Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жасанды өзен
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы №6 орта мектеп мемлекеттік мекемесінің
тарих
және география пәнінің мұғалімі Жұмажанова Балғаным Закарьяқызы
8 сынып
18.01.2012ж
География
«Қазақстанның ішкі сулары» тарауынан алған теориялық білімдерін
біліктілікпен ұштастыру, ойын элементтері арқылы танымдық қабілетін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында қорытындылау сабағы.
Сабақ жоспары:
І . Кіріспе (қандай атпен сайысқа түсетінімізді анықтаймыз)
ІІ. Су – тіршілік көзі (судың маңызы туралы пікір)
ІІІ. Кластер стратегиясы (топпен жұмыс)
IV. Венн диаграммасы «Қазақстанның өзендері», «Қазақстанның көлдері»
V. Картамен жұмыс. «Жұмбақтас» (үлестірмелі материалдармен жұмыс)
VІ. Ойын: «Сандар сөйлейді» (топпен жұмыс)
VІІ. Сатылай кешенді талдау (топ басшылар сайысы)
VІІІ Тест (бекіту сұрақтары)
Қорытынды
Үйге тапсырма. Қайталау § 27-34
Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымызды екі топ болып жарыс түрінде
өткіземіз. Топтардың атын анықтау үшін , әрі сабаққа кіріспе мақсатында
берілген сөзжұмбақты шешу керек.
І «Асау тұлпар желдей ескен арынды,
Оқу менен еңбекке сол барыңды» – дей отырып І бөлімді бастаймыз.
«2030 ж ҚР суы мол, ауасы таза, жасыл желекті гүлденген ел болады»
деген ұлағатты сөзді берілген сөзжұмбақты шешу арқылы кім айтқанын
анықтаймыз және қай топ көп сұраққа жауап берсе, бірінші болып топтың атын
таңдау құқығына ие болады.( әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі).
| ө |з |е |Н |
| |с | А |р |
| | | | |
| |қ | А |т |т |Ы |
| | | | | | |
| | е | Р | т | і |с |
| | | | | | |
| | т |о | Б |ы |Л |
| | К | А | р |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | р | Е |л |
| | | | |
|1700 |01.12 |7000 |1082 |
| | |Каспийдің жағалық |Жайықтың ұзындығы |
|Ертістің ұзындығы |САММИТ |сызығы |(ҚР) |
|(ҚР) | | | |
| | | | |
|30.01-06.02 |703 |340 |376000 |
| | | | |
|Азияда |Сырдарияның су |Балқаш теңіз |Каспийдің ауданы |
| |шығыны |деңгейінен биікте | |
| | |жатыр | |
VІІ СКТ (топ басшылары жарысады) 3 минут 10 ұпай
Ал топ мүшелері дайындап келген ребустарын алмастырып осы уақытта шешіп
болулары керек
Көгілдір көлдер
| |Көркі |Шоқан |Шоқан|Шығыс |ағынды|Екі |Әлемнің |Үлкен|
| |қоқиқа|зерттег|туған|шекарада| |ағысты|қасіреті|көл |
| |з |ен | | | | |не | |
| | | | | | | |айналған| |
|Каспий | | | | | | | | |
| | | | | | | | |* |
|Арал | | | | | | | * | |
|Балқаш | | | | | | *| | |
|Қорғалжын|* | | | | | | | |
|Құсмұрын | | |* | | | | | |
|Зайсан | | | | |* | | | |
|Алакөл | |* | | | | | | |
|Марқакөл | | | |* | | | | |
VІІІ Тест (6 сұрақтан) 3 минут (дұрыс жауапқа 5 ұпай)
Сөзжұмбақ ретінде .Ерекше тор көздерден белгілі бір сөз шығады, сол сөз
туралы сөйлеу
| |б |а |С |т |а |У | |
|А |р |н |А | |
| |М |ұ |з |д |ы |
|к |А |н |а |л |
| |м |ұ |З |д |ы |қ |
1.Өзеннің ағып шығатын жері
2.Өзен ағатын ойпаң жер
3.328 (Алтайда)
4.Көлдің түрі
5.Мұздықтар қалыптасатын жер бетіндегі ерекше белдем
6.Еспе су
1. Жасанды өзен
2. ҚР негізгі су көздерінің бірі
3. Су өткізбейтін қабаттар арасында кездесетін қысымы күшті жер асты суы
4. Артезиан сөзінің төркіні шыққан ел
5. Сырдариядағы су бөгені
6. ҚР ең үлкен Корженевский мұздығы қайда орналасқан?
Міне оқушылар жоспар бойынша сабағымыз өз мәресіне жетті, енді
топ басшыларындағы бағалау бетшесіне сүйене отырып сабаққа қатысқан
оқушыларды бағалайық. Ол үшін әрбір оқушының жинаған ұпайын есептеп,
қатысқан бөлімдер санына бөле қоямыз.
Үйге: $27-34 қайталау және осы тарау бойынша 10 сұрақтан тұратын тест
дайындап келу
| |Бөген |Көл |Шығанақ |Мұздық |Түбек |Арал |архипелаг |
|Қапшағай |+ | | | | | | |
|Бұқтырма |+ | | | | | | |
|Құлалы | | | | | |+ | |
|Төленді | | | | | | |+ |
|Түпқараған | | | | |+ | | |
|Бозащы | | |+ | | | | |
|Маңғыстау | | | | |+ | | |
|Қазақ | | |+ | | | | |
|Морская | | | | | |+ | |
|Басарал | | | | | |+ | |
|Тасарал | | | | | |+ | |
|Сарыесік | | | | |+ | | |
|Балқаш | |+ | | | | | |
|Корженевский | | | |+ | | | |
|Шокальский | | | |+ | | | |
|Алакөл | |+ | | | | | |
тарих
және география пәнінің мұғалімі Жұмажанова Балғаным Закарьяқызы
8 сынып
18.01.2012ж
География
«Қазақстанның ішкі сулары» тарауынан алған теориялық білімдерін
біліктілікпен ұштастыру, ойын элементтері арқылы танымдық қабілетін дамыту,
пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында қорытындылау сабағы.
Сабақ жоспары:
І . Кіріспе (қандай атпен сайысқа түсетінімізді анықтаймыз)
ІІ. Су – тіршілік көзі (судың маңызы туралы пікір)
ІІІ. Кластер стратегиясы (топпен жұмыс)
IV. Венн диаграммасы «Қазақстанның өзендері», «Қазақстанның көлдері»
V. Картамен жұмыс. «Жұмбақтас» (үлестірмелі материалдармен жұмыс)
VІ. Ойын: «Сандар сөйлейді» (топпен жұмыс)
VІІ. Сатылай кешенді талдау (топ басшылар сайысы)
VІІІ Тест (бекіту сұрақтары)
Қорытынды
Үйге тапсырма. Қайталау § 27-34
Құрметті оқушылар, бүгінгі сабағымызды екі топ болып жарыс түрінде
өткіземіз. Топтардың атын анықтау үшін , әрі сабаққа кіріспе мақсатында
берілген сөзжұмбақты шешу керек.
І «Асау тұлпар желдей ескен арынды,
Оқу менен еңбекке сол барыңды» – дей отырып І бөлімді бастаймыз.
«2030 ж ҚР суы мол, ауасы таза, жасыл желекті гүлденген ел болады»
деген ұлағатты сөзді берілген сөзжұмбақты шешу арқылы кім айтқанын
анықтаймыз және қай топ көп сұраққа жауап берсе, бірінші болып топтың атын
таңдау құқығына ие болады.( әрбір дұрыс жауапқа 5 ұпай беріледі).
| ө |з |е |Н |
| |с | А |р |
| | | | |
| |қ | А |т |т |Ы |
| | | | | | |
| | е | Р | т | і |с |
| | | | | | |
| | т |о | Б |ы |Л |
| | К | А | р |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | р | Е |л |
| | | | |
|1700 |01.12 |7000 |1082 |
| | |Каспийдің жағалық |Жайықтың ұзындығы |
|Ертістің ұзындығы |САММИТ |сызығы |(ҚР) |
|(ҚР) | | | |
| | | | |
|30.01-06.02 |703 |340 |376000 |
| | | | |
|Азияда |Сырдарияның су |Балқаш теңіз |Каспийдің ауданы |
| |шығыны |деңгейінен биікте | |
| | |жатыр | |
VІІ СКТ (топ басшылары жарысады) 3 минут 10 ұпай
Ал топ мүшелері дайындап келген ребустарын алмастырып осы уақытта шешіп
болулары керек
Көгілдір көлдер
| |Көркі |Шоқан |Шоқан|Шығыс |ағынды|Екі |Әлемнің |Үлкен|
| |қоқиқа|зерттег|туған|шекарада| |ағысты|қасіреті|көл |
| |з |ен | | | | |не | |
| | | | | | | |айналған| |
|Каспий | | | | | | | | |
| | | | | | | | |* |
|Арал | | | | | | | * | |
|Балқаш | | | | | | *| | |
|Қорғалжын|* | | | | | | | |
|Құсмұрын | | |* | | | | | |
|Зайсан | | | | |* | | | |
|Алакөл | |* | | | | | | |
|Марқакөл | | | |* | | | | |
VІІІ Тест (6 сұрақтан) 3 минут (дұрыс жауапқа 5 ұпай)
Сөзжұмбақ ретінде .Ерекше тор көздерден белгілі бір сөз шығады, сол сөз
туралы сөйлеу
| |б |а |С |т |а |У | |
|А |р |н |А | |
| |М |ұ |з |д |ы |
|к |А |н |а |л |
| |м |ұ |З |д |ы |қ |
1.Өзеннің ағып шығатын жері
2.Өзен ағатын ойпаң жер
3.328 (Алтайда)
4.Көлдің түрі
5.Мұздықтар қалыптасатын жер бетіндегі ерекше белдем
6.Еспе су
1. Жасанды өзен
2. ҚР негізгі су көздерінің бірі
3. Су өткізбейтін қабаттар арасында кездесетін қысымы күшті жер асты суы
4. Артезиан сөзінің төркіні шыққан ел
5. Сырдариядағы су бөгені
6. ҚР ең үлкен Корженевский мұздығы қайда орналасқан?
Міне оқушылар жоспар бойынша сабағымыз өз мәресіне жетті, енді
топ басшыларындағы бағалау бетшесіне сүйене отырып сабаққа қатысқан
оқушыларды бағалайық. Ол үшін әрбір оқушының жинаған ұпайын есептеп,
қатысқан бөлімдер санына бөле қоямыз.
Үйге: $27-34 қайталау және осы тарау бойынша 10 сұрақтан тұратын тест
дайындап келу
| |Бөген |Көл |Шығанақ |Мұздық |Түбек |Арал |архипелаг |
|Қапшағай |+ | | | | | | |
|Бұқтырма |+ | | | | | | |
|Құлалы | | | | | |+ | |
|Төленді | | | | | | |+ |
|Түпқараған | | | | |+ | | |
|Бозащы | | |+ | | | | |
|Маңғыстау | | | | |+ | | |
|Қазақ | | |+ | | | | |
|Морская | | | | | |+ | |
|Басарал | | | | | |+ | |
|Тасарал | | | | | |+ | |
|Сарыесік | | | | |+ | | |
|Балқаш | |+ | | | | | |
|Корженевский | | | |+ | | | |
|Шокальский | | | |+ | | | |
|Алакөл | |+ | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz