында дәрігер-лермен | | |
| |кездесу ұйым-дастыру | | |
| | | | |
| | | | |
|3 |Сегіз қырлы, бір сырлы | | |
| |( баяндама ) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
|4 |Жеті атаң жарық | | |
| |жұлдызың | | |
| |( пікір алысу ) | | |
Сынып жиналыстары
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| | | | |
|1 |І – тоқсанның қорытындысын талқылау|Үнемі |Сынып жетекшісі |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушылардың тазалығы, сабаққа | | |
|2 |қатысу барысынқарау,күнделік |қазан |Сынып жетекшісі |
| |жүргізу,толтыру мәселесін қарау | | |
| | | | |
| | | | |
| |ІІ – тоқсанның қорытындысын | | |
| |талқылау | | |
| |Нашар оқитын оқушылармен жұмыс | |Сынып жетекшісі |
|3 |жүргізу |желтоқсан | |
| | | | |
| | | | |
| |Оқушылардың білім мен тәртібін | |Сынып жетекшісі |
| |қарау,сабақтан көп қалып жүрген | | |
| |оқушылармен сөйлесу,ата – анасына | | |
|4 |хабарлау, сынып белсенділерінің |үнемі | |
| |жұмысын тексеру | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
Тәрбие сағаттарының тақырыптары
| | | | |
|1 |2 |3 |4 |
| 1 |«Қазақстан-2050» Стратегиясы:| |Сын. жет. |
| |бір халық – бір ел – бір | | |
| |тағдыр» | | |
| | | | |
|2 | | | |
| |«Ана тілім-ажарым,асыл мұрам»| |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
|3 |«Қариясы бар үйдің, қазынасы | | |
| |бар» | |Сын. жет. |
| | | | |
|4 | | | |
| |«Құқық – әділет пен парасат | | |
| |жолы» | |Сын. жет. |
|5 | | | |
| |«Елімнің еркіндігі - | | |
| |Тәуелсіздік» | |Сын. жет. |
|6 | | | |
| | | | |
| |Адал өмір сүру - абзал | | |
| |қасиет. | |Сын. жет. |
|7 | | | |
| | | | |
| |Рухани жұтаңдық қайдан пайда | | |
| |болады? | |Сын. жет. |
|8 |(дөңгелек үстел) | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Ана, сенің жүрегіңдей жүрек | | |
|9 |жоқ» | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
| |«Адалдық пен әділдік» | | |
| | | |Сын. жет. |
| | | | |
|10 | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Наркомания – ғасыр дерті» | | |
|11 |Мамандармен әңгіме және | |Сын. жет. |
| |лекция (нарколог дәрігері | | |
| |т.б.) | | |
| | | | |
| |«Қарым – қатынас мәдениеті | | |
|12 |дегеніміз не?» | | |
| |( т.сағ.) | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
|13 |«Бала шақтан болашаққа...» | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
| |«Туберкулез – жұқпалы ауру» | | |
|14 | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дені сау ұрпақ – жарқын | |Сын. жет. |
|15 |болашақ. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|16 |Өзіңді - өзің сыйласаң,жат | |Сын. жет. |
| |жанынан түңілер | | |
| | | | |
| | | | |
|17 |«Табиғаттың тарылтпайық | | |
| |тынысын…» | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
| |Жаңа жыл мерекесі | | |
| | | |Сын. жет. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Сын. жет. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz