Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ыбырай жырлары - жүрегімде
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№ 28 жалпы орта мектеп
<<Бекітемін>>
Мектеп директоры: Қ.Ж.Құрманбекова
Тәрбие сағатының тақырыбы:
<<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>>
9<<В>> сыныпта жүргізген
Р.Б.Есенаманова
Шымкент 2013 жыл
Қайда : 9 <<В>> сыныпта
Күні: 07.02.2013
Сынып сағаты тақырыбы: Ыбырай жырлары - жүрегімде
Сынып сағатының мақсаттары:
* ақын , жазушы , аудармашының сан қырлы еңбегін бір
арнаға тоғыстырып , сөйлесімді , ізденісті үйрету;
* шағын әңгімені сахнаға лайықтау , барлығын қамту,
танымына әсер ету , тыңдау мәдениетіне , рөлдік сөйлесім дағдысына ұйытқы болу , жазушыны таныту;
* адами еңбектің қайырымы боларына , ынсап пен өзін-
дік мақтанышқа , мазмұнды аз сөзбен түйіндеуге тарту.
Сабақтың көрнекіліктері: Ы.Алтынсарин шығармашылығы мен өмір дерегі туралы слайдтар , сахналық ойынға арналған сөздік элементтік я болмаса суреттік атрибут-тар , ол туралы альбом мен безендіру шарлары , тақырыптың әсемдеп жазылған нұсқасы мен нақылдарынан А4-тердегі үлгілері
Сабақтың барысында мыналар қамтылады:
1.Мұғалім <<Кел , балалар , оқылық!>> атты өлеңін оқи бастап , оқушылар өздерін қалыпқа келтірді - ау дегенде тізгінді соларға береді.
2. Ақын ,аудармашы , жазушы бастысы - елін сүйген ер дүниеге қашан келді екен?- дегенге екі оқушы алма - кезек жауаптарды жатқа оқидды. Слайдта беріліп жатқандықтан , сынып жетекші кей мағлұматтарды қайта сұраумен балалардың жауапкершілігін еске салады.
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> дегенде нелерді ортаға сала аласыңдар?- деумен сахналық қойылымдарға яғни рөлдік оқу мен образға енушілік өнері мен авторлық шегіністерге немесе түйін толғауға мүмкіндік беріледі.Ол шамамен былай өрбиді:
р/с
Шығармасының атауы,жауапты оқушы
Кейіпкерлер мен рөлді сомдаушы оқушылар
Тобықтай түйіндері
1
Ыбырай ақын қалай қалыптасты?
өмір дерегін , шығармашылығын жатқа баяндауды Гүлдана мен Жасұлан алды.
Елін сүйгеннің еңсесі биік.
2
Сөз арнадық біз Сізге
<<Ыбырай ата>> арнауын Ерасыл мәнерлеп музыканың сүйемелдеуімен жеткізеді
Ердің есімі ел жүрегінде бола береді.
3
<<Білгеннің пайдасы>>
Қанаттан
Әкім - Қанат
Ұста - Мекем ата
Броунның баласы - Рамазан
Авторлығы -Шолпанда
<<Өнерді үйрен де жирен>>
4
<<Атымтай жомарт>>
Арнұрдан
Атымтай өзі -- Арнұр
Шаруа досы - Бақдәулет
Авторлығы -Дианада
Дәулет-- қолдың кірі,
Адалдық - адамдық пірі
5
Петр патшаның жазалануы
Жарқынбектен
Петр патша - Жарқынбек
Княз Меньшиков-Есен
Граф Шеремьетов - Ерасыл
Ригалық жігіт - Дәулет
Қазылар - қосалқы рөлдегілер
Авторлығы -Алтынайда
Тура биде туған жоқ.
6
<<Ақымақ дос>>
Бағланнан
Дәуіт пайғамбар - Бағлан
Аю - Дәулет
Аю қожасы-Әділ
Авторлығы-Гүлданада
Ақымақ достан , ақылды дұшпан артық
7
<<Жамандыққа жақсылық>>
Талғаттан
Саудагер сатқын - Талғат
Уәзір Абдолла - Бауыржан
<<Батыр>> Назым - Бейбарыс
Авторлығы --Жасиктен
Жақсылықты ұмытпа: шаттық үшін,
Жамандықты ұмытпа: сақтық үшін.
* деп ойнап өтеді.Бақылауымыда-- өлең я қара сөзді жіті оқуы , рөлге шыққанда сахнада тұру мен көрерменмен мимкалық байланысы , танымы.
4.Өзім Ы.Алтынсариннің мектепті қалай ашып , қазақ сахарасына білім нәрін қарлығашша сепкен шағын , дүние емес , іздегені қандас қазақ баласының өскені , білімге бет бұруы болғанын айта кеп , <<Әй , жігіттерін>> оқып келемін де соңын ер балалар еншісіне қалдырамын , бірнешеуі жатқа оқып шыққан соң мазмұнын талдаймыз.
5.Сабақта ақыннан , жалпы өз достарының шығарған сахналық болсын , мәнерлеп оқуынан Ыбырайды кім деп танығанына бірсыпыра шолу жасап аяқтаймыз.
Сабаққа келуші қонақтарға алғыс білдіреміз.
Жұмыс мазмұны:
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай
атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
№ 28 жалпы орта мектеп
<<Бекітемін>>
Мектеп директоры: Қ.Ж.Құрманбекова
Тәрбие сағатының тақырыбы:
<<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>>
9<<В>> сыныпта жүргізген
Р.Б.Есенаманова
Шымкент 2013 жыл
Қайда : 9 <<В>> сыныпта
Күні: 07.02.2013
Сынып сағаты тақырыбы: Ыбырай жырлары - жүрегімде
Сынып сағатының мақсаттары:
* ақын , жазушы , аудармашының сан қырлы еңбегін бір
арнаға тоғыстырып , сөйлесімді , ізденісті үйрету;
* шағын әңгімені сахнаға лайықтау , барлығын қамту,
танымына әсер ету , тыңдау мәдениетіне , рөлдік сөйлесім дағдысына ұйытқы болу , жазушыны таныту;
* адами еңбектің қайырымы боларына , ынсап пен өзін-
дік мақтанышқа , мазмұнды аз сөзбен түйіндеуге тарту.
Сабақтың көрнекіліктері: Ы.Алтынсарин шығармашылығы мен өмір дерегі туралы слайдтар , сахналық ойынға арналған сөздік элементтік я болмаса суреттік атрибут-тар , ол туралы альбом мен безендіру шарлары , тақырыптың әсемдеп жазылған нұсқасы мен нақылдарынан А4-тердегі үлгілері
Сабақтың барысында мыналар қамтылады:
1.Мұғалім <<Кел , балалар , оқылық!>> атты өлеңін оқи бастап , оқушылар өздерін қалыпқа келтірді - ау дегенде тізгінді соларға береді.
2. Ақын ,аудармашы , жазушы бастысы - елін сүйген ер дүниеге қашан келді екен?- дегенге екі оқушы алма - кезек жауаптарды жатқа оқидды. Слайдта беріліп жатқандықтан , сынып жетекші кей мағлұматтарды қайта сұраумен балалардың жауапкершілігін еске салады.
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> дегенде нелерді ортаға сала аласыңдар?- деумен сахналық қойылымдарға яғни рөлдік оқу мен образға енушілік өнері мен авторлық шегіністерге немесе түйін толғауға мүмкіндік беріледі.Ол шамамен былай өрбиді:
р/с
Шығармасының атауы,жауапты оқушы
Кейіпкерлер мен рөлді сомдаушы оқушылар
Тобықтай түйіндері
1
Ыбырай ақын қалай қалыптасты?
өмір дерегін , шығармашылығын жатқа баяндауды Гүлдана мен Жасұлан алды.
Елін сүйгеннің еңсесі биік.
2
Сөз арнадық біз Сізге
<<Ыбырай ата>> арнауын Ерасыл мәнерлеп музыканың сүйемелдеуімен жеткізеді
Ердің есімі ел жүрегінде бола береді.
3
<<Білгеннің пайдасы>>
Қанаттан
Әкім - Қанат
Ұста - Мекем ата
Броунның баласы - Рамазан
Авторлығы -Шолпанда
<<Өнерді үйрен де жирен>>
4
<<Атымтай жомарт>>
Арнұрдан
Атымтай өзі -- Арнұр
Шаруа досы - Бақдәулет
Авторлығы -Дианада
Дәулет-- қолдың кірі,
Адалдық - адамдық пірі
5
Петр патшаның жазалануы
Жарқынбектен
Петр патша - Жарқынбек
Княз Меньшиков-Есен
Граф Шеремьетов - Ерасыл
Ригалық жігіт - Дәулет
Қазылар - қосалқы рөлдегілер
Авторлығы -Алтынайда
Тура биде туған жоқ.
6
<<Ақымақ дос>>
Бағланнан
Дәуіт пайғамбар - Бағлан
Аю - Дәулет
Аю қожасы-Әділ
Авторлығы-Гүлданада
Ақымақ достан , ақылды дұшпан артық
7
<<Жамандыққа жақсылық>>
Талғаттан
Саудагер сатқын - Талғат
Уәзір Абдолла - Бауыржан
<<Батыр>> Назым - Бейбарыс
Авторлығы --Жасиктен
Жақсылықты ұмытпа: шаттық үшін,
Жамандықты ұмытпа: сақтық үшін.
* деп ойнап өтеді.Бақылауымыда-- өлең я қара сөзді жіті оқуы , рөлге шыққанда сахнада тұру мен көрерменмен мимкалық байланысы , танымы.
4.Өзім Ы.Алтынсариннің мектепті қалай ашып , қазақ сахарасына білім нәрін қарлығашша сепкен шағын , дүние емес , іздегені қандас қазақ баласының өскені , білімге бет бұруы болғанын айта кеп , <<Әй , жігіттерін>> оқып келемін де соңын ер балалар еншісіне қалдырамын , бірнешеуі жатқа оқып шыққан соң мазмұнын талдаймыз.
5.Сабақта ақыннан , жалпы өз достарының шығарған сахналық болсын , мәнерлеп оқуынан Ыбырайды кім деп танығанына бірсыпыра шолу жасап аяқтаймыз.
Сабаққа келуші қонақтарға алғыс білдіреміз.
Жұмыс мазмұны:
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай
атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
1.Мұғалімнің тақырыпты таныту туралы аз - кем кіріспесі.
2. Слайдтардан әрі өзіндік дайындығы бойынша Ы.Алтынсариннің өмір дерегі мен өнер дерегін сөз еттіремін. (өмірбаянын жатқа оқу)
3. <<Ыбырай жырлары -- жүрегімде>> атты сахналық топтамаларға орын беру , қызықтау.
4. Оқушылардың даралық жұмысын ұйымдастыру: арнау оқысын , өлеңінен үзінділер айтып өтсін тб.
5. Қорытындылауға <<Біз Ыбырай Алтынсаринді қандай жақсымен, әдемімен байланыстыра аламыз?>> сурет сала кеп , оны сипаттай атап өзіндік таным білдіру сәтімен аяқтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz